Mäklare Skåne Malmö MOHV Malmö Elisabeth Krook Lindén
Elisabeth Krook Lindén
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2015
?
Jag heter Elisabeth Krook Lindén och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad. Läs mer

Läs vad 29 kunder tycker om Elisabeth Krook Lindén

• Roland P
    Roland P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag bor numera i Göteborg, och har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet på 111 kvm i centrala Malmö. Elisabeth var otroligt hjälpsam med allt man kan behöva hjälp med, och jag fick ett stort förtroende för Elisabeth redan från första mötet. Hon är både professionell och personlig på samma gång, flexibel när det behövs, samtidigt som hon håller koll på allt det finstilta så det inte glöms bort. Jag har haft med mäklare att göra några gånger tidigare i mitt liv, och Elisabeth är absolut den bästa mäklare jag varit i kontakt med. Om jag någon gång i framtiden kommer att behöva en mäklare i Malmöregionen, kommer jag garanterat att söka upp Elisabeth igen. Elisabeth har mina varmaste rekommendationer, och hon kan bara få det högsta betyget. Läs mer
  • Nils O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse, levde upp till mina förväntningar, vilken jag blevmycket bra bemött. Läs mer
  • Ingela H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare. Trovärdig, glad, ärlig och trygg. Läs mer
  • Jenny S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt. Från första mötet som både var informativt och trevligt. Jag träffade även andra mäklare från andra byråer men kände mig mest bekväm med Elisabeth på Mohv Malmö. Snabb kontakt både på mail och telefon, lyssnade på mina önskemål och allting gick väldigt fort och smidigt. Det är andra gången jag använder mig av Mohv Malmö. Läs mer
  • Petra skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Samarbetet med Elisabeth har varit toppenbra! Genom hela affären har hon varit engagerad, proffsig, noggrann och gett allt för att det skulle bli så bra som möjligt för mig som säljare och även för köparen. Hon har hela tiden hållit mig informerad om läget och varit tillgänglig för frågor och funderingar, alltid med ett positivt och vänligt bemötande. Jag kan verkligen rekommendera Elisabeth! Läs mer
  • Lars S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Bra ...................................................................................................................... Läs mer
  • Göran D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag är helnöjd med Elisabeth!
    Hon gav det bästa intrycket, från början, av dom 3 mäklare jag valt.
    Sedan kom det snabbt igång , foto, och annonsering, osv.
    Hela tiden har jag fått besked, vad som hänt eller inte hänt,
    Och att Elisabeth själv bara varit med i i processen, som visningar, och övrigt.
    Att man inte använder assistans för den delen. (Viktigt för mej ).
    Så jag kan faktiskt inte något att klaga eller något som kunde gjorts bättre.
    Så jag är Fantastiskt nöjd.

Med Vänliga Hälsningar

Göran Läs mer
  • Cong L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Uppleve henne som professionell, lyhörd och flexibel. Kände mig i trygga händer även då vi genomförde delar av försäljningen på avstånd. Läs mer
  • Anders S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig, seriös och trevlig mäklare med kunden i fokus. Kan varmt rekommendera Elisabeth Läs mer
  • Caroline P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Otroligt proffsig och kunnig mäklare som alltid fanns där för oss vid frågor och funderingar. Rekommenderar henne varmt. En mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder :) Läs mer

Andra mäklare hos MOHV Malmö

Yessica Thornsäter