Läs vad 140 Läs vad Christina Ovallius (f.d Ljung)

• 2021-01-05
    Professionell, påläst, trevlig och engagerad.
    Edvin E
    • 5:a
    • 128.0 m²
    • Borgmästaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
  • 2020-12-31
    Vi köpte en lägenhet av Christina. Tycker hela processen sköttes smidigt och snabbt. Christina är professionell i sin roll vilket kändes tryggt då det är mycket papper att skriva på.
    Katherin E
    • 5:a
    • 128.0 m²
    • Borgmästaregården
  • 2020-11-07
    Mycket professionell och alltid hjälpsam. Svarar på alla frågor vi har och väldigt noggrann med att allt går rätt till.
    Anna Z
    • 130.0 m²
    • Gullvik
    köpte sitt hus med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
  • 2020-11-05
    Lätt och smidigt. Väldigt trevlig!
    Adam P
    • 3:a
    • 73.0 m²
    • Bulltofta
  • 2020-10-30
    Köpte lägenhet av Christina i Malmö.

En supertrevlig mäklare som vet vad hon pratar om, kändes tryggt och skönt att göra affär med henne.

Supertrevligt bemötande och alltid snabbt svar på telefon och sms.

Allt som allt, en mycket bra upplevelse!
    Marianne S
    • 54.0 m²
    • City
  • 2020-10-21
    Christina sålde vårt kedjehus i Klågerup.
    Vi fick ett bra bemötande med ett bokat möte där vi gick igenom våra förväntningar och möjligheter till att "skräddarsy" försäljningen efter våra önskemål.
    Alla våra förväntningar överträffades och kan varmt rekommendera Christina och MOHV till de som går i sälj eller köptankar.
    Jimmy Alexander N
    • Klågerup
    sålde sitt hus med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
  • 2020-10-20
    Väldigt bra bemötande. Var från början på en visning för en lägenhet utanför min prisklass men blev riktad till en annan i samma område som föll mig i smaken. Var väldigt hjälpsam under förhandlingarna mellan mig och säljaren, och gjorde vad hon kunde för att båda sidor skulle känna sig nöjda med affären. Höll god kontakt under hela affären.
    Mattias R
    • 64.0 m²
    • Kroksbäck
  • 2020-10-20
    Bra ända fram tills att mäklararvodet blev betalt. Då blev hon mer seg på att höra av sig och blev betydligt mer oengagerad. Hon kontaktar mig fortfarande mer än en vecka efter avslutad affär angående 50 kr som det blivit ett fel för hos köparen. Jag har bett henne att sluta kontakta mig nu tills hon och köparen kommer överens om hur de skall lösa situationen med de 50 kronorna. Har gett mig mkt huvudvärk att hon inte respekterar en avslutad affär och inte lämnar mig ifred. Jag skulle tyvärr absolut inte rekommendera Christina till någon. Hoppas hon tar till sig av dessa ord och mognar i sin roll som mäklare.
    Kelly V
    • 64.0 m²
    • Kroksbäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie
  • 2020-10-19
    Vi köpte en villa i Klågerup via Christina. Då vi inte kunde komma på ordinarie visning ordnade hon så att vi kunde komma ett par dagar tidigare och affären avslutades innan nästa visning. Christina var väldigt proffesionell och tillmötesgående och det gick alltid snabbt att få svar på mail/sms/telefon. Hon har ett behagligt och trevligt sätt och vi kommer absolut ha henne i åtanke om/när vi ska sälja i framtiden.
    Veronica L
  • 2020-10-19
    Christina hjälpte oss att sälja vårt kedjehus. Anledningen till att vi valde just henne var att vi fått så fint bemötande av henne på en visning vi var hos. Som säljare åt oss fick vi sedan samma fina bemötande och stora engagemang. Huset sålde snabbt för ett pris vi alla blev nöjda med. Vi fick snabba återkopplingar och ärliga tankar och idéer.
    Sophia Natalie M
    • Klågerup

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte