Mäklare Skåne Malmö MOHV Hyllie Henrik Karlsson
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 126 Läs vad Henrik Karlsson

• Hampus F köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Nobeltorget/ Sorgenfri
    Köpte min första lägenhet vid Nobeltorget.

Blev bra bemött av Henrik och affären gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Hanna R sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Nobeltorget/ Sorgenfri
    Sålde en bostadsrätt med Henriks proffsiga hjälp, allt gick super snabbt smidigt.

Information och återkoppling med vad som händer under hela försäljningen är han snabb och ge och man får ett stort förtroende från början!
    Mycket lyhörd och positiv och skulle välja han igen vid köp eller försäljning. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Jolyano F sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

Ellstorp
    Väldigt duktig på återkoppling och information. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Daniel H sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-08-20

Slottsstaden / Fridhem
    Allt har fungerat felfritt under hela processen, både vid köp och försäljning. Bra kontakt, bemötande och alltid på toppen humör.
    Kommer anlitas vid nästa försäljning! Läs mer
  • Linus S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-08-20

Ellstorp
    Köpt en bostadsrätt.
    Fick sjukt bra bemötande.
    En riktig toppenmäklare.
    Svarade på alla frågor jag hade.

Mvh Linus Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Magnus W sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-07-14

Slottsstaden
    Jag sålde en lägenhet med hjälp av Henrik som mäklare.

Henrik är en duktig säljare som kan vända frågetecken till fördelar igenom sin kunnighet. Han hade siffror i huvudet på vad olika åtgärder i lägenheten kostade och hur jobbigt det var att genomföra. Själva försäljningsprocessen gick bra och Henrik var lyhörd mot mina önskemål men var samtidigt så professionell att han även framförde sitt eget perspektiv i olika lägen.

Om jag skulle sälja en bostad igen skulle jag på nytt vända mig till honom. Läs mer
  • Eleonor B
    Eleonor B sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-28

Segevång
    Jag sålde en trea på Segevång och anlitade Henrik som mäklare. Kände förtroende för Henrik direkt och har gjort så genom hela affären. Allt har gått väldigt smidigt och jag har inget att klaga på alls. Rekommenderar Henrik till alla som vill ha en smidig bostadsaffär och en pålitlig mäklare. Läs mer
  • ANTON S
    ANTON S skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-25

Trevlig, tillmötesgående och tog sig tid för alla frågor man hade. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Natalia E köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-06-13

Södertorp
    Henrik är en perfekt mäklare! Alltid väl förbered, engagerad och återkopplar snabbt. Har varit i kontakt med Henrik som både säljare och köpare, alltid lika nöjd. Varmt rekommenderas! Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Patrik J sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-05-13

Västra Hamnen
    Henrik kommer rekommenderad sedan tidigare och vi valde honom baserat på tidigare bra utförda affärer. I detta fallet så fungerade det enligt förväntan med väldigt god och korrekt service. Läs mer

Senaste försäljningarna

Torekovsgatan