Daniel Lindquist

Läs vad 32 Läs vad Daniel Lindquist

• Arsim R köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-03-19

Arlöv
    Vi fick hjälp med att köpa en bostadsrätt och det gick hur bra och smidigt som helst. Mäklaren var väldigt lyhörd och kunde svara på allt vi undrade.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen av bostadsköpet och han var exakt så som vi förväntar oss av en professionell mäklare. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Oliver N köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-01-16

Ellstorp
    Daniel är professionell, ordentlig och dessutom trevlig. En grym mäklare som visar att han bryr sig om både säljare och köpare. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Andreas S sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2020-01-12

Oxie
    Fantastisk mäklare! Engagerad, professionell och tydlig. Höll oss alltid uppdaterade och han var alltid lätt att få kontakt med. Mycket nöjda! Läs mer
  • Amir C sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-12-06

Ellstorp
    Daniel är en mycket kunnig och trygg mäklare som får affärer gjorda. Läs mer
  • Hanna J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-11-27

Erikslust/Slottstaden
    Köpet av min nya lägenhet gick väldigt snabbt och smärtfritt. Får mycket hjälp av Daniel och han ställer upp fortfarande med kringtjänster även fast köpet är klart 🌟 Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Marcin W sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-11-15

Arlöv
    Jag tror att Daniel är en skicklig, pålitlig och hjälpsam mäklare. Jag känner att kontakten var riktigt trevlig och han var riktigt professionell och kundfokuserad och svarade på alla mina frågor angående försäljning av min lägenhet. Försäljningen gick mycket snabbt och det slutliga priset överträffade mina förväntningar. Samarbete med Daniel är ett nöje och full av professionalism och förståelse. Tack så mycket Daniel. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • Gertrud M köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-11-13

Vi köpte en bostadsrätt.
    Daniel Lindquist levde mer än väl upp till våra förväntningar.Han var mycket engagerad i uppgiften, mycket effektiv och snabb. Stor kapacitet med bra struktur!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Sara O sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-11-08

Folkets park
    Jag är så himla nöjd med de bemötande, den proffsighet och det engagemang Daniel har visat mig. Vi har skrattat och haft roligt genom hela försäljningsprocessen och dessutom hittade Daniel rätt köpare till min lägenhet utan att ens lägga ut lägenheten på Hemnet. Det har varit en snabb och smidig process och jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Läs mer
  • Christoffer J
    Christoffer J köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-10-31

Limhamn
    Köpte nyss en 2a på Limhamn. Ville ha en snabb affär och de lyckades jag få fram genom ett bra och proffsigt engagemang från Daniel Läs mer
  • Petra S köpte sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö

2019-10-30

Davidshall
    väldigt positivt, både artig och rolig , tålamod till tusen ,aldrig något som inte kan fixas från hans sida , Läs mer

Senaste försäljningarna

Amiralsgatan