Linnea Westlander

Linnea Westlander

Linnea Westlander är mäklare på MOHV Tyresö

Linnea Westlander har varit registrerad mäklare sedan 2022-07. Linnea Westlander har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 33 omdömen med ett betyg på 4.8. Linnea Westlander har haft 4 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-03

33 omdömen om Linnea Westlander

Sedan starten hos Reco 2024
Cinna A
Vendelsö Gård

Linnea är supertrevlig och lätt att samarbeta med. Hon är kunnig, proffsig, snabb och man kan lita på att hon ger sitt allt för att hjälpa till vid försäljning. Jag har kunnat höra av mig när som helst om minsta fråga/fundering och alltid fått ett trevligt och proffsigt svar. En toppenmäklare som jag anlitat två gånger och inte skulle TVEKA att använd igen om jag skulle behöva!

Susanne S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Westlander en del av MOHV Tyresö
Vendelsö Gård

Fick utmärkt service av Linnea i mitt köp, snabb återkoppling och påläst. Jättenöjd!

Sema A
Vendelsö - Lyckeby

Exceptionellt från första kontakten till försäljningen av lägenheten och service efter. Precis den personen man vill ska ansvara för ett stort steg som att sälja sin bostad.

Daniel S
Söderby

Duktig och förstående, väldigt kontaktbar!

Nina V
Kyrkviken

Linnea Westlander är en mäklare som hörsammar och lyssnar på oss som är kunder och tar kontakt med beslut som mäklare och som leder framåt - i processen mellan säljare och köpare. Det har varit lätt att ta kontakt med Linnea Westlander och den innefattar den informativa samt goda mäklarinsats som denne mäklare erbjudit. Rekommenderas 💫

Jyri V
Kyrkviken

Vänligt bemötande, och verkar kunnig inom detta område. Kan starkt rekommendera.

Sachin V
Brandbergen

She has good knowledge of market, resulting in she had provided correct guidance to get sell our apartment in just one week of time. Thank you for all her efforts.

Tobias R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnea Westlander en del av MOHV Haninge
Brandbergen

Hur bra som helst😊 Bästa mäklaren

Panchasheela Sachin M
Brandbergen

Linnea is very supportive and communicative, has good knowledge of market. Thank you for the good work. Happy to recommend her to other people.

Deshti J
Brandbergen

Hon är positiv glad och lita på sig själv Kunnig och erfarenhet person Deshti Jaff