Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Elisabeth Krook Lindén

Elisabeth Krook Lindén
en del av MOHV Malmö

Jag heter Elisabeth Krook Lindén och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.
Regementsgatan 17
217 53 Malmö — Visa karta

Vad tror Elisabeth att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 29 kunder tycker om Elisabeth Krook Lindén

• Roland P
    Roland P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag bor numera i Göteborg, och har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet på 111 kvm i centrala Malmö. Elisabeth var otroligt hjälpsam med allt man kan behöva hjälp med, och jag fick ett stort förtroende för Elisabeth redan från första mötet. Hon är både professionell och personlig på samma gång, flexibel när det behövs, samtidigt som hon håller koll på allt det finstilta så det inte glöms bort. Jag har haft med mäklare att göra några gånger tidigare i mitt liv, och Elisabeth är absolut den bästa mäklare jag varit i kontakt med. Om jag någon gång i framtiden kommer att behöva en mäklare i Malmöregionen, kommer jag garanterat att söka upp Elisabeth igen. Elisabeth har mina varmaste rekommendationer, och hon kan bara få det högsta betyget. Läs mer
  • Nils O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse, levde upp till mina förväntningar, vilken jag blevmycket bra bemött. Läs mer
  • Ingela H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare. Trovärdig, glad, ärlig och trygg. Läs mer
  • Jenny S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt. Från första mötet som både var informativt och trevligt. Jag träffade även andra mäklare från andra byråer men kände mig mest bekväm med Elisabeth på Mohv Malmö. Snabb kontakt både på mail och telefon, lyssnade på mina önskemål och allting gick väldigt fort och smidigt. Det är andra gången jag använder mig av Mohv Malmö. Läs mer
  • Petra skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Samarbetet med Elisabeth har varit toppenbra! Genom hela affären har hon varit engagerad, proffsig, noggrann och gett allt för att det skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare och även för köparen. Hon har hela tiden hållit mig informerad om läget och varit tillgänglig för frågor och funderingar, alltid med ett positivt och vänligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Elisabeth! Läs mer
  • Lars S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Bra ...................................................................................................................... Läs mer
  • Göran D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag är helnöjd med Elisabeth!
    Hon gav det bästa intrycket, från början, av dom 3 mäklare jag valt.
    Sedan kom det snabbt igång , foto, och annonsering, osv.
    Hela tiden har jag fått besked, vad som hänt eller inte hänt,
    Och att Elisabeth själv bara varit med i i processen, som visningar, och övrigt.
    Att man inte använder assistans för den delen. (Viktigt för mej ).
    Så jag kan faktiskt inte något att klaga eller något som kunde gjorts bättre.
    Så jag är Fantastiskt nöjd.

Med Vänliga Hälsningar

Göran Läs mer
  • Cong L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Uppleve henne som professionell, lyhörd och flexibel. Kände mig i trygga händer även då vi genomförde delar av försäljningen på avstånd. Läs mer
  • Anders S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig, seriös och trevlig mäklare med kunden i fokus. Kan varmt rekommendera Elisabeth Läs mer
  • Caroline P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Otroligt proffsig och kunnig mäklare som alltid fanns där för oss vid frågor och funderingar. Rekommenderar henne varmt. En mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder :) Läs mer
  • Sofia D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Proffsig, tillmötesgående och ordentlig mäklare. Hela processen gick smidigt och Elisabeth lyssnade väl av våra behov som säljare. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Elisabeth till andra som ska sälja. Läs mer
  • Kaisa O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vi är helnöjda med valet att låta Elisabeth sälja vår lägenhet. Hon är mycket positiv och förtroendegivande och tillmötesgående på alla sätt. Lägenheten blev snabbt såld och till ett bra pris. Kan rekommendera varmt! Läs mer
  • Boel O
    Boel O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, förtroendeingivande och trygg mäklare son jag starkt rekommenderar till alla som vill sälja sin bostad. Läs mer
  • Maria P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Positiv och engagerad person som på ett bra sätt beskrev MOHVs koncept. Jag träffade även andra mäklare men fastnade för Elisabeth dels på grund av att jag tyckte MOHV var bättre än konkurrenterna, dels på grund av Elisabeths sätt att vara. Elisabeth känns ärlig, vilket är väldigt viktigt för mig. Jag kände att jag fick förtroende för henne därför att hon känns som en person som bryr sig om kunden. Läs mer
  • Magnus P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth. Hon har varit oerhört vänlig och tillmötesgående i alla våra kontakter. Vi känner verkligen att hon gett oss svar på våra frågor och kommit mes kloka synpunkter och tips inför försäljningen.

