Heléne Gometz
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet och är samtidigt nyfiken på att hela tiden bli bättre. Det skapar ett driv och ett engagemang som i sin tur är en stor anledning att välja just mig som mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en kommunikativ, kunnig, lyssnande och engagerad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser gärna och ser nya platser när möjlighet ges. Träning och umgänge är också viktigt för mig på min fritid. Läs mer

Läs vad 27 Läs vad Heléne Gometz

• Staffan M köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2020-03-12

Lugn och sansad
    Mycket uppskattat att Helene kontaktade oss då objektet var aktuellt för försäljning Läs mer
  • Maria Helena F sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2020-03-12

Onsala
    Hela upplevelsen från första mötet till försäljning av vårt hus kände vi oss helt trygga. Kan varmt rekommendera Helene som mäklare. Läs mer
  • Rachid R köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2020-02-06

Fors
    Duktig mäklare som jag varmt rekommenderar. Köpte hus i Kungsbacka. Läs mer
  • Claes K köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-12-12

Onsala
    Supernöjd med hela processen. Läs mer
  • Annica Elisabeth G sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-12-10

Onsala
    Proffsig, seriös, stöttande och varm! Läs mer
  • Alexander D
    Alexander D sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-06-28

Sålt lägenhet i Lunden, Göteborg och är supernöjd med allt. Helene har satt mig i fokus under hela säljprocessen och varit väldigt kommunikativ och noga i sitt jobb.
    I samband med det är Helene väldigt trevlig och tillmötesgående och man märker verkligen att hon sätter sina kunder i fokus - stor elogé till Helene! Läs mer
  • Staffan B sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-05-07

Heléne är trevlig och skapar en bra relation med både säljare och köpare. Hon är bra på att vara tillgänglig och svara på frågor och en duktig säljare.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Bengt B
    Bengt B sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-25

Norra
    Sålt en lgh, i Varberg. Jag blev mycket bra bemött.
    Mäklaren har skött sig mycket bra.
    Jag och min hustru var väldigt glada för att vi hade Helene, som säljare. Läs mer
  • Maria H köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-10

Onsala
    Fick ett bra äkta intryck av Helene från 1a början. Hon bistod med info. på bästa sätt o återkom till mig ganska omgående när jag sökte henne. Ngt. jag uppskattade mycket. Jag vann så budgivningen o nu är det flytt som gäller. Jag fann mitt drömhus till slut! Tack Helene:) Läs mer
  • Charlotte Adlerton G sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-10

Onsala
    Helene sålde vår bostad i Onsala och vi var jättenöjda med Helene som mäklare. Att sälja sin bostad är en stor sak, även känslomässigt och för mig var det därför jätteviktigt att känna förtroende för mäklaren som säljer. Helene lyssnade på oss, hon kändes trygg och självsäker i uppdraget och jag kände att hon var mån om att det skulle bli en bra affär inte bara pengamässigt utan även känslomässigt. Jag var jättenöjd med Helene och skulle jättegärna använda henne fler gånger även om jag hoppas slippa sälja på länge :-) Läs mer

Senaste försäljningarna

Vässingsövägen