Johanna Andersson

Johanna Andersson

Johanna Andersson är mäklare på MOHV Luleå

Johanna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Johanna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Andersson har haft 43 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 50 Läs vad Johanna Andersson

• Burströmska
    2021-06-14
    Det har varit en superbra upplevelse att jobba med Johanna och lägenheten på Burströmsvägen 50! Vi hade förväntat oss en svårare process med detta köp men Johanna har gjort detta till en enkel och rolig upplevelse! Hon har inte underskattat oss på grund av våran ålder vilket vi upplevt från andra mäklare från andra företag. Hon har varit tydlig, positiv och enkel att prata med vilket vi uppskattar otroligt mycket. Vi är supernöjda med Johanna!!
    • Centrum
    2021-06-10
    Vi gjorde en supersmidig affär med Johanna! Snabba svar och otroligt hjälpsam.
    • Centrum
    2021-06-09
    Köpt bostad.

Mäklaren hade ett vänligt bemötande.

Mäklaren ingav ett bra och proffsigt intryck.
    • Skurholmen
    2021-06-05
    Kommunikativ, tydlig & engagerad, motsvarade alla mina förväntningar vid försäljningen av min lägenhet .
    2021-06-01
    - Köpt lägenhet.
    - Johanna gav ett glatt och proffsigt bemötande.
    - Hade inga förväntningar men hon levererade en positiv upplevelse och har varit hjälpsam genom hela processen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    • Gammelstad
    2021-06-01
    Vi köpte hus med hjälp av Johanna, hon är trevligt att jobbar med. Riktigt snäll och mycket professionell.
  • sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    • Gammelstad
    2021-05-31
    Fantastiskt bra, proffsigt och trevligt bemötande! Väldigt nöjd med jobbet under processen, tydligheten i kommunikationen och att hon var ett aktivt och uppskattat bollplank i en ganska komplicerad villaförsäljning som slutade lyckligt 😊
    2021-05-25
    Mycket bra och förtroendeskapande säljmöte där Johanna var väl förberedd. Även införsäljningen och avslutet i säljprocessen var föredömlig.

//Patrik
    2021-05-25
    Sålde bostadsrätt och allt flöt på väldigt bra. Kommunikation mellan henne och oss fungerade toppen så jag rekommenderar Johanna och Mohv om ni har planer på att sälja.
    • Bergviken
    2021-05-07
    Trevligt bemötande och hjälpsam vid funderingar och frågor kring försäljningen.