Alla kategorier Mäklare Skåne Helsingborg MOHV MOHV Helsingborg Lina Sweid

en del av MOHV Helsingborg

Drottninggatan 20, 252 21 Helsingborg — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 45 rekommendationer
Jag heter Lina Sweid och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 45 användare tycker om Lina Sweid

• Pierre L
    Pierre L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med Lina och hennes prestation! Visar stort engagemang och kunnande som gör att man känner sig i goda händer. Skulle lätt rekommendera henne till andra. Vill man få jobbet gjort så är Lina rätt person!
  • Johan  F
    Johan F skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Trevlig mäklare med högt tempo! Mycket nöjd!
  • Johan  B
    Johan B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Var på visning, budade & köpt lgh genom Lina S. Professionell rakt igenom, tog sig tid till frågor, lugn & sansad, tydlighet i budgivning(lånelöfte mm) /kontraktsskrivning. Väldigt nöjd.
  • Martina M
    Martina M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon är kunnig och hjälpsam. Snabbt, framför allt. Inom en vecka var allt klart.
  • Katya L
    Katya L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är duktig, professionell och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd på alla sätt och rekommenderar henne varmt.
  • Radde M
    Radde M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en mycket duktig mäklare som hjälpte mig och min sambo att sälja vår lägenhet. Lina är jättetrevlig och taggad och har väldigt bra koll på marknaden. Tack vare henne fick vi sålt lägenheten på 10 dagar för rekordpris!
  • Faton B
    Faton B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket nöjd med att jag valde Lina som min mäklare.
    Hon var både kunnig och proffsig under hela säljprocessen.
    2016-09-25 Lina S svarar Faton B
    Tack för ett gott samarbete! Lycka till framöver och tveka inte att höra av er om det är något.

Varna hälsningar,
    Lina på MOHV!
  • Tanja J
    Tanja J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Bra bemötande. Fungerade bra.
  • Inge M
    Inge M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var proffsig, kunnig, lyhörd, mycket god kännedom om marknaden.
    Hon var var positiv och glad, ett stort stöd genom hela processen!
    Försäljningen gick mycket snabbt.
    Inge Midenvik
  • Jackie B
    Jackie B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hej;

Hon är trevligt bemötande. Alltid tillgänglig när vi nås henne. Proffesionellt .

Med vänlig hälsning,

Jackie
  • Patrik C
    Patrik C skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är helt och hållet nöjd med hennes insats!
    Hon var tydlig och drivande utan att vara påfrestande.
    Utan tvekan skulle jag kunna vända mig till henne igen för att antingen sälja denna eller annan fastighet.
  • Jörn A
    Jörn A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Efter att ha gått igenom ett antal mäklare för försäljning av vår lägenhet gick vi på vårt förstahandsintryck. Lina kändes kunnig, engagerad med ett otroligt drive.
    Inget vi ångra. På i princip samma dag som lägenheten kom ut så var den såld o papper underskrivna på mindre än 4 dagar.
    Så kan varmt rekommendera henne.
  • Josefina W
    Josefina W skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var väldigt tillmötesgående och som köpare av min fösta lägenhet kände jag mig trygg! Hon var mycket proffesionell och hade ett trevligt bemötande under hela processen! Skulle absolut vända mig till Lina vid en eventuell försäljning i framtiden!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Ett proffs på alla set ,hon gjorde ett kanon jobb ,kommer anlita henne nästa gång Med vänlig hälsning Niklas
  • Sanela M
    Sanela M skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en underbar mäklare och mäninska.Hon brinner för sitt job,och jobbar med hela sitt hjärta!Jag kan rekommendera henne till alla som behöver en jätteduktig mäklare.Lina är bästa!
  • Ankush S
    Ankush S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Very good experience, She is knowledgeable and knows exactly how to process works. Got timely calls and provided all needed details
  • Benny R
    Benny R skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplevde Lina som mycket professionell och fick ett bra bemötande. Hon levde upp till våra förväntningar och var tillgänglig under hela processen. Jag kan varmt rekommendera Lina till andra kunder :-)

