Alla kategorier Mäklare Skåne Lund MOHV MOHV Lund Ulf Block

Ulf Block
en del av MOHV Lund

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har 0 i HCP i golf och har även genomfört ett maraton.
Karl XI gatan 1
222 20 Lund — Visa karta

Vad tror Ulf att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 83 kunder tycker om Ulf Block

• Lars O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Korrekt, professionellt hanterande av försäljningen av min bortgångne fars bostadsrätt.
    Jag valde Ulf i konkurrens med andra mäklare då jag bedömde att hans värdering av bostaden var rimlig, vilket den också visade sig vara.
    Jag förväntade mig ett högre slutpris än vad som blev men tror inte Ulfs mäklarsgenda avgjorde detta, andra faktorer spelade in här.
    Rekommenderar Ulf och MOHV Lund. Läs mer
  • Kalman B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi valde Ulf bland 4 andra mäklare när vi skulle sälja vårt hus. Vi har inte ångrat valet. Ulfs sätt att sköta försäljningen var förtroendegivande och professionelt. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Duktig, snabb, lyhörd och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • Erik K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var mycket lyhörd, ambitiös och professionell i alla aspekter utav affären Läs mer
  • Martin L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Superproffsig och kompetent stöd genom hela försäljningen. Läs mer
  • Leo L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag valde att anlita Ulf eftersom jag själv hade varit på ett par av hans tidigare visningar, på vilka jag då befann mig i egenskap av bostadsletare/potentiell köpare. Han gjorde ett gott intryck, var påläst och hade ett mycket trevligt bemötande. Så när det väl var dags för mig själv att sälja, var valet enkelt.

Ulf levde upp till mina förväntningar. Han lyssnade och gav mycket bra feedback. Stenkoll på detaljerna rörande bostaden, föreningen etc, så jag kände mig väldigt trygg i att han kunde förmedla denna informationen vidare till spekulanterna på visningarna. Tillgänglig och oerhört tillmötesgående.
    Allt som allt resulterade det i en supersmidig försäljning av min bostadsrätt, och skulle jag återigen gå i säljtankar så blir valet av mäklare lika enkelt som första gången.

