Tom Forsius

Tom Forsius

Tom Forsius är mäklare på MOHV Haninge

Tom Forsius har varit registrerad mäklare sedan 2019-09. Tom Forsius har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 17 omdömen med ett betyg på 5.0. Tom Forsius har haft 7 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 17 Läs vad Tom Forsius

• Tungelsta
    2021-06-03
    Tom hjälpte mig att göra en toppen affär på kort varsel! Han förstod förutsättningarna direkt och levererade över förväntan. Bra kommunikation och samarbete ledde till en riktigt bra affär 🤩🤩
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen och förtroendet att förmedla din härliga lägenhet! Vi får tacka det fantastiska vädret som visade upp din fina lägenhet i sina bästa sidor. Vi ses snart igen! :) Tom Forsius
  • sålde sitt hus med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    • Breddal Ösmo
    2021-05-21
    Kanon jobb av Tom!

Satte höga mål och levererade.
    Bra kommunikation från första mötet till färdig affär.
    Väldigt bra upplägg, En tydlig ide.

Lätt att samarbeta med
    Tusen tack för rekommendationen och förtroendet Jimmy, superkul att få jobba med er! Hoppas husbygget går bra och att vi får till en tid för padel snart. Vi ses! :) Tom Forsius
  • Helen P
    sålde sitt hus med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    • Breddal Ösmo
    2021-05-20
    Vi är otroligt nöjda! Grym kommunikation. Alltid trevlig, tydlig, informerar och tar stor hänsyn till säljarens önskemål. Kan varmt rekommendera Tom!
    Bugar och bockar för den fina rekommendationen! Det var kul att få förmedla ert fantastiska radhus. Vi ses snart igen! :) Tom Forsius
  • sålde sitt hus med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    2021-05-20
    Vi har sålt vårt kedjehus Vi fick ett gott intryck på en gång då Tom var tydlig med både hans arbetssätt samt ersättning över lag är vi mycket nöjda över affären då vi fick / får löpande information och snabb återkoppling
    Tack för ert förtroende och din rekommendation Tony, för mig var det ett rent nöje att får förmedla ert hus! Vi ses :) Tom Forsius
    • Vendelsö
    2020-04-28
    -Har sålt radhus
    -Har blivit väldigt bra bemött
    - Allt har varit bra. Har överträffat mina förväntningar.
  • Nicklas W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    • Nedersta Trädgårdsstad
    2020-03-17
    Tom är en riktig hjälte!

Alltid glad och på topp, rekommenderas starkt.
    Tusen tack för de fina orden Nicklas! Vi ses imorgon :) Tom Forsius
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    • Vega
    2020-03-07
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet av Tom. Det har varit ett tryggt köp med där Tom har levt upp till alla förväntningar och mer där till. Han är grym och jag hoppas fler väljer att köpa/sälja med honom för där får man uppleva hur en mäklare ska vara. Kan varmt rekommendera!
    Tack för de fina orden, Therese! Detta gör mig glad. Vi ses vid tillträdet! =) /Tom Tom Forsius
    2020-02-12
    Jag sålde en bostad på vallavägen i Haninge, Köp processen gick smidig. Jag e super nöjd och skulle verkligen rekommendera Tom som mäklare. Han kan sin grej.
    Tack så mycket Sabina för dina snälla ord, vi hörs och ses snart igen! :) Tom Forsius
    • Brandbergen
    2020-01-24
    Vi tog hjälp av Tom för att sälja vår 4:a i Brandbergen. Tom bemötte oss med ett engagerat, ärlig och rättframt sätt. Det har varit lätt att prata med honom och vi upplever att han har haft bra kommunikation under hela säljprocessen. Tom har varit tydlig och uppmuntrande i sitt sätt att vara och vi har hela tiden känns oss trygga.
    Vi träffade många mäklare innan vi bestämde oss, och i efterhand är vi verkligen glada att vi valde att samarbeta med Tom, vi vill ge våra varmaste rekommendationer.
    Med Vänliga Hälsningar,
    Katarina
    Tusen tack för den fina rekommendationen Katarzyna, stort lycka till i nya lägenheten sen! Vi ses på tillträdet =) Tom Forsius
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge
    • Estö
    2020-01-20
    Köpt en lägenhet i Nynäs som Tom förmedlade.

Tom var professionell, trevlig och väldigt förtroendeingivande genom hela affären.
    Tack för den fina rekommendationen Joachim! Vi ses och hörs, ha det bäst. Tom Forsius