Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Birgitta Larsson

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 7 rekommendationer
Jag heter Birgitta Larsson och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 7 användare tycker om Birgitta Larsson

• Martina J
    Martina J skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Birgitta är intresserad, kompetent & mkt professionell. Hon är ärlig & positiv, har en härlig energi. Hon är snabb på att höra av sig. Jag har rekommenderat henne till flera av mina vänner, som har valt att ha henne som mäklare. Har bara positiva saker att säga om henne.
  • Karin H
    Karin H skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Hej!

Vi fick kontakt med Birgitta Larsson i samband med att min mamma skulle sälja sin bostad efter dryga 40 år. Valet stod mellan B och en annan mäklare som vi tidigare varit i kontakt med men min kära moder hävdade att personkemin med B kändes betydligt bättre efter att hon träffat de båda.

Det visade sig att vara ett mycket gott val vilket naturligtvis gladde oss enormt! Proffsig i allra högsta grad, lyhörd, punktlig och med en framförallt tydlig kommunikation till kunden.

Vi är mycket nöjda med det bemötande vi fick och jag skulle inte tveka en sekund att dels rekommendera samt dels återigen kontakta B i samband med en eventuell framtida bostadsaffär!

Med vänlig hälsning, Karin Henriksson med familj.
  • Therese G
    Therese G skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Allt från första kontaken med MOHV till påskrivet köpekontrakt har varit proffsigt. Birgitta Larsson är en av Malmös bästa mäklare!
  • Monica J
    Monica J skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd, från start till mål
  • Tove S
    Tove S skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Jag blev rekommenderad av en vän att använda Birgitta Larsson på MOHV när jag sålde min lägenhet. Jag är mycket nöjd med hela förloppet, från första kontakt till det att lägenheten blev såld. Mycket trevligt och proffsigt bemötande, Birgitta är påläst, snabb och förtroendeingivande. Jag fick bra råd i under hela vägen och även inför mitt nya lägenhetsköp. Försäljningen gick snabbt och jag är supernöjd med allt. Kan verkligen rekommendera Birgitta!
  • Erik K
    Erik K skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Mycket kompetent och professionell. Förtroendegivande intryck.
    Rakt igenom professionell.
  • Tina H
    Tina H skrev om Birgitta Larsson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med Birgittas service. Hon la stor vikt på hur vi ville ha det och jobbade utifrån det! Lägenheten såldes snabbt ochvi rekomenderar verkligen andra att välja just Mohv!
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson