Jacob Edman

Jacob Edman

Jacob Edman är mäklare på MOHV Lund

Jacob Edman har varit registrerad mäklare sedan 2009-07. Jacob Edman har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.9. Jacob Edman har haft 21 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
För att jag alltid gör mitt yttersta för att du ska få bäst betalt och känna trygghet under hela processen. Jag har lång erfarenhet i branschen och en god fingertoppskänsla för att ta rätt beslut i svåra situationer.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag har ett stort fotbollsintresse och är en riktig filmnörd.

Hur ser din drömbostad ut?
Drömbostaden är en 20-talsvilla med välbevarad äldre charm.

Vad vet vi inte om dig?
Jag är duktig på att sjunga!

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 110 Läs vad Jacob Edman

• Linero
    2022-04-19 Verifierad kund
    Lärde sig att det går att skriva under dokument på distans via post. Snabb återkoppling via mail och sms.
    • Centrum
    2022-04-14 Verifierad kund
    Mycket professionellt

Uppfyllde alla våra förväntningar

Mycket lätt att samarbeta med, uppriktig och ärlig
    • Centrum
    2022-04-14 Verifierad kund
    Vi har bara positivt att säga om Jacob och köpet av lägenheten från visning till påskrivning. Väldigt bra bemötande, snabba svar på SMS. Allt gick väldigt smidigt!
    • Väster
    2022-04-12 Verifierad kund
    Väldigt tilllmötesgående och flexibel. Bra på snabb återkoppling. Vid kontraktskrivningen gick han noga och med engagemang igenom kontraktet del för del. Väldigt positiv upplevelse!
    • Järnåkra
    2022-02-12 Verifierad kund
    Punktlighet, ärlighet och bra kommunikation
    • Arenaparken
    2022-02-06 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Rak och tydlig i sin kommunikation. Rekommenderas!
    • Fredslyckan
    2021-11-17 Verifierad kund
    Har bara språkat med Jacob på telefon och via mail.
    Trevlig och artig.
    Överrumplande att vi fick skriva kontrakt trots att vi inte hade högsta budet. Motparten hade "tjorv med banken". Då fick vi möjlighet att förvärva bostaden.
    Hittills har all erfarenhet varit positiv!
    • Fredslyckan
    2021-11-14 Verifierad kund
    Kompetens, hjälpsam, korrekt, lyhörd och snabb återkoppling. Jag vill rekommendera Jacob Edman som främsta mäklare i Lund./ Vänlig hälsning Noppawan
    • Östra Torn
    2021-11-12 Verifierad kund
    Jacob var en professionell mäklare som hade svar på alla våra frågor, vilket gjorde oss väldigt trygga under hela resan.
    Vi hade höga förväntningar som Jacob nådde med god marginal. Jacob var alltid tillgänglig, informerade oss kontinuerligt och gav oss goda råd för att affären skulle gå så bra som möjligt. Samtliga personer som var involverade genom Jacob, bland annat stylister och fotograf var väldigt duktiga och hjälpte oss enormt i vår affär!

Jag hade inte valt någon annan mäklare om jag skulle göra om affären.
    • Kävlinge
    2021-10-18 Verifierad kund
    Jacob är en väldigt behaglig, serviceminded och lättsam mäklare! Har köpt och sålt många gånger i mitt liv, kan inte se någonting som hade kunnat gjorts bättre. Väldigt kompetent herre!

-Jacob, stort tack för ett superfint jobb!

Mvh Peter