Daniel Lindquist

Läs vad 37 Läs vad Daniel Lindquist

• Leif G köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-07-21

Allt var perfekt
    Daniel var påläst och kund svara på alla frågor Läs mer
  • Magnus M sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-06-22

Pildammarna
    Daniel hjälpte oss att sälja vår tvårummare och vi är mycket nöjda. Han är kunnig, öppen, ärlig och väldigt tillgänglig genom hela processen.
    Kan inte annat än att ge Daniel max betyg och mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Morteza S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-06-10

Arlöv
    Köpte ett lägenhet bemött på bra sätt samt han är väldigt trevligt person och hjälpsam. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Avdilj B sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-05-14

Arlöv
    Försäljningen av min bostadsrätt på elisetorpsv. i Arlöv gick som planerat ,tack vare Daniel,som är en fantastiskt mäklare. Läs mer
  • Nina N sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-04-11

Nobel
    Köpte en lgh via Daniel och gav Daniel i uppdrag att sälja den gamla. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket engagemang. Levde absolut upp till förväntningarna. Anlitar gärna honom igen. Läs mer
  • Arsim R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-03-19

4:a
    Arlöv
    Vi fick hjälp med att köpa en bostadsrätt och det gick hur bra och smidigt som helst. Mäklaren var väldigt lyhörd och kunde svara på allt vi undrade.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen av bostadsköpet och han var exakt så som vi förväntar oss av en professionell mäklare. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Oliver N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-01-16

Ellstorp
    Daniel är professionell, ordentlig och dessutom trevlig. En grym mäklare som visar att han bryr sig om både säljare och köpare. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-01-12

Oxie
    Fantastisk mäklare! Engagerad, professionell och tydlig. Höll oss alltid uppdaterade och han var alltid lätt att få kontakt med. Mycket nöjda! Läs mer
  • Amir C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-12-06

Ellstorp
    Daniel är en mycket kunnig och trygg mäklare som får affärer gjorda. Läs mer
  • Hanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-11-27

Erikslust/Slottstaden
    Köpet av min nya lägenhet gick väldigt snabbt och smärtfritt. Får mycket hjälp av Daniel och han ställer upp fortfarande med kringtjänster även fast köpet är klart 🌟 Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter