Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Helen Kullander

4.8 / 5 i betyg — 26 rekommendationer

Läs vad 26 användare tycker om Helen Kullander

• Mikael O
    Mikael O skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda med Helens arbete och resultat. Både professionellt och personligt bemötande.
  • Simon P
    Simon P skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Bra med gott personligt engagemang
  • Birgitta A
    Birgitta A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Inte alls svårt för mig att svara på detta. Från första mötet med Helene i lägenheten som jag sedan köpte blev jag glatt överraskad av hennes otroliga vänlighet och lättsamma sätt. Jag har haft flera telefonsamtal med henne under tiden och hon är lika entusiastisk och positiv att tala med varje gång. Hon är verkligen en riktig mäklarstjärna i mina ögon.
  • Victor J
    Victor J skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Bra bemötande och lyhörd för säljarnas tankar och önskemål.
    Upplevs som professionell i bemötande emot säljare.
  • Jonas W
    Jonas W skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Mycket proffsigt och ett personligt och lugnt bemötande. Kunnig.
  • Nina G
    Nina G skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Trevlig, hjälpsam och guidande för mig som förstagångsköpare.
  • Mari M
    Mari M skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jag är väldigt nöjd med Helens insats. Vi valde henne som mäklare eftersom hon ger ett lugnt, seriöst intryck och är säljande som person - på ett naturligt och tilltalande sätt.
  • Peter S
    Peter S skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen var mycket serviceminded och kunnig, hade hon ej svar tog hon reda på det. Tillgängligheten via tel och mail var utmärkt. För oss som köpare levde hon med råge upp till våra förväntningar.
  • Petter A
    Petter A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jättebra och trevlig mäklare! Toppbetyg!
  • Malin V
    Malin V skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Toppenmäklare!!! Helen Kullander är mäklaren ni ska satsa på!!!
  • Anna S
    Anna S skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Efter att ha träffat tre olika mäklare, gick jag på magkänslan och valde Helen. Hon är oerhört kompetent, trevlig och tillmötesgående och samtidigt effektiv. Helen såg till att jag fick ett slutpris som jag var mer än nöjd med, och höll mig underrättad vid varje steg i processen. Jag hade hunnit flytta från Lund vid tiden för försäljning, men det var inga som helst problem tack vare at vi löste så att jag kunde komma in på deras kontor i Stockholm för kontraktsskrivning. Jag är särskilt imponerad av Helens engagemang med tanke på att det var fast arvode, helt utan rörlig del. Det finns inte något att klaga på, och vill ge Helen mina varmaste rekommendationer!
  • Disa H
    Disa H skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    När jag skulle sälja kontaktade jag Helen för en värdering. Redan vid första mötet fick jag ett mycket bra intryck. Helen har alla de egenskaper jag söker hos en mäklare: positivitet, kunnighet och engagemang i alla delar av försäljningsprocessen. Jag fick en bra budgivning och ett slutpris jag var nöjd med. Kommunikationen har fungerat utmärkt. Jag kan verkligen rekommendera Helen och skulle inte tveka att anlita henne igen.
  • Josefine M
    Josefine M skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Lätt att få kontakt med, lätt att prata med på plats, har inga klagomål alls!
  • Per A
    Per A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen var mycket professionell! Man blev mycket väl mottagen, förklarade på ett lättförståeligt sätt och fixade allt, vi behövde bara skriva under alla papper. Om jag behöver en mäklare i framtiden ska jag anlita Helen!!
  • Cigdem A
    Cigdem A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen har vært veldig trevlig, alltid blid, fleksibel, vennlig, meget effektiv, imøtekommende. Helen har vært kjempegod til å kommunisere, informere og holde kontakt. Jeg er svært fornøyd med Helens håndtering av salget fra første stund.
  • Rosa L
    Rosa L skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen gav stöd och råd inför våra visningar och försäljning. Hela processen gick väldigt smidigt till. Hon hjälpte också till så att våra läghetsbilder blev riktigt bra. Vi är mycket nöjda med Helen.
  • Patrick I
    Patrick I skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jag fick ett väldigt bra bemötande, Helen var väldigt trevlig och kunnig om området och vår brf. Vi var överens om hur försäljningen och prissättning skulle gå till och allt har flutit på väldigt bra, så jag är super nöjd.
  • Anna G
    Anna G skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Jag är helnöjd med Helen. Hon är toppen! En proffessionalitet på hög nivå och ett stort hjärta som är med hela vägen. Jag kan inget annat än att varmt rekommendera henne! 😃
  • Emma S
    Emma S skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen är en stjärna!

Absolut inga anmärkningar. Helen är pålitlig, noggrann och villig att göra det lilla extra för sina kunder, förutom enormt trevlig att ha att göra med.

Jag kände mig trygg och sedd genom hela processen.

Stort tack till MOVH och framförallt Helen!
  • Filippa W
    Filippa W skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Mäklaren var super på alla sätt! Rak och trevlig!
    Superbra kontakt. Snäll. Lyssnar. Svarar alltid och förklarar innan och efter. det kändes verkligen som hon la ner tid och energi för att sälja just mitt objekt.
    Världens bästa mäklare!
  • Eva P
    Eva P skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Mycket bra och professionellt bemötande. Allting flöt på bra. Snabb och bra handläggning.
  • Alicja A
    Alicja A skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig, svarar snabbt på alla frågor
  • Shaodong J
    Shaodong J skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    She is a really really great broker. We could get her warm help any time we want, and she provided very effective suggestions and ideas.
  • GABRIELA M
    GABRIELA M skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    We are new in Sweden and Helen supported us during the entire process, answering and clarifying all kind of doubts we had. She is very accessible. Recommended!
  • carina m
    carina m skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda!
    Tack för ett bra utfört arbete!
  • Linus H
    Linus H skrev om Helen Kullander en del av MOHV Lund
    Helen hjälpte oss med försäljningen av vår bostadsrättslägenhet i Lund. Hon var engagerad, trevlig och hon - för oss de viktigaste egenskaperna - erbjöd snabb och tillgänglig kommunikation. Rekommenderas.
Ulf Block
Michael Wisting