Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Annika Lawitz
77 rekommendationer

Annika Lawitz
en del av MOHV Malmö

Jag heter Annika Lawitz och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Annika att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 77 kunder tycker om Annika Lawitz

• Annika S
    Annika S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kom i kontakt med Annika genom min dotter och hennes killes köp av lgh. Hon är glad, positiv och mycket duktig. Väldigt tillmötesgående och jag kände vi kunde fråga om allt. När man ringer så svarade hon alltid eller ringde upp!
    Så när jag skulle sälja min lgh så föll det sig naturligt att ringa Annika då jag kände förtroende för henne! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika Lawitz rekommenderas varmt! Vid försäljningen av min ungkarlslya hade jag en handfull mäklare på besök. Den ena med fräsigare outfit och snabbare frisyr än den andre, måna om storslagna planer och blixtrande affärer. Jag hade sett min lägenhet som något av ett halvskabbigt hål i väggen och ursäktade mig för mäklarna. De höll alla med och sa att det här och det här måste ju fixas. Sen kom Annika, med ett lugn och en professionalism och såg igenom både mina ursäkter och förstod lägenhetens potential. Annika såg möjligheterna och fick mig att inse vilken pärla jag hade. Hon fick mig också att med enkla medel få fram denna guldglans (snarare än de andra mäklarna som mest ville blåsa ut allt och göra om). Annika har koll på vad kunderna söker och dialogen med henne kändes ärlig och uppriktig. Vi fick otroligt fin hjälp och hon var mån om att möta oss på alla tänkbara sätt.Hon såg möjligheter och fördelar i saker som andra mäklare avfärdade eller inte funderade över. Närvarande, alltid snabb på att svara och med en värme och ett lugn som smittade av sig, fick vi igenom en otroligt lyckad bostadsaffär, med en försäljning bättre än vi någonsin vågat drömma om. Annika är väldigt mån om kunden och ger den trygghet man så ofta behöver och önskar i en bostadsaffär. Hon har glimten i ögat och får en att önska att man faktiskt sålde och köpte bostäder lite oftare!
    Sluta scrolla. Ring Annika.
    Varma hälsningar,
    Thomas och Johanna Läs mer
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi är verkligen glada att vi valde Anna Lawitz som vår fastighetsmäklare. Vår lägenhet kom snabbt till försäljning och såldes mycket snabbt till ett bra pris. Läs mer
  • Lejla C
    Lejla C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Sålt bostadsrätt. Bästa bemötande, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika överträffade vår förväntan på mäklarsidan. Ett otroligt vänligt bemötande med hög servicekänsla. Hon stod som mäklare för huset vi köpte och fick då även försäljningen av vår lägenhet. Täta kontakter gjorde vårt husköp möjligt och Annika hjälpte nog oss mer än vad som är förväntat av en mäklare. Skulle vi stå inför ett nytt köp kommer vi aldrig vända oss till någon annan än Annika och när vi hör folk i vår omgivning som ska sälja rekommenderar vi aldrig någon annan än Annika. Det är tack vare henne vi idag sitter i det huset vi ville ha :) Tack Annika! /Helena & Sami Läs mer
  • Suzanne J
    Suzanne J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    En otroligt vänlig och positiv mäklare...mycket kunnig..ställde alltid upp när jag behövde hjälp med frågor angående försäljningen...jag ger henne högsta betyg!!! Mvh Suzanne Jungbeck. Läs mer
  • Johan J
    Johan J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt bemötande, Hjälpsam och engagerad i processen och vid frågor.
    Skulle använda henne direkt om jag var i behov av mäklare....

