Boris Wormann

Boris Wormann

Boris Wormann är mäklare på MOHV Malmö

Boris Wormann har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Boris Wormann har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 18 omdömen med ett betyg på 4.9. Boris Wormann har haft 18 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 18 Läs vad Boris Wormann

• 2020-11-19
    Köpt en bostadsrätt, blev bemött av mäklaren på ett trevligt och hjälpsamt sätt
    Ricard N
    • 54.5 m²
  • 2020-10-27
    Köpt lgh i Malmö och fick ett snabbt och trevligt bemötande. Återkopplar alltid på sms vilket uppskattas. Förväntningar har jag bara att man ska sköta sitt jobb professionellt vilket jag förväntar mig av alla människor jag möter i vardagen.
    Karin H
    • 51.0 m²
    • City
  • 2020-10-27
    Köpt en lägenhet i brf. Blev mycket väl bemött och Boris hjälpte mig med allt jag behövde! Hade inte mycket förväntningar men blev mycket positivt överraskad av vänligheten och hur hjälpsam Boris var!
    Eddie A
    • 64.0 m²
    • Högaholm
  • 2020-10-07
    Vi anlitade Boris för att sälja vår bostadsrätt. Boris var lyhörd, lätt att prata med, lätt att få tag i och mycket engagerad i försäljningen. Han arbetar med duktigt folk för både fotograferi, styling och annonsen blev fruktansvärt snygg. Helt klart rekommenderad!
    Didrik S
    • 72.0 m²
    • Bunkeflostrand
  • 2020-10-07
    Vi köpte en Bostadsrätt där Boris var mäklaren. Vi skrev samma dag till Mäklaren när vi såg lägenheten ute på Hemnet. Fick samma dag svar av Boris där vi fick gå på en förhandsvisning dagen efter. Vi fick Snabbt svar och allt gick jätte samtidigt. Från att vi skickade ett mejl om intresse till kontrakt skrivning så gick allt jätte smidigt och fort. Boris var en av dom få mäklarna som var effektiv och gav respons tillbaka. Super nöjda!
    Hajrija A
    • 72.0 m²
    • Bunkeflostrand
  • 2020-09-25
    Boris hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är extremt engagerad, driven, kompetent och professionell på alla sätt. Han är dessutom väldigt positiv, trevlig och tillmötesgående. Han hade alltid en plan B, C och D i bakfickan om Plan A inte skulle gå hem. Det gjorde den tack vare hans hårda arbete och engagemang. Vi kan inte annat än att ge både högsta betyg och rekommendation! Vi kommer inte söka mäklare någon annanstans vid framtida försäljningar utan dom ligger tryggt hos honom. Tack Boris!
    Anna R
    • 4:a
    • 81.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-09-06
    ❤️❤️❤️❤️Mr Boris is a hard working guy
    Chaudhary Mansoor A
    • 80.0 m²
  • 2020-08-31
    jag har köpt en 2 rums lägenhet på rödkullastigen 9 a, har inga klagomål på en trevlig och bra mäklare.
    Lars Arne J
    • 54.5 m²
  • 2020-08-31
    Boris hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han gjorde ett sååå bra jobb! Han är väldigt duktig på det han gör och har otroligt bra kundbemötande. Vi är så otroligt nöjda!
    Martyna Anna H
    • 87.0 m²
    • Oxie
  • 2020-08-31
    Kung! Gjorde försäljningen av vår lägenhet så mycket snabbare och lättare!
    Christian Jörgen H
    • 87.0 m²
    • Oxie
    sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte