Marcus Privén

Marcus Privén

Marcus Privén är mäklare på MOHV Jönköping

Marcus Privén har varit registrerad mäklare sedan 2020-09. Marcus Privén har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 81 omdömen med ett betyg på 4.8. Marcus Privén har haft 30 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 81 Läs vad Marcus Privén

• Ekhagen
    2022-08-13 Verifierad kund
    Vi fick en professionell hjälp från Marcus vid köp av lägenhet på Rönngatan 31.
    Under hela processen fick vi information om allting som vi undrade om.
    Det är våran första köp och vi är jätte tacksamma för Marcus gjorde allt enklare och med mindre stress.
    • Jönköping - Öster
    2022-08-12 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig mäklare som levde upp till förväntningarna. Fick lägenheten såld snabbt och smidigt. Rekommenderas stark.
  • köpte sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    • Ölmstad
    2022-08-10 Verifierad kund
    Vi som köpare har varit väldigt nöjda med Marcus! Dels har han varit snabb på att svara, flexibel med tider för visning samt kontraktsskrivning. Vi har upplevt honom som genuint trovärdig i hanteringen/försäljningen av huset vilket har gett oss en trygghet.
    • Huskvarna - Västerliden
    2022-08-10 Verifierad kund
    Marcus har haft en gott bemötande och jag upplever att alla mina tankar och frågor blivit tagna på allvar. Marcus har lämnat bra med tid för att tänka själv utan att jag känt mig stressad att ge besked, men har också hjälpt till att pusha på för att få bostaden ut på marknaden.
    • Ekhagen
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och skicklig i sin roll att vara påläst gällande bostadsmarknaden.
  • sålde sitt hus med hjälp av Marcus Privén en del av MOHV Jönköping
    • Ölmstad
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jag kände mig trygg med Marcus och han hanterade hela processen på ett bra och proffesionellt sätt. Marcus var lyhörd för både säljare och köpare och förmedlade informationen på ett tydligt och bra sätt. Marcus har ett trevligt sätt och ger ett tryggt intryck på mig som säljare, och gav bra råd genom hela processen.
    • Jönköping - Öster
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jättetrevlig, snäll, noggrann och förstående. Lätt att komma i kontakt med, svarade på mina sms trotts semestern.
    • Vätterslund
    2022-08-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande & snabb återkoppling!
    • Huskvarna - Söder
    2022-08-08 Verifierad kund
    - Professionellt förhållningssätt som genomsyns i allt han gör
    - Väldigt engagerad i sitt arbete
    - Trevlig, social och omtyckt
    • Vätterslund
    2022-08-01 Verifierad kund
    Jag vill varmt rekommendera Marcus, han har stor servicekänsla och hjälpte mig på ett smidigt och informativt sätt. Jag kände mig väldigt trygg i allt.