Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Annika Lawitz
Annika Lawitz
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Annika Lawitz och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 81 kunder tycker om Annika Lawitz

• Kushtrim R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är den mäklaren som jag har valt att samarbeta med sedan 2012. Hon har sålt två bostäder och vi är mer än nöjda med resultatet. Hon är väldigt mån om säljarens intresse och gör sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Jag kommer alltid att välja Annika i framtiden. Vi är supernöjda med hennes bemötande samt proffetionalitet. Läs mer
  • Ulf L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har som God Man sålt min fars bostadsrätt i Malmö. Hade sedan tidigare jobbat ihop med Annika då hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Lindeborg (2010).
    Annika är lätt att jobba med och har ett bra driv.
    Kommer lätt att välja henne igen om det skulle bli aktuellt med någon försäljning. Läs mer
  • Catharina S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika Lawitz är både professionell och väldigt bra i sin roll.

Snabb, kommunikativ, lyhörd, affärsmässig och professionell.

Ger de bästa rekommendationer till Annika Lawitz ! Läs mer
  • Jane A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Försäljning av Villa och bostadsrätt som har fungerat alldeles utmärkt av en proffesionell mäklare som har varit trygg och omtänksam för både säljare och kund.
    Har varit tillgänglig och gett snabba svar vid frågor praktiskt taget dygnet runt. Läs mer
  • Annika S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kom i kontakt med Annika genom min dotter och hennes killes köp av lgh. Hon är glad, positiv och mycket duktig. Väldigt tillmötesgående och jag kände vi kunde fråga om allt. När man ringer så svarade hon alltid eller ringde upp!
    Så när jag skulle sälja min lgh så föll det sig naturligt att ringa Annika då jag kände förtroende för henne! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika Lawitz rekommenderas varmt! Vid försäljningen av min ungkarlslya hade jag en handfull mäklare på besök. Den ena med fräsigare outfit och snabbare frisyr än den andre, måna om storslagna planer och blixtrande affärer. Jag hade sett min lägenhet som något av ett halvskabbigt hål i väggen och ursäktade mig för mäklarna. De höll alla med och sa att det här och det här måste ju fixas. Sen kom Annika, med ett lugn och en professionalism och såg igenom både mina ursäkter och förstod lägenhetens potential. Annika såg möjligheterna och fick mig att inse vilken pärla jag hade. Hon fick mig också att med enkla medel få fram denna guldglans (snarare än de andra mäklarna som mest ville blåsa ut allt och göra om). Annika har koll på vad kunderna söker och dialogen med henne kändes ärlig och uppriktig. Vi fick otroligt fin hjälp och hon var mån om att möta oss på alla tänkbara sätt.Hon såg möjligheter och fördelar i saker som andra mäklare avfärdade eller inte funderade över. Närvarande, alltid snabb på att svara och med en värme och ett lugn som smittade av sig, fick vi igenom en otroligt lyckad bostadsaffär, med en försäljning bättre än vi någonsin vågat drömma om. Annika är väldigt mån om kunden och ger den trygghet man så ofta behöver och önskar i en bostadsaffär. Hon har glimten i ögat och får en att önska att man faktiskt sålde och köpte bostäder lite oftare!
    Sluta scrolla. Ring Annika.
    Varma hälsningar,
    Thomas och Johanna Läs mer
  • Mohammed Z skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi är verkligen glada att vi valde Anna Lawitz som vår fastighetsmäklare. Vår lägenhet kom snabbt till försäljning och såldes mycket snabbt till ett bra pris. Läs mer
  • Lejla C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Sålt bostadsrätt. Bästa bemötande, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika överträffade vår förväntan på mäklarsidan. Ett otroligt vänligt bemötande med hög servicekänsla. Hon stod som mäklare för huset vi köpte och fick då även försäljningen av vår lägenhet. Täta kontakter gjorde vårt husköp möjligt och Annika hjälpte nog oss mer än vad som är förväntat av en mäklare. Skulle vi stå inför ett nytt köp kommer vi aldrig vända oss till någon annan än Annika och när vi hör folk i vår omgivning som ska sälja rekommenderar vi aldrig någon annan än Annika. Det är tack vare henne vi idag sitter i det huset vi ville ha :) Tack Annika! /Helena & Sami Läs mer
  • Suzanne J
    Suzanne J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    En otroligt vänlig och positiv mäklare...mycket kunnig..ställde alltid upp när jag behövde hjälp med frågor angående försäljningen...jag ger henne högsta betyg!!! Mvh Suzanne Jungbeck. Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter