Henrik Karlsson
2018-11 - 2019-10

Läs vad 130 Läs vad Henrik Karlsson

• Uridea A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-16

Super bra mäklare! Tillgänglig och levde upp till dem förväntningar jag hade! Rekommenderas!! Läs mer
  • Zlatan M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-14

Henrik Karlsson: service i allra högsta grad, tillgänglighet och professionalism i sitt arbete är något Henrik är väl bekant med.
    En mäklare man ska välja om man vill ha det där lilla extra båda för köpare och säljare

Z.M Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Waleed B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-09

Högaholm / Almvik
    Jag köpte en lägenhet i Malmö .. Den första inköp lägenheten för mig . Bemötande av mäklaren var utmärkt. han förklarat allt på smydig sätt . jäg kände mig trygg och nöjd. Läs mer
  • Madeleine O
    Madeleine O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-03

Precis sålt en lägenhet och det var första gången jag anlitat en mäklare.
    Första gången jag pratade med Henrik på telefon fick jag en bra känsla.
    Henrik är proffesionellt, trevlig, bra på att hålla en uppdaterad, svara på alla frågor man har och alltid tillgänglig.
    Toppenmäklare och kommer helt klart anlita Henrik igen i framtiden och rekommendera honom för andra!

//Madeleine Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Hampus F köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Nobeltorget/ Sorgenfri
    Köpte min första lägenhet vid Nobeltorget.

Blev bra bemött av Henrik och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Hanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Nobeltorget/ Sorgenfri
    Sålde en bostadsrätt med Henriks proffsiga hjälp, allt gick super snabbt smidigt.

Information och återkoppling med vad som händer under hela försäljningen är han snabb och ge och man får ett stort förtroende från början!
    Mycket lyhörd och positiv och skulle välja han igen vid köp eller försäljning. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Jolyano F sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Ellstorp
    Väldigt duktig på återkoppling och information. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Daniel H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-08-20

Slottsstaden / Fridhem
    Allt har fungerat felfritt under hela processen, både vid köp och försäljning. Bra kontakt, bemötande och alltid på toppen humör.
    Kommer anlitas vid nästa försäljning! Läs mer
  • Linus S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-08-20

Ellstorp
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick sjukt bra bemötande.
    En riktig toppenmäklare.
    Svarade på alla frågor jag hade.

Mvh Linus Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-07-14

Slottsstaden
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Henrik som mäklare.

Henrik är en duktig säljare som kan vända frågetecken till fördelar igenom sin kunnighet. Han hade siffror i huvudet på vad olika åtgärder i lägenheten kostade och hur jobbigt det var att genomföra. Själva försäljningsprocessen gick bra och Henrik var lyhörd mot mina önskemål men var samtidigt så professionell att han även framförde sitt eget perspektiv i olika lägen.

Om jag skulle sälja en bostad igen skulle jag på nytt vända mig till honom. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kvartettgatan
Torekovsgatan
Sallerupsvägen
Per Albin Hanssons Väg
Mariedalsvägen

Andra mäklare hos MOHV Hyllie

Henrik Karlsson
Christina Ovallius (f.d Ljung)