Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg Henric Nylander

en del av MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 8 rekommendationer
Jag heter Henric Nylander och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 8 användare tycker om Henric Nylander

• Anita M
    Anita M skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Postiv glad duktig mäklare mycket hjälpsam vi är glada över vi har haft Henric till vår försäljning.
  • Tobias J
    Tobias J skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket engagerad och bra återkoppling! Kunnig och öga för detaljer vid fotografering.
    Vi kan varmt rekommendera Henric!
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Jättebra och engagerad mäklare. Väldigt ödmjuk för sitt uppdrag. Återkopplar alltid efter en visning vilket uppskattas väldigt mycket.
  • Kent P
    Kent P skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Han är trevlig och förtroendegivande och ger 100% service det är en person som jag rekommenderar till folk som skall Sälja och köpa .
    Han är toppen
  • Anna P
    Anna P skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi har haft lång erfarenhet av mäklare Henric Nylander, både som säljare och som köpare.
    Henrics ärliga och uppriktiga inställning uppskattas mycket av oss och vi fick direkt en bra känsla vid vårt första möte.
    Vår försäljning tillsammans gick över förväntan och hela förloppet av försäljningen sköttes mycket bra.
    Som köpare har vi haft behov som blivit tillgodosedda av Henric på ett mkt bra sätt. Hans förståelse för oss som kund har värderats högt från vår sida. Vi kan varmt rekommendera Henric som mäklare!
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi är mycket nöjda. God kontakt under hela processen. Engagerad, snabb, flexibel och hjälpsam
  • Carola S
    Carola S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Perfekt utförd försäljning.
    Intresserad, angelägen, brydde sig.
    Angelägen om säljarens intressen.
    Rekommenderas varmt.
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Inför vår försäljning träffade vi flera mäklare. Av dessa gjorde Henric bäst intryck på oss. Henrics främsta sidor är hans lugn, ödmjukhet och lyhördhet, något vi värderar högt. Försäljningen gick bra och vi kan tänka oss att anlita Henric även i framtiden.
Lina Sweid
Johannes Midbjer