MOHV Haninge

MOHV Haninge

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeTenYears

Mitt i Vega, strax invid stationen och med närhet till det mesta, erbjuder vi på MOHV våra tjänster i Haninge, Tyresö och Huddinge. Här får du en nytänkande tjänst och ett koncept där du är med och tar alla beslut tillsammans med din mäklare under affärens gång. Våra mäklare genomsyras av kreativitet och en framåtanda. Vi kan...

827 omdömen om MOHV Haninge

Tiina M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Vega

Jannica bemötte oss med ett leende och full med energi . Samtidigt så ingav hon förtroende och ett lugn . Positiv inställd och lyhörd . Väl vid kontraktsskrivandet var Kannica tydlig och gick igenom hela köpet noggrant . Jag hade inga förväntningar och blev bara positiv överraskad .Kan verkligen tänka mig att anlita Jannica i framtiden . Mvh Tiina Collazo

Tim L
Vega

Mycket trevlig och alltid tillgänglig!

Emil R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge

Solomon var engagerad och kom med nya strategier och tips på hur vi kunde få vår lägenhet såld under en svår tid på marknaden.

Sandra A
Köpte en tomt med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge

Personlig, duktig och hjälpsam

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla :) fortsättning följer med er försäljning:)

Per Tony S
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Sara gjorde ett mycket bra jobb trots att hon hade räntorna emot sig. Hon kämpade och var hela tiden positiv och gav mig ett lugn. Mvh Tony

Lotti O
Sålde en tomt med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Tungelsta

Vi har både köpt och sålt fastigheter med Jannica som mäklare. Man känner sig trygg i sin fastighetsaffär oavsett om man sitter som köpare eller säljare tack vare att Jannica är nogrann, lyhörd och kunnig. Vi skulle aldrig välja en annan mäklare, så vi håller tummarna för att hon inte byter yrke under våran livstid.

Svar från Jannica Johansson

Tack fina, så glad över att få hjälpa er:)

Nina Marie Louise N
Vega

Jag har med Jannicas proffsiga hjälp fått min. villa såld på extremt kort tid med bara en förhandsvisning. Fick bra hjälp av en stylist som tydligt berättade vad jag skulle göra för att visa upp huset från sin bästa sida och stegvis handledning som gjorde att jag kände mig trygg genom hela processen. Kände att inga frågor var för dumma och är helt enkelt supernöjd!

Svar från Jannica Johansson

Härligt att höra, tack snälla för att jag fick hjälpa dig.

Nikki N
Vendelsömalm

Sofia är bäst, kunnig, opartisk ,

Patience M
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Blomgren en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Jätte duktig och bra bemötande ❤️

Karl Anders Magnus J
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Lötkärr

Trevlig och mycket professionell mäklare. Kan starkt rekommendera Sofia Branting.

Emelie F
Kyrkviken

Proffesionellt och trevligt bemötande. En mäklare som man direkt känner tillit till och som man vet kan sitt jobb.

Kim E
Brandbergen

Jättefint bemötande från början till slut, proffsigt. Solomon är lyhörd för önskemål, alltid lätt att få tag på och ser till så att försäljningen går smidigt. Jag är supernöjd!

Sandra Marie Elisabeth E
Tungelsta

Engagerad mäklare som inte bara har det lilla extra, utan lägger ner hela sin tid och själ i att göra ett av våra livs största affärer. Det här hade aldrig gått utan Jannica och tack vare henne har vi ett nytt hus att snart kalla för vårt hem.

Henrik K
Vega

Elin är alltid glad och positiv, hon lyckades hitta köpare på vår lägenhet och förhandla fram ett pris som både köpare och säljare blev nöjda med.

Margareta Lise-Lott L
Tungelsta

Smidig, trevlig, kunnig om Tungelsta och snabbt hittade hon en köpare. Jätte nöjd!

Sanna B
Vega

Tillgänglig, trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående.

Sandra Marie Elisabeth E
Tungelsta

Helt fantastisk! Trevlig, effektiv och otroligt engagerad!

Mikael S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jannica Johansson en del av MOHV Haninge
Vega

Seriös, noggrann och väldigt trevlig! Upplever även att hon var lätt att få kontakt med om man behövde ställa någon fråga. Definitivt en mäklare jag skulle kunna tänka mig att rekommendera!

Nicklas B
Tungelsta

Väldigt trevligt bemötande, väldigt hjälpsam och stor kunskap av området runt Kampkärrshöjden. Jag fick svar på alla frågor jag hade och fick även information som hjälpte mig med mitt beslut att köpa. Väldigt nöjd!

Sandra H
Vega

Mkt bra! Jag är nöjd med hela processen, från början till slut. Jannica har varit uthållig och drivande!

David P
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Hultman en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Vi är otroligt nöjda med Elins professionalism och engagemang under hela försäljningsprocessen av vårt hus. Hon visade sig vara en pålitlig och kunnig mäklare som guidade oss genom varje steg på ett tydligt och förståeligt sätt. Kommunikationen var alltid snabb och tydlig. Rekomenderar Elin till alla som söker en mäklare med hög kompetens och en genuin passion för sitt arbete.

Anja A
Österhaninge

Professionell mäklare som lyssnar på ens idéer samtidigt som hon hjälper till och vägleda. God kommunikation. Riktigt nöjda.

ANDERS H
Västerhaninge- Söderby

Målinriktad och lyssnade verkligen in våra önskemål om bilder och text. Med hennes stora engagemang och kunnighet ledde försäljningen till en snabb och lyckosam affär för både säljare och köpare. Kan verkligen rekommendera Jannica.

Gunilla H
Vendelsömalm

Elin en glad ,pigg ,Lyhörd och väldigt trevlig och kunnig mäklare. . Duktig på att ge information om vad som händer i ens ärende Jag rekommenderar henne varmt..Mvh Monica

Patrik B
Ösmo

Vi tyckte att köpet gick smidigt och att Jannica var tydlig, informativ och professionell 😊 Vänliga hälsningar Patrik

Marek G
Centrala Handen

Bra och trevligt bemötande. Professionell hjälp. Hjälpte mig med alla frågor jag hade. Snabb respons och kontakt med kunden som var intresserad att köpa bostad .Jag ska rekommendera Jannika Johansson till vänner och bekanta som mäklaren .

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla Marek att jag fick hjälpa er med försäljningen, önskar er en trevlig semester😎

Elwira D
Centrala Handen

Jag är otroligt nöjd! Solomon är superproffsig på alla sätt och vis och jag kan verkligen rekommendera honom. Smidigaste försäljningen någonsin!

Svar från Solomon Tumizghi

Jag tackar så hemskt mycket för dina fina ord Elwira! Med beslutsamhet så löser det sig alltid :). Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Piotr D
Centrala Handen

Fantastiskt proffsigt bemötande, informativ, saklig och framför allt väldigt trevlig och förtroendeingivande. Vi är väldigt nöjda både jag och min fru att vi kom i kontakt med Solomon.

Svar från Solomon Tumizghi

Det var min ära att få sälja er lägenhet :). Vilka fin recension Piotr, stort tack, det värmer en mäklares hjärta! Vi ses och hörs snart igen. Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Ludvig G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Centrala Handen

Väldigt proffsig och effektiv under köpet.

Svar från Solomon Tumizghi

Stort tack för dina fina ord Ludvig! Ni kommer trivas superbra i bostaden! Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Jan T
Vega

Jag har själv arbetat som säljare i över 30 år. Jannica är en fantastisk person/ mäklare /säljare. Hon möter upp kundens, dvs mitt behov på absolut bästa sätt. Ta hand om henne.

Svar från Jannica Johansson

Vilken fin recension, tack snälla Jan🌸

Louise R
Vendelsömalm

trevligt, possitivt och proffsigt bemötande. Snabb på att svara vid frågor på tex SMS

Eva Magdalena C
Tungelsta

Mycket bra bemötande. Kunnig och lösningsorienterad.

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla, kul att få hjälpa er🌸

Sara Cristina J
Svartbäcken

Sofia är rak i sin kommunikation Det finns inget som hon inte hjälper till med Inga frågor är dumma frågor Hon ser till att alla är informerade om vad som händer Sofia är duktig på området hon jobbar i

Björn B
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemötande vid ankomst Bra på att förklara med dom frågorna man hade

Tackar Björn för att du skriver! Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Vicente S
Sålde sitt hus med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Svartbäcken

Mycket tillmötesgående. Bra initial och löpande info. Utmärkt överenskommelse vid argumenteringen av det slutliga försäljningspriset.

