Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Annika Lawitz
Annika Lawitz
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Annika Lawitz och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 85 kunder tycker om Annika Lawitz

• Miriam F skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-02-15

Vi har sålt vår lägenhet och är supernöjda med Annika! Hon är proffsig, noggrann och pålitlig. Väldig social och med Annika vet man att hon gör sitt bästa för att få sålt objektet. Läs mer
  • Nelly M
    Nelly M skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-02-14

Första lägenhetsköpet för mig och min sambo. Annika har hjälpt oss att förstå hela processen med lånelöfte, bankkontakt och avtalsskrivning. Mycket uppskattat när allt gick så fort från visning till färdig affär! Läs mer
  • Enis B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-02-12

Annika är en driftig mäklare, som vet exakt vad hon gör. Hon handlar snabbt och effektivt, hon vet exakt hur man balanserar mellan kund och säljare. Anna med andra ord sätter Fredrik Eklund i sin bakficka. Läs mer
  • Johan S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-02-12

Annika var väldigt hjälpsam och pedagogisk i vårt köp av lägenhet, vilket var viktigt för oss då det är första gången och vi själva inte är särskilt kunniga inom området. Läs mer
  • Kushtrim R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-12-02

Annika är den mäklaren som jag har valt att samarbeta med sedan 2012. Hon har sålt två bostäder och vi är mer än nöjda med resultatet. Hon är väldigt mån om säljarens intresse och gör sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Jag kommer alltid att välja Annika i framtiden. Vi är supernöjda med hennes bemötande samt proffetionalitet. Läs mer
  • Ulf L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-11-29

Jag har som God Man sålt min fars bostadsrätt i Malmö. Hade sedan tidigare jobbat ihop med Annika då hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Lindeborg (2010).
    Annika är lätt att jobba med och har ett bra driv.
    Kommer lätt att välja henne igen om det skulle bli aktuellt med någon försäljning. Läs mer
  • Catharina S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-11-27

Annika Lawitz är både professionell och väldigt bra i sin roll.

Snabb, kommunikativ, lyhörd, affärsmässig och professionell.

Ger de bästa rekommendationer till Annika Lawitz ! Läs mer
  • Jane A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-11-27

Försäljning av Villa och bostadsrätt som har fungerat alldeles utmärkt av en proffesionell mäklare som har varit trygg och omtänksam för både säljare och kund.
    Har varit tillgänglig och gett snabba svar vid frågor praktiskt taget dygnet runt. Läs mer
  • Annika S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-04-23

Kom i kontakt med Annika genom min dotter och hennes killes köp av lgh. Hon är glad, positiv och mycket duktig. Väldigt tillmötesgående och jag kände vi kunde fråga om allt. När man ringer så svarade hon alltid eller ringde upp!
    Så när jag skulle sälja min lgh så föll det sig naturligt att ringa Annika då jag kände förtroende för henne! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2018-04-09

Annika Lawitz rekommenderas varmt! Vid försäljningen av min ungkarlslya hade jag en handfull mäklare på besök. Den ena med fräsigare outfit och snabbare frisyr än den andre, måna om storslagna planer och blixtrande affärer. Jag hade sett min lägenhet som något av ett halvskabbigt hål i väggen och ursäktade mig för mäklarna. De höll alla med och sa att det här och det här måste ju fixas. Sen kom Annika, med ett lugn och en professionalism och såg igenom både mina ursäkter och förstod lägenhetens potential. Annika såg möjligheterna och fick mig att inse vilken pärla jag hade. Hon fick mig också att med enkla medel få fram denna guldglans (snarare än de andra mäklarna som mest ville blåsa ut allt och göra om). Annika har koll på vad kunderna söker och dialogen med henne kändes ärlig och uppriktig. Vi fick otroligt fin hjälp och hon var mån om att möta oss på alla tänkbara sätt.Hon såg möjligheter och fördelar i saker som andra mäklare avfärdade eller inte funderade över. Närvarande, alltid snabb på att svara och med en värme och ett lugn som smittade av sig, fick vi igenom en otroligt lyckad bostadsaffär, med en försäljning bättre än vi någonsin vågat drömma om. Annika är väldigt mån om kunden och ger den trygghet man så ofta behöver och önskar i en bostadsaffär. Hon har glimten i ögat och får en att önska att man faktiskt sålde och köpte bostäder lite oftare!
    Sluta scrolla. Ring Annika.
    Varma hälsningar,
    Thomas och Johanna Läs mer