Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Julia Stael von Holstein
Julia Stael von Holstein
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare! Läs mer

Läs vad 12 kunder tycker om Julia Stael von Holstein

• Olle H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-12-20

Vi sålde ett hus i Habo. Julia var lyhörd och kreativ i processen runt försäljningen. Hjälpte till med presentation av huset såväl som nödvändiga besiktningar och deklarationer. Huset såldes till ett gott pris och både vi som säljare och köparna var nöjda. Läs mer
  • Karin W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-12-16

Vi har köpt en villa på landsbygden.
    Det blev många frågor och Julia har svarat snabbt och tydligt. Julia är kunnig och flera saker som kunde ha varit krångliga har därför förenklats.
    Vi har blivit väl bemötta. Läs mer
  • Tomas E skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-12-14

Sålt lägenhet. Seriöst bemötande och bra återkoppling och planering när det var lite trögt med försäljningen. Läs mer
  • Per F skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-12-14

Julia sålde vår villa. Hon var proffsig och fantastisk från första kontakt. Jag rekommenderar varmt MOHV och Julia Läs mer
  • Birigitta H skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-12-12

Julia skötte allt kring visning och försäljning av vår fastighet i Habo på ett utmärkt sätt! Var samtidigt personlig och proffsig. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Reza Z skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-10-15

Jag sålde en lägenhet på 27 kvm. Fastigheten var helt hjälpsam och lyssnade på min åsikt och råd mycket omtänksamt. Lägenhet såldes till mitt förväntade pris. Läs mer
  • Sara S skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-10-12

Julia är jätteduktig och proffsig. Valde mäklarbyrån enbart pågrund av hennes kompetens. En mäklare jag rekommenderar! Läs mer
  • Johannes K skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-10-11

Tycker att Julia gjorde ett proffsigt och bra intryck. Skulle gärna rekommendera henne. Läs mer
  • Emil F skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-10-11

Köpte en lägenhet i Huskvarna för strax över 1 milj. kr.

Blev mycket bra bemött, dessutom fick jag titta en extra gång på lägenheten innan jag bestämde mig.

Hade inga förväntningar, gick på visningen på vinst och förlust.

Julia rekommenderas som en bra mäklare, kan bli så att jag kontaktar henne igen den dag jag vill sälja lägenheten. Läs mer
  • Jennika W skrev om Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping

2018-08-17