Henrik Karlsson

• Ove F sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2020-03-14

Eriksfält/Nydala
    Sålt en lägenhet.
    Henrik är en väldigt trevlig och kompetent mäklare. Bar kol på läget. Henrik verkar drivas av att göra affärer och det gillar jag.
    Henrik levde väl upp till mina förväntningar och hade koll på marknaden, kunderna och priset. Allt perfekt än så länge, fram till kontraktsskrivning och nu skall vi bara göra klart det sista. Henrik är riktigt bra!!! Läs mer
  • Karin G sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2020-02-10

Borgmästaregården
    Sålt min bostadsrätt i Malmö. Henrik är mycket proffsig , snabb och trevlig. Levde upp till mina förväntningar och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Zenah A köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2020-02-07

Fosiedal
    Vi skulle köpa en 3:a i Malmö med beviljat lånelöfte men nekaded bolån efter skriven kontrakt. Mäklaren hade kontunerlig kontakt och tålamod, försökte hjälpa oss och bad en person på Nordea ringa mig för att lösa kluxet men det gick ändå inte. Jag trodde inte att en mäklare kunde hjälpa till så mycket, svara på våra frågor efter kontorstid men det gjorde han. Han var även väldigt medveten om objektet och kom ihåg alla detaljer när vi ställde fler frågor vid kontraktskrivningen, samt så kändes det inte bara som att han ville gynna säljaren, utan han försökte balansera det och hjälpa oss med. Vi kommer definitivt i framtiden titta på objekt ifrån er främst efter en sådan bra bemötande. Läs mer
  • Aida C sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2020-02-05

Fosiedal
    Vi sålde vår bostadsrätt lägenhet.
    En super trevlig mäklare ! Tydlig förklaring och väldigt hjälpsam . Kan stark rekommendera Henrik. Läs mer
  • Eva E
    Eva E sålde sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-11-24

Söderkulla
    👍😃 Sålt en lägenhetpå Söderkulla . Tycker han trevlig sympatisk, lätt o få kontakt med , meddelar allt som händer runt försäljningen , rak i kommunikationen / Rekommenderar honom gärna vidare till vänner o familj 😜 Läs mer
  • Vera S köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-11-23

Söderkulla
    Jag har precis köpt en lägenhet och Henrik är min mäklare. Han är väldigt trevlig, professionell och tillgänglig med allt jag behöver veta eller göra. Läs mer
  • Uridea A skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-16

Super bra mäklare! Tillgänglig och levde upp till dem förväntningar jag hade! Rekommenderas!! Läs mer
  • Zlatan M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-14

Henrik Karlsson: service i allra högsta grad, tillgänglighet och professionalism i sitt arbete är något Henrik är väl bekant med.
    En mäklare man ska välja om man vill ha det där lilla extra båda för köpare och säljare

Z.M Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Waleed B köpte sin lägenhet med hjälp av Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-09

Högaholm / Almvik
    Jag köpte en lägenhet i Malmö .. Den första inköp lägenheten för mig . Bemötande av mäklaren var utmärkt. han förklarat allt på smydig sätt . jäg kände mig trygg och nöjd. Läs mer
  • Madeleine O
    Madeleine O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Hyllie

2019-10-03

Precis sålt en lägenhet och det var första gången jag anlitat en mäklare.
    Första gången jag pratade med Henrik på telefon fick jag en bra känsla.
    Henrik är proffesionellt, trevlig, bra på att hålla en uppdaterad, svara på alla frågor man har och alltid tillgänglig.
    Toppenmäklare och kommer helt klart anlita Henrik igen i framtiden och rekommendera honom för andra!

//Madeleine Läs mer

Munkhättegatan
MALMÖ

Andra mäklare hos MOHV Hyllie

Henrik Karlsson
Christina Ovallius (f.d Ljung)