Mäklare Skåne Malmö MOHV Hyllie Henrik Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 121 Läs vad Henrik Karlsson

• Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-07-14

Slottsstaden
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Henrik som mäklare.

Henrik är en duktig säljare som kan vända frågetecken till fördelar igenom sin kunnighet. Han hade siffror i huvudet på vad olika åtgärder i lägenheten kostade och hur jobbigt det var att genomföra. Själva försäljningsprocessen gick bra och Henrik var lyhörd mot mina önskemål men var samtidigt så professionell att han även framförde sitt eget perspektiv i olika lägen.

Om jag skulle sälja en bostad igen skulle jag på nytt vända mig till honom. Läs mer
  • Eleonor B
    Eleonor B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-28

Segevång
    Jag sålde en trea på Segevång och anlitade Henrik som mäklare. Kände förtroende för Henrik direkt och har gjort så genom hela affären. Allt har gått väldigt smidigt och jag har inget att klaga på alls. Rekommenderar Henrik till alla som vill ha en smidig bostadsaffär och en pålitlig mäklare. Läs mer
  • ANTON S
    ANTON S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-25

Trevlig, tillmötesgående och tog sig tid för alla frågor man hade. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Natalia E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-13

Södertorp
    Henrik är en perfekt mäklare! Alltid väl förbered, engagerad och återkopplar snabbt. Har varit i kontakt med Henrik som både säljare och köpare, alltid lika nöjd. Varmt rekommenderas! Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Patrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-05-13

Västra Hamnen
    Henrik kommer rekommenderad sedan tidigare och vi valde honom baserat på tidigare bra utförda affärer. I detta fallet så fungerade det enligt förväntan med väldigt god och korrekt service. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Behnam K sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-05-06

Södertorp
    Jag är inte säljare utan har fullmakt av honom att skriva kontraktet. Vi har sålt en tvårummare lägenhet. Vi träffade tre mäklare och valde Henrik för uppdraget. Han verkade vara seriös, engagerad och ärligt och.Vi hade mycket bra kommunikation under säljprocessen.allt gick så bra och smidigt. Läs mer
  • Namiq A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-04-25

Segevång
    jag köpte en trea. Han var kontakt med mig flera gånger och svarade snabt alla mina frågor. Läs mer
  • Gaute H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-04-20

Borgmästaregården
    Henrik sålde vår bostadsrätt. Han hade alltid ett trevligt bemötande och det var alltid snabb återkoppling på epost. Kan varmt rekommendera Henrik som mäklare! Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Cecilie S sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-04-13

Triangeln
    Solde min tvåa på Möllevången i höstas. Uppevde Henrik som proffsig och bra! Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Anders B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-04-11

Borgmästaregården
    Vi har köpt en lägenhet och Henrik var mäklare för transaktionen. Han skötte det på ett utmärkt sätt i alla avseenden. Snabba svar och tillmötesgående.
    /Anders Läs mer

Senaste försäljningarna