Mäklare Jönköping Jönköping MOHV Jönköping Malin Persson
Malin Persson
Aktiv på Reco.se sedan 2018
?

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
I mitt tycke är mäklaryrket världens bästa jobb! Det allra bästa är att få träffa så många människor som befinner sig i olika livssituationer och hjälpa dem med den stora affär det innebär att byta bostad.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag ger verkligen allt! Ingen uppgift är för stor eller för liten. För mig är det viktigt att mina kunder upplever att de får en komplett helhetslösning med ett riktigt bra slutresultat och därför är jag väldigt målfokuserad.

Vad vet vi inte om dig?
Innan arbetade jag under flera år på ett anrikt, gammalt hotell i de norska fjällen. Servicebranschen har gett mig en massor av erfarenhet som jag drar nytta av i mitt jobb som mäklare. Att vara serviceminded sitter i ryggraden! Läs mer

Läs vad 4 kunder tycker om Malin Persson

• Lisen skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Vi har precis köpt lägenhet för första gången och är så tacksamma att Malin var mäklaren då hon är kunnig, bra på att återkoppla och gjorde att det blev en smidig och trygg affär! Läs mer
  • Daniel C skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Snabb och proffesionell i sitt utövande som mäklare Läs mer
  • Mårten S skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Malin har hanterat uppdraget professionellt, noggrant och med omsorg. Bra service och bra kommunikation rakt igenom hela processen. Jag skulle absolut rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • Rainer W skrev om Malin Persson en del av MOHV Jönköping
    Proffsigt bemötande av att snabbt kunna erbjuda visningstid och underlag som ledde fram till affär. Mycket flexibel och trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Jönköping

Julia Stael von Holstein