Lina Sweid

Lina Sweid

Lina Sweid är mäklare på MOHV Helsingborg

Lina Sweid har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Lina Sweid har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Lina Sweid har haft 0 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 0 av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag jobbar med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar.
Jag blev årets Rookie 2015 och min ambition är att ständigt göra mina kunder nöjda. Jag vill även gång på gång överträffa mig själv och slå försäljningsrekord.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Tillsammans tar vi fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Oavsett om det gäller val av tidningar, digitala medier, postade utskick - valen är dina. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst samt en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden så umgås jag med familj och vänner eller tar långa promenader.

Läs vad 89 Läs vad Lina Sweid

• 2021-09-18
    Har precis köpt en lägenhet av Lina. Allt gick väldigt snabbt och alla blev nöjda. Hon ger många goda råd, är tydlig och är alltid med ett leende på läpparna. Hon är mycket proffessionell och det känndes tryggt. Rekommenderar henne starkt!
  • 2021-09-15
    Lina är en toppmäklare!

Hon ingav direkt förtroende och tydlighet. Kände mig väldigt trygg!
    En viktig egenskap för en mäklare är att ge ett gott intryck, och det gjorde verkligen Lina!
    Tusen tack!
  • 2021-09-13
    Efter att jag träffat 13 mäklare från olika mäklarfirmor i Helsingborg beslutade jag att anlita Lina Sweid baserat på en bedömning av personligt möte, försäljningsstatistik och tidigare rekommendationer/omdömen. Lina managerade säljprocessen exemplariskt från början till slut och min lägenhet såldes för rekordpris inom fyra veckor från vårt första möte. Lina har en varm personlighet och i rollen som mäklare är hon professionell, förtroendeingivande, kommunikativ och engagerad. Lina har även svart bälte i konsten att sälja utan att sälja. Om ni går i säljtankar kan jag utan tvekan rekommendera er att välja Lina Sweid som mäklare.
  • 2021-08-19
    Köpt en lägenhet precis med mäklare Lina Sweid . Väldigt nöjd, affären gick snabbt och Lina var mycket trevlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med under processen, Så nöjd från början till slut. Finns absolut inget att anmärka på. Proffsig, snabb och kunnig, kan rekommendera Lina då hon känns som en kvinna med huvudet på skaft, professionell och grym på sitt jobb!”
    Bästa LINA SWEID :)
  • 2021-08-11
    Lina är en väldigt professionell mäklare som värnar om sina köpare och är snabb på att svara på frågor. Väldigt hjälpsam och jättetrevlig!
    Tack för ett fint samarbete och vänliga ord :) Lina Sweid
  • 2021-07-02
    Lina har visat ett väldigt högt engagemang och hon har varit extremt påläst om såväl lägenheten, bostadsrättsföreningen samt området. Hon har ansvarat för försäljning från start till slut, och överträffat förhoppningarna gällande slutresultatet.

Lina var alltid lätt att få tag på, uppdatera mig löpande och var mycket professionell. Före och under försäljningen fick vi också många goda råd som var värdefulla. Lina skötte förmedlingen på ett exemplariskt sätt. Hon sålde dessutom till rekortpris. Jag har nu hittat min mäklare framöver och kan därför varmt rekommendera LIna till alla!
  • 2021-03-17
    Erfaren, trygg och väldigt målmedveten mäklare. Alltid svar, oavsett vilka frågor i försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd med Lina. Genuin mäklare.
    Rekommenderar henne starkt!
  • 2021-02-02
    The broker (Lina. S) was immensely profession and showed me and my family a high degree of enthusiasm and matched our requests in the search for a new home. I would highly recommend her firm and hope you will get the same experience as we did.
  • 2020-11-12
    Lina är en lyhörd, jordnära och målmedveten mäklare som har säljare samt kund i fokus! Vi är supernöjda!
  • 2020-10-30
    Lina får bara positiva attribut - ambitiös, kunnig, trevlig - lätt att rekommendera!