Claudia Rydén

Claudia Rydén

Claudia Rydén är mäklare på MOHV Halmstad

Claudia Rydén har varit registrerad mäklare sedan 2018-09. Claudia Rydén har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-02 och har fått 112 omdömen med ett betyg på 4.9. Claudia Rydén har haft 16 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

112 omdömen om Claudia Rydén

Sedan starten hos Reco 2019
Emil N
Centrum

Hittade rätt köpare till min lägenhet

Anna N
Centrum

Fick stort förtroende för Claudia redan från första stund. Var ett självklart val av mäklare när vi sålde våran lägenhet! Hon är höll oss uppdaterade regelbundet och var lätt att kommunicera med. Kan varmt rekommendera Claudia!

Omar J
Centrum

Duktig, kommunikativ och erfaren.

Stefan B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
Centrum

Tillmötesgående och har energi.

Rosa S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Claudia Rydén en del av MOHV Halmstad
Fyllinge

Kände mig oerhört trygg med Claudia, allt var på sin plats. Claudia var snabb med att svara mig även utöver arbetstid vilket var huvudsaken till att jag fick mitt drömboende snabbt :-)

Sally K
Fyllinge

Vi är oerhört nöjda att vi valde Claudia som vår mäklare! Det är vår första försäljning av en bostad och hon fanns där i varenda steg och guidade oss igenom allt och gav tankar och idéer som ledde till slut till en affär vi är väldigt nöjda med! Kommer rekommendera Claudia till alla jag känner som ska sälja en bostad!

Ludwig K
Fyllinge

Claudia har varit utomordentligt proffesionell ända från start till slut. Vi har verkligen känt att Claudia gjort det där ”lilla extra” för vår bostadsförsäljning men även som mäklare i sin helhet. Vi har fått oerhört bra tips och rådgivning samt stöttning under hela processen.

Ida W
Fyllinge

Claudia är den absolut bästa mäklaren i Halmstad! Proffsig, snabb på att svara, är mån om oss som säljer och mån om köpare. Är noggrann och helt fantastisk! Kommer rekommendera Claudia Claudia till alla som går i säljtankar! Tack för att du fick vår bostad såld så snabbt och proffsigt!

Selamawit M
Centrum/öster

Jag är otroligt tacksam för den tid Claudia har lagt på att få min lägenhet såld. Jag befann mig utomlands stora delar av tiden och hon löste allt med erfarenhet och god kommunikation. Tillslut fick vi lägenheten såld trots det svåra bostadsläget. Jag rekommenderar henne starkt som mäklare!

Sabah A
Centrum

hej Claudia : en bra person som kan lätt pratar med , mycket bra på sitt jobb , förklarar saker på perfekt sätt och hjälpa säljare med allt de behöver ( gälla papper , Hemnet och annat ) på professionellt sätt , vi ( jag och min fru ) träffade henne för första gången och viste vi hur mycket bra hon är för den här jobbet , vi är mycket tacksam för er att ha den bästa arbetare i deras företag MVH Sabah