Berit Inga-Mari V
Sålde sitt hus med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Vendelsö

Vi är mycket nöjda med försäljningen. Mäklaren skötte det snyggt trots en del utmaningar under budgivningen. Priset ligger inom ramen för den värdering han gjorde.

Svar från Solomon Tumizghi

Vad fint du skriver Berit, Stort stort tack! Ni kommer trivas fint i er nya lägenhet :). Allt Gott. Mvh Solomon på MOHV

Richard T
Köpte sin stuga med hjälp av Solomon Tumizghi en del av MOHV Haninge
Hemfosa

Bra bemött, saklig och proffesionell. Bra kommunikation, allt fungerar smidigt.

Tack så mycket för dina fina ord :). All lycka till er! Mvh Solomon på MOHV

Gisela P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Centrala Tyresö

Möttes upp i lägenheten av en väldigt glad, trevlig och kunnig mäklare!

Sachin V
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Brandbergen

She has good knowledge of market, resulting in she had provided correct guidance to get sell our apartment in just one week of time. Thank you for all her efforts.

Tobias R
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Brandbergen

Hur bra som helst😊 Bästa mäklaren

Panchasheela Sachin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Brandbergen

Linnea is very supportive and communicative, has good knowledge of market. Thank you for the good work. Happy to recommend her to other people.

Angelina R
Köpte sin lägenhet med hjälp av Elin Hultman en del av MOHV Haninge
Vendelsömalm

Jag fick ett väldigt bra första intryck av Elin, dels var hon väldigt kunnig och kunde svara på mina frågor men jag kände ett förtroende för henne också. Hon svarar snabbt och återkopplande alltid som lovat. Har inget negativt att säga om henne. Rekommenderar henne varmt!

Emelie E
Vega

Sofia har varit extremt driven och lyhörd i vår försäljning av bostad, efter ca 6 mån med tidigare mäklare kom hon in och efter bara några veckor var vår lägenhet såld. Extremt tacksam och nöjd! Rekommenderas ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

mattias a

Grymt jobb och engagemang! Rekommenderas starkt ⭐️

Emelie S
Västerhaninge - Åby

Bästa mäklaren som lyssnade in våra behov och alltid fanns där vid frågor. Hon var även engagerad i att hjälpa oss att hitta vår nästa bostad efter försäljningen. Rekommenderar varmt!

Theresia M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Branting en del av MOHV Haninge
Västerhaninge - Åby

Sofia Branting har bemött mina frågor på ett väldigt uppskattat sätt. Hon har genom sitt brinnande engagemang för sin proffesion uppdaterat mig på ett önskvärt sätt och har medlat mellan mig och säljarna för ett optimalt avtal för båda parter.

Nemanja R
Tungelsta

Jannica har överträffat mina förväntningar som mäklare. Jag har haft nöjet att anlita henne inte bara en gång, utan flera gånger, och varje gång har hennes insats varit utomordentlig. Trots en oerhört tuff marknad har Jannica levererat med många visningar och en imponerande kämparglöd. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som letar efter en pålitlig och engagerad mäklare.

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla för din fina rekommendation, jag blir sååå glad🌸

Richard M
Vendelsömalm

Kanonbra från början till slut

Semir N
Hagsätra

Vi är så extremt nöjda! Jag anlitade Solomon första första gången när han jobbade på ett annat bolag, och där sålde han min bostad som den dyraste i föreningen någonsin, supernöjda! Nu 3 år senare behövde jag sälja min bostad igen och kontaktade Solomon såklart. Denna gång vart försäljningen den dyraste sedan 2020!!, heeelt galen bedrift i dessa tider! Vi hade endast En spekulant med tanke på dystra tider, men han lyckades ÄNDÅ förhandla upp spekulanten med 100.000kr, helt otroligt faktiskt! Solomon är otroligt...

Svar från Solomon Tumizghi

Vilka Ord Semir, STORT tack :). Tack för Förtroendet än en gång, så ses och hörs vi när det dags igen :). Kram. Mvh Solomon på MOHV

Robin R
Handen

Bra bemötande, snabb på att svara på frågor. Jannica är en förstående och positiv person. vi är mycket nöjda.

Svar från Jannica Johansson

Tack snälla för rekommendationen :)