Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Julia Stael von Holstein
Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 37 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Ann-Christine S sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-07-17

Liljeholmen
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt via Julia.
    Allt har fungerat utmärkt. Hon ger ett mycket gott intryck, hennes bedömningar och förslag känns väl underbyggda och realistiska.
    Jag bor på annan ort än där köp och försäljning har skett men det har gått väldigt smidigt. Julia har hela tiden informerat om vad som var på gång.
    Jag kan varmt rekommendera Julia. Läs mer
  • Edna S köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-06-26

Liljeholmen
    Fantastiskt kompetent och proffsionell! Läs mer
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-06-18

Torpa/Söder
    Upplevde att det var ett trevligt och bra bemötande av mäklaren. Mäklaren var kunnig och påläst men även serviceinriktad vilket uppskattas. Läs mer
  • Jakob A sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-28

Kålgården
    Jag sålde en bostadsrätt i centrala Jönköping. Julia är en otroligt professionell mäklare, hon hjälpte mig som osäker förstagångssäljare på bästa sätt. Hon svarade tålmodigt på alla mina frågor, var lätt att få tag på, mycket trevlig person och ingav ett stort förtroende genom hela säljprocessen.
    Julia infriade alla förväntningar jag hade på en mäklare å mer därtill. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja en bostad. En stjärnmäklare som hade fått ännu högre betyg om det gick!!! Läs mer
  • Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-20

Liljeholmen
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Julia. Lägenheten är en 2a på Liljeholmen i Jönköping. Julia är väldigt saklig, noggran och skicklig mäklare. Läs mer
  • Maj-Britt M
    Maj-Britt M köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-19

Köpt 2 rok
    Mkt bra bemötande. Positiv, enkel att ha göra med. Lyssnande men ändå styrande.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • Helena Matsdotter E sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-17

Kyrkeryd
    Har sålt min villa med hjälp av Julia. Fantastiskt trevlig och hjälpsam mäklare. Är så nöjd och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-15

Samset
    Jag tycker att Julia är mycket professionell. Har varit väl förberedd inför våra möten. Hon har hitintills överträffat förväntningarna och jag hoppas nu på en lyckosam försäljning av mitt hus. Läs mer
  • Annika T
    Annika T sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-12

Kålgården
    Då marknaden blev lite svår en tid har jag ändå alltid känt ett stort förtroende för Julia. Hon är en mycket bra mäklare som är driven och mycket trevlig. Läs mer
  • Husnie K köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-08

Österängen
    I fjol köpte jag en bostadsrätt, via mäklaren Julia Stael von Holstein. Jag hade äran att få träffa samma mäklare , vid min första köp av en annan bostadsrätt.

Jag blev bemött på mycket vänligt, proffsigt, hjärtligt och positiv sätt.

Ovanstående beskrivning var vad jag som kund hade förväntat mig för bemötande. Jag tycker absolute att mäklaren levde upp till dem.

Jag är tacksam att få möjligheten för att samarbeta med Julia Stael von Holstein och vilket JAG varmt rekommenderar vidare ! Jag kände mig hjärtligt välkommen, trygg och säker som en köpare. Jag kände mig bekväm med hennes bemötande , och jag hade inga svårigheter eller tveksamheter från början till slutet. Kommer det ett annat tillfälle, för köp eller försäljning , kommer jag definitivt kontakta samma mäklare .
    Hon är väldigt duktigt och kunnigt inom sitt yrke. Det tycker och beundrar jag !
    Hon är helt enkelt punktligt och pålitligt inom sitt yrke. Läs mer

Senaste försäljningarna

Korsgatan