Johanna Andersson är mäklare på MOHV Luleå

Johanna Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2017-09. Johanna Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 26 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Andersson har haft 28 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 26 Läs vad Johanna Andersson

• 2020-11-27
    Sålt villa. Professionell, trevlig. Bra bemötande.
    Erik G
  • 2020-11-26
    Johanna sålde vårat hus på nolltid. trevlig och snäll :) Även Sandra och fotografen ska ha beröm för deras bemötande och omhändertagande. Kommer inte att tveka om jag vill sälja ett hus till i framtiden. Ha en fin dag och ta hand om er. Med vänlig hälsning //Erik
    Erik G
  • 2020-11-26
    Köpt en villa. Upplevde mäklaren som duktig och seriös. Svarade på alla våra frågor och tog reda på det hon inte visste på förhand. Alltid trevlig och tillmötesgående.
    Anette L
  • 2020-11-04
    Mycket professionell process och dialog hela vägen från första kontakt till avslut. Beaktansvärt engagemang och en mycket trevlig ton i samtalen. Kan inte önska något mer och kan bara lämna de allra bästa rekommendationerna.
    Markus P
    • 71.0 m²
  • 2020-10-27
    Köpt en bostad, man har ju inte så mycket kontakt med mäklaren men den kontakten vi haft har än så länge funkat klockrent
    Niklas O
    • 142.0 m²
    • Hertsön
  • 2020-10-25
    Sålt radhus. Hade egentligen inga förväntningar förutom att vi ville det skulle flyta på så snabbt som möjligt. Vi har fått ett väldigt bra bemötande och känsla av ett proffsigt utfört säljjobb som Johanna verkligen levde upp till.
    Petri L
    • 142.0 m²
    • Hertsön
  • 2020-10-08
    Vi kontaktade flera mäklare innan vi bestämde oss för Movh i Luleå. Johanna och Sandra gav ett tryggt, proffesionellt och trevligt första intryck med deras upplägg och goda samarbete. Johanna Andersson har genom hela processen varit en klippa, proffsig, otroligt kunnig inom sitt yrke och lyhörd för våra önskemål dessutom mycket bra återkoppling vilket har uppskattats enormt. Hon har ett fint bemötande gentemot sina kunder och har dessutom glimten i ögat vilket har gjort det hela mycket lättare. Vi kan varmt rekommendera Johanna Andersson på Movh i Luleå till alla som går i hussäljartankar.
    Ellinor R
    Ellinor R
    • 135.0 m²
    • Södra Sunderbyn
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Tusen tack Ellinor för värmande ord! Jag och Sandra tackar ödmjukast för förtroendet!

• 2020-10-06
    Köpt en villa, Johanna var superproffsig och trevlig
    Malin K
    • 135.0 m²
    • Södra Sunderbyn
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Tack Malin, hoppas ni kommer trivas i huset!

• 2020-09-04
    Vi köpte bostad genom ombud. det ordnades på ett bra sätt. Allt har hittills avlöpt till belåtenhet.
    Anna-karin P
    • 106.0 m²
    • Bergnäset
  • 2020-08-09
    Vi sålde vår lägenhet med Johanna och Sandra. Vi fick ett mycket gott intryck redan när jag skickade iväg ett mail om att vi ville sälja. Johanna ringde snabbt upp och ställde mycket frågor om lägenheten och de kom snart på ett hembesök. Vi fick uppfattningen om att de verkligen var motiverade att göra ett bra jobb vilket de också gjorde (rekordförsäljning mitt i semestertider) Dessutom är båda två väldigt härliga!
    Jessica H
    • 2:a
    • 54.6 m²
    • Sävast
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Andersson en del av MOHV Luleå
    Tack för ert förtroende och möjligheten att få hjälpa er! Önskar er all lycka till i ert nya hem!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte