Helena Lindskoug är mäklare på MOHV Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Helena Lindskoug har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 10 omdömen sedan 2019-08-19. Helena Lindskoug har haft 17 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 10 Läs vad Helena Lindskoug

• The worst broker ever. Did everything wrong! Because of her bad work we had to do all the HSB work last minute and we almost had to cancel the take over date. She confirmed that the apartment has quality certificate and I asked for it several times and it was given to me just after the moving in date. The certificate I was given is questionable and I’m investigating now whether it’s valid or not. Basically I’m doing her job and I might end up in court if the document turns to be fake. I you are going to sell your apartment through her, think twice. If you are buying an apartment from her, check things very carefully before you sign.
    Mohamad T köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2020-08-11
    • 72.5 m²
    • Östra Torn
    2020-08-11
  • Försäljning av bostadsrätt. Mycket kompetent och seriös! Rekommenderas.
    Krister J sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2020-08-03
    • 58.0 m²
    • Väster
    2020-08-03
  • Helena fick förtroendet att sälja min tvåa på Måsvägen och jag är mer än nöjd med försäljningen och vägen dit. Helena är trevlig och ger ett genuint bemötande. Hon gjorde en realistisk värdering av min bostad trots en föränderlig marknad och har under hela försäljningen varit tillgänglig och flexibel. Stort plus för att Helena fick igång en budgivning direkt efter första visningen.
    Rolf C sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2020-06-11
    • 2:a
    • 53.0 m²
    • Lund Väster
    2020-06-11
  • Anlitade Helena Lindskoug för sälj av min bostadsrätt. Hela processen var helt fantastisk lätt och oansträngd. Hon kom hem och löste det mesta. Lägenheten las ut på Hemnet 14 April och var såld 23 April. Jag är extremt nöjd! Kommer definitivt anlita igen! Rekommenderar 🙌!
    Mustafa A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2020-04-24
    • 1:a
    • 43.0 m²
    • Annestad
    2020-04-24
  • Sålt bostadsdrätt Alltid trevligt bemötande Behöver växa lite i sin roll och mer kunna rekommendera än rådgöra även vid svårare marknadssituationer.
    Annika K sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2020-03-20
    • 2:a
    • 72.0 m²
    • Lund Väster
    2020-03-20
  • Fantastisk mäklare, trevlig, serviceinriktad
    Christian M köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2019-12-12
    • 4:a
    • 95.0 m²
    2019-12-12
    Tusen miljoner tack för den fina feedbacken! Det betyder otroligt mycket!

Visa svar
  • Supertrevlig! Jättebra bemötande
    Chloe N köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2019-12-10
    • 4:a
    • 95.0 m²
    2019-12-10
    Tack så jätte mycket Chloe! Så glad för den fina feedbacken!

Visa svar
  • Köpt en bostadsrätt, jag hade relativt låga förväntningar att min budget skulle räcka till men beslöt mig för att ändå se objektet i syfte att chansa och lära mig mer. Helena ingav ett intryck av förtroende och att jag vågade att chansa vilket jag gjorde och det gick hem. Jag uppfattade Helena som ärlig mot mig som köpare men även mot säljaren vilket kändes mkt bra. Att snabbt kunna hantera affären tycker jag är proffsigt och att kunna skriva på papperna med säljaren på kontoret samma kväll är världsklass anser jag. Som jag sa Världsklass utifrån mina förutsättningar och mina förhoppningar vilket räcker mkt långt för mig. Med vänlig hälsning Matthias W
    Matthias W
    Matthias W köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2019-11-04
    • 78.0 m²
    2019-11-04
  • Fick all information jag behövde och hade svar till alla mina frågor. Samtidigt som jag fick priset jag önskade mig för lägenheten gick det super snabbt och smidigt!
    Rivan A sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund
    2019-10-02
    • 83.6 m²
    2019-10-02
  • Vi har köpt en lägenhet i Runslingan. Vi blev bemötta väldigt väl då Helena var väldigt trevlig och pratglad. Vi fick våra frågor besvarade väldigt bra och det blev inga missförstånd mellan oss. Varje gång vi har haft någon fråga eller behövt hjälp har hon ställt upp och hjälp oss. Vi är super nöjd a och önskar henne lycka till i sitt arbete!
    Aco A
    Aco A köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Lindskoug en del av MOHV Lund