Jag kan varmt rekommendera Ulf! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt mindre bostadsrätt i Lund med hjälp av Ulf. Han var professionell och kunnig. Stor lokalkännedom.Tillförlitlig uppskattning av bostadens värde. Tillmötesgående utan att kännas överdrivet säljig eller påklistrat proffs-fejk-trevlig, vilket gjorde allt till en avslappnad och enkel process. Läs mer
  • Susanne H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf hjälpte oss sälja en lgh i Lund, själv befann jag mig i Stockholm. Trots det flöt allt på smidigt. Ulf var hela tiden lätt att få tag på och ordnade fullmakter etc.Han kunde marknaden i Lund och förutsåg till och med när träden utanför huset skulle blomma! Lgh sålde inom en vecka till betydligt högre pris än vi väntat oss. Rekommenderar mer än gärna Ulf Block.
    Suzanne Läs mer
  • Anders Ö skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har gett ett mycket seriöst intryck under försäljning av lägenheten. Han hjälpte till med allt från lättare styling av lägenheten till flyttstädning. Snygg och proffsig folder inför försäljningen och från annonsering till genomförd försäljning gick det mindre än 2 veckor,
    Vi kan varmt rekommendera Ulf och MOHV. Läs mer
  • Veronica N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Ulf. Jättebra på alla sätt. Lätt att ha kontakt med och tar tag i saker på en gång om man har några frågor. Löser alla eventuella problem direkt på ett smidigt sätt. Läs mer
  • Erik L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålde en trea 78 kvm i Lund för 2 miljoner. Fick strax över utgångspris, vilket var väntat eftersom marknaden var mättad. Ulf gjorde ett professionellt intryck och var saklig och gemytlig i kontakten med både oss säljare och köparen. Läs mer
  • Mikael K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket nöjd med våran mäklare Ulf. Han var engagerad, lyhörd och gav oss löpande information om vad som hände, precis det som en bra mäklare ska göra. Vi kan varmt rekommendera honom Läs mer
  • Arne P skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Engagerad och snabb. Bra genomförd bostadsförsäljning Läs mer
  • Mica B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Trevligt bemötande. Professionell och levde upp till förväntan. Processen gick väldigt smidigt och snabbt. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Kristian M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • Christer H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf Block har gjort ett bra jobb vid försäljning av vår lägenhet.
    Det var negativt att Ulf inte deltog vid fotograferingen av lägenheten.
    Det mesta under försäljningsprocessen fungerade mycke bra och smidigt. Det kändes att Ulf var engagerad och ville åstadkomma ett bra resultat. Ulf var bra på att hålla mig uppdaterad under budgivningsprocessen och var ständigt anträffbar vid ev frågor.
    Kort sagt det har fungerat mycket bra. Läs mer
  • Olof F
    Olof F skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf kan vi rekommendera som en lyhörd fastighetsmäklare som tog sig tid att läsa på om objektet och omgivningen samt, på ett professionellt sätt, hanterade de frågor som uppkom under resans gång. Detta uppskattades av oss som säljare och säkert också alla intressenter. Läs mer
  • Jaana W skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf gav ett trevligt och professionellt intryck från början till slut. Han gav snabb återkoppling efter varje visning. Under budgivningen var han ett värdefullt stöd. Läs mer
  • Marcus L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket trevlig och Professionell! Läs mer
  • Johan N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bemötande. Alltid tillgänglig, och tillmötesgående. Snabb och noggrann.
    Mycket nöjd med honom som mäklare Läs mer
  • Viktor L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare på alla sätt och vis, och jag rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Mikael N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Det har varit jättebra, finns inget att klaga på. Bra bemötande, kunnig och vi har blivit välinformerad hela tiden. Vi rekommenderar Ulf till alla som behöver ha en bra mäklare. Dessutom satte han rekord på försäljningen av denna bostad i detta område. Tack Ulf och lycka till med vidare uppdrag. Hälsningar Mikael, René och Amanda Läs mer
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en väl påläst, professionell och seriös mäklare.
    Han använde moderna media och anlitade en duktig fotograf.
    Ulf släppte aldrig taget utan var hela tiden på, med syftet att sälja vår lägenhet i rätt tid, vilket han lyckades med.
    Ulf är dessutom väldigt trevlig och en god representant för sitt skrå! Läs mer
  • Cajsa
    Cajsa skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljning träffade vi ett flertal mäklare men vi tyckte att Ulf gav det där lite extra. Inte bara professionell och kunnig utan även lyhörd och förstående för hur vi önskade (med bra tips på vägen!). Allt gick smidigt utan problem.

