Nur Asplund

Nur Asplund

Nur Asplund är mäklare på MOHV Lund

Nur Asplund har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Nur Asplund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 60 omdömen med ett betyg på 4.8. Nur Asplund har haft 40 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 60 Läs vad Nur Asplund

• sålde sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    2021-07-20
    Nur gjorde ett riktigt bra jobb. Alltid snabba svar och kändes riktigt proffsig genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne till andra
    Med vänlig hälsning, Anton
    2021-07-19
    Vi blev bra bemötta av Nur. Hon var väldigt proffsig, berätta allt om bostaden och gjorde oss nöjda med besöket.
    2021-07-19
    Mycket bra mäklare med stort engagemang och tar tid med både säljare och köpare. Tydligt och bra hela resan igenom. Mycket nöjda!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    2021-07-19
    Nur är en driven, ambitiös, glad och energisk kvinna som vi från första stund fick ett bra och tryggt intryck av.
    Hon har alltid varit anträffbar och respektfullt väglett oss genom försäljningen.
    Hon såg hela tiden till att delge oss all information, göra oss delaktiga i beslut som text och bilder av bostadsannonsen osv.
    Hon är utan tvekan den bästa mäklaren vi mött ♥️
    2021-07-08
    Nur är en proffsig och kunnig mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och tog reda på allt vi ville veta om bostaden.
    2021-07-08
    Vi var köpare på ett av Nors objekt och vi var mycket nöjda med det bemötande vi fick. Nor är mycket trevlig, kunnig och snabb på att svara på alla frågor och funderingar. Rekommenderas!
    • Slättäng
    2021-06-22
    Mycket proffsigt bemötande och snabb på att lämna besked. En mycket god medlare mellan köpare och säljare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    • Kyrkbyn
    2021-06-14
    Trevligt bemötande, svarar snabbt när man har ringt, fixa snabbt en beskiktningspefdpn för att besiktiga huset
  • sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    • Kyrkbyn
    2021-06-11
    Nur är mycket lyhörd, trevlig och professionell.
    Försäljningen gick hur smidigt som helst.
    Rekommenderar MOHV och Nur helhjärtat.
  • sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
    2021-05-14
    Lugn, saklig, kunnig och trevlig.
    Bra kunskap om marknaden och hantering av budgivning.