MOHV Kungsholmen

MOHV Kungsholmen

En del av MOHV - mohv.se
Vi på MOHV erbjuder mäklartjänster på Kungsholmen med omnejd. Här hittar du ett koncept och en mäklartjänst där du alltid arbetar tillsammans med din personliga mäklare och tar de beslut som ska tas. Samtidigt får du ta del av vårt nytänkande och vår kreativitet.

Vi på kontoret på Sveavägen 141 är ett gäng drivna mäklare med framåtanda som hjälper dig genom hela bostadsaffären snabbt och smidigt. Vi har goda rekommendationer och brinner verkligen för lyckade bostadsaffärer. Kontakta oss så får du en mäklare som ger allt!

Läs vad 6 kunder tycker om MOHV Kungsholmen 2

2019-04-11
    Köpt etta på Kungsholmen. Mycket bra och snabb hjälp.
    2019-04-11
    Sålt en lägenhet. Proffsig och duktig under hela processen.
    2019-04-09
    DD har ett trevligt sätt och vänlig utstrålning. Det var lätt att samarbeta med honom och jag fick intrycket att han gjorde bra ifrån sig på visningarna och hade bra hand med spekulanterna.

Vad gäller själva beskrivningen/annonsen med layout, språk osv, krävdes det en hel del tidsödande ändringar från hans första utkast men till slut blev det bra. Där finns (eller fanns?) utrymme för förbättring, potentiella köpare reagerar väldigt negativt på exempelvis språkliga fel och inkonsekvenser, oavsett hur marknaden ser ut. Mäklaren hamnar i dålig dager.

Men som jag skrev, sammanfattningsvis bra, enkelt för DD att förbättras om han vill.

3 rok på Kungsholmen.
    2019-04-09
    Mäklaren har varit positiv att ha kontakt med . Han har varit tydlig och välorganiserad när det gällt att underlätta förloppet och ge information. Vänlig och kan sin produkt
    2017-10-23
    Väldigt bra bemötande. Proffsig, effektiv och engagerad. Kunde inte önskat mig bättre!
    Tack för fint omdöme! Hoppas att du kommer trivas i din nya stad! Ses om ett tag på tillträdet =) MOHV Kungsholmen
    2017-10-14
    Superbra! Hon gav mig trygghet som säljare, var påläst och flexibel! Skulle rekommendera henne starkt till alla som tänker sälja!
    Tusen tack Anna! Det var en fröjd att samarbeta med dig från dag 1. Hoppas ni kommer att trivas i nya lägenheten. Snart dags för tillträde, ses då! MOHV Kungsholmen