Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka Heléne Gometz
4 rekommendationer

Heléne Gometz
en del av MOHV Kungsbacka

Jag heter Helene Gometz och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Gymnasiegatan 34
434 50 Kungsbacka — Visa karta

Vad tror Heléne att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Heléne Gometz

• Alexandra G
    Alexandra G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Heléne har varit tillmötesgående samt flexibel under hela processen. Vi litar fullständigt på hennes kompetens.
  • Kerstin P
    Kerstin P skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig. Mycket bra bemötande och fantastisk på att hålla oss uppdaterade. Snabbt och smidigt gick hela processen.
  • Agneta F
    Agneta F skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Helen var en fastighetsmäklare som var lyhörd. Bra att samarbeta med. Gillade att hon gav feed-back och information, fanns tillgänglig. Inte för att alla alltid ska vara tillgängliga:). Men hon kontaktade så fort hon hade möjlighet. Bra för både säljare och köpare inte minst.
    Anser att en mäklare inte ska ta på sig fler uppdrag än vad man hinner med för att ovan kriterier ska kunna uppfyllas.
  • Lars och Kristina N
    Lars och Kristina N skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka
    Kanonbra, flexibel, engagerad och mån om att både säljare skall bli nöjda. Alltid snabb återkoppling. Rekommenderas!!
Heléne Gometz
Malin Palm