Christina Ovallius (f.d Ljung)
Registrerad mäklare sedan 2011-02-15
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-20
2019-08 - 2020-07

Läs vad 122 Läs vad Christina Ovallius (f.d Ljung)

• Saeghe K sålde sin bostad med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-07-16

Jeg har solgt min lejlighed igennem MOVH, og alle mæglere hos MOVH, i særdeleshed Christina O. var dygtig.
    Hun er meget professionel og kender markedet meget godt.
    Hun er fair, ydmyg samtidig med at hun har ben i næsen og meget punktlig. Hun kommunikere klart, tydeligt og præcist og alt hvad hun har sagt til mig har hun fulgt op på.
    Jeg har fået fuld tillid til hendes evner som mægler ved både køb og salg og jeg har tillid til hendes moral og fremgangsmåde.
    Jeg kan give MOVH de varmeste anbefalinger og fortælle at jeg har købt og solgt i Sverige mange gange men MOVH gjorde denne salg extraordinær nemt og trygt. Läs mer
  • Amrit P köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-07-14

4:a
    Bulltofta
    • Vi har köpt en lägenhet.
    • Mycket gott och proffsigt bemötande av Christina . Vi fick en bra kontakt från första början. Christina var mycket vänlig.
    • Vi var mycket nöjda med den hjälp vi fick som köpare och allt funkade precis så som man kan förvänta sig. Hon var snabb, smidig och trevlig. Vi fick alltid snabbt svar/info om området.
    • Vi är supernöjd med Christina❤️ - kan starkt rekommendera henne till andra. " Läs mer
  • Marcus O sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-06-24

2:a
    Värnhem
    Jag sålde en 2:a på 38 kvm. Mäklare är ganska ofta påträngande och bär ett täcke av ångest, men med Christina var det suveränt. Bemötandet var proffsigt men samtidigt lättsamt.

Jag fick presenterat en plan för hur vi skulle gå tillväga och processen var helt smärtfri. Tydlig plan, bra styling och foto. Snabb och smidig försäljning som jag bad om.

Högsta betyg. Läs mer
  • Abbas Hamzah Z köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-06-18

Hej
    Jag har köpte bostad och det är jag glad för att samarbetet med Christina. Jag och min fru vill tacka er för din outtröttlighet, vänlighet och tålamod med oss.

Abbas Alhajali
    Zainab Al-Zubaidi Läs mer
  • John N sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-06-11

Mobilia / Blekingsborg
    Jätte bra upplevelse med Christina som mäklare. Läs mer
  • Bastian L köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-05-18

Almvik
    Trevligt bemötande. Påläst och väldigt duktig på att informera kring allt relevant vid lägenhetsköpet. Läs mer
  • Eva A köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-04-11

Lugnet
    Tydlig och klar vid budgivning. Hjälpsam för övrigt. Läs mer
  • Pamela S sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-04-06

Högaholm
    Hon är fantastisk trevlig och vi fungerade bra ihop
    Hon lyssnade på mina önskemål och fick bra råd. Läs mer
  • Suzanne I sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-03-18

2:a
    Kryddgården / Rosengård
    Christina har följsamt gett mig ideer o tipps samt lyckats sälja en ev svårsåld lägenhet på markplan, där snabb inflyttnng även ingick. Christina har förmedlat en bra lägenhet med kort tidsram och det är strålande!
    💥💥💥💥💥 Läs mer
  • Ekrem A sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-27

Kryddgården / Rosengård
    Vi tyckte att Christina är serios och pålitlig, vi kände oss trygga att samarbeta med henne. Helt enkelt vi var jätte glada att vi valt Christina som mäklare,och i framtiden om vi behövs sälja eller köpa vi har henne högst i listan, även om någon som är intresserad att köpa eller sälja jag kommer att rekommendera Christina. Läs mer

Senaste försäljningarna

Nobelvägen
Malmö

Andra mäklare hos MOHV Hyllie

Henrik Karlsson
Christina Ovallius (f.d Ljung)
David Kilman