Tom Forsius

• Nicklas W
    Nicklas W köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-03-17

Nedersta Trädgårdsstad
    Tom är en riktig hjälte!

Alltid glad och på topp, rekommenderas starkt. Läs mer
    2020-03-17 Tom F svarar Nicklas W
    Tusen tack för de fina orden Nicklas! Vi ses imorgon :)
    Tom F gillar detta
  • Marie Terese Å köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-03-07

Vega
    Jag har köpt en nyproducerad lägenhet av Tom. Det har varit ett tryggt köp med där Tom har levt upp till alla förväntningar och mer där till. Han är grym och jag hoppas fler väljer att köpa/sälja med honom för där får man uppleva hur en mäklare ska vara. Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-03-10 Tom F svarar Marie Terese Å
    Tack för de fina orden, Therese! Detta gör mig glad. Vi ses vid tillträdet! =) /Tom
  • Sabina J sålde sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-02-12

Jag sålde en bostad på vallavägen i Haninge, Köp processen gick smidig. Jag e super nöjd och skulle verkligen rekommendera Tom som mäklare. Han kan sin grej. Läs mer
    2020-02-12 Tom F svarar Sabina J
    Tack så mycket Sabina för dina snälla ord, vi hörs och ses snart igen! :)
    Tom F gillar detta
  • Katarzyna J sålde sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-01-24

Brandbergen
    Vi tog hjälp av Tom för att sälja vår 4:a i Brandbergen. Tom bemötte oss med ett engagerat, ärlig och rättframt sätt. Det har varit lätt att prata med honom och vi upplever att han har haft bra kommunikation under hela säljprocessen. Tom har varit tydlig och uppmuntrande i sitt sätt att vara och vi har hela tiden känns oss trygga.
    Vi träffade många mäklare innan vi bestämde oss, och i efterhand är vi verkligen glada att vi valde att samarbeta med Tom, vi vill ge våra varmaste rekommendationer.
    Med Vänliga Hälsningar,
    Katarina Läs mer
    2020-02-12 Tom F svarar Katarzyna J
    Tusen tack för den fina rekommendationen Katarzyna, stort lycka till i nya lägenheten sen!
    Vi ses på tillträdet =)
  • Joachim A köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-01-20

Estö
    Köpt en lägenhet i Nynäs som Tom förmedlade.

Tom var professionell, trevlig och väldigt förtroendeingivande genom hela affären. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Joachim A
    Tack för den fina rekommendationen Joachim!
    Vi ses och hörs, ha det bäst.
  • Rita G köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-01-19

Brandbergen
    Vi har köpt en lägenhet i Haninge.

Mäklaren har varit mycket snabb, hjälpsam och tillmötesgående.

Tom är verkligen "service minded", informerar och uppdaterar om varje moment som sker.

Förväntningarna var ett seriöst bemötande och hjälpsamhet.
    Det har Tom verkligen levt upp till!

Vi tackar honom för en snabb och smidig affär som har möjliggjort att vi har kunnat köpa vår drömlägenhet! Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Rita G
    Wow vilka härliga och fina ord Rita, tusen tack! Vad kul att ni är nöjda, ni kommer att få det så bra i er nya fina lägenhet.
  • Samantha N köpte sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

Estö
    Väldigt snabb och bra kommunikation med Tom. Han är väldigt tillmötesgående och mån om både köpare och säljare. Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Samantha N
    Vilka fina ord, tack så mycket Samantha! Tack för rekommendationen och hoppas ni kommer stormtrivas i nya lägenheten.
  • Rasmus P sålde sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

Estö
    Sålde min lägenhet med Tom, proffsigt bemötande och engagerad, svarade alltid rakt och tydligt och uppdaterade alltid vad som hände. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Rasmus P
    Tusen tack för rekommendationen och att jag fick förtroendet att förmedla din mysiga lägenhet!
    Vi hörs och ses här i framtiden såklart, ha det bäst!
  • Lena R
    Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

Estö
    Sålde min lgh i Nynäshamn och köpte en i porten bredvid som Tom även hade som uppdrag.
    Tom har varit super bra. Engagerad, trevlig, ödmjuk och mycke proffsig.
    Jag är jääätte nöjd med Tom och kommer rekommendera honom till alla. Läs mer
    2020-01-20 Tom F svarar Lena R
    Stort tack för rekommendationen, det var ett nöje att få förmedla din fina lägenhet!
    Vi hörs och ses nu i framtiden, ha det bäst.
  • Jonathan P sålde sin lägenhet med hjälp av Tom Forsius en del av MOHV Haninge

2020-01-03

Älvsjö
    Jag kontaktade tom för att sälja min bostad han tog uppdraget och paff 2 veckor senare blev den såld till priset vi båda hade som mål Läs mer
    2020-01-07 Tom F svarar Jonathan P
    Det var ett nöje att få förmedla din fina lägenhet Jonathan, tack för förtroendet! :)

Senaste försäljningarna

Polcirkelvägen