Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Anders Backman

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 39 rekommendationer
Jag heter Anders Backman och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 39 användare tycker om Anders Backman

• Hamza B
    Hamza B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jeg var tilfreds og han gjorde som han lovede. Han var serviceminded og arbejdsom.
  • Rodrigo A
    Rodrigo A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Hello Its was nice :)

Nice hay easy contact
  • Shefli Z
    Shefli Z skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag är mer än nöjd med Anders och rekommenderar honom till alla som ska sälja sin bostad. han är väldigt professionell och engagerad. Han var alltid tillgänglig och höll mig väl informerad och uppdaterad. Inte nog med att han sålde vår lägenhet snabbt och enkelt han gav även ovärderliga råd om husköp även en tid efter han sålt min lägenhet. Han är en utmärkt mäklare på alla sätt och vis!
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders sålde vår lägenhet på bästa sätt och för riktigt bra pris men han fortsatte att hjälpa oss med kloka, ovärderliga råd om husköp även en tid efter. Jag rekommenderar Anders till alla! Trevlig, mänsklig och proffsig! Tummen upp!
    Anders B, Johanna H gillar detta
  • Charlott S
    Charlott S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Sålt och köpt en del. Bästa mäklaren jag haft! Sålde min lägenhet på ett dygn för mer än vad jag trott jag skulle få. Bara positivt att säga om Anders.
  • Arta B
    Arta B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Det gick väldigt snabbt med Anders. Väldig trevlig och professionell mäklare. Rekommenderas!
  • Stefan P
    Stefan P skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Snabb, lättillgänglig, raka puckar! Rekommenderas!!
  • Navid H
    Navid H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Bra trevlig mäklare som vet vad han ska sälja och hur. Man kan ej lita på alla mäklare men Anders fann jag förtroende rätt snabbt. Lyhörd och prestigefylld.
  • Ulla M
    Ulla M skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders är en mäklare som vi kände stort förtroende för. Alltid anträffbar, ställt upp på våra önskemål om att få möjlighet att göra mätningar i den tomma lägenheten
    som vi ännu ej övertagit. Detta viktigt då vi ska renovera kök o badrum.
    Dessutom lugn o trevlig.
    Vi kan rekommendera honom med det varmaste
    Marianne o Lennart
  • Anya S
    Anya S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders Backman er smilende og vi fik et godt førstehåndsindtryk af ham. Han kender til området og har solgt flere lejligheder i området og det er tillidsvækkende at han har en god baggrundsviden. Da budrunden kom igang var han realistisk omkring prisen. Vi var meget glade for Anders Backman og Mohv.
  • Anna K
    Anna K skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Väldigt noggrann, trevlig och kunnig.
  • Ammar M
    Ammar M skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders utförde mycket professionellt jobb samt mycket god service.
    Han var mycket tydligt med allt han sa så de blev inga missuppfattningar.
    Han höll det han lovade, han var realistiskt med sina mål.
  • Maria S
    Maria S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Proffessionel och mycket bra! Lever upp till alla min förväntningar. Inget vi kan klaga på.
  • Dasurije J
    Dasurije J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Super duktig väldigt bra service
  • Armin K
    Armin K skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders är en utmärkt mäklare. Han förstod mig som säljare, var alltid tillgänglig(eller ringde tillbaka asap), och skötte alla administrativa uppgifter som en mäklare ska göra. 5/5 i betyg!
  • Ahmed W
    Ahmed W skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Han er meget dygtig og meget venligt og han solgt min lejlighed på 24 timer 😊😊😊
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Trevlig och kompetent mäklare. Mycket vänlig och bra bemötande. Mycket nöjd
  • Georgina J
    Georgina J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    He is a young kind and professional person. Full of empaty and very efficient!
  • Sara A
    Sara A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag är mer än nöjd med Anders och rekommenderar honom till andra som ska sälja sin bostad. Mitt första intryck av honom var att han är väldigt professionell och engagerad. Han var alltid tillgänglig och höll mig väl informerad och uppdaterad. En utmärkt mäklare på alla sätt och vis!
  • Anna C
    Anna C skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag tycker Anders är bra. Han är lättsam men ändå seriös. Alltid pigg och glad. Har bra koll på saker, och är väldigt tillmötesgående. Anders har tidigare sålt en lägenhet för min dotter, och hon var mycket nöjd då. Han lyckas dessutom behålla humöret och lugnet trots att jag inte har koll på allting som jag borde.
  • Arbresha S
    Arbresha S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Mycket tillmötesgående och har en hög flexibilitet för att möta kundernas behov! Anders har sålt tre av våra bostäder, och alla gångerna var vi mycket nöjda! Vi betalde gärna den extra slanten för den service han gav oss trots att konkurenterna erbjöd lägre priser!
  • Yan X
    Yan X skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders is really helpful during the entire process. I appreciate for his patience to Contact with the seller and the residence communitte to let us go through the membership permission. Thanks a lot for him help, we could moved in to the new apartment smoothly.
  • Muamer J
    Muamer J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    En bra och korrekt mäklare höll sina sina ord och var tidigare med nycklarna än förväntat, bara +++ på Anders!!!
  • Ali K
    Ali K skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Bästa märklare som Vi har haft någonsin.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Väldigt proffsig i sitt arbete. Är en garanterad återkommande kund.
    Fredrik Hiltonsson
  • Cornelia F
    Cornelia F skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Vi är otroligt nöjda med anders han har varit en enastående mäklare och rekomenderar honom absolut till andra som tänker på att sälja. Försäljningen kunde inte gått bättre
  • Mie H
    Mie H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Vill Ni ha en professionell och duktig mäklare ska ni välja Anders!
    Anders var mäklare när vi köpte nytt boende och vi gillade hur han agerade både vid visning och under budgivning och valde därför även att använda honom vid vår försäljning, vi ville att vår köpare skulle få samma positiva köpupplevelse som vi fått genom Anders. Förutom att han är väldigt duktig i sitt yrke är han tillmötesgående och supertrevlig. Vi rekommenderar honom utan att tveka och kommer själva att återvända till honom vid en framtida försäljning!
  • Riham K
    Riham K skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar denna mäklare starkt! Trevlig, duktig och väldigt tillmötesgående. Mäklaren återkopplar snabbt och är alltid tillgänglig.
    Kommer utan tvekan att anlita Anders för framtida köp/försäljningar.
  • Mia A
    Mia A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Anders Backman! Han ar en super maklare med varldens storsta talamod och han hjalper alltid till med vad det an kan vara. Forsaljning av min lagenhet gick hur smidigt som helst och presentationen av lagenheten i annonsen var superb. Ska jag salja igen sa vet jag definitivt vilken maklare jag ska valja. :)
  • Marco J
    Marco J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Riktigt duktig mäklare, Var alltid tillgänglig, glad och han gjorde det lilla extra som många andra inte gör!
    Sålde min bostad för rekord pris inom bara några dagar!
    Rekommenderas stark!!
  • Anna A
    Anna A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Väldigt seriös i sitt agerande. Flexibel, driftig och målmedveten. Nästa gång jag ska sälja min lägenhet/villa så är det Anders som jag kommer att kontakta!!
  • alexandra m
    alexandra m skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders bemötande är väldigt professionel , den bästa av dom bästa!
    Han fick oss att känna oss trygga och är otroligt vänlig.
    Väldigt engagerad och ger sitt allt in till det sista!
    Väldigt drivande och informerade oss gällande precis allt!
    Har aldrig stött på en mer lyhörd, professionell, driftig, rak, ärlig och helt enkelt underbar mäklare.
    Rekommenderar honom starkt till alla, ni kommer inte bli besvikna!

Med vänlig hälsning
    C.M och A.M
  • Bo J
    Bo J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders gav från första stund ett seriöst intryck och vi kände under hela processen att det var vi som styrde utifrån de råd som Anders gav oss. Under själva försäljningen bekräftade återigen Anders sin professionalism. Anders var aldrig längre bort än ett telefonsamtal, visade ett fantastiskt engagemang och driv och höll oss väl uppdaterade.
    alexandra m, Anders B gillar detta
  • Helena G
    Helena G skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Hej! Anders Backman var mycket lyhörd för mina önskningar och ansträngde sig för att försäljningen av min lägenhet blev smidig för mig.Kände ett stort förtroende för honom. Positiv och engagerad
    säljare!
    Med vänlig hälsning

Helena Gyllenknapp
  • Adis B
    Adis B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Duktig, ambitiös och tillgänglig mäklare. Hjälper till med det mesta och svarar på de flesta frågorna.
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jättebra mäklare på alla sätt och vis, vi var supernöjda med samarbetet. Skulle vi sälja i framtiden står Anders högst upp på listan att få uppdraget.
  • Christian N
    Christian N skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders bemötande var av toppkvalitét. En utmärkt kombination av professinalism, vänlighet, och han hade ett lugnt förhållningssätt som gjorde att jag kände mig fullkomligt trygg. Han var personlig i sitt bemötande, tog hänsyn till min vilja och mina önskemål och var engagerad i sitt arbete. Utöver det var Anders tillgänglighet oklanderlig.
    Anders var långt över de förväntningar jag hade. Han var rak och ärlig och inte någon opersonlig "försäljartyp" som jag annars varit van vid. De varmaste rekommendationer.
  • Susan L
    Susan L skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders gav oss ett bra stöd inför, under och efter vår försäljning. Han är inte bara en kompetent och noggrann mäklare utan också en trevlig person som är lätt att ha och göra med.
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Trevlig person som har utfört sitt arbete på bästa tänkbara sätt.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson