Malin Persson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden! Läs mer

Läs vad 48 Läs vad Malin Persson

• Selim K sålde sin stuga med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-03-24

Sålt sommarstuga

Blev bemött på bästa sätt. Trevlig/ hjälpsam och tar uppdraget på allvar.

Mer än förväntan, Malin var alltid positiv och försökte med många olika lösningar för att säljs stugan. Hon la även mycket tid på att möta och visa kunderna stugan som ligger utanför Jönköping.

Är väldigt nöjd med Malin och glad över att jag hade just henne som mäklare. Har tagit sin tid genom att alltid hålla mig informerad och gav mig en trygg känsla. Läs mer
  • Leif R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-03-15

Huskvarna - Söder
    Sålt lägenhet på tre rum och kök. Malin sålde lägenheten snabbt och smidigt. Hon överträffade mina höga förväntningar. Hon är noggrann och kollar hela tiden av med täta kontakter. Jag är mycket nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Elisabeth J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-16

Bymarken
    Jag har sålt lägenhet.
    Blivit mkt bra och proffsigt bemöt. Fått bra med stöd och återkoppling under hela processen. Läs mer
  • Rasmus K köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-16

Huskvarna - Västerliden
    Köpt västerliden 11b HVA.
    Upplevde Malin som trevlig och gav den info jag hade just då.
    Pappersskrivningen skötte hon bra oxå, det är första gången jag köper bostad så jag vet ju egentligen inte vad som förväntas av mäklare eller mig som köpare, lite pirrigt Läs mer
  • Jacob A köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-14

Bymarken
    Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar om status och tydlig i sin kommunikation Läs mer
  • Fia Carina Gunilla S sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2020-02-09

Baskarp
    Proffsig, engagerad utöver det vanliga, och väldigt härligt bemötande. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Eva Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-26

Nissafors
    Sålt en bostad.
    Korrekt o vänligt
    Pålitlig o ärlig Läs mer
  • Daniel R köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-24

Nissafors
    Den mäklaren är jättebra! Jag rekommenderar!! Tack så mycket för allt. Jag har köpt fantastiskt huset!

Mvh Daniel R Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-11

Liljeholmen
    Bostadsrätt och är nöjd med utgången som utfördes professionellt. Läs mer
  • Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-09-30

Bränninge
    Super trevlig och smidig att ha och göra med. Läs mer

Senaste försäljningarna

Risbro