Christina Ovallius (f.d Ljung)
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 115 Läs vad Christina Ovallius (f.d Ljung)

• Pamela S sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-04-06

Högaholm
    Hon är fantastisk trevlig och vi fungerade bra ihop
    Hon lyssnade på mina önskemål och fick bra råd. Läs mer
  • Suzanne I sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-03-18

Kryddgården / Rosengård
    Christina har följsamt gett mig ideer o tipps samt lyckats sälja en ev svårsåld lägenhet på markplan, där snabb inflyttnng även ingick. Christina har förmedlat en bra lägenhet med kort tidsram och det är strålande!
    💥💥💥💥💥 Läs mer
  • Ekrem A sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-27

Kryddgården / Rosengård
    Vi tyckte att Christina är serios och pålitlig, vi kände oss trygga att samarbeta med henne. Helt enkelt vi var jätte glada att vi valt Christina som mäklare,och i framtiden om vi behövs sälja eller köpa vi har henne högst i listan, även om någon som är intresserad att köpa eller sälja jag kommer att rekommendera Christina. Läs mer
  • Ahmed M köpte sitt hus med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-25

Hindby
    Köpt bostad
    Mäklaren är trevlig
    Mycket nöjd Läs mer
  • Mimoza A sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-25

Kryddgården / Rosengård
    Mycket bra mäklare sålde min lägenhet på en vecka👏👍. Hennes bemötta var mycket trovärdig , positiv.Var mycket pålitlig . Bra jobbat Läs mer
  • Pervaiz H köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-19

Kryddgården / Rosengård
    Super god og hurtig behandling Läs mer
  • Elin K sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2020-02-05

Östra Sorgenfri/Nobeltorget
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Christina, hon har tidigare sålt samma lägenhet vilket var anledningen jag valde henne. Hon har stor kompetens, är inkännande och har stor kännedom om bostäderna hon förmedlar.
    Christina skapar en lättillgänglig och trygg affär, och är otroligt bra på att möta förväntningar och jobba in sig hos köpare. Läs mer
  • Birgitta P sålde sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2019-11-30

Söderkulla
    Sålt ett radhus som bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande, och professionellt.
    Skötte affären lugnt och tryggt.
    Mycket bra Läs mer
  • Mazen F köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2019-11-28

Rosengård
    Mycket kunnig och hon var mycket hjälpsam snäll,och skötte allting på ett proffsigt sätt , Och hjälpte mig mycket för att köpet skulle bli klart , jag rekommenderar henne starkt . Läs mer
  • Fartuun Hassan A köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Ovallius (f.d Ljung) en del av MOHV Hyllie

2019-11-10

Kryddgården / Rosengård
    Jag har köpt lght. Är mycket nöjd med möblera. Fick bra bemötande med respekt. Fick bra information osv. Mycket nöjd med Christina. Läs mer

Senaste försäljningarna

Von Lingens Väg
Lugna Gatan
Serenadgatan
Kronetorpsgatan
Jespersgatan

Andra mäklare hos MOHV Hyllie

Henrik Karlsson
Christina Ovallius (f.d Ljung)