Malin Persson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-12 - 2019-11

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden! Läs mer

Läs vad 42 Läs vad Malin Persson

• Eva Birgitta K sålde sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-26

Sålt en bostad.
    Korrekt o vänligt
    Pålitlig o ärlig Läs mer
  • Daniel R köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-24

Nissafors
    Den mäklaren är jättebra! Jag rekommenderar!! Tack så mycket för allt. Jag har köpt fantastiskt huset!

Mvh Daniel R Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-11-11

Liljeholmen
    Bostadsrätt och är nöjd med utgången som utfördes professionellt. Läs mer
  • Marie W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-09-30

Bränninge
    Super trevlig och smidig att ha och göra med. Läs mer
  • Simon P
    Simon P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-09-28

Jönköping - Öster
    Vi sålde vår lägenhet med Malins hjälp. Hon visade stort engagemang att få lägenheten såld med löpande återkoppling och värdefull information för att gå vidare i processen vid försäljningen. Hon var väldigt mån om att tillgodose våra kriterier och visade samtidigt en realistisk bild av möjliga utfall.
    Vi är väldigt nöjda med att vi valde Malin och skulle absolut rekommendera andra i vår omgivning att använda sig av henne. Läs mer
  • Linnea F köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-09-15

Gamla Vättersnäs
    Var på jakt efter studentbostad i Jönköping och fick fantastiskt bra hjälp av Malin! Trevligt bemötande och bra känsla från första mötet. När det sedan krånglade vid tillträdet såg Malin till att löste sig ändå. Finns absolut ingenting att klaga på! Läs mer
  • John B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-08-31

Torpa/Söder
    Sålde min trea i Jönköping.
    Malin gav från början ett väldigt bra och tryggt intryck.
    Styrde upp det hela superbra efter mitt begränsade schema!
    Fick den såld till ett bra pris utan några konstigheter!
    Jag är nöjd! Läs mer
  • Alexander A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-08-16

Torpa/Söder
    Trevlig, bra svar på alla frågor. Kom med ett bra upplägg för att sälja lägenheten som fungerade fint. Professionell och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Ann-louise S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-08-14

Jönköping - Öster
    Har sålt bostadsrätt. Malin var snabb på att återkoppla till mig. Höll också i några enskilda visningar, toppenbra! Läs mer
  • Patrik D köpte sitt hus med hjälp av Malin Persson en del av MOHV Jönköping

2019-08-09

Skinnersdal
    Köpt villa i Jönköping.

Malin agerade professionellt hela tiden och stöttade oss genom hela processen med bra information och snabba svar vilket fick oss som köpare att känna oss trygga. Malin uppfyllde mina kriterier över hur en mäklare skall vara med råge. Läs mer

Senaste försäljningarna

Egnahemsvägen