10 rekommendationer

Erik Sandh
en del av MOHV Kungsholmen

Sveavägen 141
113 46 Stockholm — Visa karta

Vad tror Erik att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Erik Sandh

• Josefine G
    Josefine G skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik var, och är även i framtiden, ett självklart val som mäklare. Han är driven, duktig och ambitiös. Han har en bra mix av humor, trygghet, målfokus och driv. Jag är totalt trygg i att lägga mina försäljningar i hans händer!
  • Jan H
    Jan H skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Oerhört seriöst intryck från första stund. Funderade på att kolla med ett par mäklare till, men det gjorde jag inte. Kändes inte sommom det behövdes. Seriositeten fortgick under hela försäljningen.
  • Margareta Z
    Margareta Z skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik Sandh hjälpte mig sälja min sjuka mammas lägenhet.
    Han var lyhörd, hjälpsam, mycket tålmodig och väldigt trevlig. Erik gav mig tydliga tips om styling inför fotograferingen. Allt i hela processen var helt nytt för mig, det fanns inga dumma frågor.
    Han var fantastisk bra att samarbeta med.
    Med vänlig hälsning Anita Norgren
    2017-10-17 Erik S svarar Margareta Z
    Tack för fina ord Anita! Håller med om att vårt samarbete var förstklassigt. Ha det gott och tveka inte att höra av dig om du behöver min hjälp i framtiden!
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik var mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Han var strukturerad, planerad, tydlig och mycket responsiv. Han satte även förväntningarna rätt med oss som säljare, något vi upplevde att flera av de andra mäklarna vi träffade inte gjorde. Vi kan varmt rekommendera Erik!
    2017-04-18 Erik S svarar Johanna K
    Hej Johanna! Stort tack för att jag fick hjälpa till att sälja din och Johans lägenhet, det gick ju jättebra! Jag önskar ert stort lycka till i den nya lägenheten i Kristineberg när ni flyttat in där. Tveka inte att höra av er om jag kan hjälpa er eller någon bekant med bostadsfrågor!
  • Joakim G
    Joakim G skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Toppenmäklare! Trevlig och kunnig
    2017-04-18 Erik S svarar Joakim G
    Tack Joakim! Det var verkligen kul att få förtroendet att sälja er jättefina lägenhet i en av mina absoluta favoritföreningar. Hoppas allt är toppen med dig och tveka inte att höra av dig om du behöver min hjälp framöver! Jag säljer numera över hela Stockholm.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Jag kan starkt rekommendera Erik Sandh .
    Vi är supernöjda med både försäljning och allt arbete runt om. Han är tillmötesgående och möter tankar och idéer!
    2017-03-19 Erik S svarar Hanna L
    Tack Hanna! Stort tack för att jag fick förtroende att sälja er superfina lägenhet, lycka till med er nya bostad, skulle vara jättekul att få se hur den blir när den är färdig!
  • Sara W
    Sara W skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Fantastiskt engagemang. Trevlig och förtroendeingivande. Jag skulle rekommendera Erik till alla!
    2017-03-14 Erik S svarar Sara W
    Tack Sara! Vad glad jag blir att du var nöjd med mitt jobb :) Rekommendera mig gärna vidare och säg till när ni är redo att leta efter nytt så hjälper jag er mer än gärna!
  • Anders A
    Anders A skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Erik är lyhörd och entusiastisk. Han gjorde ett kanonjobb när vi anlitade honom.
    2017-03-14 Erik S svarar Anders A
    Tack Anders, hoppas allt är riktigt bra med er! Hör av dig om du behöver en mäklare, jag säljer numera över hela Stockholm!
  • Susanna E
    Susanna E skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Otroligt bra, han fanns hela tiden till hans
    2017-03-14 Erik S svarar Susanna E
    Tack Susanna! Hoppas allt är bra med dig och tveka inte att slå en signal om du eller någon bekant behöver mäklarhjälp!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Erik Sandh en del av MOHV Kungsholmen
    Väldigt trevlig, kunnig och förtroendegivande
    2017-03-13 Erik S svarar Johanna H
    Stort tack för fina ord Johanna! Jag vet att du kommer att trivas toppen i lägenheten och i Brf Kalkonen. Tveka inte att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
Erik Sandh
Sophie Seton