Johanna Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 4 Läs vad Johanna Andersson

• Kim Linda Benita E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-03-04

Porsön
    Sålde ett hus via Johanna, snabb och smidig affär som tog endast fem dagar!
    Johanna är en väldigt varm och glad person, hon är snabb i tanke och ser inga hinder, bara lösningar! Efter att ha sålt 4 egendomar innan denna så hade vi höga förväntningar vilket Johanna infriade! När mäklaren är taggad så blir man själv taggad och tycker det är kul att sälja 😂👍 Läs mer
  • John Yngve Emanuel E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-03-02

Porsön
    Kände ett driv när ja träffade Johanna första gången, hon upplevde min känsla. Vi kom överens o la ut huset, det var sålt innan visning o vi är jätte nöjda med pris. Hon svarar eller ringer upp så fort hon har tid o svarat på dom frågor vi haft.
    Hade lätt anlitat Johanna igen om ja ska sälja något. Läs mer
  • Pia Susanne Y
    Pia Susanne Y skrev om Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-02-18

Att få Johanna som mäklare betydde mycket för oss som kunder. Samtidigt som hon gav ett personligt bemötande, där vi som kunder kände oss sedda och viktiga, så gav hon även utrymme för oss att själva se, känna in och fundera över objektet. Bemötandet var professionellt med en tydlighet där vi fick svar på de frågor vi funderade över. Läs mer
    2020-03-02 Johanna A svarar Pia Susanne Y
    Tack Susanne & Åsa för samarbetet med er!
    Johanna A gillar detta
  • Mirja V sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-02-15

Svartöstaden
    Hade inte kunnat få en bättre mäklare än Johanna när jag skulle sälja min bostadsrätt! Välj Johanna som din mäklare om du vill ha en trygg, outtröttligt positiv och driven mäklare. Hon håller dig informerad, regelbundet uppdaterad och framförallt tillgänglig för både dig som säljare och för spekulanter under hela processen! Johanna är lösningsfokuserad och gör det där lilla extra som du inte trodde att en mäklare skulle göra, vilket för min och köparens del blev helt avgörande för att det skulle kunna bli en affär överhuvudtaget. Läs mer
    2020-03-02 Johanna A svarar Mirja V
    Tusen tack för förtroendet Mirja!
    Johanna A gillar detta

Senaste försäljningarna