Åsa Öjes

Åsa Öjes

Åsa Öjes är mäklare på MOHV Svedala

Åsa Öjes har varit registrerad mäklare sedan 2012-10. Åsa Öjes har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-07 och har fått 85 omdömen med ett betyg på 4.7. Åsa Öjes har haft 18 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

85 omdömen om Åsa Öjes

Maria Louisa K
Hyllie

Åsa har botat min mäklarskräck 😉🥳

Kerstin M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Trevligt bemötande, blev en snabb och smidig affär , allt sköttes proffsigt.

Simon T
Klågerup

Öppen, ärlig och jordnära. Gav väldigt bra råd genom hela processen och satte rätt förväntningar i en scår marknad.

Linus W
Hästhagen

Otroligt nöjd med Åsa! Exceptionellt bemötande och professionellt agerande.

Bill Mattias N
Sålde en tomt med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

I en lågkonjuktur behövs nya tankebanor och tillvägagångssätt. Det funkar inte längre att bara sätt ut en annons och hoppas på svar. Åsa tänker utanför boxen, har ett bra driv. Väldigt trevlig och lätt att ha att göra med. Rekommenderas verkligen, kontakta Åsa Öjes på Mohv för en bra och smidig affär.

Andreas N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala

Bra mäklare, lyhörd, gjorde sitt yttersta i allt. Rekommenderar starkt.

Natalie H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala
Klågerup

Supertrevlig och proffesionell, allt gick snabbt och smidigt, precis som man önskar!

Svar från Åsa Öjes

Stort tack för det fina omdömet, värmer otroligt mycket :)

Kerstin A
Sålde sitt hus med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala
Klågerup

Energisk, duktig o ger inte upp fast det är svåra tider att sälja!

Svar från Åsa Öjes

Tack snälla för era fina ord, det var inte enkelt men skam den som ger sig, det gick! Hälsa alla inblandade och ha en fin höst!

Vincent E
Klågerup

Åsa gjorde för det första ett mycket bra intryck. Under försäljningen sköte hon sig väldigt proffsigt. Var väldigt lyhörd och lyssnade och skapade förutsättningar för det vi önskade av vår försäljning. Och rodde hela försäljningen i hamn till ett önskat försäljningspris. Mycket bra mäklare! Fantastisk rent ut sagt! Rekommenderas starkt! MVH V o M

Svar från Åsa Öjes

Vincent och My, tack tack tack för det fina omdömet! Stort lycka till nu med ert nya hus, kommer bli hur bra som helst :)

Johan E
Köpte sitt hus med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Svedala
Klågerup

Hon är väldigt kunnig om bostäderna hon säljer, om området och är väldigt tillmötesgående. Aldrig några problem.

Svar från Åsa Öjes

Hej Johan! Så glad jag blir när jag ser att ni lämnat ett så fint omdöme, det värmer något otroligt mycket! Jag hoppas ni kommer till att trivas i ert nya hus!