Ulf Block
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?

Drottningtorget
    Sålt min fina 2:a i Malmö. Ulf har varit klockren under hela processen! Läs mer
  • Elisabeth H sålde sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

Önnerup
    Lätt att få tag i, hör alltid V sig o uppdaterar oss! Vänlig, duktig mäklare, pålitlig! Sålt villa! Läs mer
  • Åke Jesper S sålde sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

Önnerup
    Bra tydlig o trovärdig. Sålt mitt hus snabbt o effektivt! Bra pris i en ogynnsam tid./// Jesper Läs mer
  • Peter L köpte sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

Önnerup
    Enkel och tydlig att jobba med. Läs mer
  • Pia Birgitta S sålde sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-03-17

Slogstorp
    Ulf hjälpte oss att sälja ett bostadshus med mindre ekonomibyggnad på landet i västra Skåne. Ulf var mycket öppen, tydlig och lyhörd och inte så ”flåshurtig” och ”pratig” som många mäklare är. Mycket omsorgsfull med all faktainhämtning, alltid tillgänglig och snabb med svar på mail och sms. Ordentligt tilltagen visningstid och inga problem att lägga in extra visningar och ställa upp för spekulanterna. Våra köpare upplevde Ulf som mycket trevlig och hjälpsam och att spekulanterna blev ”sedda”. Den bästa de träffat på en husvisning, summerade de! Budgivningen sköttes mycket bra både mot oss och spekulanterna. Vi hade en intensiv och bra dialog och fick kloka råd. Sammanfattningsvis en otroligt bra och professionell mäklare och definitivt den bästa vi har anlitat!!! Läs mer
  • Anders L sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-03-08

Väster
    Sålt 2:a i Lund och den var såld 4 dagar efter först visningen.
    Ulf var professionell och gav tips på hur vi skulle göra inför visning samt återkopplade detta med e-post dagen efter.
    Valde Ulf för han gav ett professionellt intryck och lovade inte saker som han inte kunde hålla.
    Rekommenderar honom varmt till de som ska sälja. Läs mer
  • Josefine B köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-03-07

Furulund
    Köpt. Gav inte ett helt seriöst intryck. Oklarheter kring hur budgivning mm gick till då detta inte presenterades. Läs mer
    2020-03-07 Ulf B svarar Josefine B
    Tråkigt att du upplevde det så! Lägenheten såldes före ordinarie visning efter att du och några till önskat förvisning. Eftersom ni ställde krav på att köpa före ordinarie visning presenterades inte buden i annonsen. Vår initiala plan var att hålla ordinarie visningar med öppen budgivning därefter, men anpassade oss till era önskemål med förvisning.

Självklart kommer du att få en budförteckning med namn, telefonnummer och adress till den andra budgivaren på tillträdet.

Jag tar till mig av din kritik och ska försöka bli ännu tydligare framöver! Hoppas att du ändå är nöjd med köpet av din nya fina bostad!
  • Håkan E sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-03-06

Väster
    Sålt brf, mycket bra bemött , inget att klaga på, bra tillgänglighet och återkoppling under processen. Läs mer
  • Pierre P sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-03-01

Möllevången
    Professionell, strategisk och kunnig.
    Super! Läs mer
  • Annika W sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund

2020-02-03

Tuna
    Sålt min lägenhet.

Ulf var effektiv, vänlig och pålitlig. Gav dessutom fort återkoppling.

Ett väl genomfört uppdrag! Läs mer

Senaste försäljningarna

Önnerupsvägen