Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka Heléne Gometz

Heléne Gometz
en del av MOHV Kungsbacka

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet och är samtidigt nyfiken på att hela tiden bli bättre. Det skapar ett driv och ett engagemang som i sin tur är en stor anledning att välja just mig som mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en kommunikativ, kunnig, lyssnande och engagerad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser gärna och ser nya platser när möjlighet ges. Träning och umgänge är också viktigt för mig på min fritid.
Gymnasiegatan 34
434 50 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Heléne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Heléne Gometz

• Elisabet A
    Elisabet A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Vi är så nöjda.
    Heléne har varit flexibel, tillmötesgående, mycket pålitlig och har varit en stor trygghet .
    Rekommenderas starkt !
    Gert & Elisabet A Läs mer
    2018-04-07 Helene G svarar Elisabet A
    Hej och TACK för väldigt fin rekommendation!
    Vänlig hälsning//Heléne Gometz
  • Isa G
    Isa G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Jag kan varmt rekommendera Heléne både som säljare och som köpare.
    Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och det har känns tryggt och bra från första mötet!
    Och tillsammans så slog vi rekord i försäljningspris! Läs mer
  • Alexandra G
    Alexandra G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne har varit tillmötesgående samt flexibel under hela processen. Vi litar fullständigt på hennes kompetens. Läs mer
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Mycket bra bemötande och fantastisk på att hålla oss uppdaterade. Snabbt och smidigt gick hela processen. Läs mer
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helen var en fastighetsmäklare som var lyhörd. Bra att samarbeta med. Gillade att hon gav feed-back och information, fanns tillgänglig. Inte för att alla alltid ska vara tillgängliga:). Men hon kontaktade så fort hon hade möjlighet. Bra för både säljare och köpare inte minst.
    Anser att en mäklare inte ska ta på sig fler uppdrag än vad man hinner med för att ovan kriterier ska kunna uppfyllas. Läs mer
  • Lars och Kristina N
    Lars och Kristina N skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Kanonbra, flexibel, engagerad och mån om att både säljare skall bli nöjda. Alltid snabb återkoppling. Rekommenderas!! Läs mer
Malin Palm
Heléne Gometz