Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Carolina Antonsson

4.9 / 5 i betyg — 15 rekommendationer

Läs vad 15 användare tycker om Carolina Antonsson

• Martin J
    Martin J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående.
    Enkel att ha att göra med.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Kanon. Alltid vänligt bemött och affären gick väldigt smidigt.
  • Lovisa N
    Lovisa N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är verkligen trevlig, personlig och äkta. En härlig tjej!
  • Isabell J
    Isabell J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi har genom hela försäljningen av vår lägenhet varit väldigt nöjd med carolina. Hon har varit tillgänglig för alla möjliga frågor vid alla möjliga tider viljet har varit ett stort plus. En social,trevlig och målinriktad mäklare!
  • Yasothara S
    Yasothara S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med allt och framför allt hennes bemötande!
  • Sofie L
    Sofie L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig
  • Malin M
    Malin M skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Carolina Antonssons engagemang och ansvar vid försäljningen av vår bostadsrätt. Vi rekommenderar henne varmt om ni söker en seriös mäklare!
  • Ida E
    Ida E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag hade Carolina Antonsson som min mäklare både i försäljning av min gamla lägenhet och köpet av min nya och jag är otroligt nöjd med henne! Väldigt professionell och håller en mycket uppdaterad i processen. Rekommenderar definitivt henne till andra :) tack så mycket Carolina!
  • Lisen R
    Lisen R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Min sambo var den som skötte den mesta kontakten med Carolina då han var den som var på visning osv men jag har enbart bra saker att säga om Carolina av de jag har sett och upplevt. Otroligt proffsig och hjälpsam på alla sätt och vis!
  • Filip O
    Filip O skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Professionell, personlig och trevlig!
  • Linn D
    Linn D skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina var väldigt bemötande och harmonisk, hon fick försäljningen av min lägenhet att gå lätt och smidigt till. Jag måste även lägga till att hennes glada humör har en tendens att smitta av sig, så ifall ni har en dålig dag är hon rätt person att träffa! Starkt rekommenderad.
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är så nöjd med min mäklare Caroline Antonsson.
    Från första mötet till avsked efter en väl lyckad affär har hennes bemötande varit suveränt. God lyssnare, alltid punktlig, höll alltid avtalade samtal och tider vilket gjorde att jag kunde slappna av helt och känna mig trygg.
    Jag rekommenderar henne med varmt hjärta.
  • Anita B
    Anita B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Ett mycket trevligt första möte. Kom i avtalad tid. Följde upp allt från början. Höll mig underrättad hela vägen. MEN mot slutet uppfattade jag henne som att hon tog köparens parti. Det fanns nämligen en intressent kvar men som inte var klar med sina lån. Caroline föreslog att vi kanske skulle stanna där--------------.
    Hon ville så gärna att den som låg närmast till skulle få lägenheten. Efteråt kanske jag skulle ha väntat ut den andra intressanten, beloppet hade kanske blivit ett annat. Men jag gav mitt samtycke vilket jag kan ångra.
    Det sista uppgörande mötet blev lite för kramigt (köpare/hennes pappa) gentemot mej. Jag tycker att man avslutar en affär med ett rejält fast handslag .
  • Isabell H
    Isabell H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina Antonsson anser jag ha allt vad en mäklare bör ha. Ett genuint,varmt bemötande, tar uppdraget på största allvar och lägger ner hela sin själ i arbetet. Har inget negativt att tillägga utan rekommenderar varmt henne till alla som behöver en mäklare i toppklass.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är den bästa mäklaren jag och min sambo har haft kontakt med genom åren. Hon kan "ta" olika människor och är seriös men ärlig och villig att hjälpa till.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson