Mäklare Stockholms län Haninge MOHV Haninge Sara Rahm

Läs vad 14 Läs vad Sara Rahm

• Mohamad A köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-15

Centrala Handen - Folkparken
    En bra mäklare som kunde sin grej. Läs mer
  • Robert S
    Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-08

Sålde en 2a i Brandbergen

Sara är trevlig, kunnig och professionell

God service, vilket hon ger

Kan varmt rekommendera Sara som mäklare Läs mer
  • André M köpte sin lägenhet med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-08

Bra bemötande, Professionellt. Läs mer
  • Mattias Sven P
    Mattias Sven P skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-07

Mycket nöjd med hanteringen av mitt köp. 12 solar av 10 möjliga får hon av mig :) Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • ANETTE B
    ANETTE B skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-06

Kunnig, snabb, kundfokuserad och löser vad som än dyker upp. Bäst helt enkelt! Läs mer
    Mattias Sven P gillar detta
  • Björn Trygg P
    Björn Trygg P sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-05-02

Västerhaninge - Åby
    Klockrent och professionellt bemötande!
    Försäljningen blev snabb och smidig.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Tommy W
    Tommy W sålde sitt hus med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-04-19

Sålde villa i haninge
    Svårt objekt men vi fick vad vi behövde Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Tommy W
    Tack Tommy! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus.
    Mvh Sara
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-04-16

Jag är mycket nöjd med Sara, väldigt kompetent och professionell genom hela försäljningen. rekommenderar henne varmt Läs mer
  • David Johan E
    David Johan E sålde sitt hus med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-04-11

Vendelsö
    Vi köpte en fastighet där Sara var mäklare, i samband med detta så ville vi sälja vår fastighet i samma område. Vid samtal så uppgav Sara att hon hade flera intressenter från den bostad vi köpte, som skulle vara intresserade av den vi sålde. Vi var även i kontakt med en annan mäklare som var mer än hälften av vad MOHV skulle ha i arvode. Men vi fick en försäkran från Sara att det inte skulle bli några problem att få våran såld. Så därför valde vi MOHV. Men det blev problem. Vi hade uppemot 15 visningar, där Sara uppgav att flera var intresserade, men i slutändan så hoppade alla av. Visningarna kom med väldigt kort varsel, så det blev stor påfrestning för hela familjen. Vi hade begärt i samråd med Sara ett pris på 3 695 000, men fick gå ner till 3 300 000. Orsaken till betyget uselt är för att vi anser inte att Sara har lyckats med sitt uppdrag, att få vår bostad såld till överenskommen summa, och även att det beror på att hon inte pratar så mycket under visningarna utan endast svarar kort på frågor man ställer. Detta vet vi då det var så hon agerade under de visningar vi var på på den bostad vi köpta, som mäklare så behöver man kunna prata och ge potentiella köpare tips och råd och på så sätt få bostaden såld. Jag var i kontakt med Saras chef och meddelade detta, jag ville få arvodet sänkt då denna försäljning blev ett stort problem och stressade upp hela familjen, men de ville de inte gå med på utan ansåg att det stora antalet visningar var arbete nog. Inte hennes försäljningsinsats. Vi kommer inte att rekommendera MOHV till någon utan starkt avråda alla från att använda dem. Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar David Johan E
    Hej David och tack för ditt omdöme! Tråkigt att ni känner er missnöjda. Tyvärr fick jag ingen feedback under processens gång, hur ni önskade med visningar och dylikt. Jag anpassade mig efter spekulanternas önskemål och dubbelkollade med er om det passade eller ej – allt för att få ihop affären. Vi upplever en instabil bostadsmarknad och i slutändan blir det först vid försäljning det verkliga marknadsvärdet visar sig. Jag tar givetvis till mig av din kritik och beklagar att ni inte kände att jag räckte till hela vägen. Hoppas att ni ska trivas i ert nya hus!
  • Zeki E sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Rahm en del av MOHV Haninge

2019-04-11

Centrala Handen
    Hon har gjort bra jobb .vi var nöjda med henne Läs mer
    2019-05-02 Sara Rahm svarar Zeki E
    Tack Zeki för rekommendationen och omdömet!
    Mvh Sara

Senaste försäljningarna