Vi kommer att kontakta henne även nästa gång vi ska sälja en bostad! Läs mer
  • Özcan B skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Hun er bra, exceptionel och mycke professionel.

Tack så mycket för hjälpen.

MVH. Sevda & Özcan Bardakci Läs mer
  • Sofia S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar starkt Elisabeth. Fantastiskt duktig mäklare med alla de viktiga egenskaperna: engagerad, noggrann, proffsig, positiv och härlig kämpar-glädje. Bara positivt att säga om Elisabeth som jag hoppas många har turen och få hjälp av vidare. Läs mer
  • Gaëlle N skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag hade bestämt mig för att sälja min lägenhet själ tills jag träffade Elisabeth!
    Hon har direkt lyssnat på mig, mitt set att se hur jag ville ha det… och anpassat sig.
    Sen har Elisabeth gjort hennes jobb utan att vara efter oss, hon var mycket engagerat, vet vad hon gör. Jag uppskattade det mycket.
    Jag har mycket förtroende på henne., och rekommenderar henne 100%!
    Elisabeth är en mycket trevligt person. Läs mer
  • Terése L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket bra bemötande och allt Elisabeth gjorde levde upp till mina höga förväntningar. Läs mer
  • Sorin B skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig,trevlig, noggran , proffesionell Läs mer
  • Sofie W skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth Krook Lindén är en otroligt duktig och trevlig mäklare. Alltid lika glad, positiv, ansvarsfull och lugn. Jag är jätteglad att jag fick chansen att lära känna Elisabeth som mäklare.:) Har bara positivt intryck av Elisabet! / Sofie Waldesten Läs mer
  • Per N skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Professionell med en mycket uppskattad tydlighet och förmåga att hålla det enkelt. Elisabeth gör ett starkt intryck från start och visar sedan att det inte är något påklistrat utan på riktigt och driver affären från start till mål med kraft och tydlighet. Bra! Läs mer
  • Camilla O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth är engagerad, serviceminded, trovärdig. Bjuder på sig själva och är glad. Proffsigt! Kändes tryggt. Kommer att kontakta henne igen, när/om det blir aktuellt.

Mvh Camilla Läs mer
  • Peder E skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth på MOHV visade sig vara en lyckoträff! Mycket engagerad och med härlig inställning sålde hon vår villa på mindre än 10 dagar, vi är mycket nöjda och fick bra betalt för huset. Tryggt val! Läs mer
  • Catharina E skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon återkopplade snabbt och professionellt. Jag kände fullt förtroende och skulle absolut anlita henne igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • Joakim S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket proffisionell, trevlig samt bra uppföljning. Hon förstod précis vad jag ville uppn¨å och gjorde försöljningen väldigt enkel. Läs mer
  • Mikael W skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mitt intryck av Elisabeth är att hon har hög kompetens, kundorienterad och hon har ett trevligt sätt. Läs mer
  • Stefan H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Efter att ha diskuterat med ett antal olika mäklare så gav jag uppdraget att sälja min 2:a i Malmö vid Nobeltorget till Elisabeth Krook Lindén på MOHV. Elisabeth var mycket påläst, engagerad, tillgänglig och seriös genom hela försäljningsprocessen. Jag har inget alls att anmärka på, och rekommenderade Elisabeth till en nära vän som skulle sälja sin bostad någon månad senare. Även han var mycket nöjd, så jag skulle inte tveka att rekommendera Elisabet till någon annan. Läs mer
  • Natali S
    Natali S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vill varmt rekommendera Elisabeth Krook Lindén till er som letar efter en bra mäklare. Jag kom i kontakt med Elisabeth vid köp av bostadsrätt och är supernöjd, kunde inte ha träffat en mer trevlig, ödmjuk, kunnig och professionell mäklare. Jag hölls fortlöpande uppdaterad om allt och mina frågor blev alltid besvarade oavsett tid på dagen. Toppen bra service - Tack Elisabeth! Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson