Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Ulf Block
68 rekommendationer

Ulf Block
en del av MOHV Lund

Jag heter Ulf Block och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Karl XI gatan 1
222 20 Lund — Visa karta

Vad tror Ulf att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 68 kunder tycker om Ulf Block

• Christer H
    Christer H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block har gjort ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet.
    Det var negativt att Ulf inte deltog vid fotograferingen av lägenheten.
    Det mesta under försäljningsprocessen fungerade mycke bra och smidigt. Det kändes att Ulf var engagerad och ville åstadkomma ett bra resultat. Ulf var bra på att hålla mig uppdaterad under budgivningsprocessen och var ständigt anträffbar vid ev frågor.
    Kort sagt det har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Olof F
    Olof F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf kan vi rekommendera som en lyhörd fastighetsmäklare som tog sig tid att läsa på om objektet och omgivningen samt, på ett professionellt sätt, hanterade de frågor som uppkom under resans gång. Detta uppskattades av oss som säljare och säkert också alla intressenter. Läs mer
  • Jaana W
    Jaana W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf gav ett trevligt och professionellt intryck från början till slut. Han gav snabb återkoppling efter varje visning. Under budgivningen var han ett värdefullt stöd. Läs mer
  • Marcus L
    Marcus L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och Professionell! Läs mer
  • Johan N
    Johan N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, och tillmötesgående. Snabb och noggrann.
    Mycket nöjd med honom som mäklare Läs mer
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare på alla sätt och vis, och jag rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det har varit jättebra, finns inget att klaga på. Bra bemötande, kunnig och vi har blivit välinformerad hela tiden. Vi rekommenderar Ulf till alla som behöver ha en bra mäklare. Dessutom satte han rekord på försäljningen av denna bostad i detta område. Tack Ulf och lycka till med vidare uppdrag. Hälsningar Mikael, René och Amanda Läs mer
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en väl påläst, professionell och seriös mäklare.
    Han använde moderna media och anlitade en duktig fotograf.
    Ulf släppte aldrig taget utan var hela tiden på, med syftet att sälja vår lägenhet i rätt tid, vilket han lyckades med.
    Ulf är dessutom väldigt trevlig och en god representant för sitt skrå! Läs mer
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljning träffade vi ett flertal mäklare men vi tyckte att Ulf gav det där lite extra. Inte bara professionell och kunnig utan även lyhörd och förstående för hur vi önskade (med bra tips på vägen!). Allt gick smidigt utan problem.

