Mäklare Skåne Malmö MOHV Hyllie Christina Ljung
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 93 Läs vad Christina Ljung

• Louise K sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-07-05

Arlöv
    Christina Ljung sålde min lägenhet. Jättebra och proffsig mäklare. Läs mer
  • Gunnel N
    Gunnel N sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-06-29

Kirseberg
    Sålt min mors lägenhet på Kirseberg.
    Mycket gott bemötande av mäklaren och gav gott stöd. Tydlig information, god återkoppling och snabb hantering.
    Christina var mycket professionell i hela processen. Läs mer
  • Arlinda R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-06-20

Vita Höja
    Har köpt en bostadslägenhet. Har fått så mycket hjälp. Kanske sånt som egentligen inte berör mäklaren, så som hjälp på bank o mycket annat. Läs mer
  • Amalan George W köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-06-04

Högaholm
    The interactions were very smooth, she has been wonderful through out my interactions.

Internet advertisement

she was very accurate with all the information, polite in explaining and answering Läs mer
  • Eleonora Nocentini S sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-05-17

Rörsjöparken / Värnhem
    Jag är extremt nöjd med Christina och skulle vilja rekommendera henne till alla som går i försäljningstankar. Från dag ett var hon rak och tydlig och satte rätt förväntningar. Christina är otroligt professionell, lugn och trygg i sin roll samt tålmodig och behaglig att ha att göra med. Utöver det har Christina alltid varit tillgänglig antingen via telefon, sms eller mail. Givetvis får Christina mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Anders N köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-04-27

Kirseberg/Kirsebergsstaden
    Köpte en lägenhet i Malmö. Mäklaren var väldigt trevlig, gav oss gott om utrymme för att titta på lägenheten ifred men var samtidigt väldigt hjälpsam om vi hade frågor. Väldigt naturlig, till skillnad från många andra mäklare.

Mycket nöjd med min affär som gick både snabbt och smidigt samtidigt som det kändes tryggt. Läs mer
  • Maj-Britt D sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

Söderkulla
    Snabb och effektiv vänlig och trevlig samt kunnig Läs mer
  • Mariell Hansdotter N sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

Fågelbacken / Hästhagen
    Christina Ljung sålde vår lägenhet i Slottstaden och hon gjorde det med en proffsighet och kunnighet, ett leende på läpparna och gav ett genuint intryck! Vi är SÅ nöjda med Christina! Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-04-04

Trevlig tjej som svarar på alla frågorna man ställer och har hon inte svaret direkt så återkommer hon snarast. Läs mer
  • Lima A köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ljung en del av MOHV Hyllie

2019-04-03

Söderkulla
    Rolig och väldigt hjälpsam och snäll. Hon är toppen tycker jag Läs mer

Senaste försäljningarna

Grönvägen