Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 47 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Josip M köpte sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-10-29

Har köpt en sommarstuga
    mkt bra bemötande + hjälpsam och
    trevlig säljare 10/10 Läs mer
  • Nathalie P köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-10-14

Torpa
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping via MOHV och Julia Stael von Holstein. Väldigt smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Julia! Rekommenderar :) Läs mer
  • Milan S köpte sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-20

Åkarp
    Köpte stuga på arrenderat mark.
    Trevligt bemötande och visning.
    Vi fick bra information och svar på våra frågor som stämde bra och vi kunde gå vidare och slutföra köp. Läs mer
  • Alexander L köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-08

Kungsängen
    Har köpt en bostadsrätt.
    Blev bemött på ett väldigt bra sett.

Fick svar på de frågor vi hade.

Våran upplevelse är väldigt bra, allt gick väldigt bra till. Läs mer
  • Mathias L köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-07

Mariebo
    Jag köpte en lägenhet i Jönköping. Julia har alltid varit tillgänglig och hjälpsam. Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • Patrik D sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-07

Torpa/Söder
    Sålt lägenhet 58,5 m2.
    Julia agerade professionellt och mycket kunnigt genom hela processen. Då det var min första försäljning fanns Julia med och vägledde och var ett stort stöd. Läs mer
  • Andreas Nils Ivar S sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-05

Julia hjälpe mig att sälja en villa och jag är grymt nöjd över resultatet. En mycket skicklig mäklare som vet vad hon gör! Läs mer
  • Kajsa L sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-08-30

Jönköping - Öster
    Sålde min första lägenhet med hjälp av Julia, alltid tillgänglig, hälpsam och kunnig. En toppen första upplevelse av att byta bostad, rekommenderar! Läs mer
  • Jeton B köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-08-29

Kyrkeryd
    Vi skulle för första gången köpa en bostad, och våra förväntningar var främst att vi skulle få svar på alla våra frågor, att mäklaren skulle vara intresserad av att lösa eventuella problem som kunde uppstå i processen och visa sitt intresse både för säljare och köpare, och att hela processen fram tills tillträde skulle kännas tryggt. Så här i efterhand tycker vi att Julia levde upp till våra förväntningar, och vi känner oss trygga i vårt husköp. Det blev en villa i Habo byggd 2008. Tack för ett trevligt bemötande! Läs mer
  • Frida S köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-08-14

Liljeholmen
    Jag har köpt en etta och blev bra bemött. Läs mer

Senaste försäljningarna

Västra Långsjön