Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg Johannes Midbjer

en del av MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 31 rekommendationer
Jag heter Johannes Midbjer och är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar.
Jag arbetar varje dag för att varje enskild person ska tillgodoses på bästa möjliga sätt genom att ständigt vara påläst, tydlig och engagerad i mitt arbete. Jag älskar bostadsaffärer och ser alltid till de möjligheter som jag på bästa sätt kan hjälpa just dig med. Det kan vara allt från en försäljning, köp av bostad eller varför inte bara hitta kloka och kreativa lösningar på vardagsproblem i ditt studentkök. Jag kommer med råd och tips sedan hjälps vi åt och hittar bästa möjliga upplägg/lösning för att du ska nå din bostadsdröm!

Varmt välkommen och kontakta mig!

Läs vad 31 användare tycker om Johannes Midbjer

• Henric
    Henric skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Hade 8 mäklare på besök för att bestämma oss för vem som skulle sälja vår lägenhet. Johannes var den som kändes överlägset bäst och vi har inte ångrat oss en sekund. Vi fick det vi ville ha och hela processen har gått smidigt. Väldigt nöjda och kan varmt rekomendera Johannes. Spara er tid och välj Johannes direkt, han kan sin grej =)
    2016-11-15 Johannes M svarar Henric
    Stort tack för de fina orden. Har varit ett sant nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er mycket fina bostad!
  • Joanna G
    Joanna G skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har med stort engagemang och professionellt bemötande hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Jag kommer att rekommendera Johannes till alla mina kontakter!
    2016-08-11 Johannes M svarar Joanna G
    Stort tack Joanna. Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till!
  • Fredrik Frille L
    Fredrik Frille L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vill tacka och samtidigt rekommendera Johannes för ett fantastiskt utfört jobb med mycket passion och engagemang.
    2016-08-08 Johannes M svarar Fredrik Frille L
    Stort tack själv Fredrik. Har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till med nya huset!
  • Marica D
    Marica D skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har uppfört sitt arbete på ett professionellt sätt med starkt vilja och stort engagemang med en positivt inställning och ett trevligt bemötande. Jag skulle gärna vilja rekommendera Johannes vidare till mina vänner som vill sälja sin bostad. Bra jobbat Johannes
    Mvh Marica Donram
  • Karin S
    Karin S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag /Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Johannes som dessutom gjorde att vi valde just honom som mäklare (Då vi träffade några olika mäklare innan vi valde)
    Johannes uppfyllde alla förväntningar , och mer därtill !! , hade koll på marknaden och på området och hjälpte oss med speciella önskemål ! Rakt igenom supernöjda !! Nästa gång vi säljer något ger vi uppdraget till Johannes direkt ! Rekommenderas varmt !
  • Vesna M
    Vesna M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har ett mycket bra och professionellt bemötande. Han uppfyller mina förväntningar på en utmärkt mäklare!
  • Andréas S
    Andréas S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Professionell och positiv.
    Planering, genomförande och sluförande av affären gjordes väldigt smidigt och med mig informerad löpande.
  • Eva M
    Eva M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag hade kontakt med 4 st mäklare, Johannes blev mitt självklara val! Det kändes bara så rätt! Han är driven, kunnig, engagerad och ger ett tryggt/förtroende fullt intryck samtidigt som han har glimten i ögat.
    Processen gick igång i ett snabbt tempo med ständiga återkopplingar. Under loppet av två veckor var min lägenhet såld till ett pris högt över förväntan! Johannes var hela tiden tillgänglig och alltid lika tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Tack Johannes!!!
  • Kenny J
    Kenny J skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, enkelt och en väl utförd försäljning, kan inget annat än att Rekommendera Johannes och MOHV som mäklare.
    2016-03-08 Johannes M svarar Kenny J
    Tack Kenny och stort grattis till din nya bostad!
  • Emmy C
    Emmy C skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Efter att ha haft en annan mäklare bytade jag efter misslyckad försäljning till Johannes på Mohv. Han fick bostaden såld och dessutom till mer än utgångspris. Han är en oerhört driven och vass mäklare. Han har skött denna affär snabbt och smidigt och det är också därför jag varmt rekommenderar Johannes!
  • Kayvan A
    Kayvan A skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    En supertrevlig kille som kan sin sak. Påläst och kunnig. Första mötet med honom var när vi skulle köpa hus och han kändes ärlig, effektiv och rak, och då hade vi ändå mött en massa mäklare i vår jakt på hus. Allt gick smidig och bra.
    När vi skulle sälja vårt blev valet enkelt, det var Johannes. Och även vid försäljning sköttes allt exemplarisk och effektiv. Väl investerade pengar. Kan varmt rekommendera honom vare sig ni ska köpa eller sälja.
  • Graziella V
    Graziella V skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes är supertrevligt, väldigt socialt och extremt bra på hans Job. Supernöjd.
  • Karin V
    Karin V skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vid vårt första möte var Johannes väldigt påläst och gjorde ett gott intryck. Han visade mycket engagemang och med den energi han utstrålade blev han mitt självklara val. Detta engagemang och energi fortsatte genom hela försäljningsprocessen och även genom och efter avslut. Stor eloge!
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes är trevlig och väldigt professionell i sin yrkesroll. Jag var mycket nöjd men försäljningen trots att jag gick ner något i pris. Hela processen var smidig, vilket uppskattas.
  • Christel N
    Christel N skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Väldigt engagerad och kunnig. Gav oss bra råd om hur vi kunde få ut mesta möjliga i pris för lägenheten och var också realistisk i sin prissättning.
    Förberedelser med fotografering och sedan kontraktsskrivning avlöpte smidigt
    Johannes rekommenderar jag till den som frågar och jag har även fått hans kontaktinfo som rekommendation när jag själv behövde hjälp.
  • Pernilla  K
    Pernilla K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vi är så nöjda med Johannes som fastighetsmäklare. Med ett proffesionellt och kunnigt bemötande, glimten i ögat och ett drivande engagemang fick Johannes sålt vår lägenhet på bara några dagar. Johannes har även varit delaktig i hela processen när vi köpte vårt hus, kommit med rekommendationer gällande försäljning av vår lägenhet, besiktningsman samt varit väldigt tillmötesgående gällande frågor och funderingar. Vi rekommenderar Johannes till alla som går i säljtankar då Johannes är den pusselbit som får igång hela processen :)
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vi är mycket nöjda med Johannes Midbjer för att han är duktig och engagerad och för att han gjorde ett fantastisk jobb vid
    den komplicerade försäljningen vi hade. En stor eloge till honom för ett mycket väl utfört arbete.
  • Hatice
    Hatice skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vi är supernöjda med hur Johannes på Mohv har skött försäljningen av vår lägenhet.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!
  • Fredrik  A
    Fredrik A skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Hade Johannes som mäklare och han är allt som man vill att en mäklare skall vara trevlig, engagerad, målinriktad etc. men har fortfarande nära till skratt och är en riktigt härlig person.
    Kan varmt rekommendera Johannes och tror inte han gör någon besviken.
  • Johan
    Johan skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    En otroligt kompetent mäklare med god kännedom om läget på bostadsmarkanden. Alltid på plats på utsatt tid, strukturerad, lugn men har nära till skratt. Vi kommer att rekommendera Johannes till familj, vänner och alla andra som behöver hjälp med sin bostadsaffär.
  • marlene t
    marlene t skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Vi valde Johannes som mäklare efter att personligen träffat 5 andra mäklare i stan som vi hört mycket om och fastnat för på visningar. Men, mötet med Johannes kändes ännu bättre. Johannes har en känsla för att möta människor, inger en trygghet, påläst, glimten i ögat och professionell. klarar precis av den hårfina gräsen av att vara säljande utan att bli för mycket. Han har nu sålt tre lägenheter inom familjen alla på bästa sätt. Enligt mig - stans bästa mäklare och han kommer att gå långt!
  • Carina A
    Carina A skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes har ett bemötande som känns naturligt, tryggt och inga konstigheter. Fick utgångspriset, är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Johannes. Rätt man på rätt plats
  • Mia P
    Mia P skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    En riktigt duktig och kunnig mäklare som jag ger mina bästa lovord för. Allt gick smidigt och enkelt! Vi är så glada att just Johannes och MOHV hjälpte oss att sälja. Vi fick utgångspriset samma dag vi hade första visningen. Underbart!
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Tack Johannes Midbjer & MOHV!
    Efter att under lång tid försökt sälja vår villa via annan mäklare så kontaktade jag MOHV via deras hemsida/mailbox. Efter knappt 10min ringer Johannes Midbjer upp! Jag är tydlig med mina mål och krav och den här mäklaren sprudlar av självförtroende! Fint, han får då uppdraget som kollegor i branschen misslyckats med! Efter ett grundligt förberedelsearbete så sparkar han igång processen med rasande fart. Konstant återkoppling, tydlighet, ärlighet och professionalism är ledorden. Exekvering och avslut är resultatet! På mindre än 2v säljer han villan långt över utgångspris efter budgivning. Jag kommer aldrig att anlita en annan mäklare än Johannes Midbjer, spelar ingen roll till vilken firma han går! Jag har redan rekomenderat honom till mitt nätverk. Ung, hungrig och inte full av "hot-air" utan leverans från start till mål på rekordtid, det är min upplevelse och jag är krävande i min egen roll som ledare skall tilläggas. Hatten av! Top noch! Ja ni fattar......
  • Helena W
    Helena W skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Johannes var mycket trevlig, noggrann och ärlig, vilket är områden jag anser är viktiga och uppskattar hos en mäklare. De mäklare jag stött på i Skåne har inte mätt sig med honom. Jag är mycket nöjd med honom som mäklare och med det arbete han gjorde. Däremot hade jag velat få mer för bostaden som såldes, men det vill man väl alltid!
  • Alma N
    Alma N skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mohv är något jag verkligen kan rekommendera. Smidigt. Bra kommunikation mellan . Och nått som jag tyckte va bra att de va ny tänkande. Vår lägenhet såldes på knappt 4 veckor. Och kommer att använda mohv igen
  • Henrik O
    Henrik O skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Jag fick ett mkt bra bemötande. Johannes var punktlig, höll vad han lovade och visade stort engagemang för att få lägenheten såld. Jag skulle gärna anlita honom igen.
  • Rasmus K
    Rasmus K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Mycket trevlig kille
    Super skön snubbe
  • Sarah B
    Sarah B skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Sålde min lägenhet rekordsnabbt, mycket engagerad och trevlig
  • Kurt J
    Kurt J skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Funkade mycket bra med Johannes .
    Hörde av sig och uppdaterade oss på ett bra sätt.
    Kan rekommendera Johannes
    Mvh Kurt Jonsson
  • Annamaria M
    Annamaria M skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg
    Bra service & underbart bemötande.
    Är riktigt nöjd.
Lina Sweid