Alla kategorier Mäklare Halland Kungsbacka MOHV MOHV Kungsbacka Karin Eliasson

en del av MOHV Kungsbacka

Storgatan 15, 434 30 Kungsbacka — Visa karta

4.3 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
Jag heter Karin Eliasson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 4 användare tycker om Karin Eliasson

• Eva J
    Eva J skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Jag fick förtroende för Karin vid första mötet. Lugn, trevlig, artig och påläst. Hon kunde mycket om hus och byggnationer och fixade alla kontakter som behövdes för husförsäljningen. Synd bara att MOHV inte är så kända och att husköpare mer går efter mäklare än själva huset när dom ska köpa nytt. (Personlig reflexion).
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Karin ger ett väldigt tryggt, kunnigt och trevligt bemötande.
    Hon har koll på mäklarfrågorna och objekten, hon tillhandahåller.
    Karin ger det där lilla extra som gör att man får en bra känsla vid möten och diskussioner.
    Hon är flexibel och hjälper till att se nya möjligheter i befintliga lösningar och väldigt prestigelös så att det alltid blir en bra slutgiltig lösning på en affär.
    En väldigt bra, förtroendeingivande mäklare, helt enkelt :)
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Karin är en mäklare med ett lugn. Kunnig glad och förtroendeingivande! Rekommenderas!
  • Rose-marie C
    Rose-marie C skrev om Karin Eliasson en del av MOHV Kungsbacka
    Trevlig och kunnig säljare. Saklig och absolut inte insmickrande. Jag var helt nöjd.
Malin Palm
Helene Gometz