Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Ulf Block

en del av MOHV Lund

Karl XI gatan 1, 222 20 Lund — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 54 rekommendationer
Jag heter Ulf Block och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 54 användare tycker om Ulf Block

• Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet.
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare.
  • Karin E
    Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare.
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är otroligt duktig, kunnig och hjälpsam! Vi är mycket glada att det var just Ulf som var mäklare till vår drömlägenhet.
  • Christofer K
    Christofer K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte allt under försäljningen utmärkt. Han gav ett proffsigt och förtoendeingivande intryck och lyckades förmedla en snabb affär med många budgivare. Uppskattade den löpade återkoppling under processen och att han var lätt att nå i alla lägen. Rekommenderas starkt till andra säljare!
  • John-vilhelm L
    John-vilhelm L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vänlig och öppen. Saklig och trevlig.
  • Ann M
    Ann M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljningen av mitt hus gjorde jag en noggrann scanning av mäklarutbudet genom att träffa ett stort antal mäklare från olika mäklarbyråer. Ulf Block på MOHV Lund gav redan från början ett seriöst och kunnigt intryck, något han också levde upp till vid försäljningen av mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • Nina H
    Nina H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag tycker Ulf har varit proffsig. Hungrig, engagerad och duktig. Duktig på att återkoppla, och vara snabb med svar på frågor som uppkommit för egen del. Tydlig vid signering av kontrakt och också visat sinne för att få alla parter nöjda. Flexibel och kunnig är också två viktiga egenskaper jag tycker han besitter. Jag har rekommenderat honom till alla jag känner, och vet att de inte blir besvikna.
  • Sven-göran O
    Sven-göran O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bra inte något att klaga på.
  • Janette G
    Janette G skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Professionell och lyhörd. Trygg i rollen med förmåga att tillgodose såväl säljare som köpare. Vi kan rekommendera Ulf till andra!
  • Erik S
    Erik S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra mäklare och mycket god försäljare. Snabb med info, snabb med att besvara frågor. Tydlig och korrekt.
  • Ata J
    Ata J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell, bra kommunikation under försäljningsprocessen. levde upp till vår förväntan.
  • Mia S
    Mia S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Helt fantastisk mäklare. Skulle inte tveka att rekommendera honom eller anställa Ulf igen. Noggrann, hjälpsam och mkt kompetent.
    2016-02-22 Ulf B svarar Mia S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Anders R
    Anders R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare. Han kunde jobbet men kunde kanske fått ut mer om han gett objektet en andra chans. Å andra sidan föredrog vi som säljare en snabb affär, alltså helt ok med plus. Dessutom trevlig att arbeta med, flexibel och sympatisk, vilket uppskattas.
    Anders
  • Anders N
    Anders N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kreativt, professionellt och affärsmässigt
  • Eva S
    Eva S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är mycket professionell och kompetent i sitt yrke och har egenskaper som lyhördhet, flexibilitet, trygghet och vänlighet. Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Ulf är en mäklare som jag verkligen vill rekommendera och jag skulle absolut anlita honom igen.
  • Maja A
    Maja A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har varit jättetrevlig och lätt att jobba med då han lyssnar på vad kunden vill.
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är inlyssnande, tillmötesgående, positiv, sansad och har humor.
  • Sami A
    Sami A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Absolut inget att klaga på! Ulf har sköt försäljningen av min bostad utmärkt!
  • Jennie  Å
    Jennie Å skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Försäljningen tog något längre tid än vad både vi och mäklaren räknat med. Trots detta tappades inte tempo utan Ulf lade i en extra växel och körde på med massor med visningar och annonseringar för att hitta rätta köparen. Proffsigt bemötande, flexibel och alltid tillgänglig. Extra plus i kanten för sista minuten stylingen han ibland fick köra då vi inte varit i lägenheten mellan visningarna.
  • David N
    David N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Som köpare gick allting väldigt smidigt och bra.
  • Eric W
    Eric W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Att välja mäklare för mig var först svårt och sedan enkelt. Mäklarvärlden kändes som en djungel av löften och innehåll, och det var först när Ulf värderade min lägenhet och presenterade MOHV som alla bitar föll på plats. MOHV erbjöd en tydlig prissättning, där jag själv kunde lägga till de delar av tjänsten jag ville betala för - toppen! Ulf gav ett ordnat intryck och ledde mig genom försäljningen på ett grymt bra sätt, med telefonsamtal efter visning och tydlig uppdatering vid varje bud. Att lägenheten såldes efter första visningen och till önskat slutpris ser jag som ett plus, och framförallt som ett betyg på Ulfs arbete. Jag kan varmt rekommendera Ulf som mäklare!
  • BO O
    BO O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte försäljningen av min lägenhet.
    Jag är mycket nöjd, allt sköttes perfekt.
    kan inte klaga på något.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block skötte försäljningrn av vår lägenhet alldeles utmärkt. Han är väldigt kommunikativ, lyhörd och driven på ett säljande sätt. Det är ordning på allt det praktiska och han känns väldigt seriös. Jag skulle gärna anlita honom igen.
  • Henrik
    Henrik skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block hos MOHV i Lund var mycket bra. Professionell, kunnig och går att lita på
  • Karin L
    Karin L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda med Ulf Block, en seriös, kunnig och professionell mäklare som hela tiden legat ett steg före. Allt har gått smidigt och vi har fått tydlig information löpande under hela processen. Kan varmt rekommendera Ulf Block och Mohv Lund!
  • Lena N
    Lena N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket positiv och vid den tiden en ung hungrig o sugen mäklare att göra ifrån sig sitt bästa. Det var nog minst för 3 år sedan. Ni var inte så etablerade i Lund då! Så blir ändå förvånad att ni frågar mej flera år senare då jag faktiskt har glömt en hel del !!!!!!
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block var en mycket bra mäklare och alltid lika positiv och glad och kunderna gillade honom . Min erfarenhet var mycket gott och har också gett många av mina vänner telefon nummer till Ulf .
    När jag sålde min lägenhet gick det smidigt och allt var i ordning med papper och bankpapper.
  • Måns K
    Måns K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en seriöst och mycket duktig mäklare! Väldigt trevlig också skall tilläggas.
  • Sara L
    Sara L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Seriös, driven och trevlig! Hjälper till och löser problem snabbt.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare som förstår kundens behov och önskemål. Bra kontakt och tillgänglig när det behövdes. Rekommenderar Ulf på MOHV i Lund till dig som skall sälja i det området.
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är väldigt nöjd med det sätt på vilket Ulf presenterade sig och MOHV Lunds sätt att sälja bostäder. Vi hade ganska höga förväntningar beträffande flexibilitet och tillgänglighet samt att vi ändock kunde styra när vi ville ha visningar.
  • Michaela G
    Michaela G skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi anlitade Ulf för att sälja vår tvåa i Lund. Han kom med bra idéer angående styling inför fotografering och svarade alltid snabbt när man försökte nå honom. Han hade visning varje vecka och om någon ville se den på en annan tidpunkt så fixade han det. Det stod aldrig "vänligen kontakta mäklaren för visning" utan alltid ett datum för visning.