Johan Läs mer
  • Verica R
    Verica R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag är övernöjd med henne. Proffsig, trevlig, super super bra mäklaren . Läs mer
  • Blerim M
    Blerim M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en väldigt duktig mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder. Under första mötet för ett par år sen så visade Annika sitt intresse för att verkligen göra det så bra som möjligt för oss som säljare.
    När vi tog sen kontakt med Annika igen så var hon mamma ledig men det var inga problem för henne att hjälpa oss igen! Vi är jätte tacksamma att vi valde Annika och i framtiden kommer vi att fortsätta jobba med henne! Vi har också rekommenderat henne till våra nära och kära!
    Tack för allt Annika! / Familjen Mulici Läs mer
  • Armin B
    Armin B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi er i dialog ang. en bolig, hun har til salg i Bunkeflostrand. Håber hun kan overtale sælgerne. Läs mer
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    kompetent, positiv lätt att prata med. Läs mer
  • Basti B
    Basti B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett jättebra intryck av Annika redan under visningen då hon var angelägen om att ge svar på alla våra frågor samtidigt som bemötte andra besökare på ett mycket proffessionellt sätt. Detta fortsatte sedan under budgivningen då det var uppenbart att hon tog säljarnas intressen mycket seriöst samtidigt som hon var väldigt mån om att hjälpa oss. Vi kände hela tiden att vi behandlades seriöst och med stor respekt. Annika var mycket vänlig och trevlig och vi gillade henne extremt mycket! Läs mer
  • Melih U
    Melih U skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag hade kontakt med flera mäklare när jag skulle välja vilken mäklare jag skulle jobba med.
    För mig var det var självklart vem det skulle bli.
    Redan efter första träffen fick jag ett så bra intryck av Annika.
    Hon var hela tiden tillgänglig vid frågor och hade verkligen svar på allt. Läs mer
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, lätt att tala och mycket förtroendeingivande. Lättillgänglig. Läs mer
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse av Annika Lawitz. Jag uppfattade Annika som en mycket ödmjuk och varm person som såg till att göra det bästa för min skull. jag tycker även det var väldigt proffisionellt av Annika att skicka info om försäljningen hela tiden även om det bara var spekulanter vilket jag ansåg som att Annika "gick den extra milen" Läs mer
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Super trevlig o proffesionell mäklare. Gjorde allt hon kunde för att vi ska vara nöjda. Vi var uppdaterade hela tiden. Kan bara säga det bästa om henne. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika har varit hjälpsam och proffsig under hela processen. Kändes verkligen som att hon ansträngde sig för att det skulle bli bra för oss, även när vi var lite krångliga. Hon var tillgänglig och snabb på att svara på frågor och funderingar vi hade. Rekommenderas. Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var en mycket ödmjuk person som kändes väldigt trygg som mäklare. Hon fick mig att känna mig lugn och stressade inte mig till något beslut. Var väldigt mottaglig för mina behov och önskemål. En mycket duktig mäklare! Läs mer
  • Ilirijana L
    Ilirijana L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Är svin nöjd med Annika och kommer använda henne fler gånger samt rekommendera henne när vänner och bekanta vill sälja sina bostäder. Vet vad hon pratar Om och levererar!! Går alltid att få tag på samt att man får en super bra relation till sin mäklare. 10/10 helt enkelt! Läs mer
  • Ola W
    Ola W skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en duktig, hjälpsam och trevlig mäklare Har bara gott att säga om henne. Läs mer
  • Monica E
    Monica E skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    proffsigt, förtroendeingivande,trevligt bemötande, det kändes bra på alla sätt
    mycket positiv upplevelse Läs mer
  • Pontus O
    Pontus O skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, driven och hjälpsam mäklare. Läs mer
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är lugn och sansad genom hela processen med en tydlig målsättning att göra sitt yttersta för att presentera lägenheten på ett så bra sätt som möjligt. Hon är också mycket snabb på att svara på frågor och funderingar. Läs mer
  • Louise K
    Louise K skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var positiv, driven och målinriktad på alla sätt. Hon var även snabb med att återkoppla och ger henne mina bästa rekommendationer för framtida försäljningar Läs mer
  • Bashir R
    Bashir R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar varmt Annika Lawitz. Väldigt klar och tydlig med vad hon vill. Läs mer
  • Christian R
    Christian R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Har varit extremt nöjd med Annika som mäklare under försäljningen av min lägenhet. Hon var väldigt proffsig i alla steg av processen och hade ett positivt driv som resulterade i en snabb och smidig försäljning. Som säljare var jag alltid välinformerad, och vi hade en bra dialog hela vägen där hon lyssnade noga till mina önskemål. Man kan märka att Annika jobbar hårt för att leverera en positiv försäljningsupplevelse ur alla aspekter. Kan rekommendera henne till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Dani P
    Dani P skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Duktig mäklare. Tillmötesgående och proffsig.
    Skötte försäljningen väldigt bra. Vi är nöjda. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kanon bra mäklare.
    Professionell, seriös och full fart.
    Annika har min allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren i malmö!
    Kommer anlita henne fler gånger! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    annika är duktig, snabb, tillgänlig och jag är överlag mycket nöjd med henne. Skulle gärna sälja en egen lägenhet via Annika. Läs mer
  • Reka S
    Reka S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Professionell och snabb med återkoppling
    Mycket nöjd Läs mer
  • Have H
    Have H skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    En underbar, professionell och aktiv mäklare med glimten i ögat. Vi är super nöjda.
    Jag kan stark rekommendera Annika till alla jag känner. Läs mer
  • Viktorija Z
    Viktorija Z skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Hon är en jättetrevligt person och en riktigt bra mäklare. Jag är jättetacksam att jag fick henne som mäklare, för att hon hjälpte mig jättemycket, mer än vad hon behövde. Jag fick köpa min drömbostad tack vare henne. Läs mer
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är otroligt trevlig och tar hand om sina kunder på bästa sett. Hon hanterar allt mycket smidigt och alltid glad och ordningsam. Kommer absolut anlita Annika igen om det blir aktuellt! Läs mer
  • Vaje M
    Vaje M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Världens bästa mäklare!!
    Hög service och tillgänglighet.
    Professionellt Bemötandet och leendet alltid på plats! Läs mer
  • Tove A
    Tove A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en härlig, proffsig mäklare som vågade ta sig an ett uppdrag som många andra inte vågade. Rekommenderar starkt henne! Läs mer
  • Leo B
    Leo B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Perfekt, all service vi förväntade oss och lite till. Skönt med en mäklare som har fötterna på jorden Läs mer
  • Vicktoria M
    Vicktoria M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en fantastiskt varm och förtroendegivande mäklare som finns till hands vid frågor eller eventuella problem. Hon är väldigt proffessionell och ger en k'änsla av att göra det lilla extra för en som kund. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har enbart bra saker att säga om Annika och kommer definitivt att rekommendera folk i framtiden att anlita henne om de är i behov av en mäklare. Läs mer
  • Vladimir B
    Vladimir B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevligt och professionellt. Läs mer
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag vill rekommendera Annika varmt! Hon har varit en fantastisk mäklare för oss:) Hon är alltid tillgänglig för frågor som uppstår och har fått oss att känna oss trygga och lugna genom hela processen. Tack Annika :) Läs mer
  • Nat G
    Nat G skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi valde att anlita Annika tack vare hennes kombination av professionalism, värme och personligt bemötande. Som säljare mötte hon alla våra behov och jobbade hårt, med ett väldigt lyckat resultat! Annika är alltid tillgänglig och tillmötesgående. Vi skulle gärna anlita henne för framtida bostadsaffärer och kan varmt rekommendera Annika om du vill ha en mäklare som är både kunnig, professionell och engagerad. Läs mer
  • Göran L
    Göran L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Annika på en lägenhetsvisning och eftersom jag fick ett bra intryck av henne bad jag henne även om en offert på att hantera försäljningen av vår lägenhet.
    Efter att ha jämfört med Våningen och Villan valde jag att anlita Annika för försäljningen. Mycket beroende på den kompetens och attityd hon visade prov på.
    Annika har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett professionellt och bra sätt. Hon har alltid varit trevlig och hjälpt till på alla sätt.
    Jag kan rekommendera Annika varmt.

