Rebecca Tolie Elf är mäklare på MOHV Göteborg

Rebecca Tolie Elf har varit registrerad mäklare sedan 2021-01. Rebecca Tolie Elf har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-02 och har fått 2 omdömen med ett betyg på 5.0. Rebecca Tolie Elf har haft 2 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 50% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 2 Läs vad Rebecca Tolie Elf

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Tolie Elf en del av MOHV Göteborg
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Kvillebäcken
    2021-02-26
    Rebecca har alla egenskaper jag söker i en mäklare oavsett om jag ska sälja eller köpa lägenhet. Hon bryr sig om köparen och man känner sig trygg med henne. Trevlig, social, lättsam och grym på återkoppling. Skulle välja henne som mäklare alla dagar i veckan oavsett om jag ska köpa eller sälja!
    Tack så hemskt mycket! Jätte fina ord och jag blir super glad. Det har varit jätte kul att få hjälpa till. ☀️

• köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Tolie Elf en del av MOHV Göteborg
    • 4:a
    • 111.0 m²
    2021-02-15
    We bought an apartment in Göteborg. Rebecca and MOHV has been trustworthy, clear in their communications and extremely friendly. Making the whole process smooth and easily understandable. I totally recommend Rebecca as Märklare and will probably reach out to her next time I need one.
    Thank you very much. And thank you for your recommendation. I will be more than happy to help you next time.