Skulle jag sälja idag skulle jag absolut välja Ulf!
  • Anna L
    Anna L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Trevlig och profesionell, skötte kontakt med bostadsrättsföreningen och allt pappersarbete utan problem.
  • Emilia N
    Emilia N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Tog hand om försäljningen bra även om jag själv inte kunde närvara vid affären pga boende på annan ort. Förmedlade vad som hände och när saker skulle ske.
  • Gunvor W
    Gunvor W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vänligt och korrekt.
    Informerade om läget efter visningar.
    Positiv trots problem att sälja lägenheten.
  • Christofer M
    Christofer M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte jobbet som mäklare mycket bra. Påläst och trevlig och jag skulle rekomendera honom till andra som går i säljtankar.
  • Niklas C
    Niklas C skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en ambitiös och seriös mäklare.
    Vi anlitade honom när vi sålde vår bostad i Lund.
  • Johan S
    Johan S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Av alla mäklare jag träffat är Ulf nog den jag fick bäst kontakt med. Jag fick höra av spekulanter att Ulf var påläst om objekt och förening vilket gjorde att försäljningen gick lite lättare.
  • Helene J
    Helene J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det är ett halvt år sen vi jobbade med Ulf men vi har bara goda erfarenheter av honom. Vi rekommenderar honom.
  • Marthina L
    Marthina L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag blev nöjd med försäljningen av min bostad. Ulf var mycket flexibel med tider och duktig på att hålla mig underrättad med viktig information. Han kontaktade mig så fort något nytt skedde med försäljningen. Tyvärr fick jag inte det pris jag ville ha för lägenheten, men trevliga köpare övertog den och båda parter blev nöjda.
  • Fredrik O
    Fredrik O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf ger ett proffsigt intryck. Lugn och avslappnad. Inga bilförsäljar-fasoner!
  • Carl H
    Carl H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är engagerad, påläst och tillgänglig och har en trevlig och proffsig ton.
  • Lars Anders N
    Lars Anders N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Utför sina uppdrag på ett proffesionellt sätt
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag anlitade Lund då jag sålde min lägenhet i Lund för att flytta till Malmö.
    Ulf bemötte mig mycket proffessionelt i samband med försäljningen av min lägenhet. Det stod klart från början vilket pris som gällde samt vilka åtgärder han som mäklare hade att utföra. Han höll mig väl uppdaterad om åtgärderna han vidtog, såsom annonsering och kontakter med föreningen. Han informerade även mig löpande om potentiella köpare som visat intresse.
    Jag tyckte att Ulf såg till så att min lägenhet exponerades mot potentiella köpare på ett föredömligt sätt. Jag kände att jag tryggt kunde låta Ulf hantera försäljningen av min lägenhet och försäljningen gick smidigt till eftersom allt sköttes av Ulf. Sammantaget är jag mycket nöjd med Ulf som mäklare och kan varmt rekomendera honom och MOHV.
  • Martin J
    Martin J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf förmedlade min bostadsrättsförening i Lund. Professionell, stabil och förtroendeingivande. Även i efterhand har han varit behjälplig med avtal och så vidare.

Levde mycket väl upp till mina förväntningar på en fastighetsmäklare, kan verkligen rekommendera Ulf.
  • Morgan B
    Morgan B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi fick snabb och bra hjälp av Ulf.
  • Anna B
    Anna B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi rekommenderar Ulf varmt som mäklare! Vi fick mycket hjälp och han engagerade sig verkligen och var väldigt aktiv för att få lägenheten såld!
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket proffsigt upplägg på hela affären! Känner mig mkt nöjd med Ulf!
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Försäljning av lägenhet gick väldigt bra, mycket tack vare mäklare Ulf Block.
    Ulf Block har jag upplevt som professionell, kunnig och engagerad.
    Han återkopplade och höll mig uppdaterad om allt som hände under hela försäljningsprocessen.
    Kändes tryggt att ha Ulf som mäklare, vid min sida.
    Ulf Block rekommenderas varmt.
Michael Wisting
Jacob Edman