Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Henric Nylander
Henric Nylander
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Henric Nylander och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 19 kunder tycker om Henric Nylander

• Bengt S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra information från början till slut. Bra träffsäker ekonomisk bild av marknaden och området. Totalt mycket bra. Läs mer
  • Sofie S skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Förtroendeingivande och ordningsam mäklare. Läs mer
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Kompetent,lugn och inte så "gå-påig" som andra mäklare. Jag fick mycket stort förtroende för honom och vill gärna återkomma till honom vid nästa fastighetsaffär. Lätt att få tag på och ringer alltid tillbaka. Läs mer
  • Patrik H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig mäklare som jag kan ge mina varma rekommendationer. Läs mer
  • Annette R skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Mycket professionell i sin yrkesroll. Vi hade fullt förtroende för honom och han gjorde oss inte besvikna :-) Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik är en mäklare som kan sin sak! Är mycket professionell och visade ett stort engagemang vid visning och frågor kring husförsäljning m.m.Alltid tillgänglig och flexibel. Kan varmt rekommendera honom till alla som vill göra en god hus affär! Läs mer
  • Anna K skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Henrik Nylander på MOHV har varit en stjärna i hela vår försäljning, från att vi kände osäkerhet och bara nuddade ämnet om försäljning, till allt var klart och lägenheten var såld med bättre utfall än vi någonsin kunnat tro. Han gav oss alltid ärliga och direkta svar på alla våra funderingar och frågeställningar, även om inte svaret alltid var bäst för hans del, utan han tänkte på oss som kunder. Henrik har varit lika tillgänglig och serviceminded även efter allt blivit finaliserat. Vi är otroligt nöjda med honom och kommer definitiv inte tveka en sekund vem vi skall anlita för framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • Filip G skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig, professionell, stort bemötande och alltid tillgänglig och öppen. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Hela tiden återkoppling, statusuppdatering och rådgivande genom hela affären. Rekomenderar Henric starkt för er nästa fastighetsaffär. Läs mer
  • Björn H skrev om Henric Nylander en del av MOHV Helsingborg
    Vi använde Henric vid försäljning av vår bostadsrätt. Han var proffsig och sålde bostadsrätten innan visning. Vi är helnöjda. //Björn & Malin Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg

Lina Sweid