Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö Elisabeth Krook Lindén

en del av MOHV Malmö

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

5.0 / 5 i betyg — 24 rekommendationer
Jag heter Elisabeth Krook Lindén och jag är reg. fastighetsmäklare på MOHV, ett modernt mäklarföretag med fokus på kundnytta genom flexibla lösningar. Kontakta mig så tar vi tillsammans fram det upplägg som fungerar bäst för just dig och din bostad.

Läs vad 24 användare tycker om Elisabeth Krook Lindén

• Lars S
    Lars S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Bra ......................................................................................................................
  • Göran D
    Göran D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag är helnöjd med Elisabeth!
    Hon gav det bästa intrycket, från början, av dom 3 mäklare jag valt.
    Sedan kom det snabbt igång , foto, och annonsering, osv.
    Hela tiden har jag fått besked, vad som hänt eller inte hänt,
    Och att Elisabeth själv bara varit med i i processen, som visningar, och övrigt.
    Att man inte använder assistans för den delen. (Viktigt för mej ).
    Så jag kan faktiskt inte något att klaga eller något som kunde gjorts bättre.
    Så jag är Fantastiskt nöjd.

Med Vänliga Hälsningar

Göran
  • Cong L
    Cong L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Uppleve henne som professionell, lyhörd och flexibel. Kände mig i trygga händer även då vi genomförde delar av försäljningen på avstånd.
  • Anders S
    Anders S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig, seriös och trevlig mäklare med kunden i fokus. Kan varmt rekommendera Elisabeth
  • Caroline P
    Caroline P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Otroligt proffsig och kunnig mäklare som alltid fanns där för oss vid frågor och funderingar. Rekommenderar henne varmt. En mäklare som verkligen bryr sig om sina kunder :)
  • Sofia D
    Sofia D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Proffsig, tillmötesgående och ordentlig mäklare. Hela processen gick smidigt och Elisabeth lyssnade väl av våra behov som säljare. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Elisabeth till andra som ska sälja.
  • Kaisa O
    Kaisa O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vi är helnöjda med valet att låta Elisabeth sälja vår lägenhet. Hon är mycket positiv och förtroendegivande och tillmötesgående på alla sätt. Lägenheten blev snabbt såld och till ett bra pris. Kan rekommendera varmt!
  • Boel O
    Boel O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, förtroendeingivande och trygg mäklare son jag starkt rekommenderar till alla som vill sälja sin bostad.
  • Maria P
    Maria P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Positiv och engagerad person som på ett bra sätt beskrev MOHVs koncept. Jag träffade även andra mäklare men fastnade för Elisabeth dels på grund av att jag tyckte MOHV var bättre än konkurrenterna, dels på grund av Elisabeths sätt att vara. Elisabeth känns ärlig, vilket är väldigt viktigt för mig. Jag kände att jag fick förtroende för henne därför att hon känns som en person som bryr sig om kunden.
  • Magnus P
    Magnus P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Elisabeth. Hon har varit oerhört vänlig och tillmötesgående i alla våra kontakter. Vi känner verkligen att hon gett oss svar på våra frågor och kommit mes kloka synpunkter och tips inför försäljningen.

Vi kommer att kontakta henne även nästa gång vi ska sälja en bostad!
  • Özcan B
    Özcan B skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Hun er bra, exceptionel och mycke professionel.

Tack så mycket för hjälpen.

MVH. Sevda & Özcan Bardakci
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar starkt Elisabeth. Fantastiskt duktig mäklare med alla de viktiga egenskaperna: engagerad, noggrann, proffsig, positiv och härlig kämpar-glädje. Bara positivt att säga om Elisabeth som jag hoppas många har turen och få hjälp av vidare.
  • Gaëlle N
    Gaëlle N skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag hade bestämt mig för att sälja min lägenhet själ tills jag träffade Elisabeth!
    Hon har direkt lyssnat på mig, mitt set att se hur jag ville ha det… och anpassat sig.
    Sen har Elisabeth gjort hennes jobb utan att vara efter oss, hon var mycket engagerat, vet vad hon gör. Jag uppskattade det mycket.
    Jag har mycket förtroende på henne., och rekommenderar henne 100%!
    Elisabeth är en mycket trevligt person.
  • Terése L
    Terése L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket bra bemötande och allt Elisabeth gjorde levde upp till mina höga förväntningar.
  • Sorin B
    Sorin B skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig,trevlig, noggran , proffesionell
  • Sofie W
    Sofie W skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth Krook Lindén är en otroligt duktig och trevlig mäklare. Alltid lika glad, positiv, ansvarsfull och lugn. Jag är jätteglad att jag fick chansen att lära känna Elisabeth som mäklare.:) Har bara positivt intryck av Elisabet! / Sofie Waldesten
  • Per N
    Per N skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Professionell med en mycket uppskattad tydlighet och förmåga att hålla det enkelt. Elisabeth gör ett starkt intryck från start och visar sedan att det inte är något påklistrat utan på riktigt och driver affären från start till mål med kraft och tydlighet. Bra!
  • Camilla O
    Camilla O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth är engagerad, serviceminded, trovärdig. Bjuder på sig själva och är glad. Proffsigt! Kändes tryggt. Kommer att kontakta henne igen, när/om det blir aktuellt.

Mvh Camilla
  • Peder E
    Peder E skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth på MOHV visade sig vara en lyckoträff! Mycket engagerad och med härlig inställning sålde hon vår villa på mindre än 10 dagar, vi är mycket nöjda och fick bra betalt för huset. Tryggt val!
  • Catharina E
    Catharina E skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth var väldigt trevlig och tillmötesgående. Hon återkopplade snabbt och professionellt. Jag kände fullt förtroende och skulle absolut anlita henne igen om det blir aktuellt.
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket proffisionell, trevlig samt bra uppföljning. Hon förstod précis vad jag ville uppn¨å och gjorde försöljningen väldigt enkel.
  • Mikael W
    Mikael W skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mitt intryck av Elisabeth är att hon har hög kompetens, kundorienterad och hon har ett trevligt sätt.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Efter att ha diskuterat med ett antal olika mäklare så gav jag uppdraget att sälja min 2:a i Malmö vid Nobeltorget till Elisabeth Krook Lindén på MOHV. Elisabeth var mycket påläst, engagerad, tillgänglig och seriös genom hela försäljningsprocessen. Jag har inget alls att anmärka på, och rekommenderade Elisabeth till en nära vän som skulle sälja sin bostad någon månad senare. Även han var mycket nöjd, så jag skulle inte tveka att rekommendera Elisabet till någon annan.
  • Natali S
    Natali S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Vill varmt rekommendera Elisabeth Krook Lindén till er som letar efter en bra mäklare. Jag kom i kontakt med Elisabeth vid köp av bostadsrätt och är supernöjd, kunde inte ha träffat en mer trevlig, ödmjuk, kunnig och professionell mäklare. Jag hölls fortlöpande uppdaterad om allt och mina frågor blev alltid besvarade oavsett tid på dagen. Toppen bra service - Tack Elisabeth!
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson