Carl-Johan Bengtsson

Carl-Johan Bengtsson

Carl-Johan Bengtsson är mäklare på MOHV Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Carl-Johan Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 2 omdömen sedan 2020-09-04. Carl-Johan Bengtsson har haft 2 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-09 - 2020-08

2 omdömen om Carl-Johan Bengtsson

• Köpte bostadsrätt, 2 rum på 62.5 kvadrat av Carl-Johan Bengtsson. En fantastisk tvåa. Jag tycker att Carl-Johan Bengtsson skött sig väldigt professionellt sedan dag ett. Han vinner snabbt ditt förtroende när han visar sig vara väldigt kunnig inom mäklar branschen, lagar osv, väldigt trevlig, hjälpsam och lätt tillgänglig, precis som en mäklare ska vara. Allt som allt så tycker jag att Carl-Johan Bengtsson har gjort ett strålande jobb. Topp betyg!
    Zeid U köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    2020-09-05
    • 2:a
    • 62.5 m²
    2020-09-05
  • Jag kan varmt rekomendera Carl-Johan. Väldigt driven och noggrann mäklare. Service minded utöver det vanliga. Jag kände mig helt trygg och jag hade ett stort förtroende för honom under hela försäljningsresan. Lyhörd och otroligt proffsig, allt gick snabbt och väldigt smidigt och han höll mig uppdaterad hela tiden. Har bara gott att säga om honom. Absolut Toppklass från början till slut! Säljare Kungsgatan 2 B
    Sylwia S sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    2020-09-04
    • 2:a