Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Christina Ljung

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

4.9 / 5 i betyg — 58 rekommendationer
Jag heter Christina Ljung och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 58 användare tycker om Christina Ljung

• Anna W
    Anna W skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    personligt, positivt och professionellt bemötande!
  • Dejan O
    Dejan O skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi var väldigt nöjda med Christina Ljung.
    Hon var väldigt engagerad och höll samma nivå under hela processen. Vårt objekt tog lång tid att sälja och vi upplevde att hon skötte sig utmärkt att hålla intresset uppe hos potentiella köparna.
    Kan varmt rekommendera Christina!
  • Ann-christin B
    Ann-christin B skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi tycker Christina Ljung är en glad , trevlig, jordnära, kunnig och förstående mäklare. Vi är mycket nöjda henne som mäklare och skulle varm rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • Steffen D
    Steffen D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Trevlig, lätt att ha med att göra. Professionell, snabb, villig att svara på frågor och ta reda på ting. Skötte allt perfekt.
  • Theodoros P
    Theodoros P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    We choose Christina because she activelly show more interest than the other brokers who visit us in order to sell our appartment. She is very good and warm when talking to people and that gives her credits on the sales process. The result of our cooperation was to sell our appartment in a very good price, the one we wanted actually. We definitelly recommend her for anyone who wants to sell their property.
  • Linda D
    Linda D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Professionell och kunnig. Vänligt och förtroendeingivande första intryck
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Positivt och engagerat bemötande
    Gick över förväntan
  • Annika M
    Annika M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag uppfattar Christina Ljung som glad, tålmodig och ärlig. Vi hade en dialog genom hela säljprocessen och jag fick alltid snabba svar via mail, sms och samtal.

Jag rekommenderar mer än gärna Christina till mina vänner.
  • Kerstin M
    Kerstin M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Proffsigt, ödmjukt, kompetent bemötande. Smidig process med bra kommunikation. Väldigt nöjda med MOHV och Christina Ljung
  • Harald M
    Harald M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag vill beskriva Christina som kompetent och trevligt, med en positiv inställning till sina kunder, smittosamt energisk och lätt att få förtroende för.
    Jag hade inte väntat mig att min lägenhetsaffär skulle bli så snabb, enkel och lyckad.
    Som kund var det både roligt och intressant att träffa Christina
  • Stephen A
    Stephen A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina represented me in the sale of my apartment in Malmö during 2015. After having dealt with many agents over the years, Christina has been the best yet. She is friendly, open, professional, very competent, listens well and is always open to her clients opinions even if their differ from her own. I trust her professional judgment and also think she is a very nice and positive person. I would not hesitate to highly recommend her to anyone as their real estate agent.
  • Saman Z
    Saman Z skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Bra samarbete och en väldig trevlig och duktig mäklare
  • Dag I
    Dag I skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag var väldigt nöjd med både bemötande och professionalism. Det fanns aldrig några tvivel eller grund till oro. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Peter E
    Peter E skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina upplevde vi som mkt professionell och duktig i sitt yrke. Ett trevligt bemötande
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi har varit väldigt nöjda hela tiden, bra med att återkomma alltid snabbt på att svara när man ringer eller sms.
  • Helen V
    Helen V skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att Christina Ljung var trevlig,ärlig och tydlig i sin förmedling mellan mig som köpare och säljaren. Detta var mitt första köp av en bostadsrätt och visste inte riktigt hur det gick till men jag kände mig trygg att fråga Christina och hon svarade alltid så att jag förstod,mycket värdefullt. Kommer med all sannolikhet att rekommendera henne till andra men även att kontakta henne vid en eventuell ny affär.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är trevlig, lyhörd, kunnig, lätt att ha att göra med och väldigt professionell. Hon fick min lägenhetsförsäljning att kännas både trygg och smidig. Kan varmt rekommendera henne!
  • Annika A
    Annika A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommenderar Christina Ljung. Bra bemötande och tydlig i sin information. Allt gick väldigt snabbt och effektivt och vi fick sålt lägenheten redan efter första visningen. Fick alltid svar snabbt både per telefon, sms eller mail.
  • Björn D
    Björn D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell. Väldigt ambitiös och är mycket målinriktad. Trevlig, vänlig och väldigt tydlig. Jag blev mycket positivt överraskad. Jag skulle kunna se Christina på en högre tjänst, en annan befattning. Men helt klart att hon bör jobba med människor!
  • Ann N
    Ann N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Fantastiskt bemötande av Christina Ljung. Väldigt proffsig och engagerad genom hela processen!
  • Gert O
    Gert O skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Riktigt bra mäklare som verkligen ligger i. Hon återkopplar direkt när det händer något. Hon har sålt ett hus och en lägenhet åt oss. Rekommenderas starkt.
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är en bra mäklare. Hjälpsam, trevlig och lägger mycket tid på att man ska bli nöjd och allt ska kännas bra. Jag är jätte nöjd med henne.
  • Lennart A
    Lennart A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag har kommit i kontakt med Christina Ljung i samband med två försäljningar av bostäder. Jag uppfattar Christian som en mycket kompetent mäklare och med en stor portion social kompetens. Jag kan utan någon som helst tvekan rekommendera andra personer att anlita Christina som mäklare.
  • Max N
    Max N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Väl förbered, kunnig och snabb.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag är supernöjd med Christina Ljung. Jag tycker att hon gjorde ett mycket bra jobb, hon lyssnade på mina önskningar och uppfyllde dom. Hon höll en bra och kontinuerlig kontakt med mig som gjorde mig tryck och lugn.
    Vi kom mycket bra överens. Jag värdesätter att christina inte hade sitt fokus på pengarna, på hur mycket jag skulle tjäna på min försäljning utan mer på att förstå min situation och göra en bra affär både för mig och min köpare. Jag rekommenderar självklart christina Ljung till andra.
  • Anna L
    Anna L skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Proffsig, kunnig och trevlg mäklare.
  • Vladimir K
    Vladimir K skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi tycker att Christina var rätt mäklare för vårt objekt.
    Christina gjorde ett fantastiskt jobb med visningar och meddelade oss alltid i god tid.
    Har ett väldigt trevligt bemötande med kunder, det var så vi fastnade för henne. när vi var och tittade på en av hennes visningar.
  • Pon M
    Pon M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Hon skötte försäljningen av vår lägenhet snabbt och enkelt. Hon var väldigt drivande under hela processen och vi kände oss bekväma att ha henne som vår mäklare. Det var extra viktigt för oss att få en drivande mäklare som går att lita på eftersom vi själva aldrig var närvarande varken vid kontraktskrivning eller överlämning av nycklar på grund av att vi bor utomlands. Rekommenderas varmt av oss.
  • Christina N
    Christina N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt 3 objekt med denna mäklarfirma och är mycket nöjd. Det är trevliga och mycket duktiga mäklare som ser till att du blir nöjd och belåten.
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina Ljung är en, enligt mig, mycket kompetent mäklare/förmedlare som alltid återkommer när förväntat. Ch verkar ha en bred perseptionsförmåga och "saker" händer direkt utan att konstla till det med märkliga och dåliga ursäkter, mao glad, rak, ärlig, direkt. Ch visar sitt rätta jag utan omvägar.
    En solstråle

