Johanna Andersson
Registrerad mäklare sedan 2017-09-08
Aktiv på Reco.se sedan 2019-12-02
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Johanna Andersson

• Hans-ulrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-07-29

Vi har sålt en bostadsrätt, ny renoverad och fin.
    Vi har fått ett vänligt och proffesionellt bemötande. Vi har som säljare känt oss trygga under hela resan.
    Johanna och MOHV kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Kasper T köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-25

Örnäset
    Väldigt trevligt och kunnig! Haft svar på alla frågor och funderingar som vi har haft. Det har varit ett väldigt smidigt köp. Läs mer
  • Mattias B köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-11

Björkskatan
    Professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Emma A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-10

Karlsvik
    Vi sålde vår lägenhet i Karlsvik med hjälp av Johanna. Vi kan varmt rekommendera henne. Johanna är superbra, engagerad och tydlig. Ska vi sälja något igen är det Johanna vi kommer kontakta. Läs mer
  • Christoffer E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-10

Svartöstaden
    Johanna hjälpte mig att sälja min lägenhet i Svartöstaden. Hon ingav förtroende redan under vårt första möte. Inkännande, effektiv, kunnig och lätt att ha att göra med. Jag kände under hela försäljningsprocessen att Johanna gjorde vad hon kunde för att få till en rättvis och bra affär. Jag kan verklige rekommendera Johanna och MOVH för mäklaruppdrag. Läs mer
  • Ove V sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-05

Notviken
    Har sålt ett hus och blev bemött av en riktigt professionell mäklare som tog försäljningen på ett seriöst sätt. Som säljare kändes de tryggt och säljaren gav ett bra intryck och levde verkligen till det också. Så min försäljning blev över förväntan. kan bara lyfta på hatten och säga - Bra jobbat och du är en duktig säljare som kommer och lyckas bra med din fortsatta karriär inom yrket. Läs mer
    Johanna A gillar detta
  • Anders Å sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-01

Örnäset
    Har sålt min 2:a i Luleå till ett högre pris än jag trodde p.g.a coronakrisen. Tycker att mäklaren har uppträtt mycket proffsigt och skulle absolut rekommendera Johanna till andra. Trodde inte att jag skulle få ut mitt pris p.g.a allt negativt om bostadsmarknaden som alla tidningar skriver om men hon lyckades. Läs mer
  • Heléne S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-06-01

Vi har sålt en villa.
    Mkt bra kundbemötande.
    Det kändes jobbigt för oss att ta 1:a steget till försäljning
    men Johanna var behjälplig hela vägen.
    Med hennes hjälp gick det smidigt.
    Vi kommer också att anlita henne för värdering på vårat
    sommarhus.
    Vi verkligen rekommendera henne för att få förtroende att
    sälja din bostad. Läs mer
  • Erika B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-05-29

Notviken
    Johanna har hjälpt oss genom köpesprocessen på ett mycket bra sätt under rådande Coronavirus/covid -19 där vi inte har kunnat resa till Luleå i någon större omfattning.
    Johanna är tydlig, serviceminded och duktig på att hålla ihop processen. Läs mer
  • Erik F köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå

2020-05-28

Klintbacken
    Köpte en bostadsrätt, Johanna var väldigt hjälpsam och med alla delar och svarar på alla frågor jag haft. Då det var min första gång köpa så kunde jag få all hjälp och lite därtill i stegen från visning till köp. Läs mer

Senaste försäljningarna

Linvägen