Amanda Olofsson

Amanda Olofsson

Amanda Olofsson är mäklare på MOHV Malmö

och har varit registrerad mäklare sedan 2019. Amanda Olofsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 10 omdömen sedan 2019-06-28. Amanda Olofsson har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 87% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 10 Läs vad Amanda Olofsson

• Väldig organiserad, punktlig och lyhörd, precis som en ordentlig mäklare skall vara!
    Mahmoud S sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    Roland L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-07-11
    • 56.0 m²
    2020-07-11
  • Jag köper en tvåa och säljer en annan, och Amanda hanterar båda ärendena utmärkt. Jag hoppades på ett flexibelt bemötande när det gäller försäljningen, och det tycker jag att Amanda klarar bra.
    Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-06-19
    • 2.5:a
    • 60.0 m²
    2020-06-19
  • Amanda hjälpte oss att både köpa och sälja lägenhet. Hon har varit otroligt hjälpsam realistisk samt tillgänglig. Hade nog inte vågar varken köpa eller sälja i Corona tider om det inte var för att vi fick förtroende för Amanda och hennes professionalism. Rekommenderar varmt.
    Andrea C sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-05-27
    • 53.5 m²
    2020-05-27
  • Vi har sålt en bostad i Malmö.Allt har gått på räls. Amanda har gjort allt rätt och köparen verkar också vara nöjd.
    Håkan B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    • 36.0 m²
    2020-03-26
  • - Amanda hjälpte mig att sälja en lägenhet i Malmö. - Amanda hade ett professionellt tillvägagångssätt, vilket gjorde att jag kände mig trygg under hela processen. - Mina förväntningar var att det skulle vara en smidig process vilket jag definitivt tyckte att det var. - Jag är mycket nöjd med Amandas tjänster.
    Daniel B sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    • 36.0 m²
    2020-03-26
  • Sålde min lägenhet Jag är väldigt nöjd och kändes tryggt att sälja min lägenhet mad Ammada . Hon är mycket trevligt hjälpsam kunnig och professional mäklare. Jag rekommendera Ammada Emad
    Emad A sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-03-17
    • 2.5:a
    • 76.0 m²
    • Östervärn
    2020-03-17
  • Amanda hjälpte oss att sälja våran bostadsrätt, hon överträffade våra förväntningar. Helt klart bästa mäklaren!
    Haidar K sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-03-03
    • 56.5 m²
    2020-03-03
  • Till Amanda Jag Henriette Christensson är ensam dödsboägare till en lägenhet på Idaborgsg 57 d Malmö som amanda har hjälpt mig att sälja som mäklare o jag vill verkligen ge amanda högsta betyg för ett starkt engagemang o att hon var jättebra förberedd inför första besöket i lägenheten o var jättebra när det gäller att uppdatera mig vad som händer under försäljningen o själva försäljningen gick snabbt det blev redan efter första visning vilket visar hur bra förberedd amanda verkligen var så jag kan varmt rekommendera Amanda som mäklare hon får allra högsta betyg
    HENRIETTE C skrev om Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2020-02-19
    2020-02-19
  • Jag sålde en tvårumslägenhet om 52 kvm på Kirseberg i Malmö. Amanda förmedlade min bostadsrätt på ett professionellt, tryggt och framför allt engagerat sätt. Hon har varit lätt och trevlig att kommunicera med och har varit lyhörd för mina önskemål. Det har hela tiden känts som att hon har satt höga krav på sin kundservice och att visa mitt objekt i sitt bästa ljus. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer rekommendera henne som mäklare till personer i min omgivning.
    John L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    2019-09-21