Samuel Söderling

Samuel Söderling

Samuel Söderling är mäklare på MOHV Haninge

Samuel Söderling har varit registrerad mäklare sedan 2013-03. Samuel Söderling har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 188 omdömen med ett betyg på 4.8. Samuel Söderling har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

188 omdömen om Samuel Söderling

Sedan starten hos Reco 2015
Nilüfer S
Vendelsö - sågen/lötkärr

En engagerad och hjälpsam mäklare som alltid var tillgänglig och hjälpsam och svarar på alla osäkra frågor man kan ha som köpare. Vi rekommenderar Samuel starkt till framtida bostadsförsäljningar.

First-Name L
Sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Allt har fungerat smidigt och bra med Samuel Söderling som mäklare

Madeleine S
Stureby

Samuel är som vanligt hjälpsam, driven och professionell som mäklare. Jag har nu sålt två lägenheter med hjälp av Samuel och är återigen väldigt nöjd med hans engagemang, kommunikation och lugna bemötande.

Gunilla Maria B
Sålde sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Lindalen

En stabil, trygg, trevlig, kontaktbar, glöd, snygg och kan rekomendera Samuel Söderling. Vi hade bara otur i bostads bubblan. Jag vill inte synas i någon reklam. P. S Väntar på insättningen den sista okt då är allt över för mig (som oroar mig. M. vh Gunilla Blidell

Maud H
Centrala Handen - Folkparken

alltid glad och tillmötesgående

First-Name L
Köpte sitt hus med hjälp av Samuel Söderling en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Samuel är kunnig, engagerad, pålitlig, tillgänglig och trevlig. Han är tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas varmt.

Paskov S
Brandbergen

Pålitlig och kunnig. Trevlig som person.

Sven J
Centrala Handen

Väldigt tydlig och klar med vad som behöver göras, bra tipps om lån.

Lars-Erik M
Vendelsö - sågen/lötkärr

Mycket kompetenr o trevlig , gör gärna mer affär o ett kontor med trevliga medarbetare

Louise L
Gärdet

Vi har blivit väl bemötta och har haft mycket god kontakt genom hela försäljningen. Kan varmt rekommendera Samuel till andra!