Heléne Gometz
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-12 - 2019-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har erfarenhet och är samtidigt nyfiken på att hela tiden bli bättre. Det skapar ett driv och ett engagemang som i sin tur är en stor anledning att välja just mig som mäklare.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag skulle beskriva mig själv som en kommunikativ, kunnig, lyssnande och engagerad mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag reser gärna och ser nya platser när möjlighet ges. Träning och umgänge är också viktigt för mig på min fritid. Läs mer

Läs vad 24 Läs vad Heléne Gometz

• Olle B
    Olle B köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-08

Heléne hjälpte oss köpa vårt första hus! Kommunikationen har under hela resan varit väldigt bra. Vi har fått svar på våra frågor och det har varit jättebra att ha MOHV och Heléne som bollplank i alla de frågor och funderingar som kommer upp under tidens gång.

Jag har alltid höga förväntningar på mäklare, denna gången kände jag verkligen att förväntningarna besvarades bra. Vi är jättetacksamma med allt från första samtal till signering och tillträde! Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Onsala
    Köpt ett hus i Onsala, väldigt trevlig mäklare. Allt var bra vi är supernöjda med Heléne Läs mer
  • Oscar A köpte sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Köpte villa 2018. Trevligt bemötande och smidig affär. Läs mer
  • Kristian B köpte sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Östra Villastaden
    Helene slutförde försäljningen av vår villa, som hennes kollega påbörjade innan hon dessvärre blev sjuk., Hon genomförde också tillträdet till den bostad vi köpte istället.

All vår erfarenhet MOHV i Kungsbacka är genomgående mycket positiv. Mycket professionella, smidiga och moderna i sin approach! Läs mer
  • Per-Erik J skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Personlig. Kommunkativ, uthållig Läs mer
  • Tommy E sålde sitt hus med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

Fors
    Helene är mycket positiv och hjälpsam. Exempel, hon har hjälpt mej med min fastighetsdeklaration, min egen deklaration och min bortgångna hustrus deklaration. Läs mer
  • Pauline H skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-08

Vi har både köpt hus av och sålt bostadsrätt med Heléne.
    Hon är proffsig, ärlig, lätt att prata med och otroligt engagerad.
    Vi hade det tufft till och från under processen, och Heléne var ett otroligt viktigt stöd under hela den tiden.
    Vi rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2019-04-08 Helene G svarar Pauline H
    Hej! Vilka fina ord! Tack! Det har varit toppen att jobba med er och jag önskar er all lycka till i ert nya boende!
  • Anders E sålde sin lägenhet med hjälp av Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2019-04-01

Stampen
    Vi har sålt min mors lägenhet med hjälp av Heléne Gometz som varit en utomordentligt duktig mäklare i denna affär. Vi är mycket nöjda med både bemötande och affärsmässighet.
    Heléne Gometz har på ett mycket bra sätt levt upp till våra förväntningar. Vi rekommenderar henne gärna. Läs mer
  • Elisabet A
    Elisabet A skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2018-04-07

Vi är så nöjda.
    Heléne har varit flexibel, tillmötesgående, mycket pålitlig och har varit en stor trygghet .
    Rekommenderas starkt !
    Gert & Elisabet A Läs mer
    2018-04-07 Helene G svarar Elisabet A
    Hej och TACK för väldigt fin rekommendation!
    Vänlig hälsning//Heléne Gometz
  • Isa G skrev om Heléne Gometz en del av MOHV Kungsbacka

2017-09-12

Jag kan varmt rekommendera Heléne både som säljare och som köpare.
    Hon har gjort ett fantastiskt bra jobb och det har känns tryggt och bra från första mötet!
    Och tillsammans så slog vi rekord i försäljningspris! Läs mer

Senaste försäljningarna

Omvägen