Abir Dabas

Abir Dabas

Abir Dabas är mäklare på MOHV Hyllie

Abir Dabas har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Abir Dabas har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-04 och har fått 7 omdömen med ett betyg på 5.0. Abir Dabas har haft 7 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 7 Läs vad Abir Dabas

2021-07-22
    Super bra service. Abir lyssnade verkligen på våra förväntningar och önskemål och arbetade utifrån dessa. Viktigaste av allt var att hela resan kändes tryggt. Kan varmt rekommendera Abir
    2021-07-22
    fantastiakt, hon fick upp priset mer än vad vi ville. vi är nöjda
  • Tri H
    sålde sin lägenhet med hjälp av Abir Dabas en del av MOHV Hyllie
    • Högaholm
    2021-07-20
    Kompetent, hjälpsam och effektiv fastighetsmäklare. Fick säljt lägenheten snabbt till ett bra pris. Kan definitivt rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Abir Dabas en del av MOHV Hyllie
    2021-06-05
    Trevlig och flexibel mäklare, gjorde köpet av min bostad enkelt
    2021-06-05
    Bättre mäklare hittar man aldrig som Abir Dabas.
    Från första stund kände jag mig trygga och att jag hamnat i proffsiga händer. Perfekt från A till Ö. kan ärligt och uppriktigt säga att jag är otroligt nöjd med min lägenhetsförsäljning.
    Abir Dabas har på ett proffsigt, realistiskt och personligt sätt slussat mig genom hela processen, varenda fråga, oavsett hur liten eller stor, så har jag fått snabb feedback och förklaringar.
    Tack till Abir Dabas, fastighetsmäklare på MOHV i Malmö.
    Jag kan verkligen rekommendera Abir som jag haft kontakt med, vare sig det gäller om du ska sälja eller köpa lägenhet.
    Det som är bäst med Abir att hon är lyhört, professionell och jätte engagerad. Att hon älskar sitt jobb och gör det som hon älskar kan vem som helst känna. Den passionen hon har och engangemang för sitt arbete gör affären smidigt och säkert.
    Jag rekommenderar starkt Abir Dabas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Abir Dabas en del av MOHV Hyllie
    • Söderkulla
    2021-04-07
    Hej! Jag har köpt lägenhet på tornfalksgatan genom en mäklare som heter Abir Dabas, jag är så nöjd med mitt köp Abir har varit mycket trevligt och hjälpsam, hennes förklaring om lägenhet och allt information är noggrann och lätt, att ta kontakt med Abir varit så enkelt och snabbt, jag kunde fråga henne allt möjligt om att köpa bostad däremot fick hjälp av henne med banken och bolånen, till och med hon kan svara på allt man undrar över även kan hon berätta information flera gånger tills man fattar allt man vill,dessutom kan hon komma med många idéer för att man ska kunna ta den lättaste vägen för köpa eller sälja bostad.
    Jag rekommenderar Abir Dabas väldigt mycket som mäklare till dem som behöver hjälp med att köpa/sälja en bostad.
    • Söderkulla
    2021-04-03