Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Malin Persson
Malin Persson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden! Läs mer

Läs vad 11 Läs vad Malin Persson

• Anna S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-03-14

Bostadsrättsradhus.
    Duktig Engagerad mäklare Läs mer
  • Adam M
    Adam M skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

Vi sålde vår lägenhet med Malin. Vi är supernöjda med hela processen, allt från prissättningen och den strategi vi fick vara med och utforma med Malin till försäljningsdatum och slutligen affären.

Malin bemötte oss alltid fantastiskt bra, och höll oss uppdaterade samt informerade under hela processen. Även när det stod still så la Malin ner tid på att sms:a och förklara situationen.

Det är viktigt att man har en realistisk prisbild och förväntningar. Detta gav oss Malin i ett tidigt skedde, hon gav oss även en inblick i försäljning som skett i vårt område vilket hjälpte en hel del. Malin är en mycket insatt mäklare som är realistisk och påläst.

Vi rekommenderar Malin starkt, allt ifrån arvode, service, och slutaffär var fantastiskt bra. Läs mer
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

Har anlitat Malin Persson vid två tillfällen, båda vid försäljning av bostadsrätt. Malin är en duktig och proffsig mäklare. Hon är engagerad och har ett driv. Hon värderar på ett rimligt sätt, och hon levererar alltid det lilla extra. Hon är rak och ärlig samtidigt ödmjuk och fantastisk i sitt bemötande.

Om jag säljer igen så är Malin ett självklart val av mäklare. Läs mer
  • Elin A skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

Malin hjälpte mig sälja min bostad.
    Malin är väldigt trevlig och välbemötande. Hon hade en tydligen plan för försäljningen och lyssnade och tog till sig mina åsikter som kund. Hon är duktig på sitt jobb och jag skulle absolut rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Johnny C skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

Vi är mycket nöjda, Malin är pigg och alert och lätt och att göra med. Läs mer
  • Natalie T skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

En fantastiskt engagerad mäklarbarometer håller sitt ord och genomför sitt arbete med bravur! Rekommenderar Malin starkt till alla som behöver en grym mäklare! Läs mer
  • Nicklas J skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-02-12

Mäklare sålde en bostadsrätt.
    Professionellt bemötande, erfaren och kunnig om marknaden. Mycket lyhörd och trevlig, en mycket proffsig mäklare. Läs mer
  • Lisen skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2018-11-15

Vi har precis köpt lägenhet för första gången och är så tacksamma att Malin var mäklaren då hon är kunnig, bra på att återkoppla och gjorde att det blev en smidig och trygg affär! Läs mer
  • Daniel C skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2018-03-15

Snabb och proffesionell i sitt utövande som mäklare Läs mer
  • Mårten S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2018-03-14

Malin har hanterat uppdraget professionellt, noggrant och med omsorg. Bra service och bra kommunikation rakt igenom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Jönköping

Caroline Biselius