Läs vad 29 Läs vad Nur Asplund

• 2021-01-11
    Nur har hjälpt oss sälja vår lägenhet. En lyhörd, glädjesprudlande och kompetent mäklare. Allt gick enligt planerna. Och fort gick det, vi slog rekord i området. Lägenheten såldes innan visning för en betydligt högre summa än vad vi räknat med, allt tack vare Nur 🙏🏻
    Rebecca R
    • 3:a
    • 82.0 m²
    • Centrum
  • 2020-12-09
    Glad och positiv. Svarar snabbt på mejl och sms. Sålde snabbt off market.
    Johanna F
    Jag har såld mitt hus .
    Jag känner mäklaren personlig.
    Jag trodde på mäklaren och hon gjorde sin bästa och snabbt affär för mig och köparen.
    Jag blir glad för snabbt och bra affär och kommer och rekommenderar henne till andra bekantar.
    Shiar K
    • 122.0 m²
    • Önsvala
    sålde sitt hus med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund
  • 2020-12-09
    Radhus som blev sålt innan de kom ut på marknaden.
    Engagerad och man får svar omgående på eventuella frågor
    William E
  • 2020-12-07
    Jag har köpt bostadsrätt som Nur förmedlade. Trevligt och proffsigt bemötande samt flexibelt.
    Jonas O
  • 2020-11-14
    Sålt bostadsrätt, allting har sköts mycket bra och har gått snabbt från första mötet och fram till försäljning. Mycket trevligt bemötande av Nur som har skötte uppdraget på ett mycket bra sätt.
    Fredrik S
  • 2020-11-12
    Köpt en jättefin vila i Staffanstorp och fått ett jättetrevligt bemötande från Nur Asplund och har bara positivt att säga om henne. Extremt kunnig och engagerad, skapat trygghet hos oss som köpare och varit förtroendegivande. Köpet gick smidigt och vi är mycket nöjda.
    Mihabad K
  • 2020-11-12
    Sålt hus, allting gick snabbt och smidigt!
    Sofie S
  • 2020-11-06
    Nur Asplund sålde vår bostadsrätt i Malmö! Hon levde upp till våra förväntningar med råge och skötte affären mycket professionellt och lyhört. Vi rekommenderar henne starkt!
    Dzevad N
    • 2:a
    • 62.5 m²
  • 2020-11-06
    Köpte en bostadsrätt i Malmö. Mäklaren var trevlig och hjälpsam och inte för "stekig" vilket många mäklare tyvärr är. Enda minimala minuset var att hon inte svarade på en fråga via mail som jag ställt en vecka innan visningen, fick dock svar på själva visningen. Sammanfattningsvis hade hon gärna fått sälja min bostad i framtiden och jag hade gärna köpt en bostad via henne igen.
    Björn C
    • 2:a
    • 62.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nur Asplund en del av MOHV Lund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte