Cajsa Börjesson

Cajsa Börjesson

Cajsa Börjesson är mäklare på MOHV Malmö

Cajsa Börjesson har varit registrerad mäklare sedan 2021-02. Cajsa Börjesson har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-05 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Cajsa Börjesson har haft 3 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 4 Läs vad Cajsa Börjesson

• Ann-Christin S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Börjesson en del av MOHV Malmö
    • Östervärn
    2021-06-16
    Jag blev mycket trevligt bemött av Cajsa Börjesson när hon besökte mig för att diskutera ev försäljning av min lägenhet på Höstgatan. Jag upplevde henne som en mycket positiv och gedigen mäklare som verkligen ville hjälpa mig att sälja min lägenhet. Jag har bott i min lägenhet i 26 år och mycket har hänt och ändrats under dessa år som gjort att jag känt mig osäker i denna process och jag har haft många frågor. Cajsa har under hela den tiden funnits där och stöttat mig. Har jag sökt henne via telefon eller sms med frågor har hon återkopplat jättesnabbt. Hon har tålmodigt svarat på mina frågor och jag har aldrig känt att någon fråga är för dum att ställa. Hon har visat på mycket profession i sitt yrkeutövande och en lyhördhet för sin kunds behov vilket är otroligt betydelsefullt och inger en trygghetskänsla som kund. Jag uppfattar Cajsa som en ärlig, rak och tydlig person i sin kommunikation som mäklare.
    Jag har känt mig mycket trygg och bekväm med henne under hela försäljningsprocessen.
    Allt summerat skulle jag säga att Cajsa är rätt man på rätt plats.
    Jag kan varmt rekommendera Cajsa till personer som har tankar på att sälja sin lägenhet/hus.
    På en skala mellan 1-5 ger jag henne betyg 6 då hon är så engagerad och verkligen anstränger sig för att man som kund ska vara/bli nöjd.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Cajsa Börjesson en del av MOHV Malmö
    • Kirseberg
    2021-05-26
    Jag köpte en 2a i Kirseberg. Är mycket nöjd med min kontakt med Cajsa och hur vi blev bemötta. Jag har haft en mycket bra upplevelse av mitt bostadsköp.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Cajsa Börjesson en del av MOHV Malmö
    • Kirseberg
    2021-05-24
    Efter att fått kontakt med Cajsa Börjesson på MOHV I Malmö gick försäljningen av min lägenhet som på räls. Fick all den hjälp jag behövde då jag själv befann mig på distans. Trevligt bemötande och bra känsla för marknaden gjorde min försäljning till en riktigt bra affär. Rekommenderas varmt!!
  • FRED H
    skrev om Cajsa Börjesson en del av MOHV Malmö
    2021-05-11
    Efter att ha sökt efter mäklare via en onlinetjänst så hörde Kajsa av sig direkt. Jag är väldigt glad för att jag valde Kajsa som fastighetsmäklare. Kajsa gav löpande feedback och var tillgänglig när jag behövde hjälp. Vidare visade hon prov på stort tålamod trots mina många frågor. Det bästa av allt var att hon fick såld lägenheten efter första visningen samt att hon fick ut ett pris över förväntan. Jag kan ge de bästa rekommendationer.

PS! Låt er inte skrämmas av att Cajsa är ung och nyutexaminerad, det var snarare en fördel då hon var väldigt taggat efter att göra bra ifrån sig, något jag fick kvitto på när affären var klar 👍👍👍☺️