Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Jacob Edman

en del av MOHV Lund

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 27 rekommendationer
Jag heter Jacob Edman och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 27 användare tycker om Jacob Edman

• Ulf B
    Ulf B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob hanterade vår försäljning utmärkt från börja till slut. Han gav ett kunnigt och seriöst intryck. Kommunicerade tydligt genom hela affären och höll oss uppdaterade genom varje steg. Bemötandet var också välditg trevligt och positivt och vi kände oss helt enkelt i trygga händer rakt igenom. Kan starkt rekommedra Jacob till andra kunder.
  • Johan E
    Johan E skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Alla kontakter med JE har fungerat alldeles utmärkt. JE har arbetat på ett mycket seriöst sätt. Jag är mycket nöjd med hur affären avslutades.
  • Farshid V
    Farshid V skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob gjorde ett fantastiskt jobb, från allra första mötet till avslut. Skötte allt väldigt proffsigt och jag kände att jag kunde lita på att han utförde allt över mina förväntningar.
    Stort tack!
  • Maximilian M
    Maximilian M skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    En härlig person som gjorde min första bostadsaffär till en ordentlig succé!
  • Elena S
    Elena S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell, lugn och strukturerad.
  • Nils C
    Nils C skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag tyckte att det var mycket positivt att ha Jacob Edman som mäklare. Han var
    lätt kontaktbar ocn rask med svar som jag ville ha och all den dokumentation som
    ingick i processen. Sist och inte minst är han en angenäm person att ha att göra
    med.
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Om alla era mäklare är som Jacob, har ni definitivt den allra bästa mäklarfirman i Lund. Jacob överträffade mina förväntningar och gjorde mig inte besviken på en enda punkt.
  • Björn F
    Björn F skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob Edman är en mycket kompetent mäklare, påläst, strukturerad och informativ i sitt yrkesutövande. Han är också lätt att samarbeta med. Jag önskar honom lycka till i fortsättningen.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Sveriges mest professionella mäklare!
  • Jonatan C
    Jonatan C skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob Edman är en väldigt trevlig, tydlig och strukturerad mäklare. Allt gick som på ett löpande band och det fungerade klockrent. Kan rekommendera Jacob starkt!
  • Dominik
    Dominik skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Väldigt professionellt och lyhört bemötande från Jacobs sida. Är oerhört strukturerad och kompetent inom branschen och finns alltid där för att svara på alla möjliga typer av frågor. Är ni ute efter mäklarbranschens Wikipedia som har ett professionellt och strategiskt men jordnära säljartänk samt kan marknaden ut och in är Jacob den rätta!
  • Christian D
    Christian D skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Bra kontakt och information under hela försäljningen.
  • Jolanta G
    Jolanta G skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Mycket kompetent,trevlig och hjälpsam mäklare, alltid tillgänglig. Har anlitat honom två gånger, mycket nöjd med hans insatser. Rekommenderas varmt.
  • Ida V
    Ida V skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Kan verkligen rekommendera Jacob Edman! En kompetent, professionell och engagerad mäklare. Snabb på att återkomma, tydlig och ordningsam genom hela försäljningsprocessen. Ett professionellt bemötande från början till slut. Jag är mycket nöjd!
  • Emma P
    Emma P skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag har haft kontakt med Jacob som både köpare och säljare och är mycket nöjd!
    Jacob var otroligt hjälpsam och ställde upp så fort jag hade frågor, även långt efter att försäljningen var klar. Jag blev hela tiden uppdaterad med information och kände mig väldigt trygg under hela försäljningsprocessen. Jacob är både trevlig och lyhörd för kundens önskemål och jag skulle verkligen rekommendera honom!
  • Jan-åke R
    Jan-åke R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Jacob. Jacob är mycket proffisionell i bedömning av marknaden.
  • Johan O
    Johan O skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Hjälpsam, duktig och tillmötesgående.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    jacob var alltid trevlig och flexibel mäklare
  • Andrè D
    Andrè D skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Trevlig, professionellt och vänligt
  • Paul L
    Paul L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Very nice calm, relaxed attitude and personality, friendly and very informativ and knowing in his field. Professional approach and keeps his promise at a level where he can fullfill it 100 % towards the client and the buyers too. Will not hesitate to hire the bureau and Jacob again if needed.
  • Mattias R
    Mattias R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob har fungerat mycket bra i samband med försäljningen av vår lägenhet. Vi har inget att klaga på överhuvud taget.
  • Natalja S
    Natalja S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob är en fantastisk mäklare som har hjälpt mig med varenda steg på vägen, jag har inte behövt lyfta ett finger för att sälja lägenheten. Trevlig, professionell, dedikerad.
  • Mette L
    Mette L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Trevlig och professionell. Jag hade en besvärlig köpare, men Jacob hanterade det på ett sakligt, intresserat och omtänksamt sätt.
    Jag kan inte önska mig något bättre beteende från en mäklare än det jag erfor av Jacob Edman.
  • Patrick D
    Patrick D skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob ger ett proffsigt intryck och bemötande. Det jag tycker utmärker Jacob är hans uppföljning innan och efter visning. Han har inte en gång utan vid varje försäljning överträffat mina förväntningar vad gäller pris och snabb försäljning. Jag har anlitat Jacob vid tre tillfällen, och min släkt använder sig av Jacobs tjänster. Jag rekommenderar honom varmt för en smidig försäljning.

Patrick de Hooge
  • Leila L
    Leila L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Rekommenderar Jacob Edman som en av de duktigaste mäklare. Mycket engagerad i sina uppdrag och slutför det på ett professionellt sätt. Har följt företaget på nätet och både jag o mina använt företagets tjänster o mycket nöjda.
  • Matthias B
    Matthias B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Väldigt närvarande och trygg mäklare.
  • Tobias D
    Tobias D skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob är mycket trevlig att samarbeta med och lyssnar på kundens önskningar. håller en bra kommunikation och är modern genom att använda SMS. bra när man inte kan svara på telefon hela tiden!
Ulf Block
Michael Wisting