Läs vad 8 Läs vad Carl-Johan Bengtsson

• 2021-01-20
    Carl är en fantastisk kille att arbeta med. han är mycket professionell, hårt arbetande och driven.
    Carlos H
    • 1:a
    • 34.0 m²
    • Jönköping - Öster
  • 2020-12-11
    Vi säljer ett fritidshus och allt gick jätte bra
    Jaume B
    sålde sitt hus med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
  • 2020-12-10
    Trevlig, hjälpte oss lösa ett problem som vi såg som omöjligt vid tillfället. Lätt att ta kontakt med och enkel att ha att göra med.

Det kändes som att han var väldigt tillmötesgående mot båda parterna vid köpet som vi gjorde.

Ärlig, professionell och pålitlig.
    Anna Ö
    köpte sitt hus med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
  • 2020-12-09
    Carl-Johan hjälpte mig att sälja mitt hus och han var väldigt lyhörd och tillgänglig för att svara på alla mina frågor. Jag kan varmt rekommendera Carl-Johan som mäklare.
    Helen F
    Yusuf Y
    • 53.0 m²
    • Torpa
  • 2020-11-03
    Vi har köpt en två-rums-lägenhet på Torpa i Jönköping.

Vi blev vänligt och professionellt bemötta, och mäklaren var mycket tjänstvillig att kolla upp saker vi undrade innan vi valde att vara med på budgivningen. Återkoppling och kontakt var snabb och smidig.

Mäklaren levde upp till våra förväntningar.

Den sammanfattande upplevelsen av mäklaren och köpet är mycket god.
    Camilla V
    • 53.0 m²
    • Torpa
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
  • 2020-09-05
    Köpte bostadsrätt, 2 rum på 62.5 kvadrat av Carl-Johan Bengtsson. En fantastisk tvåa.

Jag tycker att Carl-Johan Bengtsson skött sig väldigt professionellt sedan dag ett.

Han vinner snabbt ditt förtroende när han visar sig vara väldigt kunnig inom mäklar branschen, lagar osv, väldigt trevlig, hjälpsam och lätt tillgänglig, precis som en mäklare ska vara.

Allt som allt så tycker jag att Carl-Johan Bengtsson har gjort ett strålande jobb.
    Topp betyg!
    Zeid U
    • 62.5 m²
    • Jönköping - Väster
    köpte sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping
  • 2020-09-04
    Jag kan varmt rekomendera Carl-Johan. Väldigt driven och noggrann mäklare. Service minded utöver det vanliga. Jag kände mig helt trygg och jag hade ett stort förtroende för honom under hela försäljningsresan. Lyhörd och otroligt proffsig, allt gick snabbt och väldigt smidigt och han höll mig uppdaterad hela tiden. Har bara gott att säga om honom. Absolut Toppklass från början till slut! Säljare Kungsgatan 2 B
    Sylwia S
    • 62.5 m²
    • Jönköping - Väster
    sålde sin lägenhet med hjälp av Carl-Johan Bengtsson en del av MOHV Jönköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte