Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Ann-Sofia Jonasson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 39 rekommendationer
Jag heter Ann-Sofia Jonasson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 39 användare tycker om Ann-Sofia Jonasson

• Jan J
    Jan J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Vänlig, kompetent, lugn och förtroendeingivande. Framåt men utan att stressa. Beskrev, i objektbeskrivning och annonser, vårt hus på ett sätt som gjorde att vi fick många intresserade köpare. Hon träffade 99,4 procent rätt med sin uppskattning av husets värde. När vi kände viss oro hur affären skulle utvecklas lämnade hon lugnande svar vilket visade sig var helt rätt.
  • Carin M
    Carin M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Mycket positiv och skicklig mäklare med stor social kompetens och vi är mycket nöjda.
  • Karin W
    Karin W skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Vi är nöjda med den hjälp och service som vi fått under "resan". Ann-Sofia har hela tiden varit tillmötesgående och agerat enligt överenskommelse.
  • Anabela S
    Anabela S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Jag har upplevt Ann-Sofia som en mäklare med hög professionalism och etik, empatisk, neutralt och samtidigt hjälpsam. Det var en ära samt glädje att samarbeta med Ann-Sofie. Jag kommer att rekommendera henne samt även välja henne som mäklare i kommande business .Önskar henne lycka till i yrket tills vidare!
    Bästa hälsningar
    Anabela Stan
  • Lila K
    Lila K skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia är den bästa mäklaren jag har träfat
  • Jakob S
    Jakob S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia var mycket snabb vid frågor och önskemål och arbetade hårt för att göra mitt köp så enkelt som möjligt (förstagångsköpare). Ett ärligt och genuint intryck gör att jag varmt rekommenderar henne som mäklare och när jag väl väljer att flytta vidare.
  • Senad H
    Senad H skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Duktig,kan sitt job! Kan rekommendera till andra !
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Professionell, trevlig, tillmötesgående. Lätt att få kontakt med. Lyssnade till våra önskemål och Motsvarade våra förväntningar. Kan varmt rekomendera Ann-Sofia Jonasson till andra.
  • Simon S
    Simon S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att Ann-Sofia är en väldigt tillmötesgående mäklare som är mycket utbildad inom sitt yrke. Hon förklarade allting väldigt detaljerat, och hade en klar plan på hur försäljningen i mitt fall skulle ske. Det absolut bästa med Ann-Sofia är att hon alltid svarar på frågor inom kort oavsett om man ringer eller sms:ar.
    Jag kan varmt rekommendera Ann-Sofia till er, då jag är mycket nöjd med min försäljning.
  • Peter H
    Peter H skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia Jonsson är ABSOLUT en toppen mäklare. Rekommenderas verkligen. Trevlig, ambitiös, handlingskraftig!!! Är verkligen en nöjd köpare och säljare med hennes arbete.
    Tack än en gång.
    Anders & Peter
    Ann-Sofia J, MOHV gillar detta
  • Hamidreza A
    Hamidreza A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Väldigt bra bemötande. Ambitiös. Hjälpsam och samarbetvillig.
  • Meike d
    Meike d skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    For foreigners like myself, navigating the overheated real estate market in Malmö can be simply daunting. Ann-Sofia was the perfect real estate agent for me. She calmly and expertly guided me through the process and closed a deal for me that exceeded my expectations. In addition, Ann-Sofia is very friendly, punctual and responsive. I warmly recommend her!
  • Lennart Willy J
    Lennart Willy J skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklare jag mött,mina varmaste rekomendationer önskar jag Dig mvh,Lennart Johansson.
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofi Jonasson är informativ kunnig lyhörd direkt & trevlig. Man får alltså ett bra bemötande & känner sig trygg.
  • Güray E
    Güray E skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att Ann-Sofia Jonasson är en bra med personlighet och gör hon sitt jobb jätte bra. Jag är nöjd från henne som är en bra märklaren...
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar varmt Ann-Sofia Jonasson på MOHV fastighetsförmedling i Malmö. Jag träffade 5 olika mäklare när jag skulle sälja min lägenhet. Ann-Sofia gav mig direkt en känsla av trygghet och förtroende. Hon skötte affären inte bara professionellt utan även ödmjukt och var väldigt lyhörd. //Sandra Palmqvist, matredaktör Allers
    Ann-Sofia J, Sandra P gillar detta
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia visade stort engagemang från dag 1. Såg till att marknadsföra lägenheten på olika sett för att komma till ett vettigt avslut så snabbt som möjligt. Jag är mycket nöjd med hennes insats och kan rekommendera henne till alla som vill ha en energisk och trevlig mäklare.
  • Leif S
    Leif S skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    En professionell och charmig mäklare som verkligen går in för sitt jobb. Ann-Sofia hjälpte mig så att det blev bästa resultat och var snabb med att svara på mina frågor. Vi hade en bra kommunikation och det är mycket värt för en oerfaren säljare.
    Rekommenderas verkligen!
  • My A
    My A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Bra jobbat Ann-Sofia och tack för hjälpen! Ihärdig och kommunikativ. Håller den extra visningen för att hitta rätt köpare. Mycket nöjd:)
  • Martin T
    Martin T skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia skötte vår lägenhetsförsäljning utmärkt. Hon var inte påstridig innan vi bestämde oss och tog sedan hand om allt mycket professionellt. Vi kan inte vara mer nöjda.

/Martin och Sofia
  • John B
    John B skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Att jobba med Ann-Sofia är som att få en frisk fläkt av luft på begäran. Livet som mäklare kan nog vara ganska fartfyllt, och Ann-Sofia har full koll på detaljer och är välorganiserad.
    Hennes entusiasm och passion lyser verkligen igenom, vilket gör att hon hanterar tvära kast och lynniga köpare med bravur.

Det var enkelt att ha en rak och effektiv kommunikation, kombinera detta med bra kännedom om marknaden, personlig charm och professionalism och valet av mäklare inför din försäljning blir enkel.
  • Gösta E
    Gösta E skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Bra och snabb dialog mellan oss. Allt gjordes upp och avslutades smidigt och lätt.
  • Zeljko P
    Zeljko P skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia Jonasson är en väldigt driven , glad och kundorienterad mäklare .
    Hon är bra fördomen för sina kollegor samt sin arbetsgivare.
    Kan starkt rekommendera Mohv fastighetsförmedling och Ann-Sofia Jonasson som mäklare :-)
  • Inger F
    Inger F skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia är en mycket professionell mäklare, återkommer när hon har sagt, alltid tillgänglig och kör med raka rör. Tack för hjälpen med försäljning av min lägenhet. Jag kommer rekommendera dig starkt!
  • Jasmina R
    Jasmina R skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia är jätteduktig som mäklare och mycket trevlig som person. Jag är mycket nöjd med hennes arbete och skulle gärna rekommendera henne till andra. Bestämmer jag mig för att sälja min bostad, väljer jag Ann-Sofis som mäklare. :)
    /Jasmina
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia levde upp till alla våra förväntningar.
    Hon var väldigt trevlig att jobba med.
    Hon var väldigt professionell.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Har sålt två lgh med Mohv. Den ena var rätt svår sold, men Anna-Sofia på Mohv gav inte upp. Den andra såldes på två veckor. Hela tiden bra kontakt med mig som säljare, även när pappren var skrivna. Då andra jag anv slutat höra av sig. Kommer nog anv Mohv igen om jag ska sälja.
  • Anna L
    Anna L skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Engagerad, effektiv och informativ. Bra på att förhandla, denna mäklare kan rekommenderas!
    /Anna
  • Giulia F
    Giulia F skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia was good in selling my flat, especially considering she had to speak English with me, as I do not speak Swedish.
  • Sureelak N
    Sureelak N skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Söt och trevlig tjej. Fick bra vibration direkt från första träffen. Lätt att prata med. Utförde sitt jobb effektivt.
  • John A
    John A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Kort och koncist.ann-Sofia Jonasson är världsklass.mkt kunnig/kompetent. Mkt nöjd med denna mäklare.hon flumar/yrar inte omkring som så många andra i den branschen.
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Lugn och saklig mäklare med god kunskap och gott bemötande
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ann-Sofia är väldigt duktig, professionell och lyssnade på våra behov på ett bra sätt. För dig som vill ha en mäklare som känns trygg och ärlig så rekommenderas hon varmt!
  • Ziva M
    Ziva M skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Bemötandet från Ann-Sofia Jonasson var bara bra. Positiv och saklig så man fick förtroende för henne. Om jag själv skulle
    sälja hade jag anlitad henne och kan rekommendera henne ev till
    mina vänner.

Hälsning från Ziva/gm Maj-Lis Robertsson
  • Hasan X
    Hasan X skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Vi tycker hon är perfekt som mäklare.lät att komunicera,få kontakt med hene svarar snabt i telefon håller kontakt hella tiden med kunden. Som sagt vi är jätte nojda med henes servis omm vi ska sälja vår lägenhet vi ska anlita hene igen.Hon gör ett perfekt jobb och sköter sig perfekt.Vi rekomenderar våra bäkanta som vill sälja sina bostäder att anlita hene. Med vänlig hälsning, fam. Xhemajli
  • Christin E
    Christin E skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Ann-Sofia som hjälpte oss med både försäljning och köp av ny bostad. En mycket fin och professionell hjälp som innebar att allt gick väldigt smidigt. Tack Ann-Sofia!
  • Karoly P
    Karoly P skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Trevlig bemötande och en stor engagemang från Ann-Sofia, som gjorde att vårt hus blev såld.
  • David W
    David W skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Ett fint och korrekt bemötande, lätt att få kontakt med och raka svar på frågor. Vi fick kompetent hjälp vid försäljningen.
  • Maria A
    Maria A skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Vi har både sålt och köpt med Ann-Sofia och har en mycket positiv upplevelse.

Ann-Sofia är extremt proffsig i sitt yrke och vi kan verkligen rekommendera henne.

Letar du efter en mäklare som är driven, serviceinriktad, ambitiös, tillgänglig, positiv och som jobbar för att få ut det bästa priset till kunden borde Ann-Sofia vara ditt val.

Varma rekommendationer /Maria och Stefan
Yessica Thornsäter