Malin Persson
Registrerad mäklare sedan 2014-01-07
Aktiv på Reco.se sedan 2018-03-13
2019-07 - 2020-06

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden! Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Malin Persson

• Martin A köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-06-29

Huskvarna - Söder
    Malin är en mäklare som står för sitt ord och går att lita på. Hon är tillmötesgående, pedagogisk och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jan A sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-06-29

Huskvarna - Söder
    Vi har precis sålt vår villa efter 44 år. Vi fick förslag på mäklare och Malin var den som direkt tog kontakt med oss för en träff.
    Malin visade sig vara en genomtrevlig person, som vi direkt kände förtroende för.
    Av olika orsaker kom det till stånd en snabb affär vilket vi var glada för. Vi är helnöjda med Malins inlevelse och tror att detsamma gäller för köparna.
    Vi rekommenderar verkligen Malin för framtida kunder. Läs mer
  • Karin Lizette N sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-06-14

Öxnehaga
    Tydlig genomgång av processen vid försäljning av vår villa. Malin kontaktade oss regelbundet under processen. Det gick relativt snabbt att slutföra affären. Vi är mycket nöjda med hur affären genomfördes. Läs mer
  • Ida J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-05-15

Bäckalyckan
    Återkopplade genom hela processen så att vi var uppdaterade, vilket kändes bra. Flexibel och lätt att ha att göra med. Ansträngde sig för att det skulle bli så bra som möjligt. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sofia B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-05-07

Huskvarna - Västerliden
    Jag har sålt en lägenhet. Hela processen startade i januari och jag blev väl bemött direkt och fick förtroende för Malin. Sen kom hela corona-krisen ivägen och allt kändes osäkert. Men Malin har skött allt proffsigt trots en osäker tid och hon sålde lägenheten! Läs mer
  • Leo Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-04-30

Gräshagen
    Väldigt proffsigt beteende och bra uppdatering och kontakt genom hela processen. Läs mer
  • Selim K sålde sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-03-24

Sålt sommarstuga

Blev bemött på bästa sätt. Trevlig/ hjälpsam och tar uppdraget på allvar.

Mer än förväntan, Malin var alltid positiv och försökte med många olika lösningar för att säljs stugan. Hon la även mycket tid på att möta och visa kunderna stugan som ligger utanför Jönköping.

Är väldigt nöjd med Malin och glad över att jag hade just henne som mäklare. Har tagit sin tid genom att alltid hålla mig informerad och gav mig en trygg känsla. Läs mer
  • Leif R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-03-15

3:a
    Huskvarna - Söder
    Sålt lägenhet på tre rum och kök. Malin sålde lägenheten snabbt och smidigt. Hon överträffade mina höga förväntningar. Hon är noggrann och kollar hela tiden av med täta kontakter. Jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Elisabeth J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-16

Bymarken
    Jag har sålt lägenhet.
    Blivit mkt bra och proffsigt bemöt. Fått bra med stöd och återkoppling under hela processen. Läs mer
  • Rasmus K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-16

3:a
    Huskvarna - Västerliden
    Köpt västerliden 11b HVA.
    Upplevde Malin som trevlig och gav den info jag hade just då.
    Pappersskrivningen skötte hon bra oxå, det är första gången jag köper bostad så jag vet ju egentligen inte vad som förväntas av mäklare eller mig som köpare, lite pirrigt Läs mer

Senaste försäljningarna

Västerliden