Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Annika Lawitz

Läs vad 103 Läs vad Annika Lawitz

• Dawid N köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-08-16

Almhög
    Det var min första lägenhetsköp och är jätte nöjd med jobbet som mäklaren gjorde. Blev bemött jätte bra och fick all information jag ville veta och fick svar på alla frågor. Kommer rekommendera Annika Lawitz till andra och även komma tillbaka. Läs mer
  • Jessica J köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-08-16

Lorensborg/Pildammarna
    Vi har köpt en lägenhet via MOHV och Annika. Väldigt fint bemötande av henne och hon är väldigt trevlig och ödmjuk! Tack för denna service! Läs mer
  • Blerina A köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-08-13

Triangeln
    Jag har köpt bostad. Jag blev jättebra bemött av mäklaren trevlig och hjälpsam.
    Mina förvätningar var att få den hjälpen man behöver ich få svar på sina funderingar, vilket mäklaren gjorde fullt ut, lätt att nå och väldigt snäll och hjälpsam. Det var en riktigt bra upplevlse att köpa sin allra lägenhet med en riktig bra mäklare som hjälp. Läs mer
  • Caroline P sålde sitt hus med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-06-06

Kristineberg/Käglinge
    Seriös och engagerad, dessutom trevlig! Läs mer
  • Andjelka S
    Andjelka S sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-05-05

Ribersborg
    Fantastiskt insats.
    Mycket engagerad.
    Klok. Erfaren. Jobbar målmedvetet.

Jag har, med Annikas hjälp, sålt min tvåa på Ribersborg. Läs mer
  • Natalie Nilsson A sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-05-04

Med sitt positiva och professionella sätt lyckades hon snabbt sälja vår bostadsrätt till ett bra pris trots en osäker bostadsmarknad. Läs mer
  • Kim R köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-04-29

Dalaplan/ Södervärn
    Annika tog tid utanför en vanlig arbetsdag för att ta emot oss alla på förhandlingen på ett positivt och profeionellt sätt som gav oss en avslappnad känsla som gjorde att vi alla kunde prata fritt. Annika gav oss all den information som vi annars inte kunde och det gjorde oss trygga i köpet.
    Jag vill ge henne det bästa betyg som kan ges. Läs mer
  • Ilia K sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-04-26

Dalaplan/ Södervärn
    Helt klart bästa mäklaren! Fick en helhetsservice och kontakt med home-styling via Annika samt en bra vägledning en en lyckad försäljning. Vi sålde bostaden inom 24h från första visningen, vilket säger allt! Läs mer
  • Anna R köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-04-25

Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren bemötte mig med exeptionell erfarenhet inom branchen och med en professionell betoning.

Mina förväntningar är att jag skulle känna mig "jagad". Det är en förutfattad mening jag har gällande säljare eftersom jag är väldigt godtrogen.

Annika väcker förtroende och man känner att personen vill matcha rätt köpare till rätt objekt.

Annika levde väl utöver mina förväntningar och från början till då vi skrev kontrakt förklarade alla aspekter med stort tålamod och förstående för mina ignoranta frågor. Jag kände att jag befann mig i närheten av någon som har stor erfarenhet och kunskap, samt vilja att hjälpa.

Tack för den fina upplevelsen. Läs mer
  • Marcin A sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

2019-04-06

Professionell, jätte trevligt och hjälpsam Läs mer

Senaste försäljningarna

Älggatan