Vänligen Kristian Madsen
  • Jasminka M
    Jasminka M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi har haft Christina Ljung både när vi köpte vilan och sålde vår lägenhet. Vi fick mycket bra intryck av henne. Inför vår egna försäljning fick vi bra bemötande och bra förtroende.

Jag skulle absolut anlita Christina igen och kommer även rekommendera henne till andra.
  • Ditte J
    Ditte J skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag är jättenöjd med christina ljung. Hon ansträngde sig verkligen (verkligen!) för att få min lägenhet såld, hon alltid noga med att försöka få kontakt med folk som varit på visningen och hon höll mig uppdaterad hela tiden. Hon är dessutom trevlig och har ett uppriktigt sätt, inte som många mäklare som är lite för säljiga och går på för mycket.
  • Rikard N
    Rikard N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med vårt val av mäklare. Christina är saklig, positiv och effektiv.
  • Sandra Å
    Sandra Å skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Bra, trevlig, gav snabba svar!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina Ljung är en väldigt seriös och kompetent mäklare och vi skulle definitivt anlita henne vid nästa tillfälle.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina har under hela säljprocessen gett ett mycket genuint intryck. Trevligt bemötande, lyhörd med god servicekänsla och ett professionellt utfört arbete. Sammantaget är vi mycket nöjda.
  • Gunborg P
    Gunborg P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett mycket proffsigt mottagande av Christina.
    Jag kommer rekommendera Christina till andra som ska sälja
  • Ulf E
    Ulf E skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Positivt och vänligt bemötande. Samtidigt effektiv i att sköta relationen med oss och kommunikationen med spekulanter och senare även med köparen. Rak och tydlig men samtidigt mycket serviceinriktad.
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig och engagerad. Kändes som hon lade ner mycket tid på oss och fokuserade på just vår försäljning. Kändes professionell alla gånger vi träffade henne. Mycket nöjda.
  • Nidal D
    Nidal D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Hej
    Jag var mycket nöjd med affären som har skett mellan jag och Chrstina Ljung
    Christina är jätte duktig mäklare, jag kommer att rekommendera er till alla jag känner.
    Nidal
  • Mimmi O
    Mimmi O skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Som kund fick jag alltid ett hjärtligt och glatt bemötande av Christina. Hon var tydlig i sin kommunikation och envis när affären drog ut på tiden. Toppen!
  • Flemming J
    Flemming J skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är mycket trevlig,proffsig och duktig.En av Malmös bästa mäklare.Rekommenderas varmt
  • Annika S
    Annika S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är proffsig och väldigt trevlig. Hon återkommer alltid som hon har lovat och man märkte att hon jobbar för att få tag på bra köpare. Ska jag sälja min lägenhet någon dag så blir det Christina jag vänder mig till, vilken firma hon är jobbar på den dagen. För mig är Christina som person viktigare är mäklarfirman. Utan tvekan.
  • Helen A
    Helen A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Trevlig, engagerad, påläst, löpande info till oss hela tiden
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Mycket bra och trevlig mäklare. Driven och ambitiös.
    Ska jag sälja bostad igen kommer jag använda mig av Ljung!
  • Aida E
    Aida E skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    En otrolig kompetent person som bryr sig om sina kunder.
  • Andreas P
    Andreas P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Bra service och bra tillmötagående. Snabbt och enkelt gick allt
  • Lena J
    Lena J skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag är sjukt nöjd med Christina som mäklare. Hon var klockren och kommer att använda mig av henne vid nästa försäljning. / Lena Jensen
  • Ana M
    Ana M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Den mest entusiastiska, lättillgängliga, professionella och IHÄRDIGA mäklare jag någonsin mött.
  • Alexander N
    Alexander N skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Hon är super duktig och hjälper alltid till på bästa möjliga vis!
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson