7 rekommendationer

Erik Sandh
en del av MOHV Kungsholmen

Sveavägen 141
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 7 kunder tycker om Erik Sandh

• Johanna K
    Johanna K skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Han var strukturerad, planerad, tydlig och mycket responsiv. Han satte även förväntningarna rätt med oss som säljare, något vi upplevde att flera av de andra mäklarna vi träffade inte gjorde. Vi kan varmt rekommendera Erik!
    2017-04-18 Erik S svarar Johanna K
    Hej Johanna! Stort tack för att jag fick hjälpa till att sälja din och Johans lägenhet, det gick ju jättebra! Jag önskar ert stort lycka till i den nya lägenheten i Kristineberg när ni flyttat in där. Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er eller någon bekant med bostadsfrågor!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Toppenmäklare! Trevlig och kunnig
    2017-04-18 Erik S svarar Joakim G
    Tack Joakim! Det var verkligen kul att få förtroendet att sälja er jättefina lägenhet i en av mina absoluta favoritföreningar. Hoppas allt är toppen med dig och tveka inte att höra av dig om du behöver min hjälp framöver! Jag säljer numera över hela Stockholm.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Jag kan starkt rekommendera Erik Sandh .
    Vi är supernöjda med både försäljning och allt arbete runt om. Han är tillmötesgående och möter tankar och idéer!
    2017-03-19 Erik S svarar Hanna L
    Tack Hanna! Stort tack för att jag fick förtroende att sälja er superfina lägenhet, lycka till med er nya bostad, skulle vara jättekul att få se hur den blir när den är färdig!
  • Sara W
    Sara W skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Fantastiskt engagemang. Trevlig och förtroendeingivande. Jag skulle rekommendera Erik till alla!
    2017-03-14 Erik S svarar Sara W
    Tack Sara! Vad glad jag blir att du var nöjd med mitt jobb :) Rekommendera mig gärna vidare och säg till när ni är redo att leta efter nytt så hjälper jag er mer än gärna!
  • Anders A
    Anders A skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik är lyhörd och entusiastisk. Han gjorde ett kanonjobb när vi anlitade honom.
    2017-03-14 Erik S svarar Anders A
    Tack Anders, hoppas allt är riktigt bra med er! Hör av dig om du behöver en mäklare, jag säljer numera över hela Stockholm!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Otroligt bra, han fanns hela tiden till hans
    2017-03-14 Erik S svarar Susanna E
    Tack Susanna! Hoppas allt är bra med dig och tveka inte att slå en signal om du eller någon bekant behöver mäklarhjälp!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Väldigt trevlig, kunnig och förtroendegivande
    2017-03-13 Erik S svarar Johanna H
    Stort tack för fina ord Johanna! Jag vet att du kommer att trivas toppen i lägenheten och i Brf Kalkonen. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
Erik Sandh
Veronica Pettersson