Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Emily Velandia
Emily Velandia
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2017
?
Det händer mycket på bostadsmarknaden och det är skönt att vara förberedd och veta hur en försäljning går till. Det är ett stort steg och för att få ett så bra resultat som möjligt är det bäst att ha en bra plan som du som säljare känner dig bekväm med. Jag brukar alltid säga att när du ska välja mäklare så ska du välja den mäklare som du känner mest förtroende för. Detta är viktigt för att du som säljare ska känna dig trygg och lugn genom hela processen.

Kontakta mig så ska jag berätta hur ett samarbete med mig kan fortlöpa när vi väl ska sätta igång med förmedlingen av din bostad om du väljer ett samarbete med mig. Läs mer

Läs vad 11 kunder tycker om Emily Velandia

• Julia S skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Hängiven och engagerad mäklare med glimten i ögat. Är väldigt nöjd med hela processen. Är mycket nöjd med Emily som mäklare och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Christian N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily är en duktig och kompetent mäklare, lyssnar på vad kunden vill ha och letar upp det snabbt. Hon har också ordning o reda på saker o ting. Läs mer
  • Fredrik E skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Kunnig, trevlig, hjälpsam. Lätt att prata med och ger den information vi behöver och vill ha.
    Även efter köpet är genomfört och vi återkommer med frågor så finns hon där och är obesvärat hjälpsam. Läs mer
  • Avard K skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Engagerad och nyfiken mäklare som gjorde mig väldigt nöjd. Läs mer
  • Lennart A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily gör allt för att matcha lägenheten med rätt köpare. Hon ser möjligheter och är mycket resultatorienterad med ett stort servicemindset. Hon uppvisar en stor proffessionalitet och kommer väl förberedd till mötet med kund. Läs mer
  • Carin L skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Duktig, tillmötesgående, professionell. Läs mer
  • Nina P skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevligt bemötande och service. En mäklare som verkligen jobbar hårt för sina kunder och ger det extra för att alla parter ska bli nöjda. Kommer att vid nästa bostadsaffär att kontakta Emily Velandia. Läs mer
  • Maria N skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily har varit snabb och smidig i kontakten. Inga som helst problem. Läs mer
  • Jonna B skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med proffsig och snabb hantering vid försäljningen av min bostadsrätt. Emily var alltid lätt att komma i kontakt med och svarade snabbt på mejl. Hela processen gick smidigare än väntat och vi nådde över önskat pris. Läs mer
  • Hala A skrev om Emily Velandia en del av MOHV Helsingborg
    Emily Velandia ger jag henne 10 av 10 Läs mer