Henrik Karlsson

Henrik Karlsson

Henrik Karlsson är mäklare på MOHV Hyllie

Henrik Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Henrik Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 193 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Karlsson har haft 28 försäljningar sen 2021-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-06 - 2022-05

Läs vad 193 Läs vad Henrik Karlsson

• Elin M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Pildammarna
    2022-06-10 Verifierad kund
    Både köpt och sålt bostadsrätt via Henrik. Professionell och tillgänglig - rekommenderar!
  • köpte sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Åkarp
    2022-05-27 Verifierad kund
    Toppen bemötande, Henrik är en jordnära och förtroende givande person och mäklare.

Under hela resan innan vi skrev på köpeavtalet, så kände vi längs hela vägen att vi hade ett bollplank och stöd. Vilken medförde en stor trygghet då det var ett stort steg för oss att ta som småbarnsfamilj.
    Henrik återkopplade väldigt snabbt kring alla frågor och funderingar som vi hade.

Vi ger våra varmaste rekommendationer att anlita Henrik som mäklare framgent.
    • Nydala
    2022-05-25 Verifierad kund
    Kompetent, ärlig och väldigt professionell. Ser till att både säljare och köpare är nöjda med affären från början till slut.
    • Nydala
    2022-05-14 Verifierad kund
    Detta var min första försäljning. Mycket nytt men Henrik har koll på allt och det kändes tryggt att sälja. Trevlig och hjälpsam, besvarade alla mina frågor väl och jag kände mig väl informerad.
  • A S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Södertorp
    2022-04-07 Verifierad kund
    Mycket nöjda med Henriks insats för vår försäljning av vår lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    • Södertorp
    2022-04-01 Verifierad kund
    Väldigt fint bemötande. Tog sig tid, hade svar på alla funderingar.
    Skicklig, rak och tydlig!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Informativ, kommunikativ, tydlig, trevlig, tillmötesgående! Toppen på alla sätt!
    2022-03-11 Verifierad kund
    Detta är tredje gången i rad som jag har anlitat Henrik för att sälja min bostad och han har inte gjort mig besviken en enda gång, snarare motsatsen.
    Han är väldigt trevlig, lugn och lätt att prata med och är väldigt bra på att återkoppla och följa upp.
    Dessutom har han hjälpt mig med tips och statistik kring objekt som jag själv vill köpa.
    Hade jag kunnat så hade jag gett 6/5 i betyg och jag är redan nu säker på att han också kommer få hjälpa mig nästa gång jag ska sälja.
    Malmös bästa mäklare utan konkurrens!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
    2022-03-09 Verifierad kund
    Henrik sålde precis en lägenhet åt oss och som köpare har jag bara positivt att säga om honom!

Henrik är mycket förtroendeingivande, tydlig och väldigt hjälpsam. Han visar på god erfarenhet och var mån om att alla skulle känna sig nöjda i processen och har varit mycket kommunikativ.

Jag rekommenderar honom varmt!
    • Klagshamn
    2021-12-24 Verifierad kund
    Vi år så nöjda med allt Henrik har gjort för oss vid försäljning av vår bostad. Återkommer snabbt i alla frågor, engagerad och proffsig. Henrik var också ett stöd och god rådgivare i vårt köp av ny bostad. Bästa mäklaren helt enkelt!!!!