Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Johannes Midbjer
Johannes Midbjer
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Johannes Midbjer och är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar.
Jag arbetar varje dag för att varje enskild person ska tillgodoses på bästa möjliga sätt genom att ständigt vara påläst, tydlig och engagerad i mitt arbete. Jag älskar bostadsaffärer och ser alltid till de möjligheter som jag på bästa sätt kan hjälpa just dig med. Det kan vara allt från en försäljning, köp av bostad eller varför inte bara hitta kloka och kreativa lösningar på vardagsproblem i ditt studentkök. Jag kommer med råd och tips sedan hjälps vi åt och hittar bästa möjliga upplägg/lösning för att du ska nå din bostadsdröm!

Varmt välkommen och kontakta mig! Läs mer

Läs vad 36 Läs vad Johannes Midbjer

• Rasmus K skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2017-03-15

Mycket proffisionell och engagerad mäklare.
    Förstod vad som var viktigt och pushade för en lyckad försäljning.
    Resulterade i en slutpris där både säljare och köpare var mycket nöjda.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Midhat L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2017-03-15

Han gjorde ett utmärkt jobb!
    Jag rekommenderar honom! Läs mer
  • Hans I
    Hans I skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2017-03-14

Mycket trevlig, kompetent, alltid tillgänglig, lugn och sansad! Läs mer
  • Yüksel F skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2017-03-13

He was extremely good, fast, friendly, energetic and helpful Läs mer
  • David H skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2017-01-16

Johannes gjorde ett väldigt bra jobb genom hela processen. Redan vid första mötet kändes han seriös och bra koll mitt område. Han gjorde ett bra upplägg och hela processen gick väldigt smidigt. Kan inget annat är rekommendera Johannes. Läs mer
    2017-02-23 Johannes M svarar David H
    Tack Själv David. Lycka till med allt, ses säkert på någon tävling framöver :)
  • Henric skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2016-11-14

Hade 8 mäklare på besök för att bestämma oss för vem som skulle sälja vår lägenhet. Johannes var den som kändes överlägset bäst och vi har inte ångrat oss en sekund. Vi fick det vi ville ha och hela processen har gått smidigt. Väldigt nöjda och kan varmt rekomendera Johannes. Spara er tid och välj Johannes direkt, han kan sin grej =) Läs mer
    2016-11-15 Johannes M svarar Henric
    Stort tack för de fina orden. Har varit ett sant nöje att få hjälpa till med förmedlingen av er mycket fina bostad!
  • Joanna G skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2016-08-10

Johannes har med stort engagemang och professionellt bemötande hjälpt oss med försäljningen av vår lägenhet. Jag kommer att rekommendera Johannes till alla mina kontakter! Läs mer
    2016-08-11 Johannes M svarar Joanna G
    Stort tack Joanna. Har varit fantastiskt roligt att få hjälpa till!
  • Fredrik Frille L
    Fredrik Frille L skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2016-08-08

Vill tacka och samtidigt rekommendera Johannes för ett fantastiskt utfört jobb med mycket passion och engagemang. Läs mer
    2016-08-08 Johannes M svarar Fredrik Frille L
    Stort tack själv Fredrik. Har varit ett nöje att få hjälpa dig med försäljningen. Stort lycka till med nya huset!
  • Marica D skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2016-07-25

Johannes har uppfört sitt arbete på ett professionellt sätt med starkt vilja och stort engagemang med en positivt inställning och ett trevligt bemötande. Jag skulle gärna vilja rekommendera Johannes vidare till mina vänner som vill sälja sin bostad. Bra jobbat Johannes
    Mvh Marica Donram Läs mer
  • Karin S skrev om Johannes Midbjer en del av MOHV Helsingborg

2016-06-30

Jag /Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Johannes som dessutom gjorde att vi valde just honom som mäklare (Då vi träffade några olika mäklare innan vi valde)
    Johannes uppfyllde alla förväntningar , och mer därtill !! , hade koll på marknaden och på området och hjälpte oss med speciella önskemål ! Rakt igenom supernöjda !! Nästa gång vi säljer något ger vi uppdraget till Johannes direkt ! Rekommenderas varmt ! Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg

Lina Sweid