Kan varmt rekommendera Ulf vidare! Läs mer
  • Filip N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Positiv, kunnig och mycket serviceinriktad mäklare!! Läs mer
  • Jakob L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Block har en ovanlig blandning av professionell och empati vilket gör honom, i min mening, till en exemplarisk mäklare. Läs mer
  • Heidi H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket vänligt, hjälpsamt och professionellt bemötande. Han tog sig tid att svara på våra frågor och var mycket hjälpsam och lösningsbenägen när det uppstod lite hinder. Vi kände oss mycket väl omhändertagna och rekommenderar mer än gärna honom till andra. Läs mer
  • Caroline H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mkt engagerad, gjorde ett professionellt intryck Läs mer
  • Lukas H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    skitbra, inget att klaga på. engagerad, kontaktbar Läs mer
    2017-02-16 Ulf B svarar Lukas H
    Älskar formuleringen! Tack Lukas!
  • Urban T skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är en mycket trevlig person och ger också intryck av att vara en effektiv person. Försäljningen har gått mycket smidigt och det blir ju inte sämre av att jag fick riktigt bra betalt för min lägenhet. Läs mer
  • Robin S
    Robin S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var professionell och gav ett gott intryck. Han kändes som en mäklare som brydde sig om såväl mig som säljare som köparen och inte enbart verkade för att försäljningen skulle gå igenom. Ulf höll god kontakt under hela processen och är en mäklare jag gärna skulle vara i kontakt med som såväl säljare som köpare. Läs mer
  • Karin E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag är fullt nöjd med det utförda uppdrager och kan rekommendera Ulf vidare. Läs mer
  • Matilda E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är otroligt duktig, kunnig och hjälpsam! Vi är mycket glada att det var just Ulf som var mäklare till vår drömlägenhet. Läs mer
  • Christofer K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf skötte allt under försäljningen utmärkt. Han gav ett proffsigt och förtoendeingivande intryck och lyckades förmedla en snabb affär med många budgivare. Uppskattade den löpade återkoppling under processen och att han var lätt att nå i alla lägen. Rekommenderas starkt till andra säljare! Läs mer
  • John-vilhelm L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vänlig och öppen. Saklig och trevlig. Läs mer
  • Ann M skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Inför försäljningen av mitt hus gjorde jag en noggrann scanning av mäklarutbudet genom att träffa ett stort antal mäklare från olika mäklarbyråer. Ulf Block på MOHV Lund gav redan från början ett seriöst och kunnigt intryck, något han också levde upp till vid försäljningen av mitt hus. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • Nina H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag tycker Ulf har varit proffsig. Hungrig, engagerad och duktig. Duktig på att återkoppla, och vara snabb med svar på frågor som uppkommit för egen del. Tydlig vid signering av kontrakt och också visat sinne för att få alla parter nöjda. Flexibel och kunnig är också två viktiga egenskaper jag tycker han besitter. Jag har rekommenderat honom till alla jag känner, och vet att de inte blir besvikna. Läs mer
  • Sven-göran O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra bra inte något att klaga på. Läs mer
  • Janette G skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Professionell och lyhörd. Trygg i rollen med förmåga att tillgodose såväl säljare som köpare. Vi kan rekommendera Ulf till andra! Läs mer
  • Erik S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Mycket bra mäklare och mycket god försäljare. Snabb med info, snabb med att besvara frågor. Tydlig och korrekt. Läs mer
  • Ata J skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Väldigt professionell, bra kommunikation under försäljningsprocessen. levde upp till vår förväntan. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Helt fantastisk mäklare. Skulle inte tveka att rekommendera honom eller anställa Ulf igen. Noggrann, hjälpsam och mkt kompetent. Läs mer
    2016-02-22 Ulf B svarar Mia S
    Tack för de fina orden! Hoppas ni trivs i nya huset!
  • Anders R skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var en bra mäklare. Han kunde jobbet men kunde kanske fått ut mer om han gett objektet en andra chans. Å andra sidan föredrog vi som säljare en snabb affär, alltså helt ok med plus. Dessutom trevlig att arbeta med, flexibel och sympatisk, vilket uppskattas.
    Anders Läs mer
  • Anders N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Kreativt, professionellt och affärsmässigt Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är mycket professionell och kompetent i sitt yrke och har egenskaper som lyhördhet, flexibilitet, trygghet och vänlighet. Jag är supernöjd med försäljningen av min lägenhet. Ulf är en mäklare som jag verkligen vill rekommendera och jag skulle absolut anlita honom igen. Läs mer
  • Maja A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har varit jättetrevlig och lätt att jobba med då han lyssnar på vad kunden vill. Läs mer
  • Sofia C skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf är inlyssnande, tillmötesgående, positiv, sansad och har humor. Läs mer
  • Sami A skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Absolut inget att klaga på! Ulf har sköt försäljningen av min bostad utmärkt! Läs mer
  • Jennie Å skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Försäljningen tog något längre tid än vad både vi och mäklaren räknat med. Trots detta tappades inte tempo utan Ulf lade i en extra växel och körde på med massor med visningar och annonseringar för att hitta rätta köparen. Proffsigt bemötande, flexibel och alltid tillgänglig. Extra plus i kanten för sista minuten stylingen han ibland fick köra då vi inte varit i lägenheten mellan visningarna. Läs mer
  • David N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Som köpare gick allting väldigt smidigt och bra. Läs mer
Michael Wisting
Ulf Block