Marcus Privén

Marcus Privén

Marcus Privén är mäklare på MOHV Jönköping

Marcus Privén har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Marcus Privén har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.8. Marcus Privén har haft 9 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-06

Läs vad 22 Läs vad Marcus Privén

2021-07-06
    Marcus är såväl trevlig som lösningsorienterad. Allt gick snabbt och smidigt, från första kontakt till avtal. Vad som uppskattades särskilt var tydlig kommunikation som gjorde hela processen väldigt enkel. Rekommenderar starkt.
    2021-07-06
    Marcus Priven har varit tillmötesgående och mycket operativ i köpprocessen.
  • Rebecca L
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    2021-07-06
    Jag är otroligt nöjd med försäljningen av min lägenhet! Marcus gjorde ett fantastiskt jobb och vi hade en nära kontakt under hela försäljningsprocessen. Marcus har alltid varit tillgänglig att svara på frågor och det har känts otroligt tryggt att ha honom som mäklare. Förutom sin sociala kompetens har Marcus ett starkt driv som har gjort att hela säljupplevelsen har varit absolut toppen! Han får utan tvekan högsta betyg av mig och jag kan varmt rekommendera honom!
    2021-06-12
    Blev mycket väl bemött och Marcus var lyhörd till våra frågor och funderingar. Han gjorde ett toppenjobb och han visade ett flertal gånger att han är villig att göra det lilla extra när det krävs.
    2021-06-08
    Marcus fullföljde sitt uppdrag utöver våra förväntningar vid bostadsrättsförsäljning. Han var effektiv, väldigt bra på att återkoppla och hålla oss uppdaterade. Han gav oss ett väldigt bra och
    förtroendeingivande bemötande. Vi kan varmt rekommendera honom som mäklare. 🌟
    2021-06-08
    Har sålt en lägenhet. Marcus har varit fantastisk i försäljningen.
    Han har fixat med extravisningar och sett till att allt funkat perfekt. Han har även lyckats få fram ett våtrumsintyg som saknades som vi skulle ha ombesörjt.

Kan bara varmt rekommendera Marcus.
    2021-06-07
    Köpt en lägenhet. Fick snabbt svar och trevligt bemötande på mejl och telefon. Då det var mitt första köp fick jag löpande information om hur affären skulle gå till. Processen gick snabbt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    • Bankeryd - Centrum
    2021-05-26
    Vi har sålt en villa från 50-talet. Marcus togs sig an uppgiften med stort engagemang och lämnade inget åt slumpen. Vi fick återkoppling direkt på våra frågor. Marcus uppdaterade oss med aktuell information, så fort han visste något nytt. Var till förfogande och bemötte oss med respekt och styrde oss med fast och vänlig hand. Vi kände oss trygga under hela processen.
    Skulle vi köpa eller sälja i framtiden blir Marcus vårt val.
    MVH Fam Lindhe :-D
    • Huskvarna - Söder
    2021-03-29
    Jag köpte en bostadsrätt och hade en hel del frågor. Inga problem för Marcus att kolla upp och ge svar på. 😊
    • Huskvarna - Söder
    2021-03-29
    Hej jag är tacksam för min mäklare att fick mycket hjälp att hitta folk som var intresserad om min lägenhet jag uppskattar verkligen för allt! Tack!