Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Helene Johnsson

4.8 / 5 i betyg — 5 rekommendationer

Läs vad 5 användare tycker om Helene Johnsson

• Patrick S
    Patrick S skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Helene är öppen och trevlig. Hon är kompetent, noggrann och mycket tjänstvillig. Vid vår försäljning tog hon hela ansvaret och ställde även upp med att öppna vid energibesiktningar etc. Sammantaget är jag mycket nöjd med såväl bemötande som kompetens.
  • Argjent I
    Argjent I skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Otroligt bra skött av Helene. Väldigt professionell mäklare som hela tiden höll oss uppdaterade, vi kunde inte vara mer nöjda. Rekas starkt!
  • Jonas Å
    Jonas Å skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Engagerad, saklig och positiv. Goda kunskaper (trots relativt kort praktisk erfarenhet i branschen). God förmåga att uppskatta prisbilder. Effektiv och vänlig gentemot oss både som köpare och som säljare. Väl tillgänglig via telefon. Lätt att diskutera med. Lösningsinriktad.
  • Per A
    Per A skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Vi tycker att Helene är en mycket trevlig och kunnig mäklare. Det kändes att hon verkligen engagerade sig i försäljningen. Hade vi frågor så hade hon svar. Vi kände oss väl omhändertagna. Hälsningar Per & Kerstin
  • Sten P
    Sten P skrev om Helene Johnsson en del av MOHV Lund
    Helene har utfört ett utmärkt arbete med försäljningen av min lägenhet och jag kan varmt rekommendera henne.
Ulf Block
Michael Wisting