MOHV Hyllie

MOHV Hyllie

En del av MOHV www.mohv.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till MOHV Hyllie! Letar du bostad i Hyllie, Lindeborg, Borgmästaregården, Södertorp, Lorensborg, Kulladal, Blekingsborg, Söderkulla, Eriksfält eller områdena omkring Malmö. Vi på MOHV Hyllie har vårt fokus på att sälja och hjälpa dig att hitta din drömbostad i Malmö med omnejd. Med våra kompetenta och engagerade...

508 omdömen om MOHV Hyllie

Sedan starten hos Reco 2019

Esmat S
Kirseberg

Han är aktiv snällbemötande serios och ärlig.

William A
Slottsstaden

Har haft en del interaktioner med Hannah och alla har varit hur bra som helst. Hon är alltid tillgänglig och svarar gärna på frågor. Hon är drivkraftig och ser till att saker inte tar ut på tiden i onödan när föreningen är långsamma på att svara på frågor. Rekommenderas starkt

Mona H
Slottsstaden

Lyhörd,saklig, varm och lösningsonriktad.

Riham H
Högaholm

10/10! Så nöjd!! Köpte min första lägenhet med hjälp av Henrik. Han är professionell, vänlig, engagerad och hjälpsam. Eftersom det var min första lägenhet, kände jag mig nervös och hade många frågor. Henrik var lyhörd och svarade snabbt, vilket gjorde hela processen bekvämt och effektivt. Hade inte kunnat önska mig en annan mäklare, tack Henrik!

Paul N
Borgmästaregården

Otroligt bra mäklare och kunnig som även lyssnar på oss som säljare

Ali-Sina A
Lindeborg

Mäklaren var professionell och lyhörd, vilket skapade en positiv köpupplevelse. Hen gav tydlig information och svarade snabbt på frågor, vilket gjorde affären smidig och förtroendefull.

Felix I
Kroksbäck

Trevlig, motiverad, bra kommunikation och tålamod. Det var inte första eller sista gången jag anlitar Henrik!

Jesper B
Almvik

Henrik är en professionell och vänlig mäklare som jag haft förmånen att arbeta med under försäljningen av min lägenhet. Han visade snabbt förståelse för min situation och hittade en utmärkt lösning som möjliggjorde en smidig försäljning. Jag är mycket nöjd med hela processen och skulle inte tveka att rekommendera Henrik till andra som står inför att sälja sin bostad. Henrik har varit både hjälpsam och hövlig genom hela försäljningsprocessen och har verkligen gjort det hela till en positiv upplevelse. Tack så mycket!

ANDERS B
Pildammarna

Wowowow! Vilken leverans. Henrik levde upp till och slog mina högt ställda förväntningar. En toppenmäklare som förtjänar toppbetyg! Smidighet i försäljningens upplägg och taktiken kring de olika stegen var klass.

Theodoros T
Fosiedal

Nour var jättesnäll och trevlig mot oss på visningsdag, hon svarade på alla frågor och funderingar som jag hade både vid visningen och via samtal/text. Det var den första lägenhet som jag köper men kände mig säker och bekväm under hela processen!

Julius Valentin B
Hyllie

välding bra och proffesionellt bemötende. Hannah förstod att möta oss på vår sätt

Louise L
Limhamn

Karin hade ett väldigt fint bemötande och var kompetent för sitt uppdrag. Karin levde klart upp till mina förväntningar och tom lite mer. Karin var serviceminded och jag kan rekommendera henne.

Svar från Karin Nilsson

Tack för ditt fina omdöme Louise!

Maria S
Nydala

Underbar person, och mycket hjälpsam.

Lillian N
Nydala

Karin Nilsson är en glad och trevlig vänlig och alldeles utomordentlig mäklare, som har hjälpt mig på bästa tänkbara sätt vid försäljningen av min bostad.

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket för dina fina ord Lillian!

Malin H
Kroksbäck

Karin är en väldigt bra mäklare, väldigt lyhörd och låter dig stå o fokus. Kan verkligen rekommendera Karin Nilsson

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket Malin, det var ett nöje att hjälpa till med din försäljning!

Miriana B
Borgmästaregården

Mycket trevlig kunnig bemötande mäklare kan varmt rekomendera han.

