Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Julia Stael von Holstein
Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2019-04
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 33 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Maria J sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-20

Liljeholmen
    Har sålt min lägenhet med hjälp av Julia. Lägenheten är en 2a på Liljeholmen i Jönköping. Julia är väldigt saklig, noggran och skicklig mäklare. Läs mer
  • Maj-Britt M
    Maj-Britt M köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-19

Liljeholmen
    Köpt 2 rok
    Mkt bra bemötande. Positiv, enkel att ha göra med. Lyssnande men ändå styrande.
    Förväntningarna uppfylldes. Läs mer
  • Helena Matsdotter E sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-05-17

Kyrkeryd
    Har sålt min villa med hjälp av Julia. Fantastiskt trevlig och hjälpsam mäklare. Är så nöjd och rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Ulrika H
    Ulrika H köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-15

Samset
    Jag tycker att Julia är mycket professionell. Har varit väl förberedd inför våra möten. Hon har hitintills överträffat förväntningarna och jag hoppas nu på en lyckosam försäljning av mitt hus. Läs mer
  • Annika T
    Annika T sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-12

Kålgården
    Då marknaden blev lite svår en tid har jag ändå alltid känt ett stort förtroende för Julia. Hon är en mycket bra mäklare som är driven och mycket trevlig. Läs mer
  • Husnie K köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-08

Österängen
    I fjol köpte jag en bostadsrätt, via mäklaren Julia Stael von Holstein. Jag hade äran att få träffa samma mäklare , vid min första köp av en annan bostadsrätt.

Jag blev bemött på mycket vänligt, proffsigt, hjärtligt och positiv sätt.

Ovanstående beskrivning var vad jag som kund hade förväntat mig för bemötande. Jag tycker absolute att mäklaren levde upp till dem.

Jag är tacksam att få möjligheten för att samarbeta med Julia Stael von Holstein och vilket JAG varmt rekommenderar vidare ! Jag kände mig hjärtligt välkommen, trygg och säker som en köpare. Jag kände mig bekväm med hennes bemötande , och jag hade inga svårigheter eller tveksamheter från början till slutet. Kommer det ett annat tillfälle, för köp eller försäljning , kommer jag definitivt kontakta samma mäklare .
    Hon är väldigt duktigt och kunnigt inom sitt yrke. Det tycker och beundrar jag !
    Hon är helt enkelt punktligt och pålitligt inom sitt yrke. Läs mer
  • Göran J skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-03

Har köpt en lägenhet och sålt ett hus hon är provsig och saklig
    Men en riktigt trevlig person som inger förtroende i sin roll som mäklare
    En person som man skall vara räd om
    Hon är ett bra ansikte ut för företaget Läs mer
  • Petra H köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

Torpa/Söder
    Köpt ett radhus.
    Svalt intresse från mäklaren under visning. Var mer intresserad av sin mobiltelefon.
    Konstigt att under visning säga vilket pris säljarna har som lägstapris till oss potentiella köpare - men det gjorde å andra sidan att vi kunde göra en bra affär.

Avtal mm sköttes prickfritt. Läs mer
    2019-04-04 Julia S svarar Petra H
    Hej Petra,

Tack för att du delar med dig av dina tankar kring försäljningen. För mig är det viktigt att alla spekulanter får bilda sig en egen uppfattning av bostaden i lugn och ro, jag tar till mig att detta kan uppfattas som oengagerat från min sida. På visningen ska mobiltelefonen endast vara ett verktyg för att anteckna kontaktuppgifter, tack för att du påminner om detta!
    Jag tror på öppenhet och transparens vid försäljning av bostäder och dialog om exempelvis prisbild med potentiella köpare sker alltid i samråd med säljaren.

Det glädjer mig att ni i övrigt verkar nöjda med er bostadsaffär.
    Stort lycka till med radhuset, hoppas att ni kommer trivas bra!

Vänliga hälsningar,
    Julia
  • Josef W sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

Huskvarna - Petersberg
    Försäljning av en sekelskiftsvilla i huskvarna. Julia är jätte trevlig och professionell i sitt bemötande mot sin kund. Väldigt engagerad och svarar på alla frågor man har väldigt snabbt. Läs mer
  • Pontus E sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2019-04-02

Ljungarum
    Har sålt en villa och Julia är mycket kunnig, tydlig och var ett bra stöd i hela säljprocessen. Läs mer

Senaste försäljningarna

Stenhuggargatan