Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Ulf Block
Ulf Block
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?

Jag har sålt en lgh via Ulf. Strukturerad, proffsig och har bra koll! Läs mer
  • Laila B sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-29

Sofiaparken
    Även om försäljningsresultatet av min bostadsrätt inte blev riktigt som förväntat, anser jag att Ulf Block är en skicklig och
    tillmötesgående mäklare, som under försäljningens gång hela tiden höll mig uppdaterad. Läs mer
  • André H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-27

Sofiaparken
    Köpt bostadsrätt i Lund. Ulf har varit smidig att ha att göra med. Ger snabbt svar på frågor samt är tillmötesgående. Läs mer
  • Malin J sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-26

Sofiaparken
    Jag valde Ulf Block som mäklare inför försäljningen av min lägenhet då jag upplevde honom som effektiv, korrekt, trevlig och då han svarade snabbt på mejl eller via telefon. Jag blev inte besviken. En helt igenom proffsig process! :-) Läs mer
  • Olle A sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-25

Järnåkra
    Sålde en 4:a i Lund som gick upp över 700 000kr i budgivning. Professionellt bemötande, lyhörd och väldigt trevlig. Rekommenderar Ulf varmt. Läs mer
  • Agnes-Sabina K köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-15

Järnåkra
    Mycket hjälpsam, förklarar klart och tydligt vad som behövs att förbereda för att köpa en bostad. Läs mer
  • Nellie K sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-12

Klostergården
    Både köpt och sålt min etta via Ulf. Mycket nöjd vid båda tillfällena, han är lätt att få kontakt med och tydlig i kommunikationen! Läs mer
  • Fredrik D köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-08-12

Klostergården
    Proffsig, trevlig. Lätt att ha att göra med. Jag har rekommenderat honom till vänner. Läs mer
  • Marie H sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-07-25

Jutahusen
    Vi sålde en etta i Lund. Ulf har från starten och genom hela processen agerat på ett mycket bra sätt. Proffsig och kunnig. Det har varit smidigt och enkelt att vara säljare med en mäklare som Ulf. Han är bra på att delge information om vad som händer i de olika stegen under försäljningen. Han överträffade mina förväntningar och jag kan varmt rekommendera Ulf! Läs mer
  • Ieva S sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2019-07-25

Ulf var mycket trevlig och enkel att ha att göra med under hela affären. Engagerad, kommunikativ, tillgänglig och flexibel. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Läs mer

Senaste försäljningarna

Jordlott