Julia Stael von Holstein

Julia Stael von Holstein

Julia Stael von Holstein är mäklare på MOHV Jönköping

Julia Stael von Holstein har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Julia Stael von Holstein har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Stael von Holstein har haft 27 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag lever för mitt jobb och nöjer mig aldrig förrän vi, utefter de förutsättningar som finns, har nått en trygg affär med bäst betalt. Jag är både engagerad, nytänkande, erfaren och tillgänglig.

Vad gör du helst på fritiden?
Den tid som inte går till att jobba lägger jag på att umgås med nära och kära - gärna i kombination med god mat och dryck!

Vad vet vi inte om dig?
Innan jag studerade till mäklare var min plan att bli PR-proffs. Jag har därför även en Fil. Kand. i Medie- och Kommunikationsvetenskap med inriktning på PR och Marknadskommunikation. Något som kommer väl till pass även i yrket som mäklare!

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 76 Läs vad Julia Stael von Holstein

• sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Torpa
    2021-03-18
    Vi planerade med Julia hur vi skulle sälja vår villa. Hon föreslog stegvis med kommande och sen två månader senare skarpt. Det var taktiskt och priset blev högre än vi förväntade oss. Vi är mycket nöjda med Julias agerande.
    Vår villa är 100 år gammal och mycket charmig och annorlunda med hög prisnivå. Det blev den dyraste villan hittills i vårt område.
  • köpte sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Torpa
    2021-03-18
    Vi har köpt en 1920-tals villa i Jönköping.
    Julia är en kunnig, intresserad, ärlig och snabbt återkopplande mäklare.

Bara toppen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Gamla Kålgården
    2021-01-28
    Den kontakt som jag har haft med Julia i samband med köp av en lägenhet har varit bra.
    Julia har varit snabb med att återkoppla, trevlig och intresserad.
    Jag är supernöjd med Julias proffsiga bemötande.
    • Mariebo
    2020-11-01
    Jag har köpt en bostadsrätt. Julia har varit professionell, kunnig och trevlig i sitt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Kålgården
    2020-10-17
    Sålt en lägenhet.

Vi hade tre mäklare att välja mellan och valde Julia. Vi fick ett jättefint intryck av hon och det var inte svårt att välja Julia. Proffsigt men personlig och en driven mäklare som står på för kunden. Kan varmt rekommendera Julia och vi kommer använda hon vid nästa försäljning också.
    • Torpa/Söder
    2020-10-10
    Trevlig mäklare som var mycket hjälpsam vid lägenhetsförsäljning
    • Torpa/Söder
    2020-10-04
    Julia hjälpte mig sälja min lägenhet i centrala Jönköping. Hon ger ett väldigt bra intryck redan från första mötet och kunde väldigt mycket om föreningen. Återkopplingen under hela försäljningen har varit fantastisk, och jag har fått tydliga och snabba svar på allt jag undrat under processens gång. Slutpriset blev också långt över förväntan, Julia är värd varenda krona! Rekommenderas varmt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Stael von Holstein en del av MOHV Jönköping
    • Taberg
    2020-10-04
    Jag har sålt mitt barndomshem och jag är väldigt nöjd med bemötandet och allt runt i kring. Kul också att hon hade en anknytning till orten. Jag kan mycket väl tänka mej att rekommendera henne till andra.
  • Pernilla C
    • Liljeholmen
    2020-09-24
    Julia hjälpte oss att sälja vår 1,5 på Rosenlund. En mycket kunnig, trevlig och lugn mäklare vilket vi kände passade oss perfekt. Julia levde upp till våra förväntningar och lite till. Vi kunde inte önskat oss en bättre utgång! :) Julia var lugn och tydlig under hela processen så man kände sig trygg och lugn. Vi rekommendera Julia starkt!
    • Jönköping - Öster
    2020-08-04
    Köp av bostadsrätt. Kunnig och tillmötesgående.