Julia Stael von Holstein

Julia Stael von Holstein

Julia Stael von Holstein är mäklare på MOHV Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Julia Stael von Holstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 72 omdömen sedan 2018-03-21. Julia Stael von Holstein har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare!

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 72 Läs vad Julia Stael von Holstein

• Sålt en lägenhet. Vi hade tre mäklare att välja mellan och valde Julia. Vi fick ett jättefint intryck av hon och det var inte svårt att välja Julia. Proffsigt men personlig och en driven mäklare som står på för kunden. Kan varmt rekommendera Julia och vi kommer använda hon vid nästa försäljning också.
    Alexander K sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-10-17
    • 3:a
    • 83.5 m²
    • Kålgården
    2020-10-17
  • Trevlig mäklare som var mycket hjälpsam vid lägenhetsförsäljning
    Tor B sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-10-10
    • 1.5:a
    • 42.0 m²
    • Torpa/Söder
    2020-10-10
  • Julia hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Jönköping. Hon ger ett väldigt bra intryck redan från första mötet och kunde väldigt mycket om föreningen. Återkopplingen under hela försäljningen har varit fantastisk, och jag har fått tydliga och snabba svar på allt jag undrat under processens gång. Slutpriset blev också långt över förväntan, Julia är värd varenda krona! Rekommenderas varmt.
    Johan K sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Torpa/Söder
    2020-10-04
  • Jag har sålt mitt barndomshem och jag är väldigt nöjd med bemötandet och allt runt i kring. Kul också att hon hade en anknytning till orten. Jag kan mycket väl tänka mej att rekommendera henne till andra.
    Lena Kerstin S sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • 104.0 m²
    • Taberg
    2020-10-04
  • Julia hjälpte oss att sälja vår 1,5 på Rosenlund. En mycket kunnig, trevlig och lugn mäklare vilket vi kände passade oss perfekt. Julia levde upp till våra förväntningar och lite till. Vi kunde inte önskat oss en bättre utgång! :) Julia var lugn och tydlig under hela processen så man kände sig trygg och lugn. Vi rekommendera Julia starkt!
    Pernilla C
    Pernilla C sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-09-24
    • 1.5:a
    • 43.5 m²
    • Liljeholmen
    2020-09-24
  • Köp av bostadsrätt. Kunnig och tillmötesgående.
    Claes B köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-08-04
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Jönköping - Öster
    2020-08-04
  • Tydlig information inför uppdrag av försäljning utav fritidshus. Regelbunden återkoppling under hela processen. Trevlig, aktiv och lätt att ha samarbete med
    Anneli V sålde sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • 26.0 m²
    • Tokarps Koloniförening
    2020-07-21
  • Vid köpet av kolonilott bemöstes vi mycket proffsigt och trevligt. Hon kunde svara på våra frågor och höll oss väl uppdaterade på vad som hände.
    Maria J köpte sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • 26.0 m²
    • Tokarps Koloniförening
    2020-07-21
  • Väldigt god lyssnare som verkligen gjorde affären till en snabb , pandemianpassad , visning och försäljning. Gav korrekt information och lämnade goda råd och tips. Julia är en person som är väldigt lätt att samarbeta med.
    Björn D sålde sin stuga med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-06-28
    • 30.0 m²
    • Mulseryd
    2020-06-28
  • Vi har sålt en enfamiljsvilla på Bjurstigen 4 i Kaxholmen, Huskvarna, byggd 1960. Julia är trevlig, naturlig och professionell. Vi fick redan från första kontakten en bra relation som har varat under hela tiden till avslut. Förväntningarna har uppfyllts till 100%. Vi har kontinuerligt fått information, via mail och sms, för statusen på försäljningen. En styrka som bidrar till trygghet i säljande-processen. Vi fick ett avhopp från högsta budgivare, men Julia löste snabbt den uppkomna situationen. Snyggt jobbat. Vi kan verkligen rekommendera Julia som mäklare.
    Eva Annika Carina K sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    2020-06-12

Brahegatan
Slutpris: 2 250 000 kr
Rektangelvägen
Slutpris: 2 350 000 kr

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte