Christina Ovallius

Christina Ovallius

Christina Ovallius är mäklare på MOHV Hyllie

Christina Ovallius har varit registrerad mäklare sedan 2011-02. Christina Ovallius har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 180 omdömen med ett betyg på 4.9. Christina Ovallius har haft 40 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 180 Läs vad Christina Ovallius

• Sorgenfri
    2022-09-18 Verifierad kund
    Rak och tydlig, bra kontakt angående försäljningen
  • Irene B
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Kroksbäck
    2022-09-01 Verifierad kund
    Jag har bara positiva saker att säga om Christina när det gäller visning av lägenheten och bemötandet samt den hjälp vi fick när vi bestämt oss för lägenheten. Trots att priset var mycket högre änder vi tänt från början.
    Jag respekterar att hon tycktes vara mer på säljarens sida när det gäller priset på lägenheten eftersom det var en barnfamilj som skulle sälja. Jag blev dock lite besviken på att det inte fanns något förhandlingsutrymme alls runt utgångspriset, eftersom det finns ett mycket stort utbud sv lägenheter just nu.
    Samtidigt visar det väl okså att hon är en duktig mäklare. Jag tycker dock inte att hon ska säga i förväg att hon intet tror att säljaren accepterar ett lägre bud. Som köpte hade jag velat känna att jag gjort en bra affär med åtminstone 100.000 i prutmån.
    Jag hoppas att det kommer att visa sig vara värt besväret.
    Christina svarar ba på alla frågor jag kommit med i efterhand. Vi hoppas på en fortsatt bra kommunikation när det gäller framförhållning- att vi får veta i god tid när inflyttning kan ske- helt två månader innan, pga uppsägning av annan lägenhet.
    • Västra Hamnen
    2022-08-28 Verifierad kund
    Blev bra bemött genom hela processen och trots sämre marknad än planerat så kämpade Christina på bra med visningar varje vecka. Rekommenderas starkt även framförallt vid trögare marknad då Christina inte ger upp!
    • Holmeja
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av mäklaren, hon var väldigt trevlig och hjälpsam. Vi trodde att försäljningen av huset skulle gå snabbt men de rådande omständigheterna med inflationen bromsade en del. Däremot kunde mäklaren justera priset på huset och med god rådgivning samt förhandling med spekulanter så kunde det lösa sig till slut.
    • Rosengård
    2022-08-04 Verifierad kund
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💐💐💐💐💐💐💐💐
    Tack så mycket för det Abdullah! :) Christina Ovallius
    • Nobeltorget
    2022-07-24 Verifierad kund
    Tydlig, effektiv och tillgänglig.
    • Åkarp
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är väldigt nöjda med MOHV och Christinas hantering av vår försäljning. Från första kontakt till såld bostad har allt rullat på över förväntan! 😃👌🏻
    • Hyllie
    2022-05-18 Verifierad kund
    Professionell, proaktiv, kunnig och lyhörd. Jag har tidigare många dåliga erfarenheter av mäklare, men Christina är verkligen en riktigt duktig och trevlig mäklare, som det är ett sant nöje att arbeta med.

Jag behövde aldrig ringa och jaga information, utan Christina återkopplade alltid självmant och inom överenskommen tid. Något jag verkligen uppskattat och som gjort försäljningen smidig.
    • Klågerup
    2022-03-17 Verifierad kund
    Christina tog hand om vår försäljning på ett proffsigt och personligt sätt och vi är väldigt nöjda med hela processen. Inget är besvärligt och hon har svarat snabbt och engagerat på allt som dykt upp.
  • Olivia W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius en del av MOHV Hyllie
    • Klågerup
    2022-03-10 Verifierad kund
    Detta är tredje gången som jag möter Christina vid försäljning av bostad och bara det tycker jag säger sitt.
    Hon är proffsig, lyhörd och dessutom väldigt ödmjuk och trevlig. Hon är väldigt snabb på att återkoppla! Hon har helt enkelt att man kan tänka sig hos en mäklare plus lite till! Skulle aldrig tveka på att kontakta henne igen vid en försäljning!