Elin Carlson

Elin Carlson

Elin Carlson är mäklare på MOHV Helsingborg

Elin Carlson har varit registrerad mäklare sedan 2014-05. Elin Carlson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Elin Carlson har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

18 omdömen om Elin Carlson

Sedan starten hos Reco 2015
Premtime N
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Bästa mäklaren, mer än bara vår mäklare på alla tänkbara hjälpsamma sätt! Rekomenderar MOHV pga Elin!

Marie P
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Min erfarenhet av att göra affärer med Elin är bara positiva, Elin är lätt att få tag på kommer snabbt tillbaka med svar. Har anlitat Elin nu tre gånger och samtliga gångerna med belåtenhet.

Daniel E
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Vi kan inte vara mer nöjda med Elin. Proffsigt bemötande och man kände att man var i trygga händer. Man tvekade aldrig om man hade frågor eller funderingar. Våra varmaste rekommendationer till både Mohv och speciellt Elin!

Lars A
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Elins agerande i sin yrkesroll är en fantastiskt positiv upplevelse. Hon är dessutom som person jäkligt trevlig

Håkan A

positiv,påläst,engagerad mäklare

Sholeh D
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Hon är trevlig och duktig . Jag har rekommenderade henne till mina bekanta . Det var en bekant som rekommenderade henne och jag är väldigt nöjd med henne

Natasha G
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Elin är helt underbar. Viker sig ut och in för att göra dig som säljare nöjd och ser alltid till att lösa allt man önskar med ett leende på läpparna. Trevlig, glad och väldigt duktig! Mycket imponerad. /Natasha Green

Chris H
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Elin gav ett bemötande som ingav stort förtroende. Hon var mycket professionell och personlig men ej privat, precis som en mäklare ska vara. Hon var glad och positiv men inte så att det var påklistrat. När jag ska sälja lägenheten som jag köpte genom Elin kommer jag att be Elin om att ta uppdraget

Pierre
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Rekommenderades av en vän att vända mig till Elin när jag skulle sälja min lägenhet och jag ångrar inte valet. Hela processen var välstrukturerad och Elin var tillgänglig under arbetet med försäljningen och kunde svara på frågor. Allt sköttes mycket proffesionellt och det märktes att Elin var intresserad av att inte bara få lägenheten såld, utan att få den såld på bästa sätt till rätt pris.

Maya D
Skrev om Elin Carlson en del av MOHV Helsingborg

Träffade sammanlagt 4 mäklare inför försäljningen av min bostadrätt. Valet föll på Elin, hon är väldigt proffsig och hängiven. Från första stund var hon engagerad till tusen procent! Skulle rekommendera henne alla gånger om!