Sofia Sörensen
Registrerad mäklare sedan 2019
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2018-05 - 2019-04

Läs vad 5 Läs vad Sofia Sörensen

• Leonie Franka M köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Kungsholmen

2019-05-06

Kungsholmen
    Sofia hjälpte oss köpa vår drömlägenhet på Kungsholmen; hon är jättetrevligt och bra att kommunicera med, allt var transparent och smidigt. Läs mer
  • Marie B sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Kungsholmen

2019-04-26

Kungsholmen
    Jag har sålt en lägenhet på Kungsholmen. Jag tycker Sofia är jätte duktig, vet vad hon pratar om och är engagerad.
    Kan verkligen rekommendera henne det bästa :) Läs mer
    2019-04-29 Sofia S svarar Marie B
    Tack för din rekommendation Marie! Det värmer.
    Hoppas allt är bra med er och att du har fått vilat upp dit ben :)
    Ha det så bra nu!
    / Sofia
  • WILLIAM D skrev om Sofia Sörensen en del av MOHV Kungsholmen

2019-04-18

Jobbade hårt, bra arvode, trevlig och lyhörd. Läs mer
    2019-04-23 Sofia S svarar WILLIAM D
    Tack snälla för din rekommendation William och stort tack för förtroendet att förmedla bostaden! Hoppas du hade en trevlig påsk och att du fått njuta av det fina vädret!
  • Jonathan L
    Jonathan L köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Kungsholmen

2019-04-17

Södermalm
    Jag har köpt en lägenhet som Sofia sålde, allt sköttes felfritt, hon har hållt mig uppdaterad genom hela processen på allting som händer, och gett information/svar på alla frågor angående objektet.
    Rekomenderas. Läs mer
    2019-04-17 Sofia S svarar Jonathan L
    Tusen tack för din rekommendation Jonathan! Får komma förbi på en kaffe när du renoverat klart. Spännande att se hur det blir!
    Ta hand om dig och ha en trevlig påsk! :-)
  • Anders N
    Anders N sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Sörensen en del av MOHV Kungsholmen

2019-04-03

Kungsholmen Hornsbergs Strand
    Jag tycker Sofia gjorde ett jättebra jobb med att vägleda oss inför fotografering och visning. Hon hade också hittat många intresserad köpare vilket gjorde att vi fick en budgivning. Sofia gav också oss bra råd i slutet av budgivningen. Läs mer
    2019-04-12 Sofia S svarar Anders N
    Tack Anders för din rekommendation och stort tack för ert förtroende! Det är bara att höra av er om det är några frågetecken. Hoppas ni kommer trivas i det nya huset också. Hälsa familjen! / Sofia

Senaste försäljningarna

Svarvargatan