David Kilman

David Kilman

David Kilman är mäklare på MOHV Hyllie

David Kilman har varit registrerad mäklare sedan 2020-07. David Kilman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-11 och har fått 29 omdömen med ett betyg på 4.9. David Kilman har haft 27 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 29 Läs vad David Kilman

• Kroksbäck
    2022-09-10 Verifierad kund
    Våras första möte med David var solklart att vi hade träfat en man som vi kan anlita honom våra bostad får försäljning , hade vi inte ångrat oss.David kombinerar professionalitet och stor kunskap med ett avslappnat och trevligt sätt. Kontakten och kommunikationen var tydlig, enkel och bra genom hela processen vilket vi såklart uppskattade. Vi kan rekommendera att anlita David när ni ska välja mäklare. Han er topp mäklare !!!!!!
    • Kroksbäck
    2022-09-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och var till stor hjälp under köpet. Alla frågor man hade eller behövde hjälp med så hjälpte David med det.
    • Västra Hamnen
    2022-08-28 Verifierad kund
    Kanon insats från dag ett när David tog över efter den egentliga mäklaren då hon gick på semester, trots trögare marknad så levererade David konstanta visningar och regelbunden återkoppling från spekulanter. Rekommenderas starkt!
    • Borgmästaregården
    2022-08-19 Verifierad kund
    Fick snabba och ärliga svar, samtidigt som han kunnig inom sitt yrke.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, är jättenöjd med min kontakt.
    Han nådde över alla förväntningar.
    • Norra Sorgenfri
    2022-07-02 Verifierad kund
    Hej,
    Vi är mycket nöjda med David då han har ett empatiskt och inkännande bemötande.
    Han är också väldigt noggrann vi lekt vi uppskattar.
    Kari och Mattias Petersson
    • Sorgenfri
    2022-05-15 Verifierad kund
    Jag kände direkt att jag kunde lita på David. Han är genuint intresserad, trevlig och ödmjuk.
    Jag kände mig trygg med försäljningen hela vägen. Rekommenderar verkligen David!
    2022-05-14 Verifierad kund
    David har varit helt fantastiskt, han har mött alla våra förväntningar och haft ett exceptionellt bemötande. Trots våra oregelbundna arbetstider har David alltid varit nåbar och tillgänglig.

Vi är så nöjda och rekommenderar starkt David som mäklare!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Vi valde att anlita David vid försäljningen av vår bostad och har inte ångrat oss. David kombinerar professionalitet och stor kunskap med ett avslappnat och trevligt sätt. Kontakten och kommunikationen var tydlig, enkel och bra genom hela processen vilket vi såklart uppskattade. Vi kan rekommendera att anlita David när ni ska välja mäklare.
    2022-03-11 Verifierad kund
    Han är nyckel jälpsam ock snäll meniska
    • Kulladal
    2022-02-10 Verifierad kund
    Då David fick ta över försäljningen av sin kollega så tyckte jag han gjorde det utmärkt.
    Han var enormt bra på att informera om vad som hände eller inte inte hände.
    Fick ganska så snabbt ett bra förtroende för honom. Tyckte han gjorde ett mycket bra jobb.
    Trevlig och positiv.