Carl-Johan Bengtsson

Carl-Johan Bengtsson

Carl-Johan Bengtsson är mäklare på MOHV Jönköping

Carl-Johan Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-06. Carl-Johan Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.7. Carl-Johan Bengtsson har haft 19 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 21 Läs vad Carl-Johan Bengtsson

• Liljeholmen
    2021-09-07
    Jättetrevlig och tillmötesgående. Förklarade alla steg under köpet väldigt väl. Kände mig trygg och glad när jag lämnade!
    • Forserum
    2021-08-16
    Har hela tiden haft ett väldigt trevligt bemötande.

Jag hade stora förhoppningar ang. försäljningen av mitt hus,vilket mäklaren med bravur har uppnått.

Har vad jag förstått varit väldigt noga vid presentationen och dessutom väldigt informativ gällande vad som gäller vid övertagande av fastigheten.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    • Samset
    2021-08-13
    Hej. En bra mäklare som alltid hör av sig när något nytt händer.
    Han lyssnar även på mina idéer som gör att man litar på varandra.
    Framförallt allt lätt att prata med och en trevlig kille.
    • Tenhult
    2021-07-02
    Tycker att han är en trevlig person,lätt att kommunicera med.
    Tycker i övrigt att han skött detta ärende på ett bra sätt.
    Hoppas således på fortsatt bra samarbete.
    • Norrahammar
    2021-06-26
    Stort engagemang, lätt att få kontakt med och mycket trevlig.
    Vi är mycket nöjda med Carl-Johan!
    • Norrahammar
    2021-06-26
    Intresserad över vår situation och stödjande. Goda förväntningar!

Stort engagemang och stödjande ville vårat bästa, ärlig i sitt resonemang, glad och positiv.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    • Liljeholmen
    2021-06-22
    Trevlig och tillmötesgående. Finns potential att effektivisera med frågebatterier. Även bra om mäklaren är påläst vad som gäller vid andrahandsuthyrning från början då det är vanligt förekommande. Förstår att man vill avsluta snabbt men viktigt att juridiken hänger med också.
  • sålde sin stuga med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-05-14
    Carl-Johan bemötte oss som kunder på ett mycket positivt sätt
    och visade stort engagemang för säljprocessen som förlöpte till vår fulla belåtenhet.
    Annonseringen gjordes på ett bra sätt och resulterade i att objektet fick det högsta antalet "klick" inom Jönköpings län
    • Ekhagen
    2021-05-08
    Carl-Johan var serviceminded, lugn och proffsig. Han lovade inget han inte kunde hålla. Han var lätt att få tag på och svarade fort på sms och frågor. Kort sagt han var förtroendeingivande! Vi köpte lägenhet.
    • Samset
    2021-05-04
    Snabb och enkel affär. Fick svar på de frågor jag hade. Tyvärr va han inte nöjd med det bud lägenheten såldes för.