Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Eva H sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-02-18

Barnarp
    Jag har sålt en bostadsrätt . Och jag tycker verkligen att Julia har skött det bra . Lätt o trevlig o hjälpsam . Mvh Läs mer
  • Salma S sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-02-10

Ekhagen
    Vi sålde en lägenhet. Julia är väldigt duktig och vi fick ett väldigt bra bemötande. Vi är riktigt nöjda med Julia! Läs mer
  • Emilie L köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2020-02-08

Ekhagen
    Jag har köpt en lägenhet, bemötande har varit bra och jag har fått svar på frågor och funderingar som jag har haft. Läs mer
  • Sofia A köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-12-15

Bränninge
    Har köpt ett radhus , tack vare mäklarens fina bemötande så fick vi i lugn o ro bekanta oss med huset vi senare köpte.
    Vi har varit på andra visningar där mäklaren varit ”på” inte låtit oss tänka ifred.
    Helhetsupplevelsen varit mkt bra, fått svar på våra frågor fått bra information. Läs mer
  • Fredrik W sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-12-12

Bränninge
    Sålt bostadsrätt parhus i Habo. Julia har alltid ett trevligt bemötande och ge tydliga svar vid frågor. Hon levde upp till våra förväntningar och det kändes lätt att be om hjälp.
    Bara positivt att säga om bemötandet, flexibiliteten, kunskapen och tillgängligheten. Läs mer
  • Eva O
    Eva O sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-11-22

Visingsö
    Jag har sålt ett hus från 1600 talet på Visingsö.
    En underbar person ! Lyssnade av allt vi pratade om vid första mötet. Därav blev texten och bilderna dessutom på ett sätt så du ville flytta in i detta hus!
    Julia har levt upp till alla förväntningar.
    En utomordentlig person att väga av och balansera försäljning.
    Har erfarenhet av tidigare köp och försäljningar; bästa jag/ vi haft.🍁🍂 Läs mer
  • Per H köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-11-22

Visingsö
    Köp av fritidshus, blev väl bemött både innan visningen genom sms (bokad visning )under visningen och efteråt. Återkopplingen fungerade hela tiden väldigt bra.
    Jag upplever att Julia även gjorde det lilla extra genom att ta reda på information som vi egentligen hade begärt. Läs mer
  • Josip M köpte sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-10-29

Har köpt en sommarstuga
    mkt bra bemötande + hjälpsam och
    trevlig säljare 10/10 Läs mer
  • Nathalie P köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-10-14

Torpa
    Köpt en bostadsrätt i Jönköping via MOHV och Julia Stael von Holstein. Väldigt smidigt och vi fick ett väldigt trevligt bemötande av Julia! Rekommenderar :) Läs mer
  • Milan S köpte sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-09-20

Åkarp
    Köpte stuga på arrenderat mark.
    Trevligt bemötande och visning.
    Vi fick bra information och svar på våra frågor som stämde bra och vi kunde gå vidare och slutföra köp. Läs mer

Senaste försäljningarna

Kärrängsgatan