Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Annika Lawitz

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 67 rekommendationer
Jag heter Annika Lawitz och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 67 användare tycker om Annika Lawitz

• Barbro S
    Barbro S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    kompetent, positiv lätt att prata med.
  • Basti B
    Basti B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett jättebra intryck av Annika redan under visningen då hon var angelägen om att ge svar på alla våra frågor samtidigt som bemötte andra besökare på ett mycket proffessionellt sätt. Detta fortsatte sedan under budgivningen då det var uppenbart att hon tog säljarnas intressen mycket seriöst samtidigt som hon var väldigt mån om att hjälpa oss. Vi kände hela tiden att vi behandlades seriöst och med stor respekt. Annika var mycket vänlig och trevlig och vi gillade henne extremt mycket!
  • Melih U
    Melih U skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag hade kontakt med flera mäklare när jag skulle välja vilken mäklare jag skulle jobba med.
    För mig var det var självklart vem det skulle bli.
    Redan efter första träffen fick jag ett så bra intryck av Annika.
    Hon var hela tiden tillgänglig vid frågor och hade verkligen svar på allt.
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, lätt att tala och mycket förtroendeingivande. Lättillgänglig.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse av Annika Lawitz. Jag uppfattade Annika som en mycket ödmjuk och varm person som såg till att göra det bästa för min skull. jag tycker även det var väldigt proffisionellt av Annika att skicka info om försäljningen hela tiden även om det bara var spekulanter vilket jag ansåg som att Annika "gick den extra milen"
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Super trevlig o proffesionell mäklare. Gjorde allt hon kunde för att vi ska vara nöjda. Vi var uppdaterade hela tiden. Kan bara säga det bästa om henne.
  • Annika B
    Annika B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika har varit hjälpsam och proffsig under hela processen. Kändes verkligen som att hon ansträngde sig för att det skulle bli bra för oss, även när vi var lite krångliga. Hon var tillgänglig och snabb på att svara på frågor och funderingar vi hade. Rekommenderas.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var en mycket ödmjuk person som kändes väldigt trygg som mäklare. Hon fick mig att känna mig lugn och stressade inte mig till något beslut. Var väldigt mottaglig för mina behov och önskemål. En mycket duktig mäklare!
  • Ilirijana L
    Ilirijana L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Är svin nöjd med Annika och kommer använda henne fler gånger samt rekommendera henne när vänner och bekanta vill sälja sina bostäder. Vet vad hon pratar Om och levererar!! Går alltid att få tag på samt att man får en super bra relation till sin mäklare. 10/10 helt enkelt!
  • Ola W
    Ola W skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en duktig, hjälpsam och trevlig mäklare Har bara gott att säga om henne.
  • Monica E
    Monica E skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    proffsigt, förtroendeingivande,trevligt bemötande, det kändes bra på alla sätt
    mycket positiv upplevelse
  • Pontus O
    Pontus O skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, driven och hjälpsam mäklare.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är lugn och sansad genom hela processen med en tydlig målsättning att göra sitt yttersta för att presentera lägenheten på ett så bra sätt som möjligt. Hon är också mycket snabb på att svara på frågor och funderingar.
  • Louise K
    Louise K skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var positiv, driven och målinriktad på alla sätt. Hon var även snabb med att återkoppla och ger henne mina bästa rekommendationer för framtida försäljningar
  • Bashir R
    Bashir R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar varmt Annika Lawitz. Väldigt klar och tydlig med vad hon vill.
  • Christian R
    Christian R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Har varit extremt nöjd med Annika som mäklare under försäljningen av min lägenhet. Hon var väldigt proffsig i alla steg av processen och hade ett positivt driv som resulterade i en snabb och smidig försäljning. Som säljare var jag alltid välinformerad, och vi hade en bra dialog hela vägen där hon lyssnade noga till mina önskemål. Man kan märka att Annika jobbar hårt för att leverera en positiv försäljningsupplevelse ur alla aspekter. Kan rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
  • Dani P
    Dani P skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Duktig mäklare. Tillmötesgående och proffsig.
    Skötte försäljningen väldigt bra. Vi är nöjda.
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kanon bra mäklare.
    Professionell, seriös och full fart.
    Annika har min allra bästa rekommendationer.
  • Emma L
    Emma L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren i malmö!