Fosiedal

Nour är en proffs på att sälja min lägenhet

Fosiedal

Nour är proffs på att hjälpa till med en lyckad försäljning.

Tony P
Lindeborg

Karin är trevlig, engagerad och märkbart erfaren. Försäljning av bostäder i tider av inflation är inte optimalt, och här kommer det verkligen fram hur ambitiös och tålmodig Karin är,. Hon ska ha stort plus som engagerar sig så mycket och har den koll hon har på bostadsmarknaden, och vi kan varmt rekommendera henne om ni går i köp eller säljtankar.

Svar från Karin Nilsson

Tack för de otroligt fina orden Tony!

Cecilia D
Sålde sitt hus med hjälp av
Eriksfält

Är 100% nöjd med mäklaren. Han höll mig uppdaterad under hela försäljningsförloppet, var tillgänglig och tog sig tid att förklara. Kan varmt rekommendera mäklaren.

Mihalj S
Sålde sitt hus med hjälp av
Valdemarsro

mycket bra!!! Lätt att samarbeta med och ställer upp för sina kunder fullt ut. Kan nås lätt!! Pålitlig och har realistisk inställning till uppgifterna.

Anders N
Kirseberg/Kirsebergsstaden

Nour var väldigt proffsig från början till slut. Hon var alltid snabb med att svara och bemötte oss alltid på ett trevligt och personligt sätt. Hon var även stöttande och bra under perioden när det gick trögt att hitta spekulanter.

Johannes K
Söderkulla

Toppen med allt gick bra! Smidigt och enkelt perfekt 👌

Ibrahim T
Kirseberg/Kirsebergsstaden

I am really happy with how attentive and helpful she is. She takes the time to really listen to my concerns and answers all of my questions in detail.

Per N
Södertorp

Trevligt bemötande, tydlig information, proffsigt utförande. Kan bara rekommenderas!

Olle O
Dammfri

Karin har ett bra förhållningssätt till såväl säljare som köpare. Vid kontraktsskrivandet höll hon en kort och bra information, vilket underlättade arbetet.

Svar från Karin Nilsson

Tack för fin feedback Olle och lycka till med allt nu!

Jennifer H
Sorgenfri

5 av 5! Henrik var en stjärna genom hela försäljningen. Flexibel, svarade snabbt på funderingar och följde upp efter varje steg i processen. Så nöjd!

Magnus P
Sorgenfri

Henrik har varit väldigt hjälpsam under hela processen och haft tydlig kommunikation.

Mihalj S
Blekingsborg

konkret ,bra på samarbete ,lyhörd, pålitlig.

Jasmina H
Lindeborg

Nour var vår mäklare vid vårt första lägenhetsköp och vi kunde inte ha hamnat hos en bättre mäklare. Hon fanns tillgänglig för alla våra frågor och funderingar och hon underlätta många saker som vi trodde skulle vara svåra. Från att vi gick på första visningen så har Nour varit väldigt engagerad i oss och hjälpt oss framåt. Även efter att vi har skrivit på kontraktet så känner vi oss inte bortglömda utan vi känner att hon fortfarande finns tillgänglig för oss vilket vi är väldigt tacksamma för. Vi var på flera visningar...

Dino B
Lindeborg

Vi blev bemötta jättefint. Nour var supertrevlig och hjälpte oss genom vårt första lägenhetsköp, något som jag trodde skulle vara skitjobbigt men det blev jättelätt med Nours hjälp. Vi är helnöjda!

Tariq M
Lindeborg

Om du behöver en super skicklig mäklare kan jag bara rekommendera Nour Khalil. hon är super skicklig och hjälper dig hela vägen.

Tatjana V
Slussen

Mycket bra! Känner stort förtroende för henne

Svar från Karin Nilsson

Tack för att du tog dig tid att återkoppla på vårt samarbete och för det fina betyget!

Sofia Anna O
Limhamn

Kanrin är engagerad, personlig och proffsig! Man får direkt förtroende för Karin och jag kommer definitivt använda mig av henne nästa gång jag ska sälja!

Svar från Karin Nilsson

Tack så mycket för ditt fina omdöme Sofia, gör definitivt min dag!

Berenice C
Slussen

Karin Nilsson var otroligt bemötande och engagerade. Vi upplevde att hon verkligen ville hjälpa oss. Glad och positiv är hon också.. Rekommenderar henne varmt.

Svar från Karin Nilsson

Tack Berenice, det värmer att få så fina ord av dig. Lycka till nu med allt!

Terje N
Söderkulla

Korrekt bemötande. Snabb hantering. Bra återkoppling.

Daniel O
Lindeborg

Jätte trevlig och professionell Mäklare som brinner för sitt yrke och vill göra alla parter nöjda. Vi kommer starkt att rekommendera Nour vidare. Lycka till i framtiden.

Malin B

Vi försökte sälja vårt hus i Åkarp med Henrik hösten 2022. Vi avslutade dock affären med hans kollega då han gick på ledighet mitt i. Det var tur! Vår upplevelse av Henrik är inte positiv. Han över-värderade vårt hus vilket gjorde det svårsålt. Detta var när marknaden gick nedåt men han hade ingen koll på marknadens läge och tackade dessutom nej till bud åt oss som vi i efterhand hade velat ha. Huset blev till slut sålt för under de bud han inte tyckte var så relevanta att ens förmedla till oss. Vår upplevelse är att han...

Svar från Henrik Karlsson

Hej Malin, Jag tycker inte er kritik är helt sanningsenlig eller rättvis och kommer därför ge min syn på det. Vi skrev uppdragsavtal i mars 2022 och min pappaledighet påbörjades augusti 2022, dvs 5 månader efter att vi skrev uppdragsavtal. Att försäljningen pågick in under min planerade pappaledighet är såklart olyckligt men inget jag kommer be om ursäkt för. När vi publicerade huset som ”kommande” på vår hemsida och Booli i april 2022 så var marknaden fortsatt på topp. Marknaden började gå ner i maj-juni 2022, dvs...

Torben W
Möllevången/Södervärn

Venlig og imødekommende, sikrer forløbet er korrekt.

Anna R
Möllevången/Södervärn

Trygg, tillgänglig, smidig, pålitlig!

Esra A
Rosengård

Christina er den bedste ejendomsmægler! 😁 Hun er så dygtig i sin kommunikation, og er god til at formidle viden videre. Hun er god til at svare, og er rigtig god at snakke med - hun får 10 ud af 10 stjerner herfra. :)

Torben W
Segevång

Angående försäljningen av min lägenhet i Malmö så hade jag Nour att sälja min lägenhet. Efter att jag fick den såld har jag nu problem med köparen om saker jag tagit med mig som jag inte borde ha.Till exempel ett alfe-system som jag använde till garderob och bestickbrickor och nu tror hon mig med rätten. Nour sa ingenting om att jag inte skulle ta den med mig, och det fanns inga bilder på den på bostadsannonsen. Därför kommer det som en chock att jag nu har problem efter försäljningen.

Aysel K
Segevång

Hon är väldigt snäll och kundfokuserat. Kunnig och trevlig person

Jadranka J
Limhamn

En mycket kompetent mäklare som har det lilla extra.

Fosiedal

En kunnig och super trevlig mäklare

Selim B

Nour är en genuint engagerad mäklare med intresse för det personliga mötet. Med sin ödmjuka och charmiga framtoning är hon en pålitlig och skicklig mäklare som förmedlar säkerhet i alla led för samtliga berörda parter. Med Nour som mäklare invaggas såväl säljare som köpare i trygghet. Jag är mycket nöjd med bostadsrådgivningen jag fått av Nour. Hon var ständigt tillgänglig och svarade kunnigt på mina frågor, vilket kändes tryggt. Kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Nour K gillar detta
Saifaldin E
Limhamns Sjöstad

Bättre mäklare får man leta efter, klass rakt igenom!

Sukru U
Gröndal

Jätte trevlig och professionell hun. Tack

Ingela P
Pildammarna

Bra bemötande, mäklaren levde upp till de förväntningar jag hade. Tacksam för snabb försäljning så mäklarens kontaktnät var värdefullt. Lägenheten blev såld innan visning.

Darko M
Rosengård

Mycket bra bemötande. Trevlig och positiv. Jag kan varm rekommenderar henne.