Malin Persson

Malin Persson

Malin Persson är mäklare på MOHV Jönköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Malin Persson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 61 omdömen sedan 2018-03-13. Malin Persson har haft 20 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden!
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 61 Läs vad Malin Persson

• Bra Gav ett kunnigt intryck Tillgänglig och lätt att nå vid frågor
    Mathias I köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-10-24
    • 119.0 m²
    • Stensholm
    2020-10-24
  • Professionellt bemötande, kunnig, inger förtroende!
    Bengt Olof H sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-10-22
    • 119.0 m²
    • Stensholm
    2020-10-22
  • Malin har sålt vår villa som vi hade renoverat mycket under de senaste åren. Jag har fått offerter från flera mäklarkontor men inte kännt tillit för någon av dem. Med Malin var det annorlunda. Insatsen stämde från början och jag var rätt såkert på att hon skulle göra ett utmärkt jobb. Och så blev det. Vi hittade rätt köpare väldigt snabbt. Vi kände oss förträffligt stöttat under hela processen, fick alltid svar på våra frågor omgående och hjälp när det behövdes. MOHVs tjänster är värda varenda krona! Tack!
    Silvia S sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-10-20
    • 135.0 m²
    • Skärstad
    2020-10-20
  • Villa, blev bra bemött. Hade höga förväntningarna som infriades.
    Kurt Anders Mikael E sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • 115.0 m²
    2020-10-12
  • Köpte en bostad när Malin var ansvarig mäklare. Engagerad, trevlig och visar att kunden står i fokus. Ett väl utfört arbete och inget att klaga på alls.
    Niklas W köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • 115.0 m²
    2020-10-12
  • Vi har sålt en lägenhet Vi blev väl bemötta av Malin som är mycket trevlig och informerar väl samt att hon var lyhörd för våra önskemål Vi kände oss mycket trygga att ha Malin som mäklare och rekommenderar henne gärna
    Marie P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-10-01
    • 2:a
    • 70.0 m²
    • Bäckalyckan
    2020-10-01
  • Malin Persson sålde en lägenhet till oss och skötte det hela med bravur. Hon svarade på alla frågor och funderingar vi hade. Mycket proffsig och trevlig.
    Jonas P köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-09-11
    • 3:a
    • 82.5 m²
    • Barnarp
    2020-09-11
  • Malin är en mäklare som står för sitt ord och går att lita på. Hon är tillmötesgående, pedagogisk och lätt att ha att göra med.
    Martin A köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • 108.0 m²
    • Huskvarna - Söder
    2020-06-29
  • Vi har precis sålt vår villa efter 44 år. Vi fick förslag på mäklare och Malin var den som direkt tog kontakt med oss för en träff. Malin visade sig vara en genomtrevlig person, som vi direkt kände förtroende för. Av olika orsaker kom det till stånd en snabb affär vilket vi var glada för. Vi är helnöjda med Malins inlevelse och tror att detsamma gäller för köparna. Vi rekommenderar verkligen Malin för framtida kunder.
    Jan A sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    • 108.0 m²
    • Huskvarna - Söder
    2020-06-29
  • Tydlig genomgång av processen vid försäljning av vår villa. Malin kontaktade oss regelbundet under processen. Det gick relativt snabbt att slutföra affären. Vi är mycket nöjda med hur affären genomfördes.
    Karin Lizette N sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    2020-06-14
    • 175.0 m²