Kan varmt rekommendera Ulf vidare! Läs mer
  • Filip N
    Filip N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!! Läs mer
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Block har en ovanlig blandning av professionell och empati vilket gör honom, i min mening, till en exemplarisk mäklare. Läs mer
  • Heidi H
    Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck Läs mer
  • Lukas H
    Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar Läs mer
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Urban T
    Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Karin E
    Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare. Läs mer
  • Matilda E
    Matilda E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är otroligt duktig, kunnig och hjälpsam! Vi är mycket glada att det var just Ulf som var mäklare till vår drömlägenhet. Läs mer
  • Christofer K
    Christofer K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte allt under försäljningen utmärkt. Han gav ett proffsigt och förtoendeingivande intryck och lyckades förmedla en snabb affär med många budgivare. Uppskattade den löpade återkoppling under processen och att han var lätt att nå i alla lägen. Rekommenderas starkt till andra säljare! Läs mer
  • John-vilhelm L
    John-vilhelm L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vänlig och öppen. Saklig och trevlig. Läs mer
  • Ann M
    Ann M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljningen av mitt hus gjorde jag en noggrann scanning av mäklarutbudet genom att träffa ett stort antal mäklare från olika mäklarbyråer. Ulf Block på MOHV Lund gav redan från början ett seriöst och kunnigt intryck, något han också levde upp till vid försäljningen av mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Nina H
    Nina H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag tycker Ulf har varit proffsig. Hungrig, engagerad och duktig. Duktig på att återkoppla, och vara snabb med svar på frågor som uppkommit för egen del. Tydlig vid signering av kontrakt och också visat sinne för att få alla parter nöjda. Flexibel och kunnig är också två viktiga egenskaper jag tycker han besitter. Jag har rekommenderat honom till alla jag känner, och vet att de inte blir besvikna. Läs mer
  • Sven-göran O
    Sven-göran O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bra inte något att klaga på. Läs mer
  • Janette G
    Janette G skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Professionell och lyhörd. Trygg i rollen med förmåga att tillgodose såväl säljare som köpare. Vi kan rekommendera Ulf till andra! Läs mer
  • Erik S
    Erik S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra mäklare och mycket god försäljare. Snabb med info, snabb med att besvara frågor. Tydlig och korrekt. Läs mer
  • Ata J
    Ata J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell, bra kommunikation under försäljningsprocessen. levde upp till vår förväntan. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Helt fantastisk mäklare. Skulle inte tveka att rekommendera honom eller anställa Ulf igen. Noggrann, hjälpsam och mkt kompetent. Läs mer
    2016-02-22 Ulf B svarar Mia S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Anders R
    Anders R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare. Han kunde jobbet men kunde kanske fått ut mer om han gett objektet en andra chans. Å andra sidan föredrog vi som säljare en snabb affär, alltså helt ok med plus. Dessutom trevlig att arbeta med, flexibel och sympatisk, vilket uppskattas.
    Anders Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kreativt, professionellt och affärsmässigt Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är mycket professionell och kompetent i sitt yrke och har egenskaper som lyhördhet, flexibilitet, trygghet och vänlighet. Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Ulf är en mäklare som jag verkligen vill rekommendera och jag skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • Maja A
    Maja A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har varit jättetrevlig och lätt att jobba med då han lyssnar på vad kunden vill. Läs mer
  • Sofia C
    Sofia C skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är inlyssnande, tillmötesgående, positiv, sansad och har humor. Läs mer
  • Sami A
    Sami A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Absolut inget att klaga på! Ulf har sköt försäljningen av min bostad utmärkt! Läs mer
  • Jennie  Å
    Jennie Å skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Försäljningen tog något längre tid än vad både vi och mäklaren räknat med. Trots detta tappades inte tempo utan Ulf lade i en extra växel och körde på med massor med visningar och annonseringar för att hitta rätta köparen. Proffsigt bemötande, flexibel och alltid tillgänglig. Extra plus i kanten för sista minuten stylingen han ibland fick köra då vi inte varit i lägenheten mellan visningarna. Läs mer
  • David N
    David N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Som köpare gick allting väldigt smidigt och bra. Läs mer
  • Eric W
    Eric W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Att välja mäklare för mig var först svårt och sedan enkelt. Mäklarvärlden kändes som en djungel av löften och innehåll, och det var först när Ulf värderade min lägenhet och presenterade MOHV som alla bitar föll på plats. MOHV erbjöd en tydlig prissättning, där jag själv kunde lägga till de delar av tjänsten jag ville betala för - toppen! Ulf gav ett ordnat intryck och ledde mig genom försäljningen på ett grymt bra sätt, med telefonsamtal efter visning och tydlig uppdatering vid varje bud. Att lägenheten såldes efter första visningen och till önskat slutpris ser jag som ett plus, och framförallt som ett betyg på Ulfs arbete. Jag kan varmt rekommendera Ulf som mäklare! Läs mer
  • BO O
    BO O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte försäljningen av min lägenhet.
    Jag är mycket nöjd, allt sköttes perfekt.
    kan inte klaga på något. Läs mer
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block skötte försäljningrn av vår lägenhet alldeles utmärkt. Han är väldigt kommunikativ, lyhörd och driven på ett säljande sätt. Det är ordning på allt det praktiska och han känns väldigt seriös. Jag skulle gärna anlita honom igen. Läs mer
  • Henrik
    Henrik skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block hos MOHV i Lund var mycket bra. Professionell, kunnig och går att lita på Läs mer
  • Karin L
    Karin L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi är mycket nöjda med Ulf Block, en seriös, kunnig och professionell mäklare som hela tiden legat ett steg före. Allt har gått smidigt och vi har fått tydlig information löpande under hela processen. Kan varmt rekommendera Ulf Block och Mohv Lund! Läs mer
  • Lena N
    Lena N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket positiv och vid den tiden en ung hungrig o sugen mäklare att göra ifrån sig sitt bästa. Det var nog minst för 3 år sedan. Ni var inte så etablerade i Lund då! Så blir ändå förvånad att ni frågar mej flera år senare då jag faktiskt har glömt en hel del !!!!!! Läs mer
  • Rose-marie L
    Rose-marie L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block var en mycket bra mäklare och alltid lika positiv och glad och kunderna gillade honom . Min erfarenhet var mycket gott och har också gett många av mina vänner telefon nummer till Ulf .
    När jag sålde min lägenhet gick det smidigt och allt var i ordning med papper och bankpapper. Läs mer
  • Måns K
    Måns K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en seriöst och mycket duktig mäklare! Väldigt trevlig också skall tilläggas. Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Seriös, driven och trevlig! Hjälper till och löser problem snabbt. Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och hjälpsam mäklare som förstår kundens behov och önskemål. Bra kontakt och tillgänglig när det behövdes. Rekommenderar Ulf på MOHV i Lund till dig som skall sälja i det området. Läs mer
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är väldigt nöjd med det sätt på vilket Ulf presenterade sig och MOHV Lunds sätt att sälja bostäder. Vi hade ganska höga förväntningar beträffande flexibilitet och tillgänglighet samt att vi ändock kunde styra när vi ville ha visningar. Läs mer
  • Michaela G
    Michaela G skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi anlitade Ulf för att sälja vår tvåa i Lund. Han kom med bra idéer angående styling inför fotografering och svarade alltid snabbt när man försökte nå honom. Han hade visning varje vecka och om någon ville se den på en annan tidpunkt så fixade han det. Det stod aldrig "vänligen kontakta mäklaren för visning" utan alltid ett datum för visning.

Skulle jag sälja idag skulle jag absolut välja Ulf! Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Trevlig och profesionell, skötte kontakt med bostadsrättsföreningen och allt pappersarbete utan problem. Läs mer
  • Emilia N
    Emilia N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Tog hand om försäljningen bra även om jag själv inte kunde närvara vid affären pga boende på annan ort. Förmedlade vad som hände och när saker skulle ske. Läs mer
  • Gunvor W
    Gunvor W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vänligt och korrekt.
    Informerade om läget efter visningar.
    Positiv trots problem att sälja lägenheten. Läs mer
Michael Wisting
Ulf Block