Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Carolina Antonsson

Carolina Antonsson
en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Carolina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 46 kunder tycker om Carolina Antonsson

• Stina G
    Stina G skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är en fantastisk mäklare!! Både ytterst kompetent på sitt jobb samt har mycket goda sociala skills. Trevlig och tillmötesgående och jag har bara gott att säga om henne! Skulle rekommendera henne till alla! Hon känns inte som den klassiske mäklaren en råkat ut för tidigare (dvs inställsam och förvränger gärna sanningen för att lägenheten ska framstå bättre än den egentligen är) Carolina är istället precis så som en vill att en mäklare ska vara; en som inger förtroende hos både säljare och löpare, är mer mänsklig och håller sig ifrån förskönande beskrivningar som inte är sanna. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Toppen mäklare som är kunnig och väldigt tillmötesgående! Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Glad, positiv, lättsam, tydlig, med en trevligt bemötande både via telefon och när vi träffades. Hon fick också visa en bestämd sida då när det var något på visningen. Visade typ att det som är bestämd följs. Kommer att tipsa andra om företaget och då givetvis Carolina som hjälpe mig med lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade mäklare från ytterligare 2mäklarföretag till den helgen. Carolina träffade jag vid tågstationen inte i lägenheten då det inte gick att ordna den dagen. Mötet kändes avspänt från första stund. Carolina hade sålt lägenheten bredvid vilket underlättade på många sätt. Carolina är inlyssnande är lätt att prata med och inger förtroende. Jag blev mycket väl bemött. Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Carolina. Hon har skött hela försäljningen av min lägenhet professionellt och varit mycket hjälpsam och vänlig. Kom i kontakt med henne i samband med att jag letade annan lägenhet att köpa och fick gott intryck av henne direkt.
    Hon har gjort ett toppenjobb och jag kan varmt rekommendera henne till andra som vill köpa eller sälja. Läs mer
  • Christina C
    Christina C skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Snabb och rak kommunikation. Noggran med pappersarbete. Ställde upp. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Öppen, rak och kunnig tog tag i problem med kraft och snabbhet. Var mycket påläst om hur olika uppgifter skulle lösas med finess till olika myndigheter. Alltid glad och vänlig och hjälpsam. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina har hela tiden varit serviceminded och erbjudit snabb och tydlig hjälp med att köpa bostad. Läs mer
  • Julia H
    Julia H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Världens i särklass bästa mäklare som verkligen levererar det lilla extra! Vi är så himla glada att vi valde Carolina när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon är otroligt professionell och övertäffade alla våra förväntningar. Skulle kunna skriva en hel uppsats om hur nöjda vi är, kan man ge mer än 5 i betyg? Läs mer
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Carolina lyckades även få till ett fantastiskt slutpris. Hon säljer utan tvekan våra framtida bostäder! Läs mer
  • Ann-margreth L
    Ann-margreth L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina har hela tiden uppträtt mycket professionellt. Saklig och korrekt information, har ställt upp hela tiden och drivit på processen framåt utan att därför stressa varken säljare eller köpare. När det gäller besiktningar, flyttstädning, styling osv har hon alltid haft kontakter som vi har kunnat använda med kort varsel. Det är första gången som jag har använt en mäklare och hade 3 st på intervjuer men Carolina kändes mest seriös ville inte sälja in helstyling som vissa andra. Läs mer
  • Sixten R
    Sixten R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med hur snabbt det gick från start till slut i försäljningsprocessen. Carolina och jag hade mestadels telefonkontakt vilket passade mig bra.

Rekommenderar Carolina A som mäklare. Läs mer
  • Sara T
    Sara T skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina gjorde min lägenhetsförsäljning till en dröm. Det gick hur smidigt och bra som helst. Hon visade på mycket kunskap och hade alltid ett leende på läpparna. Skulle jag sälja en lägenhet igen skulle jag inte tveka på att anlita Carolina igen! Läs mer
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Ambitiös och mån om att jag som säljare skulle vara nöjd! Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är bäst. Proffsig, snabb och pålitlig. Läs mer
  • Sarah R
    Sarah R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina var ett stöd och till stor hjälp i mitt första lägenhetsköp. Med härligt energi, hjälpsam, tillgänglig och förstående ledde hon mig genom köpardjungeln. Läs mer
  • Marita N
    Marita N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Bemötandet visade saklighet, respekthet, förtroendehet, ärlighet och det var en bra dialog med båda ägarna. Även om mycket skedde på distans kändes det tryggt. Läs mer
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är en härlig service minded kvinna = kommunikativ och går rakt på business :) hon får 5 av 5 möjliga. Önskar henne en bra karriär inom MOHV !
    Katarina .T Läs mer
  • Marina H
    Marina H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Utomordentligt trevlig och professionell tjej. Värderade högt hennes kunskap och ärligt. Det är 3:e gången jag gör fastighetsaffärer med MOHV, kan därför rekommendera dem och Carolina varm.
    Marina Läs mer
  • Sara H
    Sara H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Professionell, kompetent, serviceinriktad och hjälpsam både vid köp och försäljning. Gör det lilla extra för kunden, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sajad J
    Sajad J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Caroline skötte försäljningen av min bostad utmärkt. Jag fick alltid snabb återkoppling och trevligt bemötande. Hon var professionell under hela försäljningen.
    Jag rekommenderar Carolina till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • Clara S
    Clara S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra! Väldigt hjälpsam mäklare Läs mer
  • Marie
    Marie skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjda med Carolina och hennes enormt fina service!
    Alltid glad, snabb, proffsig och duktig på att återkoppla.
    Vi kan varmt rekommendera Carolina! Läs mer
    Carolina A, Lisa F gillar detta
  • Lisa F
    Lisa F skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina Antonsson på MOVH vill vi varmt rekommendera!
    Aktiv, glad, proffesionell och alltid snabb med att höra av sig.
    Carolina har varit mycket hjälpsam under hela försäljningen och gett fin service.
    Mycket nöjda! Läs mer
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är professionell, kompetent, frammåt och tålmodig! Hon sålde min lägenhet med galans och till ett bra pris, det kändes tryggt och säkert! Läs mer
  • Ylber R
    Ylber R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Engagerad, lätt att kontakta, behjälplig med frågor och väldigt trevlig. Läs mer
  • Mariam H
    Mariam H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag blev bemött bra och allting gick smidigt. Läs mer
  • Rolf H
    Rolf H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra! Gjorde vår försäljning helt perfekt. Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande och är mycket nöjda med Carolina. Hon var väldigt engagerad under hela säljprocessen, tog snabbt tag i alla frågor som dök upp och fixade det utan problem.
    Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag var mycket nöjd med hur Carolina Antonsson sköte sitt jobb som min mäklare när jag köpte bostad. Hon var lättillgänglig, tillmötesgående och professionell. Allting gick väldigt smidigt och snabbt utan onödigt krångel och jag kände ett stort förtroende för henne. Skulle gärna använda mig av hennes tjänster igen Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Proffsig och engagerad. Tillvaratog både säljares och köparens intresse. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående.
    Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Kanon. Alltid vänligt bemött och affären gick väldigt smidigt. Läs mer
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är verkligen trevlig, personlig och äkta. En härlig tjej! Läs mer
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi har genom hela försäljningen av vår lägenhet varit väldigt nöjd med carolina. Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor vid alla möjliga tider viljet har varit ett stort plus. En social,trevlig och målinriktad mäklare! Läs mer
  • Yasothara S
    Yasothara S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med allt och framför allt hennes bemötande! Läs mer
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig Läs mer
  • Malin M
    Malin M skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Carolina Antonssons engagemang och ansvar vid försäljningen av vår bostadsrätt. Vi rekommenderar henne varmt om ni söker en seriös mäklare! Läs mer
  • Ida E
    Ida E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag hade Carolina Antonsson som min mäklare både i försäljning av min gamla lägenhet och köpet av min nya och jag är otroligt nöjd med henne! Väldigt professionell och håller en mycket uppdaterad i processen. Rekommenderar definitivt henne till andra :) tack så mycket Carolina! Läs mer
  • Lisen R
    Lisen R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Min sambo var den som skötte den mesta kontakten med Carolina då han var den som var på visning osv men jag har enbart bra saker att säga om Carolina av de jag har sett och upplevt. Otroligt proffsig och hjälpsam på alla sätt och vis! Läs mer
  • Filip O
    Filip O skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Professionell, personlig och trevlig! Läs mer
  • Linn D
    Linn D skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina var väldigt bemötande och harmonisk, hon fick försäljningen av min lägenhet att gå lätt och smidigt till. Jag måste även lägga till att hennes glada humör har en tendens att smitta av sig, så ifall ni har en dålig dag är hon rätt person att träffa! Starkt rekommenderad. Läs mer
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är så nöjd med min mäklare Caroline Antonsson.
    Från första mötet till avsked efter en väl lyckad affär har hennes bemötande varit suveränt. God lyssnare, alltid punktlig, höll alltid avtalade samtal och tider vilket gjorde att jag kunde slappna av helt och känna mig trygg.
    Jag rekommenderar henne med varmt hjärta. Läs mer
  • Anita B
    Anita B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Ett mycket trevligt första möte. Kom i avtalad tid. Följde upp allt från början. Höll mig underrättad hela vägen. MEN mot slutet uppfattade jag henne som att hon tog köparens parti. Det fanns nämligen en intressent kvar men som inte var klar med sina lån. Caroline föreslog att vi kanske skulle stanna där--------------.
    Hon ville så gärna att den som låg närmast till skulle få lägenheten. Efteråt kanske jag skulle ha väntat ut den andra intressanten, beloppet hade kanske blivit ett annat. Men jag gav mitt samtycke vilket jag kan ångra.
    Det sista uppgörande mötet blev lite för kramigt (köpare/hennes pappa) gentemot mej. Jag tycker att man avslutar en affär med ett rejält fast handslag . Läs mer
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina Antonsson anser jag ha allt vad en mäklare bör ha. Ett genuint,varmt bemötande, tar uppdraget på största allvar och lägger ner hela sin själ i arbetet. Har inget negativt att tillägga utan rekommenderar varmt henne till alla som behöver en mäklare i toppklass. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är den bästa mäklaren jag och min sambo har haft kontakt med genom åren. Hon kan "ta" olika människor och är seriös men ärlig och villig att hjälpa till. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson