Mäklare Skåne Helsingborg MOHV Helsingborg Lina Sweid
Lina Sweid
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag jobbar med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar.
Jag blev årets Rookie 2015 och min ambition är att ständigt göra mina kunder nöjda. Jag vill även gång på gång överträffa mig själv och slå försäljningsrekord.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans tar vi fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Oavsett om det gäller val av tidningar, digitala medier, postade utskick - valen är dina. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst samt en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag med familj och vänner eller tar långa promenader. Läs mer

Läs vad 69 kunder tycker om Lina Sweid

• R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lyhörd, kunnig och väldig lätt att nå. Tar sin tid att förklara saker och ting ifall man undrar något.
    Väldigt driven och positiv, jag kan verkligen rekommendera Lina till andra, super duktig mäklare! Läs mer
  • Loai Z skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är otroligt duktig och kunnig! En lyhörd och trevlig mäklare och hon jobbar effektivt och smidigt. Har rekommenderat henne till flera bekanta och gör det än, då jag är mycket nöjd med min försäljning som hon skötte alldeles utmärkt! Läs mer
  • Johan M
    Johan M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Rekommenderar verkligen Lina. Professionell med en fantastisk positiv approach och attityd. Väldigt tydlig och resonabel genom hela processen och är mer än nöjd! Läs mer
  • Ida L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Superbra märklare på alla sätt. Inlyssnande och professionell, samt med stor värme och personlighet skötte hon hela affären smidigt, enkel och snabbt efter mina önskemål. Inget att klaga på. Läs mer
  • Karin Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Drivande o energisk mäklare som arbetar för kunden. Lätt att nå hela tiden. Läs mer
  • Amanda T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag och min sambo blev utöver förväntan, väldigt nöjda. Lina gör ett toppen jobb och vi var väldigt tacksamma att ha just henne som vår mäklare!

Hälsningar,
    Amanda och Stefan Läs mer
  • Stefan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina, bästa Lina! Efter ett par års verkan i Helsingborg så fick jag ofta känslan att mäklare prioriterar sina egna kretsar (endast), en känsla som gång på gång upprepades och man har mist förtroende under det långa loppet.

Där kommer Lina in i bilden, en för mig obekant person son gav 100% förtroende från start och framför allt levererande topp resultat. Lina jobbar med känsla och förtroende vilket också resulterar i höga mål, därmed 5 stjärnigt resultat! Enligt mig den bästa mäklare jag haft kontakt med och delat tankar om, Lina är helt klart det rätta valet som mäklare oavsett vem man är eller vad man säljer. Jag och min sambo kunde inte varit mer nöjda!

/ Stefan & Amanda Läs mer
  • Carona T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina passar kunder som vill vara effektiva. Det hon kan tänka på enligt min mening är att inte forcera för mycket. Det kan bli stressande för en kund som vill ta det lugnt och som behöver tid för eftertanke. Hon talar väldigt snabbt och det gäller att hänga med i svängarna! Läs mer
  • Molly A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Snabbt, smidigt, trevligt! Lösningsorienterad. Läs mer
  • Ellen L
    Ellen L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Otroligt engagerad, driven och lyhörd mäklare som hjälpte mig mycket både vid lägenhetsköp och försäljning. Toppbetyg! Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Helsingborg

Lina Sweid