Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Jacob Edman
Jacob Edman
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska få bäst betalt och känna trygghet under hela processen. Jag har lång erfarenhet i branschen och en god fingertoppskänsla för att ta rätt beslut i svåra situationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort fotbollsintresse och är en riktig filmnörd.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en 20-talsvilla med välbevarad äldre charm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är duktig på att sjunga! Läs mer

Läs vad 63 Läs vad Jacob Edman

• Alexandra R sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-07-17

Arenaparken
    Sålde min bostad med Jacob's hjälp (Juni 2019). Jacob är en mycket professionell mäklare på alla sätt. Han är lugn, trevlig och väldigt välkomnande, svarar alltid i telefon och på dina frågor, lyssnar på kundens behov och har ett bra upplägg för hur man lyckas med en försäljning. Han har koll på läget! Jag kan varmt rekommendera Jacob för att sälja Er bostad!
    Mvh,
    Alexandra Läs mer
  • Rade B köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-06-17

Arenaparken
    Har köpt lägenhet, säljaren sköte sig utmärkt under hela processen, snabbt svar på alla frågor, gott bemötande vid undertecknandet, trovärdighet vid information om objektet. Läs mer
  • Olof A
    Olof A köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-06-03

Jutahusen
    Köpte min första bostadsrätt i Lund via Jacob och han var ett bra stöd att ha genom hela processen. Inga klurigheter alls och allt flöt på som det skulle.
    Skulle absolut rekommendera honom! Läs mer
  • David W köpte sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-05-30

Väster
    Mycket sympatisk och hjälpsam i lägenhetsköpet, har verkligen inget negativt att anmärka på över huvud taget! Läs mer
  • Hjeltnes M sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-05-30

Hindby
    Vi sålde et radhus i Malmö! Jacob var väldigt professionell, trevlig och duktig!

Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Kristina S köpte sitt hus med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-05-19

Symfonibyn
    Köpte villa. Bra bemött med bra kontakt. Hörde av sig och återkom med svar på frågorna vi hade! Hjälpsam, och tog sig tid att prata när man pratade med honom.
    En härlig mäklare som vi hade kunnat tänka oss arbeta/möta fler gånger! Läs mer
  • Anne Christina J sålde sitt hus med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-05-18

Symfonibyn
    Sålt bostad. Vi kom i kontakt med Jacob då vi köpte tomt genom honom och då vi tyckte han var trevlig och hjälpsam så ville vi narurligtvis att han skulle sälja vår bostad. Jacob är trevlig och lätt att nå. Han är mycket hjälpsam och man känner att han är engagerad. Jag hade stora förväntningar och Jacob levde upp till dem alla. Är mycket nöjd med hans arbete, kunde inte göras bättre. Läs mer
  • Mikael Gunnar G
    Mikael Gunnar G sålde sitt hus med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-05-18

Sålt villa.
    Mycket trevlig, hjälpsam och kunnig. Alltid lätt att nå. Läs mer
  • Monika P sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-04-25

Kävlinge
    År 2014 köpte vi en lägenhet i Kävlinge, Skåne. Jacob var då mäklaren som sålde den till oss. Redan då blev vi imponerade av han professionalism. Nu när det var dags att sälja samma lägenhet var det direkt till Jacob vi gick för hjälp. Han har hela tiden gett utförliga svar på alla våra frågor. Han har svarat så snart som det är rimligt att förvänta sig. Ja, vi är mer än nöjda med bemötandet och hela processen inför en försäljning av en lägenhet. Läs mer
  • Stefan F sålde sin lägenhet med hjälp av Jacob Edman en del av MOHV Lund

2019-04-24

Kävlinge
    Fick ett mycket gott intryck av Jacob när han förmedlade en bostadsrätt till oss 2014. Samma bostadsrätt sålde vi nu genom Jacob. Resultatet blev mycket över förväntan. Läs mer

Senaste försäljningarna

Havrevägen