Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013-12-09
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-21
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 64 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Björn D sålde sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-06-28

Mulseryd
    Väldigt god lyssnare som verkligen gjorde affären till en snabb , pandemianpassad , visning och försäljning.
    Gav korrekt information och lämnade goda råd och tips.
    Julia är en person som är väldigt lätt att samarbeta med. Läs mer
  • Eva Annika Carina K sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-06-12

Kaxholmen
    Vi har sålt en enfamiljsvilla på Bjurstigen 4 i Kaxholmen, Huskvarna, byggd 1960.

Julia är trevlig, naturlig och professionell. Vi fick redan från första kontakten en bra relation som har varat under hela tiden till avslut.

Förväntningarna har uppfyllts till 100%. Vi har kontinuerligt fått information, via mail och sms, för statusen på försäljningen. En styrka som bidrar till trygghet i säljande-processen. Vi fick ett avhopp från högsta budgivare, men Julia löste snabbt den uppkomna situationen. Snyggt jobbat.

Vi kan verkligen rekommendera Julia som mäklare. Läs mer
  • Ida J köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-06-12

3:a
    Dalvik
    Köpt lägenhet, en otroligt duktig/ trevlig mäklare. Läs mer
  • Eva Anneli Heléne L sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-06-10

Sålt en villa.
    Har ej träffat henne personligen endast två av mina syskon. Har endast fått Mail under tidens gång vilket varit tillräckligt eftersom syskonen skött försäljningen. Informationen o samarbetet med dom har varit mycket bra och vår kontakt via Mail har varit till min belåtenhet. Vi tycker Julia varit mycket seriös i sitt arbete . Mycket bra ! Läs mer
  • Ted Rune Mikael K sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-06-10

1. Sålt en villa
    2. Proffsigt
    3. Att man kan sitt jobb och uppträder korrekt och det gjorde Julia
    4. En relevant bedömning av objekt och prissättning och inget överjobbat inför fotografering och annonsering utan villan framställdes som den verkligen var. Läs mer
  • Bertil K sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-05-28

Kvarnarp
    Julia har uppträtt jättebra med meddelande mm. Läs mer
  • Henrik R köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-05-25

Tenhult
    Jag har köpt ett sommarstuga /renoveringsobjekt. Upplevde att hon har bra koll och trevligt bemötande. Läs mer
  • Eva Marina Katrin H sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-05-20

Tenhult
    Jag har sålt mitt hus och dessvärre inte kunnat delta personligen i de första stegen vid försäljningen. Julia har på ett mycket proffesionellt sätt hållit mig uppdaterad, kommit med tips och förslag via telefon och mail.
    Jag har på alla sätt få utmärkt service och bemötande. Läs mer
  • Adam S köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-04-01

2:a
    Huskvarna - Centrum
    Vintergatan 7c. Sjukt smidig och hållit mig uppdaterad hela vägen från innan visning till kontraktskriveri. Läs mer
  • Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-04-01

2:a
    Huskvarna - Centrum
    Jag sålde en bostadsrätt, 2-rok på 51m2. Jag fick ett väldigt bra bemötande av Julia och man märkte att hon verkligen satte kunden i fokus.
    Då jag aldrig sålt en bostad tidigare så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig riktigt men Julia överträffade de förväntningar som jag hade.

Jag kan helt klart rekommendera Julia till någon som skall sälja sin bostad. Läs mer

Senaste försäljningarna

Sikvägen