Ulf Block

Ulf Block

Ulf Block är mäklare på MOHV Lund

Ulf Block har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Ulf Block har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 225 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulf Block har haft 73 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har 0 i HCP i golf och har även genomfört ett maraton.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 225 Läs vad Ulf Block

• Linero
    2021-05-04
    Ulf har varit mycket informativ och ett väldigt bra bemötande vid vårt lägenhetsköp vilket är klart och nu hanterar han vår försäljning av vår nuvarande lgh hittills på ett mycket proffsigt sätt
    2021-05-03
    Jag har sålt en lägenhet i Lund med hjälp av Ulf Block som har gjort en mycket bra jobb som engagerad och drivern mäklare.
    2021-04-30
    Fullblodsproffs och alltid tillgänglig
    • Nilstorp
    2021-04-30
    Ulf är en bra och stabil mäklare.
    • Östra Torn
    2021-04-08
    Jag har sålt min trea på Östra torn i Lund och jag anlitade Ulf Block på MOHV. Han är korrekt och trevlig på ett avspänt sätt.
    Vi kom överens om ett utgångspris och det fick jag också för lägenheten. Ulf informerade mig kontinuerligt om hur intresset på visningarna var och han följde upp med besökarna efteråt.
    Jag tycker att affären har skötts på ett bra sätt.
    • Östra Torn
    2021-04-07
    Jag och min partner köpte en lägenhet av Ulf, och bemöttes på ett proffsigt sätt. Budgivningsinformation fördes smidigt och snabbt fram och tillbaka mellan oss och säljaren.
    2021-03-26
    Proffesionellt genomförd försäljning
    Kontinuerlig adekvat information
    Effektiv o snabb försäljning av vår 3:a
    👌
    2021-03-26
    Vi sålde vår bostadsrätt i Lund i mars 2021. Redan vid första mötet gav Ulf ett engagerat och förtroendegivande intryck, något som sedan följde med under hela processen. Processen gick snabbt och smidigt, mycket tack vare Ulfs kommunikativa förmåga och lyhördhet. Vi är fantastiskt nöjda att vi valde Ulf och skulle välja honom igen. Rekommenderar starkt!
    2021-03-23
    Ulf sålde vår lägenhet i Lund. Uppfyllde de förväntningar vi hade. Proffsigt arbete och utfört på ett snabbt och smidigt sätt.
    2021-03-19
    Professionellt bemötande som är lugnt och sakligt.