Ulf Block

Ulf Block

Ulf Block är mäklare på MOHV Lund

Ulf Block har varit registrerad mäklare sedan 2009-06. Ulf Block har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-01 och har fått 252 omdömen med ett betyg på 4.9. Ulf Block har haft 56 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har 0 i HCP i golf och har även genomfört ett maraton.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 252 Läs vad Ulf Block

2021-11-26
    Vi är otroligt nöjda med Ulf som mäklare. Förtroendeingivande, ärlig och bra kommunikation. En smidig försäljning för oss. Kommer anlita honom igen!
    2021-11-24
    En oerhört trevlig man som utstrålar en säkerhet och trygghet för oss säljare. Tog sig tid till att lyssna på oss och gick igenom allting lugnt och sansat. Gjorde ett fantastiskt jobb, inga konstigheter alls!
    2021-11-24
    Ett fint, avslappnat bemötande som också gav ett stabilt och ärligt intryck av både Ulf som mäklare och lägenheten i sig.
    Super nöjd!
    • Väster
    2021-11-23
    Ulf har varit en fantastisk mäklare vid försäljningen av våran bostad. Han har hållit oss uppdaterade om minsta framgång eller motgång, han har varit anträffbar alla dagar i veckan och hjälpt oss med svar på alla frågor och funderingar vi haft!
    2021-10-27
    Trevlig, proffsig, lätt att prata med.
    2021-10-27
    Köpte via Ulf och sålde via hans kollega.
    Har en mycket bra erfarenhet av honom. Trevlig på visning, snabb i återkoppling och väldigt god service. Nu har vi kommit halvvägs in i processen men allt har fungerat väl än så länge ☺️.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • Revingeby
    2021-10-21
    Väldigt bra ! Skrev kontrakt snabbt och fick all info vi behövde
  • köpte sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • Mårtens Fälad
    2021-10-17
    Trevlig, tillmötesgående och ärlig! Fick en väldigt bra och trygg känsla genom budgivningen och kontraktsskrivning.
  • sålde sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • Mårtens Fälad
    2021-10-15
    Förtroendeingivande, saklig, engagerad och snabb.
    2021-10-11
    Vi har fått genomgående tydliga och trevliga svar, alltid med snabb återkoppling. Vi upplever mäklaren mycket kunnig och väl insatt i objektet som vi köpte.