Med vänlig hälsning, Benny Rosén
  • Marie P
    Marie P skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är mycke nöjd med min försäljning av min lägenhet jag har en fantastisk trevlig artig hjälpsam duktig försäljare som hjälpte mig att bli av med min lägenhet hon gjorde ett fantastiskt jobb med att sälja min lägenhet jag kommer att rekommendera Lina sweid till fler som ska sälja för hon är bara fantastisk säljare
  • Alen S
    Alen S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Väldigt engagerad och förtroendeingivande mäklare som jag kan starkt rekommendera!
  • Ingrid O
    Ingrid O skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi upplever Lina som mycket kunnig och är snabb med handläggning av ärendet vi haft med henne.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Bra bemötande och snabbt arbetat så helt klart nöjd!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Kompetent, duktig o driftig. Vi tog henne från den lägenhet vi köpte.
    Vi är mycket nöjda.
    Anders
  • Philip H
    Philip H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina var genom hela köpet mycket proffesionell och lyhörd på vad som önskades.
    Lina har visat stort engagemang och kommer att anlitas vid nästa boendeköp.
  • Marie H
    Marie H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är väldigt positiv och fick mig att känna mig trygg när jag lämnade över min lägenhet till försäljning! Hon är en härlig kunnig och förtroendeingivande mäklare! Rekommenderar henne starkt! Marie
  • Martin S
    Martin S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är en engagerad, proffsig och lyhörd mäklare som verkligen brinner för sitt yrke. Då jag var helnöjd vid min lägenhetsförsäljning kan jag varmt rekommendera henne...
  • Sofie T
    Sofie T skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Pigg och väldigt motiverad i sitt arbete. Inger förtroende. Jobbar snabbt. Har fått en helt ny bild av mäklare.
  • Ivan H
    Ivan H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig. Man får ett förtroende för henne som mäklare. Kommer absulut att rekomendera henne.
  • Jasminka  K
    Jasminka K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    En smart och effektiv tjej, vi sålde lägenheten mycket snabbt utan onödig krångel och alla parter var nöjda. Riktigt bra mäklare som förmedlar en känsla av engagemang, kunskap och det lilla extra i mötet. Skulle välja henne helt klart igen!!!
  • Richard A
    Richard A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Lina är mycket kunnig, lätt att prata med, anträffbar och trevlig. Kunde inte varit mer nöjd.
  • Hannes H
    Hannes H skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket bra! Väldigt aktiv och nära kontakt under hela processen.
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    toppen tjej med energi, kundskap o förståelse för de förändringar som spelar in på ett bostads byte.
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Hon är engagerad och charmig, samt väl förbered och ordning på alla papper.
  • Olle S
    Olle S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Av 4 mäklare vi hade hemma hos oss valde vi Lina för hon verkade framåt och positiv. Sen när vi fick lära känns henne stärktes den bilden och hon gjorde ett fantastiskt jobb. Vi fick sålt vår bostad på 7 dagar för ett pris som var långt över förväntan. Professionell men samtidigt hjärtlig och varm.
  • Amanda A
    Amanda A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet av Lina. Hon är verkligen en super tjej, kommer varmt rekommendera henne. Hon var enkel och ha och göra med och var väldigt mån om att vi skulle bli nöjda och känna oss trygga. Vi är så glada och nöjda över vårt köp och Lina har verkligen fixat allt. Finns inget negativt att säga!!
  • Louise B
    Louise B skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi valde Lina bland 5 olika mäklare, valet var självklart med hennes positiva energi, kompetens och skicklighet! Ett gott och smidigt samarbete som resulterade i en snabb affär med mycket bättre avkastning än förväntat - tack vare att Lina trodde på oss som säljare! Vi är supernöjda! Självklart val även vid framtida försäljningar!
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi träffade 4 olika mäklare inför försäljningen av vår dotters lägenhet. Fastnade direkt för Lina. Hennes energi, engagemang och driv var det som avgjorde, vilket vi inte ångrat. Serviceinriktad, snabba svar och hon gjorde det verkligen lätt för oss säljare. Lägenheten var såld inom ett par veckor, vi är mycket nöjda med både priset och Lina Sveid.
  • Alexander W
    Alexander W skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Driven, målinriktad och hårt arbetande mäklare. Vill ni få er bostad såld snabbt, då kan jag rekommendera er att kontakta Lina!
  • Kajsa
    Kajsa skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Jag är helt klart nöjd med Lina som min mäklare . Hon är driven och fokuserad och mån om att det skulle gå i min takt. Väldigt bra att ha att göra med! Rekommenderas!
  • Joline L
    Joline L skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Vi träffade några olika mäklare inför försäljningen, alla verkade duktiga men Lina blev helt klart vårt självklara val. Hon hade en särskild glöd för uppdraget. Mycket engagerad och kunnig. Snabba svar och värdefulla tips och råd under hela processen. Försäljningen gick toppenbra! Vi kan varmt rekommendera Lina som mäklare!
  • Omar A
    Omar A skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Engagemang, Kvalité och professionell - Rakt igenom!

Har tipsat om Lina till alla vänner och bekanta! Stort tack för all hjälp Lina!
  • Yazan Josef K
    Yazan Josef K skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig och engagerad medarbetare som lägger trygghet i fokus. Förstående, serviceinriktad och tålmodig är det som fått mig att välja Lina som mäklare.
  • Anna  J
    Anna J skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Mycket duktig mäklare. Sålde min lägenhet otroligt snabbt! Rekommenderas varmt!
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Upplevde Lina som en väldigt engagerad och driven mäklare. Hon ingav trygghet till mig som köpare och var mycket serviceinriktad. Kan varmt rekommendera henne!
  • Anton N
    Anton N skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Väldigt aktiv, framåt och hårt arbetande som jobbar för en bra kvalité på försäljningen och för att möta kundens mål!
  • Jack S
    Jack S skrev om Lina Sweid en del av MOHV Helsingborg
    Sålde vår lägenhet på under två veckor. Allt gick som det skulle, och allt blev förklarat i detaljer, så ingen överraskningar. Mycket behaglig person, som uppskattar att saker känns bra. Välj Lina och MOHV om du ska sälja bostad i Helsinhborg.
Johannes Midbjer
Elin Carlson