Ulf Block

Ulf Block

4.9 i betyg av 199 omdömen

Ulf Block är mäklare på MOHV Lund

och har varit registrerad mäklare sedan 2009. Ulf Block har varit aktiv på Reco.se sedan 2015 och har fått 199 omdömen sedan 2015-01-20. Ulf Block har haft 65 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har 0 i HCP i golf och har även genomfört ett maraton.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 199 Läs vad Ulf Block

• Köpte lägenhet, väldigt trevligt och kände mig alltid välkommen att kontakta honom trots att jag var ute sista minuten
    Erik J köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    2020-10-21
    • 3:a
    • 85.0 m²
    • Fredslyckan
    2020-10-21
  • Ulf är en mycketbra mäklare och allt gick smidigt. Vårt radhus såldes innan officiell visning.
    Till K sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 110.5 m²
    • Mårtens Fälad
    2020-10-04
  • Jag sålde en bostadsrätt via Ulf och fick supergott intryck av honom redan vid första mötet. För en privatperson är bostadsförsäljning/bostadsköp ofta den största affären man gör i sitt liv och därför är det viktigt med trygghet och kunskap. Just dessa två, och många andra goda,egenskaper förmedlar Ulf i överflöd.
    Mitra K sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 1:a
    • 29.5 m²
    • Slättäng
    2020-10-04
  • Ulf sålde vårt radhus i Lund. Han var intresserad och såg de kvalitéer som vårt hus har, vilket var en viktig orsak till att vi fick förtroende för Ulf. Han var professionell i sitt agerande mot oss och mot köparen. Ulf är en mäklare vi kan rekommendera.
    Nils Magnus Patrik L sålde sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 112.0 m²
    • Möllevången
    2020-09-23
  • Snabba svar, proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas!
    Jacob F köpte sitt hus med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 112.0 m²
    • Möllevången
    2020-09-23
  • Köpt en etta i Lund till vår dotter. Vi bor i Luleå så har gjort ett ’distansköp’. Ulf har bemött oss väl och varit hjälpsam. Han är pålitlig, återkopplar snabbt och professionell I sitt agerande.
    Susanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    2020-09-20
    • 1:a
    • 37.2 m²
    • Centrum
    2020-09-20
  • Har köpt en bostad, men processen var väldigt långdragen tyvärr. Mäklaren uppträde trevligt och korrekt. När vi skrev kontraktet så var det en avslappnad stämning.
    Britta N köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 2:a
    • 43.0 m²
    • Väster
    2020-09-13
    Tack för omdömet! Det var en ovanligt lång process med ca fem veckors annonsering. Vi gick ut med ett pris som säljarna var villiga att acceptera. De flesta bostäder jag säljer säljs efter budgivning. Efter förhandling nådde vi en nivå under utgångspriset som säljarna accepterade. Hoppas ni blir riktigt nöjda med lägenheten!

Ulf B

Visa svar
  • Jag köpte en lägenhet nära min dotters skola där vi kan bo i veckorna och spendera tid på vår gård i utkanten av staden på helger och lov. Mäklaren Ulf var lugn men även vaksam och angelägen om att ge korrekt information.. De praktiska frågor vi har ställt tog han reda på omgående. Ulf Block är en mäklare som jag gärna rekommenderar till andra som ska göra en bostadsaffär. Högsta betyg! Med vänliga hälsningar Karin
    Karin R köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    • 89.6 m²
    • Tuna
    2020-09-13
  • Sålt en bostad. Otroligt bra service av Ulf! Utmärkt bemötande! Ulf har varit toppen under hela processen och gjorde allt på bästa sätt med omtänksamhet. Mycketk kunniga och proffsiga! Jätte trevligt och hjälpsam! Snabb på att återkoppla och hålla kontakten. Toppen från första kontakten till sista. Det var definitivt en fantastiskt upplevelse. Jag är supernöjda och varmt rekommendera till andra och skulle definitivt valt honom igen!
    Hong Z sålde sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    2020-09-08
    • 89.6 m²
    • Tuna
    2020-09-08
  • Bostadsrätt. Mycket bra bemött. Perfekt. Vi är väldigt glada.
    Bertil E köpte sin lägenhet med hjälp av Ulf Block en del av MOHV Lund
    2020-09-01