Boris Wormann
Registrerad mäklare sedan 2020-05-19
Aktiv på Reco.se sedan 2020-05-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 4 Läs vad Boris Wormann

• Mui Sally P köpte sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö

2020-07-10

Företaget har bett om en granskning av omdömet
    2:a
    Lönngården
    Hej !
    Jag är nöjd med köpet. Jag har spanat in lägenhet över en månad eller rättare sagt 1-2år. Jag är glad över den snabba affären. Jag är glad över säljare gjorde gott beslut och eventuellt hjälpte mäklare bedömde över situationen.
    Boris är väldigt trevligt. Jag var välinformerade från mäklare. Jag är nöjd med köpet gick snabbt är tacksam för hjälpen . Det känns väldigt bra med hans bemötande. Han verkar ödmjuk. Jag tycker om honom även jag misstänkte han var lite yngre. Tack för all hjälp.
    Mvh Mui Phu och Si Trach Läs mer
  • Gohar H sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö

2020-07-09

2:a
    Lönngården
    Boris Wormann är mycket trevligt och duktig på sin yrke , han var aktiv och kunnig tycker vi.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ali F sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö

2020-06-17

3:a
    Almhög
    Mycket duktig och kompetent mäklare. Brinner för sitt jobb som han dessutom sköter utmärkt.
    Tar sig tid och samlar in all information som behövs för att sköta försäljningen på bästa sätt.
    Märkte från första kontakten att han skiljer sig från andra mäklare. Tog sig tid för att förklara hur han jobbar och vilka förväntningar som finns. Detta gjorde att jag valde att jobba vidare med honom istället för andra. Planeringen var utmärkt och mäklaren fick sålt lägenheten redan innan den riktiga visningen. Allt sköttes snabbt och smidigt. Mycket ödmjuk och tar sig tid för att svara på alla frågor, kvittar när man ringer honom, kan även vara sena kvällar och helger. Ger alltid återkoppling och håller en uppdaterad hela tiden. Allting var perfekt och tryggt, kommer att rekommendera Boris för andra och kommer själv att välja Boris vid framtida försäljningar. Läs mer
  • Mehdi R köpte sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö

2020-06-17

3:a
    Almhög
    Bra bemötande av Boris både under visningen och efter visning.
    är väldigt hjälpsam människa 10 /10 Läs mer

Senaste försäljningarna