    Kommer anlita henne fler gånger!
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    annika är duktig, snabb, tillgänlig och jag är överlag mycket nöjd med henne. Skulle gärna sälja en egen lägenhet via Annika.
  • Reka S
    Reka S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Professionell och snabb med återkoppling
    Mycket nöjd
  • Have H
    Have H skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    En underbar, professionell och aktiv mäklare med glimten i ögat. Vi är super nöjda.
    Jag kan stark rekommendera Annika till alla jag känner.
  • Viktorija Z
    Viktorija Z skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Hon är en jättetrevligt person och en riktigt bra mäklare. Jag är jättetacksam att jag fick henne som mäklare, för att hon hjälpte mig jättemycket, mer än vad hon behövde. Jag fick köpa min drömbostad tack vare henne.
  • Annelie J
    Annelie J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är otroligt trevlig och tar hand om sina kunder på bästa sett. Hon hanterar allt mycket smidigt och alltid glad och ordningsam. Kommer absolut anlita Annika igen om det blir aktuellt!
  • Vaje M
    Vaje M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Världens bästa mäklare!!
    Hög service och tillgänglighet.
    Professionellt Bemötandet och leendet alltid på plats!
  • Tove A
    Tove A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en härlig, proffsig mäklare som vågade ta sig an ett uppdrag som många andra inte vågade. Rekommenderar starkt henne!
  • Leo B
    Leo B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Perfekt, all service vi förväntade oss och lite till. Skönt med en mäklare som har fötterna på jorden
  • Vicktoria M
    Vicktoria M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en fantastiskt varm och förtroendegivande mäklare som finns till hands vid frågor eller eventuella problem. Hon är väldigt proffessionell och ger en k'änsla av att göra det lilla extra för en som kund.
  • Martin J
    Martin J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har enbart bra saker att säga om Annika och kommer definitivt att rekommendera folk i framtiden att anlita henne om de är i behov av en mäklare.
  • Vladimir B
    Vladimir B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevligt och professionellt.
  • Sofie G
    Sofie G skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag vill rekommendera Annika varmt! Hon har varit en fantastisk mäklare för oss:) Hon är alltid tillgänglig för frågor som uppstår och har fått oss att känna oss trygga och lugna genom hela processen. Tack Annika :)
  • Nat G
    Nat G skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi valde att anlita Annika tack vare hennes kombination av professionalism, värme och personligt bemötande. Som säljare mötte hon alla våra behov och jobbade hårt, med ett väldigt lyckat resultat! Annika är alltid tillgänglig och tillmötesgående. Vi skulle gärna anlita henne för framtida bostadsaffärer och kan varmt rekommendera Annika om du vill ha en mäklare som är både kunnig, professionell och engagerad.
  • Göran L
    Göran L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Annika på en lägenhetsvisning och eftersom jag fick ett bra intryck av henne bad jag henne även om en offert på att hantera försäljningen av vår lägenhet.
    Efter att ha jämfört med Våningen och Villan valde jag att anlita Annika för försäljningen. Mycket beroende på den kompetens och attityd hon visade prov på.
    Annika har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett professionellt och bra sätt. Hon har alltid varit trevlig och hjälpt till på alla sätt.
    Jag kan rekommendera Annika varmt.

Göran Lawesson
  • Eva S
    Eva S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Verkligt professionell i sitt yrke. Mycket trevlig och hjälpsam. Kan varmt rekommendera Annika!
  • Håkan N
    Håkan N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig och verkar kunna sitt jobb. Försäljningen gick snabbt och bra. Har bara positivt att säga om henne.
    Håkan N.
  • Kenneth N
    Kenneth N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika skötte vår försäljning väldigt bra från visning till säljproceduren. Vi är väldigt nöjda.
  • Therese B
    Therese B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Annika på en husvisning och tyckte hon var super gullig och trevlig. Vi skulle i samma veva värdera vår lägenhet och tyckte att de var ett självklart val att välja Annika då vi fått en ett bra bemötande och en bra känsla.
    Vi har varit nöjda med Annika under hela vår säljprocess. Hon har varit proffsig och lugn i sitt arbete. Kan varmt rekommendera henne!
  • Elin L
    Elin L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Så var det dags att ta ett av dem största besluten man kan här i livet, att byta bostad. Tvåan hade blivit för liten för oss 3. Jag kontaktade de största mäklarbyråerna i Malmö, -Bjurfors, Våningen&Villan, ErikOlsson & MOHV. Egentligen var valet självklart efter mötet med Annika. Som boende/säljare, var det viktigt för mig att det inte bara var en bostad som skulle ut på marknaden och hitta nya ägare, utan ett hem med en känsla, en "historia" som skulle föras vidare till någon annan. Detta var min första egna lägenhet, så det var en stor affär för mig. Annika är otroligt tillmötesgående, lätt att lära känna & professionell på alla sätt. Hon förstod precis vad det var jag ville förmedla till nästa ägare. Hon var otroligt flexibel och tillmötesgående med hur jag ville att processen skulle gå till och jag kan inte vara mer nöjd som säljare. Vi hade ett bra samarbete under den vecka vår lägenhet låg till försäljning. För mig har det alltid varit viktigt med relationer, framförallt i stora beslut. Det bor någon annan i "mitt hem" nu, och det känns hur bra som helst, tack vare Annika. Detta är en så otroligt positiv, kunnig, hårt arbetande och förtroendeingivande mäklare som man inte kan annat än tycka om. Försäljningen gick fort, den gick smidigt och hon har verkligen varit tillgänglig under hela processen. Jag kan inte annat än ge Annika Lawitz mina allra bästa rekommendationer!
  • Jörgen B
    Jörgen B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en proffsig, trevlig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Behöver jag anlita mäklare i framtiden blir det definitivt Annika på MOVH igen.
    Hälsningar Jörgen
  • Linnea G
    Linnea G skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd. Alltid tillgänglig
  • Karl A
    Karl A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var fantastisk. Jag kommer att vända mig till MOHV när jag ska sälja min bostad
  • Agneta S
    Agneta S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Toppenbra service och ett fantastiskt okonstlat bemötande.
    Allt har fungerat enkelt och smidigt.
    Fick verkligen förtroende för Annika.
  • Krister B A N
    Krister B A N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Annika vid en lägenhetsvisning och frapperades av hennes lättsamma men samtidigt professionella sätt att bemöta sina kunder. Där och då bestämde jag mig för att anlita henne för försäljningen av vår egen bostadsrättslägenhet. Det har jag inte ångrat en sekund!! Den var såld två veckor senare.
  • agneta d
    agneta d skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var mycket profesionell vid försäljningen av vårt hus. Dessutom var hon omtänksam, glad, tålmodig och trevlig. Hela tiden noga med att informera oss om vad som hände i processen, vi behövde aldrig vänta och undra. Vi rekommenderar henne varmt. Hon får 6 stjärnor av 5!
  • Matilda N
    Matilda N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jätte bra mäklare! Trevlig och professionell.
  • Angela A
    Angela A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig och professionell! Kan verkligen rekommenderas!
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi fick en "flyer" i brevlådan från MOHV med Annikas namn. Jag kontaktade henne och fick genast en positiv känsla. Jag upplevde henne som lyhörd och intresserad och att hon själv var uppväxt i närheten och därmed hade lokal kännedom var ännu bättre. Första mötet i huset kändes minst lika bra, hon kom med givande information om hur försäljningen skulle gå till och gav oss tips om hur vi skulle förbereda huset inför fotografering och visning. När allt detta var bestämt lämnade vi över "allt" till Annika som skötte fotografering, visningar och feedback till oss på ett strålande och inspirerande sätt. Som mäklare upplevde vi henne som engagerad och kunnig och även spekulanter som vi stötte på hade väldigt positiva omdömen om Annika som visade tålamod och hon kändes aldrig påstridig. Affären avslutades smidigt med nöjda säljare och köpare. Vi vill gärna ge Annika våra bästa rekommendationer!
    Jörgen B gillar detta
  • Denis D
    Denis D skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Driven och får saker gjorda. Skulle apsolut rekommendera Annika till alla våra bekanta. Vi har inget än positiva saker att säga! Tack för all hjälp !!
  • Bengt R
    Bengt R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har bara gott att säga om hela handhavandet vid försäljning av min bostad. Allt gick smidigt.
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket bra o seriös mäklare . Gjorde ett mycket bra jobb. Kan varmt rekommenderas !
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson