Läs vad 154 Läs vad Henrik Karlsson

• 2020-11-28
    En fantastisk människa, som ser och försöker förstå situation och anpassar sig därefter.
    Patrik L
    Philip H
    • 38.0 m²
    • Hyllie
  • 2020-10-18
    Henrik sålde min lägenhet i Hyllie Malmö. Henrik visade under processen en mycket professionell sida, agerade snabbt och framförallt var lyhörd för mina synpunkter och önskemål.
    Per-anders E
    • 64.0 m²
    • Hyllie
  • 2020-09-28
    Professionellt och tydligt bemötande.
    Bra balans i sin sociala framtoning-kändes verkligen som både mitt och säljarens intressen tillvaratogs.
    Anders K
    • 87.0 m²
    • Ribersborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
  • 2020-09-22
    Jag kontaktade Henrik eftersom jag redan var nöjd med honom när jag köpte min tidigare lägenhet. Den här gången sålde han min lägenhet. Från det första mötet till det sista är Henrik professionell, rekommenderar fantastiska människor och alltid tillgänglig under hela processen. Ärligt talat om jag behöver sälja en annan lägenhet skulle jag inte åka någon annanstans.
    Lionel L
    • 44.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-09-22
    Sålde min bostadsrätt via Henrik som har varit toppen att jobba med och kan verkligen rekommendera andra att göra detsamma.
    Andreas H
    • 43.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-08-12
    Sålde en bostadsrätt på Borgmästaregården i Malmö.
    Henrik är mycket professionell, driven och lyhörd mäklare. För spekulanter/köpare inger Henrik ett väldigt ärligt och professionellt intryck vilket skapar en trygghet för köparen. Det värdesätter jag som säljare väldigt mycket.
    Med sin stora erfarenhet som mäklare kunde Henrik ge mig bra rekommendationer under hela försäljningsprocessen. Samtliga rekommendationer gav mycket goda resultat. Det handlade om allt från i vilken period man skulle annonsera, hur länge annonsen skulle vara ute, hur många visningar vi skulle ha till själva budprocessen och hur vi skulle bemöta och förhålla oss till buden.
    Vidare är Henrik en flexibel mäklare som är lyhörd för mina önskemål som säljare.
    Jag kan starkt rekommendera Henrik som mäklare.
    Mikael D
    • 3:a
    • 71.5 m²
    • Borgmästaregården
  • 2020-08-12
    Villa på Jägerso villa stad. Bemötande var mycket professionellt. Fick mycket hjälp med inköp.
    Rekommenderas varm kommer i framtiden att vända oss till Henrik.
    Talal-kaddafi Y
    • 167.0 m²
    • Jägersro Villastad
    köpte sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
  • 2020-08-10
    Henrik hjälpte oss sälja vårt hus. Vi komsnabbt överens om hur vi skulle gå till väga med försäljningen. Henrik har hela tiden varit tillgänglig för både oss och köparna. Det vi uppskattar med Henrik är hans lugn och tydlighet genom hela processen. Vårt plan gick vägen och vi slog rekord på försäljningen i vårt område.
    Emir S
    • 167.0 m²
    • Jägersro Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte