Mäklare Halland Kungsbacka MOHV Kungsbacka Heléne Gometz
Heléne Gometz
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-04 - 2019-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet och är samtidigt nyfiken på att hela tiden bli bättre. Det skapar ett driv och ett engagemang som i sin tur är en stor anledning att välja just mig som mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en kommunikativ, kunnig, lyssnande och engagerad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser gärna och ser nya platser när möjlighet ges. Träning och umgänge är också viktigt för mig på min fritid. Läs mer

Läs vad 19 Läs vad Heléne Gometz

• Maria H köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-10

Onsala
    Fick ett bra äkta intryck av Helene från 1a början. Hon bistod med info. på bästa sätt o återkom till mig ganska omgående när jag sökte henne. Ngt. jag uppskattade mycket. Jag vann så budgivningen o nu är det flytt som gäller. Jag fann mitt drömhus till slut! Tack Helene:) Läs mer
  • Charlotte Adlerton G sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-10

Onsala
    Helene sålde vår bostad i Onsala och vi var jättenöjda med Helene som mäklare. Att sälja sin bostad är en stor sak, även känslomässigt och för mig var det därför jätteviktigt att känna förtroende för mäklaren som säljer. Helene lyssnade på oss, hon kändes trygg och självsäker i uppdraget och jag kände att hon var mån om att det skulle bli en bra affär inte bara pengamässigt utan även känslomässigt. Jag var jättenöjd med Helene och skulle jättegärna använda henne fler gånger även om jag hoppas slippa sälja på länge :-) Läs mer
  • Björn L sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-09

Frillesås
    Helen sålde huset till oss vilket var jättesmidigt. Så vi valde henne till att sälja samma hus åt oss några år senare. Även då var allt lika smidigt med henne. Läs mer
  • Vendela A köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-09

Kungsbacka Centralt
    Trevligt och proffesionellt bemötande. Läs mer
  • Inger W sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

mycket nöjd Läs mer
  • Olle B
    Olle B köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-08

Heléne hjälpte oss köpa vårt första hus! Kommunikationen har under hela resan varit väldigt bra. Vi har fått svar på våra frågor och det har varit jättebra att ha MOHV och Heléne som bollplank i alla de frågor och funderingar som kommer upp under tidens gång.

Jag har alltid höga förväntningar på mäklare, denna gången kände jag verkligen att förväntningarna besvarades bra. Vi är jättetacksamma med allt från första samtal till signering och tillträde! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Onsala
    Köpt ett hus i Onsala, väldigt trevlig mäklare. Allt var bra vi är supernöjda med Heléne Läs mer
  • Oscar A köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Köpte villa 2018. Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Kristian B köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Östra Villastaden
    Helene slutförde försäljningen av vår villa, som hennes kollega påbörjade innan hon dessvärre blev sjuk., Hon genomförde också tillträdet till den bostad vi köpte istället.

All vår erfarenhet MOHV i Kungsbacka är genomgående mycket positiv. Mycket professionella, smidiga och moderna i sin approach! Läs mer
  • Per-Erik J skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Personlig. Kommunkativ, uthållig Läs mer