Malin Persson

Malin Persson

Malin Persson är mäklare på MOHV Jönköping

Malin Persson har varit registrerad mäklare sedan 2014-01. Malin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-03 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Persson har haft 26 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden!

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 75 Läs vad Malin Persson

2021-06-04
    Jag köpte en lägenhet.
    Mäklaren skötte allting utmärkt och var väldigt trevlig och smidig att ha att göra med.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Rekommenderas.
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-05-03
    Så lätt att ha o göra med,
    En mäklare som man kan lita på som både
    köpare och säljare.
  • Erika H
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • Lovsjö
    2021-04-30
    Köpt hus. Otroligt varmt och genuint bemötande. Att få en bra presentation av huset och bra genomgång av papper och det levde Malin verkligen upp till.
    En av de trevligaste mäklare jag har träffat under de visningar jag har varit på.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2021-02-21
    Malin på MOHV är en professionell o duktig mäklare, insatt i detaljer, lojal, kunnig och trevlig. Vi hade ett bra teamwork och fick den hjälp, det stöd o den kunskap som vi behövde vid försäljningen av vår lägenhet.
    /Anne
    2021-02-19
    Var ute efter en liten lägenhet och fick kontakt med MOHV ( Malin ). Hon fixade en visning snabbt. Hon bemötte oss mycket proffsigt. Saklig, ärlig, rak och med lite lagom humor så hittade hon oss och vi hittade henne. En bra mäklare och en härlig människa. Karl och Johan
    • Huskvarna - Västerliden
    2021-01-23
    Hon är tydlig och bra. Framför allt hon är trevlig
    • Huskvarna - Västerliden
    2021-01-13
    Köpt lägenhet.
    Alltid trevlig och bra bemötande.
    Hon är bästa mäklare som vi samarbetade med.
  • skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-12-09
    Jag fick kontakt med Malin första gången för 3 års sedan då vi köpte en nyproduktion bostadsrätt lägenhet av henne. Hur vi kom kontakt med Malin andra gången va via hennes kollega då vi letade efter hus. Vi gick på en husvisning men huset passade oss inte så vi frågade mäklaren om det andra huset som hade kommande försäljning. Då svarade han att de är min kollega som är ansvarig för den objekten och att hon kunde ringa upp mig vid intresse. Och då va det Malin som ringde upp mig. Så det va verkligen rätt person som hjälpte oss . Min fru kände sig bekväm att det va Malin då vi blivet bra bemöt innan av henne. Och med det hela så fick deras byrå sälja vårt lägenhet eftersom vi kände oss nöjda 😊
  • skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-12-05
    Vi har sålt en villa. Malin har varit mycket tillmötesgående i våra önskemål om hur vi ville göra vår försäljning.
    Vi ville helst inte ha någon allmän visning utan objektet har legat som kommande och Malin har sorterat ut kunder som har varit genuint intresserade och på så sätt så har vi begränsat antalet besökare i dessa Corona tider.
    Vi är mycket nöjda med Malins insatts och resultat i försäljningen!