Läs vad 7 Läs vad Marcus Privén

• 2020-11-26
    Sålde vår villa i Huskvarna genom Marcus. Han gav på första möte ett tryggt intryck och vi fick uppfattningen om att han var en engagerad mäklare. Han hade inte en lång karriär bakom sig och kunde inte alltid ge oss besked direkt på telefon men han såg till att kolla upp sakerna och återkopplade till oss utan att vi behövde ringa och påminna honom. Väldigt nöjda med hela produkten MOHV hade att erbjuda och Marcus gjorde ett fantastiskt jobb.
    Timmie P
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Tack så mycket för de fina orden Timmie och att ni uppskattade mitt engagemang! Lycka till i Helsingborg och med er nya bostad! /Marcus

• 2020-11-19
    Sålde vår villa med Marcus som mäklare och är mycket nöjda. Han hjälpte oss snabbt att komma igång och uppfyllde våra förväntningar. Vi fick bra med återkoppling under hela processen. Han upplevs som väldigt genuin, vänlig och tillmötesgående, egenskaper vi sökte.
    Mimmie V
    sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Stort tack Mimmie för ditt fina omdöme och kul att jag uppfyllde era förväntningar, det blev ju ett kanonpris! Hoppas ni får en smidig flytt ner till Helsingborg & att ni kommer trivas! /Marcus

• 2020-11-19
    Jag köpte ett hus på MOHV, upplevde Marcus som vänlig, genuin och trevlig.
    Olivia L
    köpte sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Tack för det fina omdömet Olivia! Jag hoppas du kommer trivas i din nya bostad! /Marcus

• 2020-11-18
    Köpte , med Marcus som ansvarig mäklare .
    Vi fick ett bra intryck så fort vi kom på visningen .
    Väldigt trevlig och hjälpsam
    Vilket resulterade i en väldigt snabb och smidig affär .
    Vi är mycket nöjda .
    Erica F
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Tack så mycket Erica för de fina orden och att ni uppfattade mig som hjälpsam! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Marcus

• 2020-11-16
    Vi köpte vår nya lägenhet belägen på Söder/Torpa i Jönköping av Marcus.
    Väl på visningen var Marcus bemötande oerhört trevligt och professionellt.
    Påläst och kunnig kring objektet samt en bra och informationsrik visning och rundvandring av lägenheten samt föreningen.
    En snabb och smidig kontraktsskrivning vilket uppskattades av oss som köpare men även säljarna.
    Helhetsintyg utmärkt!
    Emil Mats C
    köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Stort tack för de fina orden Emil och härligt att ni kände av ett professionellt och trevligt bemötande! Jag hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet! /Marcus

• 2020-11-15
    Sålt en 4:a på 107 kvadrat i Jönköping
    Thomas B
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Tack för omdömet Thomas, trots att processen blev lite långdragen! /Marcus

• 2020-11-13
    Vi har köpt en lägenhet på en lite lägre pros som vi förväntade oss också processen var långsammare än som vi förväntade oss.

Annars mäklaren har varit alltid super trevligt och visade intresse på våra åsikter.
    Ana Irene G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    Förstår att ni inte blev helt nöjda med slutresultatet, men jag är jättetacksam för ditt omdöme Ana och att ni uppfattade mitt bemötande som positivt! /Marcus

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte