Henrik Karlsson

Henrik Karlsson

Henrik Karlsson är mäklare på MOHV Hyllie

Henrik Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Henrik Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Karlsson har haft 37 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 177 Läs vad Henrik Karlsson

• Västra Hamnen
    2021-08-14
    Henrik gjorde ett riktigt bra jobb, hjälpte till med alla frågor och tog sig tid att hjälpa till med allt som behövdes. Jag kände att han gjorde sitt bästa för både köpare och säljaren. Har inget och klaga på.
    • Lorensborg
    2021-08-05
    Vi hade tur som träffade en mäklare som vi fick gott förtroende till.
    • Dammfri
    2021-08-04
    Professionell och bra bemötande. Skickar information/status kontinuerligt och håller bra kontakt.
    • Hyllie
    2021-07-26
    Henrik var en helt enastående mäklare som presterade över mina förväntningar. Lyhörd, transparant, social och alltid lätt att få kontakt med! Blev en smidig säljprocess med goda och snabba resultatet. Jag kan varmt rekommendera Henrik!
    • Hyllie
    2021-07-26
    Trevlig!
    Seriös!
    Behaglig att kommunicera med!
    Kunnig!
    Mycket bra kontraktsgenomgång!
    • Södertorp
    2021-07-03
    Professionell!!
    Det kändes väldigt tryggt med Henrik. Han är super trevlig och alltid snabb på att svara vid frågor och funderingar! Skulle rekommendera honom för en lugn, trygg och ärlig försäljning.
    Behövs fler mäklare som Henrik :)
    2021-06-18
    Henrik var vänligt bemötande och vi fick förtroende för honom med det samma. Kontakten och köpet av lägenheten var tydlig, snabb och all over en fantastisk upplevelse!
    2021-06-18
    Trevlig, tillmötesgående och proffsig. Stabilt och bra intryck
    2021-06-16
    Henrik har från start varit snabb, flexibel, tillgänglig och väldigt tillmötesgående!
    Han gjorde så att vi kände oss trygga i hela processen och lugnade de nerver som tillhör en bostadsförsäljning.
    Sen att slutpriset hamnade långt över våra förväntningar gjorde upplevelsen ännu bättre :)
    • Ribersborg
    2021-05-31
    Vi ha sålt vår bostadsrätt med hjälp av Henrik Karlsson. Henrik har varit inlyssnande, tillmötesgående och engagerad. Henrik har levt upp till våra förväntningar. Han är seriös, kommunikativ, sammanfattningsvis professionell.