Göran Lawesson Läs mer
  • Eva S
    Eva S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Verkligt professionell i sitt yrke. Mycket trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Annika! Läs mer
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig och verkar kunna sitt jobb. Försäljningen gick snabbt och bra. Har bara positivt att säga om henne.
    Håkan N. Läs mer
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika skötte vår försäljning väldigt bra från visning till säljproceduren. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Therese B
    Therese B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Annika på en husvisning och tyckte hon var super gullig och trevlig. Vi skulle i samma veva värdera vår lägenhet och tyckte att de var ett självklart val att välja Annika då vi fått en ett bra bemötande och en bra känsla.
    Vi har varit nöjda med Annika under hela vår säljprocess. Hon har varit proffsig och lugn i sitt arbete. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Så var det dags att ta ett av dem största besluten man kan här i livet, att byta bostad. Tvåan hade blivit för liten för oss 3. Jag kontaktade de största mäklarbyråerna i Malmö, -Bjurfors, Våningen&Villan, ErikOlsson & MOHV. Egentligen var valet självklart efter mötet med Annika. Som boende/säljare, var det viktigt för mig att det inte bara var en bostad som skulle ut på marknaden och hitta nya ägare, utan ett hem med en känsla, en "historia" som skulle föras vidare till någon annan. Detta var min första egna lägenhet, så det var en stor affär för mig. Annika är otroligt tillmötesgående, lätt att lära känna & professionell på alla sätt. Hon förstod precis vad det var jag ville förmedla till nästa ägare. Hon var otroligt flexibel och tillmötesgående med hur jag ville att processen skulle gå till och jag kan inte vara mer nöjd som säljare. Vi hade ett bra samarbete under den vecka vår lägenhet låg till försäljning. För mig har det alltid varit viktigt med relationer, framförallt i stora beslut. Det bor någon annan i "mitt hem" nu, och det känns hur bra som helst, tack vare Annika. Detta är en så otroligt positiv, kunnig, hårt arbetande och förtroendeingivande mäklare som man inte kan annat än tycka om. Försäljningen gick fort, den gick smidigt och hon har verkligen varit tillgänglig under hela processen. Jag kan inte annat än ge Annika Lawitz mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en proffsig, trevlig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Behöver jag anlita mäklare i framtiden blir det definitivt Annika på MOVH igen.
    Hälsningar Jörgen Läs mer
  • Linnea G