Malin Persson

Malin Persson

Malin Persson är mäklare på MOHV Jönköping

Malin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Malin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Persson har haft 25 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden!

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 85 Läs vad Malin Persson

• köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Grästorp
    2022-01-09 Verifierad kund
    Inget att anmärka, allt gick snabbt och smidigt.
    • Kungsängen
    2021-11-10 Verifierad kund
    Blev bemött av mäklaren på ett bra sätt. Mäklaren levde upp till mina förväntningar. Jag fick en bra upplevelse av mäklaren under mitt köp av bostaden.
    • Torpa/Söder
    2021-10-07 Verifierad kund
    Malin är proffsig, noggrann, trevlig, kunnig. Finns inget att anmärka på. Hon är rätt person på rätt plats :)
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Taberg
    2021-10-06 Verifierad kund
    Malin är kanon mäklare, lätt o samarbeta med , aldrig något krångel, svara snabbt om det var något man ville veta 👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Torpa/Söder
    2021-10-05 Verifierad kund
    Malin uppleves som seriös och rak i sin kommunikation med oss och utförde sitt uppdrag på ett utmärkt sätt. Har vi fler försäljning är Malin ett självklart val. Kommer att rekommendera henne till andra vänner och bekanta om dem behöver sälja bostad
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Domsand
    2021-09-01 Verifierad kund
    Bra, proffesionellt och snabbt bemötande och återkoppling.
    • Huskvarna - Centrum
    2021-09-01 Verifierad kund
    Hela upplevelsen kändes trygg och det är viktigt mig.
    • Huskvarna - Centrum
    2021-08-30 Verifierad kund
    Proffesionellt och smidigt bemötande, lätt att nå och snabb på att höra av sig på lämnade meddelanden.
  • köpte sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-08-17 Verifierad kund
    Jag vill ge Malin Persson en eloge!
    Så otroligt hjälpsam och proffsig. Trygg och pålitlig!
    Hon levde upp till alla mina förväntningar och jag kommer med varmt hjärta rekommendera henne till mina vänner.
    Tusen tack Malin.💐 Du är så himla duktig och har hjärtat på rätta stället!
    Mvh Eva Cederblad.
  • Mona L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Gamla Kålgården
    2021-07-01 Verifierad kund
    Väldigt nöjd, mycket engagemang o väldigt trevligt bemötande. Jag är helnöjd o skulle absolut rekommendera Malin. Fick tips om henne så många nöjda kunder har hon.
    Mona