Helena Lindskoug

2020-03-20

Väster
    Sålt bostadsdrätt
    Alltid trevligt bemötande
    Behöver växa lite i sin roll och mer kunna rekommendera än rådgöra även vid svårare marknadssituationer. Läs mer
  • Christian M köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund

2019-12-12

Linero
    Fantastisk mäklare, trevlig, serviceinriktad Läs mer
    2019-12-30 Helena L svarar Christian M
    Tusen miljoner tack för den fina feedbacken!
    Det betyder otroligt mycket!
  • Chloe N köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund

2019-12-10

Supertrevlig! Jättebra bemötande Läs mer
    2019-12-30 Helena L svarar Chloe N
    Tack så jätte mycket Chloe! Så glad för den fina feedbacken!
  • Matthias W
    Matthias W köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund

2019-11-04

Linero
    Köpt en bostadsrätt, jag hade relativt låga förväntningar att min budget skulle räcka till men beslöt mig för att ändå se objektet i syfte att chansa och lära mig mer.
    Helena ingav ett intryck av förtroende och att jag vågade att chansa vilket jag gjorde och det gick hem. Jag uppfattade Helena som ärlig mot mig som köpare men även mot säljaren vilket kändes mkt bra.
    Att snabbt kunna hantera affären tycker jag är proffsigt och att kunna skriva på papperna med säljaren på kontoret samma kväll är världsklass anser jag.
    Som jag sa Världsklass utifrån mina förutsättningar och mina förhoppningar vilket räcker mkt långt för mig.
    Med vänlig hälsning
    Matthias W Läs mer
  • Rivan A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund

2019-10-02

Linero
    Fick all information jag behövde och hade svar till alla mina frågor.
    Samtidigt som jag fick priset jag önskade mig för lägenheten gick det super snabbt och smidigt! Läs mer
  • Aco A
    Aco A köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund

2019-10-01

Linero
    Vi har köpt en lägenhet i Runslingan.

Vi blev bemötta väldigt väl då Helena var väldigt trevlig och pratglad. Vi fick våra frågor besvarade väldigt bra och det blev inga missförstånd mellan oss. Varje gång vi har haft någon fråga eller behövt hjälp har hon ställt upp och hjälp oss. Vi är super nöjd a och önskar henne lycka till i sitt arbete! Läs mer

Senaste försäljningarna

Trollebergsvägen