Mäklare Skåne Lund MOHV Lund Ulf Block
Ulf Block
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att ta i hand efter en avslutad affär med riktigt nöjda köpare och säljare är det allra bästa.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag skulle beskriva mig som en väldigt målmedveten, noggrann och professionell mäklare. Bjud gärna hem mig så berättar jag mer om hur jag jobbar!

Hur ser din drömbostad ut?
En funkisvilla i ett plan vid havet. Den ska ha stora fönster, fina trägolv och öppen spis. Från framsidan ska man se igenom huset och kunna skymta havet på andra sidan.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har 0 i HCP i golf och har även genomfört ett maraton. Läs mer

Läs vad 83 kunder tycker om Ulf Block

• Lars O skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Korrekt, professionellt hanterande av försäljningen av min bortgångne fars bostadsrätt.
    Jag valde Ulf i konkurrens med andra mäklare då jag bedömde att hans värdering av bostaden var rimlig, vilket den också visade sig vara.
    Jag förväntade mig ett högre slutpris än vad som blev men tror inte Ulfs mäklarsgenda avgjorde detta, andra faktorer spelade in här.
    Rekommenderar Ulf och MOHV Lund. Läs mer
  • Kalman B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Vi valde Ulf bland 4 andra mäklare när vi skulle sälja vårt hus. Vi har inte ångrat valet. Ulfs sätt att sköta försäljningen var förtroendegivande och professionelt. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Duktig, snabb, lyhörd och professionell i sitt bemötande. Läs mer
  • Erik K skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf var mycket lyhörd, ambitiös och professionell i alla aspekter utav affären Läs mer
  • Martin L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Superproffsig och kompetent stöd genom hela försäljningen. Läs mer
  • Leo L skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Jag valde att anlita Ulf eftersom jag själv hade varit på ett par av hans tidigare visningar, på vilka jag då befann mig i egenskap av bostadsletare/potentiell köpare. Han gjorde ett gott intryck, var påläst och hade ett mycket trevligt bemötande. Så när det väl var dags för mig själv att sälja, var valet enkelt.

Ulf levde upp till mina förväntningar. Han lyssnade och gav mycket bra feedback. Stenkoll på detaljerna rörande bostaden, föreningen etc, så jag kände mig väldigt trygg i att han kunde förmedla denna informationen vidare till spekulanterna på visningarna. Tillgänglig och oerhört tillmötesgående.
    Allt som allt resulterade det i en supersmidig försäljning av min bostadsrätt, och skulle jag återigen gå i säljtankar så blir valet av mäklare lika enkelt som första gången.

Jag kan varmt rekommendera Ulf! Läs mer
  • Elisabeth B skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Sålt mindre bostadsrätt i Lund med hjälp av Ulf. Han var professionell och kunnig. Stor lokalkännedom.Tillförlitlig uppskattning av bostadens värde. Tillmötesgående utan att kännas överdrivet säljig eller påklistrat proffs-fejk-trevlig, vilket gjorde allt till en avslappnad och enkel process. Läs mer
  • Susanne H skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf hjälpte oss sälja en lgh i Lund, själv befann jag mig i Stockholm. Trots det flöt allt på smidigt. Ulf var hela tiden lätt att få tag på och ordnade fullmakter etc.Han kunde marknaden i Lund och förutsåg till och med när träden utanför huset skulle blomma! Lgh sålde inom en vecka till betydligt högre pris än vi väntat oss. Rekommenderar mer än gärna Ulf Block.
    Suzanne Läs mer
  • Anders Ö skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Ulf har gett ett mycket seriöst intryck under försäljning av lägenheten. Han hjälpte till med allt från lättare styling av lägenheten till flyttstädning. Snygg och proffsig folder inför försäljningen och från annonsering till genomförd försäljning gick det mindre än 2 veckor,
    Vi kan varmt rekommendera Ulf och MOHV. Läs mer
  • Veronica N skrev om Ulf Block en del av MOHV Lund
    Både köpt och sålt bostadsrätt av Ulf. Jättebra på alla sätt. Lätt att ha kontakt med och tar tag i saker på en gång om man har några frågor. Löser alla eventuella problem direkt på ett smidigt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Lund

Michael Wisting