Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Henric Nylander

Läs vad 20 Läs vad Henric Nylander

• Louise G
    Louise G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2018-12-28

Vi köpte ett objekt som Henric sålde.
    Serviceminded och återkoppling står högt upp hos Henric. Var alltid mycket lätt att få tag på och löste snabbt problem. Han är en säljare ut i fingerspetsarna. Läs mer
  • Bengt S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-30

Mycket bra information från början till slut. Bra träffsäker ekonomisk bild av marknaden och området. Totalt mycket bra. Läs mer
  • Sofie S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-20

Förtroendeingivande och ordningsam mäklare. Läs mer
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-16

Kompetent,lugn och inte så "gå-påig" som andra mäklare. Jag fick mycket stort förtroende för honom och vill gärna återkomma till honom vid nästa fastighetsaffär. Lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka. Läs mer
  • Patrik H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-15

Mycket duktig mäklare som jag kan ge mina varma rekommendationer. Läs mer
  • Annette R skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-14

Mycket professionell i sin yrkesroll. Vi hade fullt förtroende för honom och han gjorde oss inte besvikna :-) Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-14

Henrik är en mäklare som kan sin sak! Är mycket professionell och visade ett stort engagemang vid visning och frågor kring husförsäljning m.m.Alltid tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill göra en god hus affär! Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-13

Henrik Nylander på MOHV har varit en stjärna i hela vår försäljning, från att vi kände osäkerhet och bara nuddade ämnet om försäljning, till allt var klart och lägenheten var såld med bättre utfall än vi någonsin kunnat tro. Han gav oss alltid ärliga och direkta svar på alla våra funderingar och frågeställningar, även om inte svaret alltid var bäst för hans del, utan han tänkte på oss som kunder. Henrik har varit lika tillgänglig och serviceminded även efter allt blivit finaliserat. Vi är otroligt nöjda med honom och kommer definitiv inte tveka en sekund vem vi skall anlita för framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Filip G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-13

Trevlig, professionell, stort bemötande och alltid tillgänglig och öppen. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg

2017-12-12

Hela tiden återkoppling, statusuppdatering och rådgivande genom hela affären. Rekomenderar Henric starkt för er nästa fastighetsaffär. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg

Lina Sweid