Annika Lawitz

Annika Lawitz

Annika Lawitz är mäklare på MOHV Malmö

Annika Lawitz har varit registrerad mäklare sedan 2015-06. Annika Lawitz har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-08 och har fått 116 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Lawitz har haft 11 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 116 Läs vad Annika Lawitz

• 2020-04-23
    Köpt bostadsrätt i Västra Hamnen av Annika. Professionell, trevlig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt!
    Frida R
    • 73.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-04-23
    Annika hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket proffesionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.
    Henrik H
    • 73.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-04-22
    Sålt en lgh med Annika på triangeln. Super nöjd av en professionell mäklare
    Martin W
    • 61.0 m²
    • Triangeln/ Rådmansvången
  • 2020-03-14
    Bara en bra mäklare hela vägen igenom! Arbetade utanför sitt ”arbetsområde” och hjälpte till med saker som inte egentligen Annika hade behövt göra. Trevlig och vänlig person som jag utan tvekan rekommenderar till er andra som ska köpa/sälja bostad!
    Adam C
    Adam C
    • 81.5 m²
    • Borgmästaregården
  • 2020-02-08
    Sålt lägenhet Mycket professionell och tillmötesgående mäklare som lägger ner kropp & själ i att leverera på bästa sätt. Jag är mycket nöjd och rekommenderar mer än gärna Annika Lawitz till bekanta , nära och kära. Stort tack.
    Mattias N
    • 52.0 m²
    • Slottsstaden/Dammfri
  • 2020-02-03
    Trevligt, sympatiskt, effektiv. Bra erfarenhet med lite ångest.
    Fraser M
    • 1:a
    • 30.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-01-28
    Sålt en villa. Blev bemött på ett mycket trevligt sätt. Hon har levererat över våra förväntningarna och har varit mycket hjälpsam, hon har också ett mjukt och behagfullt sätt. Hon tycks även besitta stor erfarenhet och kunskap inom sitt yrkesområde. Kan bara ge henne +++++ och kram.
    Aina Anna-greta O
    • 118.0 m²
    • Jägersro Villastad
    sålde sitt hus med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
  • 2020-01-26
    Köpte en bostadsrätt i Hyllie. Annika var väldigt tillmötesgående, gav snabba och relevanta svar, välinformerad och lyhörd. Otroligt trevlig och i min mening en utav de bästa mäklarna jag stött på under lång tid. Rekommenderas varmt! :)
    Nora D
    • 46.0 m²
    • Hyllie
  • 2019-11-05
    We bought a new renovated apartment in Kulladalsgatan. She serves well as a bridge between us and the owner of the apartment. Annika is so nice, helpful and very knowledgable on her work. We had a very nice atmosphere during the contract signing. I can recommend her! Good job!
    Jean V
    • 4:a
    • 94.0 m²
    • Kulladal
  • 2019-11-04
    Sålt lägenhet! Annika är en fantastisk mäklare som verkligen kan sitt jobb och är så omtänksam och visar intresse för allt! Grym mäklare!!
    Emelie O
    • 58.0 m²
    • Almhög
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Lawitz en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte