Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Elvina Bernebring
Elvina Bernebring
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Elvina Bernebring och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 15 kunder tycker om Elvina Bernebring

• Katarina J
    Katarina J skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplever att Elvina utfört sitt uppdrag på ett proffsigt sätt och varit till stor hjälp genom hela processen vid försäljning av vårt hus och köp av lägenhet. Kan absolut rekommendera Elvina som mäklare, hon har alltid varit anträffbar om frågor dykt upp. Läs mer
  • Fredrika K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Elvina var otroligt proffsig genom hela vår försäljningsprocess och ansträngde sig till det yttersta. Vi rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • Kärnfastigheter skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra bemötande, professionell och kunnig. Gör gärna affärer genom Elvina igen. Läs mer
  • Lina A skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Försäljningen av vårt hus gick snabbt och smidigt. Vi uppfattade Elvina som en engagerad mäklare med mycket bra bemötande. Läs mer
  • Filip K skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Hej!
    Elvina var duktig och hon var påläst om objektet och visste vad hon pratade om.

Det gick snabbt och smidigt och jag är nöjd.

Filip Läs mer
  • Afraa B skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi är nöjda. Allt gick bra, väl planerad och som vi förväntade oss. Läs mer
  • Helene S skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Jag har köpt en lägenhet. Elvina var mycket duktig. Hon återkopplade direkt till mig som kund. När budgivningen startade var hon aktiv och kunnig, jag hade en snabb affär som jag tyckte var jätte bra. Har man börjat en budgivning vill man att den blir avklarad och inte drar ut på tiden i t ex flera dagar. För att kunna skriva kontrakt tog hon in alla uppgifter direkt och fixa så man kunde skriva på samma dag som man hade avslutat budgivningen. Läs mer
  • Martin B skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Possitivt och engagerat bemötande. Läs mer
  • Mari N skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Inger ett mycket gott intryck och verkar kunnig i sin yrkesroll.
    Blev inget uppdrag för oss den här gången. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Elvina Bernebring en del av MOHV Helsingborg
    Vi är jätte nöjda med servicen som vi fått av Elvina. Hon har varit engagerad och serviceminded och stöttat oss till 100% både när det har gällt råd och tips inför köp av vårt nya hus, samt försäljning av min bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Elvina som mäklare. Läs mer
    Elvina B gillar detta

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg