Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Jacob Edman
Jacob Edman
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska få bäst betalt och känna trygghet under hela processen. Jag har lång erfarenhet i branschen och en god fingertoppskänsla för att ta rätt beslut i svåra situationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort fotbollsintresse och är en riktig filmnörd.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en 20-talsvilla med välbevarad äldre charm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är duktig på att sjunga! Läs mer

Läs vad 35 kunder tycker om Jacob Edman

• Anthony A skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Bought apartment in Lund. Agent was seller's agent. Jacob was prompt, courteous agent. Made the buying process easy for a first time buyer. Would work with him again. Läs mer
  • Yvonne J skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Tillgänglig - informerade fortlöpande - vänlig och hjälpsam - effektiv. Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Hej!
    Karl Xll-gatan 6, Lund

Jag är väldigt glad att Jacob blev min mäklare. Trevligt bemötande, alltid nåbar, engagerad och professionell. Tack Jacob! Läs mer
  • Björn S skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Toppklass helt enkelt! Mycket professionell och kunnig mäklare. Vi är mycket nöjda med kontakten och affären. Läs mer
  • Caroline O skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob Edman sålde min 2a på skarpskyttevägen för rekordpris! Ett exceptionellt bemötande och en väldigt smidig upplevelse! Rekommenderas skarpt Läs mer
  • André Å skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Trevlig, proffesionell, alltid tillgänglig. Reder ut eventuella bekymmer med ett erfaret lugn. Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Erk L skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande av Jacob. Proffsigt och med stor känsla för service och alltid ett glatt humör och positiv inställning. Läs mer
  • Helena R skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob har gett mig och min pappa allt. Han är ödmjuk, varm, målinriktad, ärlig, punktlig och mycket pålitlig. Hans arbetssätt och bemötande är profetionellt och tryggt. Jag är mer än nöjd med vårt samarbete. Jag rekommenderat honom och kommer rekommendera honom i all framtid. Läs mer
  • Ulf B skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Jacob hanterade vår försäljning utmärkt från börja till slut. Han gav ett kunnigt och seriöst intryck. Kommunicerade tydligt genom hela affären och höll oss uppdaterade genom varje steg. Bemötandet var också välditg trevligt och positivt och vi kände oss helt enkelt i trygga händer rakt igenom. Kan starkt rekommedra Jacob till andra kunder. Läs mer
  • Johan E skrev om Jacob Edman en del av MOHV Lund
    Alla kontakter med JE har fungerat alldeles utmärkt. JE har arbetat på ett mycket seriöst sätt. Jag är mycket nöjd med hur affären avslutades. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Lund

Michael Wisting