Henrik Karlsson

Henrik Karlsson

Henrik Karlsson är mäklare på MOHV Hyllie

Henrik Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2013-01. Henrik Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 214 omdömen med ett betyg på 4.9. Henrik Karlsson har haft 29 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

214 omdömen om Henrik Karlsson

Sedan starten hos Reco 2015
Esmat S
Kirseberg

Han är aktiv snällbemötande serios och ärlig.

Riham H
Högaholm

10/10! Så nöjd!! Köpte min första lägenhet med hjälp av Henrik. Han är professionell, vänlig, engagerad och hjälpsam. Eftersom det var min första lägenhet, kände jag mig nervös och hade många frågor. Henrik var lyhörd och svarade snabbt, vilket gjorde hela processen bekvämt och effektivt. Hade inte kunnat önska mig en annan mäklare, tack Henrik!

Paul N
Borgmästaregården

Otroligt bra mäklare och kunnig som även lyssnar på oss som säljare

Ali-Sina A
Lindeborg

Mäklaren var professionell och lyhörd, vilket skapade en positiv köpupplevelse. Hen gav tydlig information och svarade snabbt på frågor, vilket gjorde affären smidig och förtroendefull.

Felix I
Kroksbäck

Trevlig, motiverad, bra kommunikation och tålamod. Det var inte första eller sista gången jag anlitar Henrik!

Jesper B
Almvik

Henrik är en professionell och vänlig mäklare som jag haft förmånen att arbeta med under försäljningen av min lägenhet. Han visade snabbt förståelse för min situation och hittade en utmärkt lösning som möjliggjorde en smidig försäljning. Jag är mycket nöjd med hela processen och skulle inte tveka att rekommendera Henrik till andra som står inför att sälja sin bostad. Henrik har varit både hjälpsam och hövlig genom hela försäljningsprocessen och har verkligen gjort det hela till en positiv upplevelse. Tack så mycket!

ANDERS B
Pildammarna

Wowowow! Vilken leverans. Henrik levde upp till och slog mina högt ställda förväntningar. En toppenmäklare som förtjänar toppbetyg! Smidighet i försäljningens upplägg och taktiken kring de olika stegen var klass.

Miriana B
Borgmästaregården

Mycket trevlig kunnig bemötande mäklare kan varmt rekomendera han.

Cecilia D
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
Eriksfält

Är 100% nöjd med mäklaren. Han höll mig uppdaterad under hela försäljningsförloppet, var tillgänglig och tog sig tid att förklara. Kan varmt rekommendera mäklaren.

Mihalj S
Sålde sitt hus med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie
Valdemarsro

mycket bra!!! Lätt att samarbeta med och ställer upp för sina kunder fullt ut. Kan nås lätt!! Pålitlig och har realistisk inställning till uppgifterna.