Rebecca Bernspång

Läs vad 18 Läs vad Rebecca Bernspång

• Marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2020-09-09

3:a
    Härlig kombination av proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Sara K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2020-08-13

2:a
    Jag har köpt en lägenhet i Lund.

Blev väldigt bra bemött av Rebecca, väldigt trevlig och professionell.

Jag hade förväntningar om en god kontakt under hela processen vilket Rebecca levde upp till.

Jag var väldigt nöjd med allting. Läs mer
  • Tom K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2:a
    Vi har köpt en tvårumslägenhet i Lund och som visades av Rebecca. Hon har i alla kontakter uppträtt på ett exemplariskt sätt och har varit snabb i kommunikationen.
    Vi känner stort förtroende för Rebecca och skulle absolut kunna tänka oss att använda henne den dagen då det kan bli aktuellt att sälja lägenheten. Läs mer
  • Ann K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2:a
    Rebecca är förtroendeingivande, öppen och lätt att få kontakt med. Hon är seriös, intresserad, varm och professionell. Vi köpte en 2-rums lägenhet i centrala Lund åt vår dotter. Rebecca var tillmötesgående, förstående, tydlig och informativ.
    Mvh Ann Läs mer
  • Lena H sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

Jag upplevde Rebecca som kunnig och effektiv. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Maria K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2020-08-08

Har med maken o sonen köpt en lägenhet i Lund.
    Då det är fösta gången vi gjort något sånt här var man väldigt osäker och hade många frågor. Vill ju inte bli lurad.
    Vi blev väldigt väl bemötta. Sonen var den som tog första kontakten o han kände stort förtroende direkt.
    Vid skrivandet av bostaden gav hon ett varmt o mycket proffsigt intryck. Hon kunde verkligen sin sak. Samtidigt sin hon var lättsam.

Proffsigt, varmt o förtroendeingivande intryck. Läs mer
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

Tydlig
    Noggrann
    Service-minded
    Lätt att nå Läs mer
  • Simon P sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2:a
    Jag sålde en lägenhet (2a), Rebecca visade att hon va driven från början. Va delaktig i styling och fotografi, samt lätt tillgänglig med konstant återkoppling om vad som sker under försäljningens gång. Läs mer
  • Lena N köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2020-08-06

Köpt 1:a, studentlägenhet i Lund Läs mer
  • Linda D köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Bernspång en del av MOHV Lund

2020-08-03

3:a
    Jag har köpt en bostadsrätt i Lund.
    Jag upplevde Rebecca som mycket professionell. Hon ställde dessutom upp och gav en extra visning trots att hon egentligen hade andra saker inplanerade. Läs mer

Senaste försäljningarna

Arkeologvägen